Golden Awards

Reactiescore
2.064
Leuk lijstje shakedown, alleen de speculaties over 70% def en er bij recruiten + r2w irriteren me echt. Wat een grote onzin is dit zeg, omdat je 2/3 accounts heb getest (Predec en GK + witch (eigenlijk 1 account) speelt heel de stam 70% def. Kan je verzekeren dat thewitch nooit 70% def gaat spelen. Gelieve voortaan zulke domme dingen niet meer te roepen zonder enkele kennis van de stand van zaken. Leuk dat je dit er allemaal bij haalt, geeft al weer aan dat je bang bent voor ons :).

Misschien moet je zelf eens uit die RIM kruipen en jezelf een keer bewijzen, stel voor dat je lekker naar thewitch komt, dan verzeker ik je dat je een lastige wereld krijgt xx
 
Reactiescore
805
Beste speler: @Insomnia Has Yoda. en @@ .Conor Mcgregor
Yoda lijkt me enorm actief goede ratings en weet toch al is het op dubieuze wijze noord erg sterk weg te zetten.
.conor dit is echt een held ondanks zijn dikke pp abuse zet hij zich meer dan prima in voor de stam.
Thanks voor de "nominatie". Denk inderdaad dat we een van de meer actieve teams zijn op deze wereld. Teamwork makes the dream work. ;)

Het grootste ego: Geen zicht op in onze stam vind ik het best meevallen.
Als je hier niet POOHBEER1 zet kan ik je lijstje gewoon niet meer serieus nemen voor alles dat hieronder staat.
 
Reactiescore
215
Leuk lijstje shakedown, alleen de speculaties over 70% def en er bij recruiten + r2w irriteren me echt. Wat een grote onzin is dit zeg, omdat je 2/3 accounts heb getest (Predec en GK + witch (eigenlijk 1 account) speelt heel de stam 70% def. Kan je verzekeren dat thewitch nooit 70% def gaat spelen. Gelieve voortaan zulke domme dingen niet meer te roepen zonder enkele kennis van de stand van zaken. Leuk dat je dit er allemaal bij haalt, geeft al weer aan dat je bang bent voor ons :).

Misschien moet je zelf eens uit die RIM kruipen en jezelf een keer bewijzen, stel voor dat je lekker naar thewitch komt, dan verzeker ik je dat je een lastige wereld krijgt xx
Mijn kijk op de stam globe is idd van afstand dit is ik hoe het zie, en zijn mijn speculaties. Ik kan mezelf niet uit de rim toveren ben immers geen witch. denk dat jou medespeler sharon weet dat ik me prima hanteer in de core gezien we buren waren op w52.

70% def is idd wat ik denk bij 2 van de 3 zuidaccounts wetende dat jij verhoudingsgewijs het meeste off speelt van die accounts. Ik kan enkel speculeren op wat we gezien hebben bij een plaagstootje en wat we horen van enkele andere spelers.

Geen idee wie we gerecruit hebben zijn nog steeds dezelfde 11 spelers.
 
Reactiescore
2.064
Mijn kijk op de stam globe is idd van afstand dit is ik hoe het zie, en zijn mijn speculaties. Ik kan mezelf niet uit de rim toveren ben immers geen witch. denk dat jou medespeler sharon weet dat ik me prima hanteer in de core gezien we buren waren op w52.

70% def is idd wat ik denk bij 2 van de 3 zuidaccounts wetende dat jij verhoudingsgewijs het meeste off speelt van die accounts. Ik kan enkel speculeren op wat we gezien hebben bij een plaagstootje en wat we horen van enkele andere spelers.

Geen idee wie we gerecruit hebben zijn nog steeds dezelfde 11 spelers.

Ik heb zelf ook w52 gespeeld, dus weet prima wat jullie kunnen. Sterk gespeeld daar :) Was ook meer een grapje :)
Alleen ben het niet eens met jullie speculaties over 70% def. Ik ga er ook niet teveel over zeggen, aangezien ik me mond niet voorbij ga praten..
 
Reactiescore
2.477
Beste speler: @ACAB voor wat ik tot nu gezien heb. Meermaals bewezen goed te kunnen deffen (massa's Repu). Kan hier ook @republiccity zetten, komen altijd met iets nieuws en maken het onze Acab niet al te makkelijk. Deze accounts zullen ook een cruciale rol gaan spelen in de toekomst, verwacht ik. (fronten beiden met 2 'topstammen')

Beste stam: Neig hier toch het meest naar Fresh! . Hebben de zaakjes volgens mij gewoon goed voor elkaar en hebben geile phalanxen. Benieuwd of ze het werkelijk kunnen gaan waarmaken. Denk toch nog steeds de 'te kloppen stam'.

