Golden Awards

Reactiescore
55
Het lijkt wel met haast geschreven, zo weinig onderbouwing dat het heeft.

klopt, had ik ook wel een beetje en ik heb niet alle info zo op tafel liggen omdat ik "deze ronde" gewoon niet mee speelt in de top.
verder hoop ik dat dit lijstje weer andere mensen aanzet om ook weer een leuk lijstje neer te zetten ;)
 
Reactiescore
516
Inderdaad, lijstjes mannen! GoGo.
 
Reactiescore
2.508
Je bent gewoon salty omdat je er niet in staat Aldo ;) <3

Busted.

Maar lijstjes zijn top, maar probeer ze wel iets van te onderbouwen. Dan is het nog leuk om te lezen. Nu worden er alleen veren en elkaars achterste gestoken
 
Reactiescore
516
Om de verhouding weer even recht te trekken <3

Beste speler: A Lone Wolf, gaan sowieso iedereen rekken. JWZ

Mooiste spelers naam: A Lone Wolf. Serieus wel een mooie naam.

Mooiste stam naam: 1C. Is natuurlijk gewoon de enige manier om TW te spelen en daarmee ook de mooiste naam.

Favoriete forum poster: @The Minion altijd on point!

Mooiste profiel foto van spelers: A Lone Wolf. Mooi plaatje hoor! Skeurn.

Mooiste profiel foto van stammen: 1C

Mooiste actie van de wereld: A Lone Wolf die de wereld is gestart

Meest belovende speler voor de toekomst: A Lone Wolf. Zoveel talent in een account, kan niet mis gaan. Poah.

Meest belovende stam voor de toekomst: 1C want A Lone Wolf zit erin

Grootste blunder: Het niet succesvol recruiten van A Lone Wolf door de andere stammen. Haha noobs!

Voor wie heb je nu echt respect: A Lone Wolf. Dat ze met de spelers van Exact in een stam zitten, dat vergt wel wat hoor!

Het Domste Topic: A Stabbing Wolf

Het Tofste Topic: Gok de Top! Want deze is gestart door A Lone Wolf.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De spelers van A Lone Wolf: @Sjondeertrekker @The Minion @MyPride @Secret Goal @.Royalist.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
Om de verhouding weer even recht te trekken <3

Beste speler: A Lone Wolf, gaan sowieso iedereen rekken. JWZ

Mooiste spelers naam: A Lone Wolf. Serieus wel een mooie naam.

Mooiste stam naam: 1C. Is natuurlijk gewoon de enige manier om TW te spelen en daarmee ook de mooiste naam.

Favoriete forum poster: @The Minion altijd on point!

Mooiste profiel foto van spelers: A Lone Wolf. Mooi plaatje hoor! Skeurn.

Mooiste profiel foto van stammen: 1C

Mooiste actie van de wereld: A Lone Wolf die de wereld is gestart

Meest belovende speler voor de toekomst: A Lone Wolf. Zoveel talent in een account, kan niet mis gaan. Poah.

Meest belovende stam voor de toekomst: 1C want A Lone Wolf zit erin

Grootste blunder: Het niet succesvol recruiten van A Lone Wolf door de andere stammen. Haha noobs!

Voor wie heb je nu echt respect: A Lone Wolf. Dat ze met de spelers van Exact in een stam zitten, dat vergt wel wat hoor!

Het Domste Topic: A Stabbing Wolf

Het Tofste Topic: Gok de Top! Want deze is gestart door A Lone Wolf.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De spelers van A Lone Wolf: @Sjondeertrekker @The Minion @MyPride @Secret Goal @.Royalist.

Conclusie, Kapitrein flop?

Kom fronten dan!:mad:

Tegen jullie liggen = dagelijks wekkeren :/ haha
Volhardende duivels jullie! Mooi om te zien
 
Reactiescore
2.508
Om de verhouding weer even recht te trekken <3

Beste speler: A Lone Wolf, gaan sowieso iedereen rekken. JWZ

Mooiste spelers naam: A Lone Wolf. Serieus wel een mooie naam.

Mooiste stam naam: 1C. Is natuurlijk gewoon de enige manier om TW te spelen en daarmee ook de mooiste naam.

Favoriete forum poster: @The Minion altijd on point!

Mooiste profiel foto van spelers: A Lone Wolf. Mooi plaatje hoor! Skeurn.

Mooiste profiel foto van stammen: 1C

Mooiste actie van de wereld: A Lone Wolf die de wereld is gestart

Meest belovende speler voor de toekomst: A Lone Wolf. Zoveel talent in een account, kan niet mis gaan. Poah.