De beste stam speler: Zou hier graag @.inevitable willen neerzetten. Meermaals zijn clears opgeofferd voor de stam + tot enkele weken terug numero uno in de ODS ranglijst. @ACAB ook, al nachten gedraaid voor stammies, held. Ook de rest van Motr! zijn allemaal stamspelers.

Het grootste ego: @Tragedy under Grace xxx

Beste leider: Gewoonweg te weinig gezien over andere leiders. Hier zet ik mijn leider Julian (@Pjotr Clearikov.) met volle overtuiging. Heeft de stam sinds begins af aan serieus opgepakt en zich altijd voor de volle 100 procent ingezet. Nooit uit eigen belang gehandeld, steeds uit stambelang. Een echte Rus ;)

Slechtste leider: Oude leiding van 100. Maakte toch wel wat rare beslissingen, er was een slechte communicatie naar de buitenwereld toe en er kon nooit iemand aansprakelijk gesteld worden voor bepaalde keuzes. Handelden niet adequaat genoeg wat denk ik ook geleid heeft tot de overstap naar Globe.

Meest onderschatte stam: Globe. Denk dat het er helemaal anders aan toe gaat als in der tijd bij 100, hebben niet de meest gunstige ligging maar hebben (voor zover ik weet/hoor) goede kwalitatieve spelers aan boord. Zeer benieuwd hoe ze het in de toekomst er vanaf gaan brengen. Onlangs bewezen dat ze er goed voor te staan bij de massa van Fresh!.

Meest overschatte stam: Denk dat geen enkele stam nog wordt overgeschat.

Meest overschatte speler: Ook hier kan ik niet direct iemand plaatsen om eerlijk te zijn. Denk dat ik hier toch maar Kapitrein benoem. Twijfel er niet aan dat hier goede spelers op zitten, maar gewoonweg te weinig laten zien voor een verdiende nummer 1 plek.

Meest onderschatte speler: @ACAB. Gaat denk ik nog veel laten zien deze wereld.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Werkelijk iedereen van MoTr! Goeie sfeer in de groep, allemaal schatjes. Lach me dagelijks stuk met hun met in het bijzonder Stino (@ACAB) en Dennis (@Tragedy under Grace). Voor de rest ken ik de rest niet dus dan maar @Why Not? en @Exact. vanwege jullie memes:biggrin:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Uncle Dagobert Duck, @Charlie Chubbybrand. Komen niet over als gezellige spelers.

Mooiste spelers naam: @Pjotr Clearikov. en @Smokin Aces

Mooiste stam naam: 1command, nog lachen. Ook gewoon gebrek aan beter.

Het tofste topic: Spotprentencompetitie. Hoop dat er snel een deel 2 komt voor het forum weer even dood als ervoor wordt :rolleyes2:

Het domste topic: Nja boeit niemand iets wat ik hier neerzet.

Favoriete forum poster: Voor spotprenten: @Why Not? en @Exact.
Voor inhoudelijke posten: Vind @Thomas Shelby Jr. wel vaak met goed onderbouwde posten komen. Ook @.Hustler post netjes en sterk.

Minst favoriete forum poster: @Charlie Chubbybrand. Beetje gaar hier doen op het AF, bah

Dikste wannabe op het forum: @POOHBEER1 :wink:

Dikste wannabe in het spel: @.inevitable xxxx

Mooiste profiel foto van spelers:
1588423551982.png

Mooiste profiel foto van stammen:

1588423588033.png

Mooiste actie van de wereld: Nog steeds het kapot spelen van Mephitis nadat hij ons (MoTr!) op een vieze manier aan het lijntje had gehouden.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Anonymous Threat. gaan we nog veel van horen denk ik. Toppertjes op het account, echte stamspelers en hebben het goed voor elkaar. Farmen ook als beesten en hebben een enorm leuke ligging.
@Exact. hetzelfde verhaal, hun farmen op een ander niveau en ook een nice ligging.

Meest belovende stam voor de toekomst: 1command. Gaan het ver schoppen, allemaal leuke accounts met kwalitatief goede spelers. Zeer benieuwd wat ze gaan brengen in de toekomst.

Grootste blunder: GS naar verkeerde dorp sturen met muntenrondje. Kan er nog opnoemen van mezelf maar zal deze jullie besparen :biggrin:

Voor wie heb je nu echt respect: @.Conor Mcgregor voor de moeite die hij wilt doen om het forum actief te houden (bv zich mee inzetten voor volgende spotprentencompetitie.)
Ook @Coruscant omwille van zijn goede wil en graag mij/anderen helpt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niels (@Anonymous Threat.) kan me goed motiveren. Ook Yme (@.inevitable).
 
Bovenaan