Meest belovende stam voor de toekomst: 1C want A Lone Wolf zit erin

Grootste blunder: Het niet succesvol recruiten van A Lone Wolf door de andere stammen. Haha noobs!

Voor wie heb je nu echt respect: A Lone Wolf. Dat ze met de spelers van Exact in een stam zitten, dat vergt wel wat hoor!

Het Domste Topic: A Stabbing Wolf

Het Tofste Topic: Gok de Top! Want deze is gestart door A Lone Wolf.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De spelers van A Lone Wolf: @Sjondeertrekker @The Minion @MyPride @Secret Goal @.Royalist.

Als in rechten had was dit verwijdert ivm spam
 
Reactiescore
169
Oei dikste Wannabe, ik snap nu het laatste stuk dat je er niet over wil discussiëren. Verder leuke lijst mony. Overigens is dit niet mijn AF acc maar is dat Lightning Flesh. En zal theo walc. mij ook wel kennen bijvoorbeeld. Enkel nooit kunnen recoveren bij duckje

Jij had geen wanabe moeten worden maar talktothehand.. foutje
Ga ik ook niet meer recht zetten

Speelde jij 68 ook toevallig?

Aangepast, prima verder :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Reactiescore
215
Weer eens tijd voor een nieuw lijstje,ik ken veel spelers niet maar met mijn beperkte kennis

Beste speler: @Insomnia Has Yoda. en @ .Conor Mcgregor
Yoda lijkt me enorm actief goede ratings en weet toch al is het op dubieuze wijze noord erg sterk weg te zetten.
.conor dit is echt een held ondanks zijn dikke pp abuse zet hij zich meer dan prima in voor de stam.


Beste stam: Vind de huidige top 4 stammen allen vrij goed

De beste stam speler: @ .Conor Mcgregor schiet er toch wel bovenuit de rest speelt ook super.

Het grootste ego: Geen zicht op in onze stam vind ik het best meevallen.

Beste leider: Vind er tot dus geen geen boven de poep uitsteken het is acceptabel. Binnen Fresh! mis ik soms de sturende hand het is soms te participatief niet fout maar vind dat soms Lastig.

Slechtste leider: Ik denk seduced by lies gezien zijn oude stam hem er niet bij wilde hebben bij de hervorming.

Meest onderschatte stam: Met een kleine reorganisatie zou dat MOTR! zijn zit best een aantal kwalitatieve spelers jammer genoeg ook net zoveel zonder groot talent.
Fresh!,wordt veel op gezeikt hoort bij de nr1 positie uiteraard, Wel een stam die alle leden bij elkaar heeft en houdt.

Meest overschatte stam: achteraf 100 zeer vroeg in de wereld opstart al solliciteren met een groep spelers. Moesten zelfs afspraken gemaakt worden met andere stammen het niet te recruiten om een leuke wereld te houden en niet te vroeg de wereld op slot te gooien. Toen de stam klapte werden leden die zich samen hadden aangemeld zelf vijand en werkte er 1 de wereld uit. Wel blij dat dat niet in onze stam is gekomen had wat gedaan met de cohesie die ernu wel is.

Meest overschatte speler: @Kapitrein verwacht ik zeker geen slechte speler maar hij heeft bb's adelen tot the next level getilt.

Meest onderschatte speler: @inevitable 1 van de Rimtoppers lijkt mij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Insomnia Has Yoda. @the wolfpack @Predec @ruvon en vele van mijn huidige stamgenoten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Omari Noonan geen idee welk acc hij zit maar lijkt me een flapdrol.
@Exact. Niet omtrent zijn spelkwaliteiten maar wijze van afspraken maken. Als iemand moet werken dan wacht je in het vervolg maar met je deadlines.;)

Mooiste spelers naam: Geen in het bijzonder

Mooiste stam naam: SD8 uiteraard.

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: meerdere

Favoriete forum poster: Geen

Minst favoriete forum poster: @Omari Noonan Mis nuance het is constant zeiken op de stamleden. PP abuse, teveel mb's te weinig oda. Na een tijdje is het gewoon zeer irritant en beetje erg voorspelbaar.

Mooiste actie van de wereld: Zodra de top 4 stammen elkaar bevechten. Lijkt alsof dat zolang mogelijk wordt uitgesteld, Globe lijkt zich al aardig te hebben voorbereid door wat lijkt 70% def te spelen op schat 2 accounts na.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Insomnia Has Yoda. Jagermeister shakedown8 (denk dat we ook niet verkeerd bezig zijn)

Meest belovende stam voor de toekomst: Geen idee denk dat er uiteindelijk wel stammen zijn die weer een leden carrousel gaan doen want met 70% def-accounts zullen enkele spelers vast komen te liggen waardoor er weer buitenaf gerecruit moet worden om iemand weer ongewenst te moeten internen.

Grootste blunder: Echt grote blunders heb ik van de huidige spelers op de wereld nog niet gezien. Denk dat een grote blunder zou kunnen zijn meedoen in de eventuele 2e globe carrousel omtrent leden werving iets zegt mij dat r2w hun style gaat zijn en er weer een paar buiten de boot gaan vallen. Gebaseerd op onderbuik gevoel.
Zodra de stammen om globe heen blijven adelen inde Rim zal er een moment komen dat hun groei stagneert en ze vast komen te liggen voor het gros. Denk dat er dan een 2.0 getracht gaat worden.
Voor globe leden wie weet mag jij SBL achterna. (Speculatie)

Voor wie heb je nu echt respect: De stam 1c voor het verlaten book en wat het lijkt een prima stam te hebben neergezet. Hebben de rug recht gehouden en principieel zelfstandig een doorstart gemaakt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Momenteel Tim mijn co. En de speler van @plaaimout wat een heerlijke spelers zijn dat.

Voor wie heb je nu echt respect: @.Conor Mcgregor voor het absoluut niet egoïstisch zijn en bereid is te helpen en stam voor zet.
 
Reactiescore
516
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @@Omari Noonan geen idee welk acc hij zit maar lijkt me een flapdrol.
@Exact. Niet omtrent zijn spelkwaliteiten maar wijze van afspraken maken. Als iemand moet werken dan wacht je in het vervolg maar met je deadlines.;)

Die deadline had te maken met het feit dat er al edels gestuurd werden vanuit jullie kant, terwijl de deal nog niet gesloten was ;) Dus je kan wel leuk edels sturen en vervolgens zeggen dat je moet werken, terwijl wij geen zekerheid hebben of de afspraak überhaupt finaal is.
 
Reactiescore
301
Mooiste actie van de wereld: Zodra de top 4 stammen elkaar bevechten. Lijkt alsof dat zolang mogelijk wordt uitgesteld, Globe lijkt zich al aardig te hebben voorbereid door wat lijkt 70% def te spelen op schat 2 accounts na.

Meest belovende stam voor de toekomst: Geen idee denk dat er uiteindelijk wel stammen zijn die weer een leden carrousel gaan doen want met 70% def-accounts zullen enkele spelers vast komen te liggen waardoor er weer buitenaf gerecruit moet worden om iemand weer ongewenst te moeten internen.

Grootste blunder: Echt grote blunders heb ik van de huidige spelers op de wereld nog niet gezien. Denk dat een grote blunder zou kunnen zijn meedoen in de eventuele 2e globe carrousel omtrent leden werving iets zegt mij dat r2w hun style gaat zijn en er weer een paar buiten de boot gaan vallen. Gebaseerd op onderbuik gevoel.
Zodra de stammen om globe heen blijven adelen inde Rim zal er een moment komen dat hun groei stagneert en ze vast komen te liggen voor het gros. Denk dat er dan een 2.0 getracht gaat worden.
Voor globe leden wie weet mag jij SBL achterna. (Speculatie)

Je blijft maar vast houden aan het feit dat alle spelers van globe 70% deff spelen op 2 na... Hoe kom je hier op? een scoutwave? Want echte aanvallen van jullie hebben wij nog niet gezien... Wist je dat je je stamgenoten kan ondersteunen? Dat helpt namelijk om een potentieel front te stacken. Maakt op zich geen speler 70% deff. Maakt zelfs geen enkele speler 70% deff. Zorgt er enkel voor dat spelers minder mobiele deff hebben. Verder denk ik ook dat Globe momenteel een zeer groot stuk safe RIM heeft liggen waar deff vandaan kan komen. Verder trekt je standpunt omtrent de carrousel ook op niets, maar daar ga ik niet eens over beginnen.

Vervolgens zeg je dat wij, Globe, een R2W beleid gaan voeren terwijl in onze stam 7 serieuze spelers zitten + mb's en in Fresh 11 serieuse spelers terwijl jullie nog aan 1 mil MB's hebben rond hoppen. Als Globe dan aan R2W doet, dan doen jullie aan UMHR2W (Ultra Mega Harde Recruit 2 Win)

Maar goed, het klopt! wij spelen eigenlijk allemaal 90% deff. De dorpjes naast ons kan je zo goed als leeg laten staan en wij vallen volgende week uit elkaar. No worries.
 
Bovenaan