Golden Awards

Reactiescore
301
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Seduced by Lies & Action Reaction. Deze spelers verpesten Tribalwars voor de meeste mensen en zijn alleen maar uit naar eigen succes. Weg met deze ego's

Over welke tijdsspanne praten we hier? Action Reaction wordt namelijk momenteel toch al enkele dagen bemand door nieuwe spelers (waaronder mezelf). En ik denk dat ik toch wel over mezelf mag zeggen dat ik alles behalve een ego heb. Naar hetgeen ik van de andere speler heb gehoord deze week denk ik ook niet dat hij hieronder valt :) Misschien nog eens een praatje met ons slaan <3
 
Reactiescore
634
Het grootste ego: Zonder twijfel @Coruscant

Liefde is wederzijds en dat mag gezegd worden, maar toch bedankt dat je aan mij heb zitten te denken tijdens het opstellen van je GA


Meest onderschatte speler: ActionReaction spelers zonder twijfel, meermaals nachtelijke blitzen geprobeerd door MotR zonder resultaat waardoor men maar op MB's moest gaan.

Action is grootste zwakte van 100.
Helaas hebben jullie dit niet op tijd begrepen en zien de tast aanvallen op Action als iets grootst.
De MB's van 100 zijn niet vrijgesteld van aanvallen, volgens mij de MB's van geen enkele stam.
Hierbij is de aanvallen op de MB's ook gestaakt na onderling afspraak, dus dat je dat nu hier aanhaalt is simpelweg een zwakte.

Terugkomend op de eerder aangehaalde.
Action werd als afleiding gebruikt en dit is tot heden succesvol gelukt.

Nu kan er wel gezegd worden dat Mephitis te laat was met OS aanvragen.
Dan is mijn vraag aan jullie, waarom een account met zo een ligging geen pre stacks had ?
Was de aanvallen op Action reden voor jullie om te denken, dat Action target was en hierdoor Mephitis niet voorzien van Pre stacks ?
Daarnaast bied huidige instellingen de mogelijkheid om te zien welke account aanvallen krijgt, zelfs welke dorp.

Als laatste, welke succes heeft Action behaald op Motr! ?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
286
Over welke tijdsspanne praten we hier? Action Reaction wordt namelijk momenteel toch al enkele dagen bemand door nieuwe spelers (waaronder mezelf). En ik denk dat ik toch wel over mezelf mag zeggen dat ik alles behalve een ego heb. Naar hetgeen ik van de andere speler heb gehoord deze week denk ik ook niet dat hij hieronder valt :) Misschien nog eens een praatje met ons slaan <3

Excuus, Het gaat mij om de speler Roel die op het account speelt. Geen idee of jij dat bent, maar daar heb ik na een paar berichtjes al een hekel aan gehad :).
 
Reactiescore
301
Action is grootste zwakte van 100.

Als wij de grootste zwakte zijn, staat 100. er imo best goed voor. Verder zegt dit ook iets over jullie account die duidelijk nog geen vuist heeft kunnen vormen tegenover 'de zwakste schakel'.

Nu kan er wel gezegd worden dat Mephitis te laat was met OS aanvragen.
Dan is mijn vraag aan jullie, waarom een account met zo een ligging geen pre stacks had ?
Was de aanvallen op Action reden voor jullie om te denken, dat Action target was en hierdoor Mephitis niet voorzien van Pre stacks ?
Daarnaast bied huidige instellingen de mogelijkheid om te zien welke account aanvallen krijgt, zelfs welke dorp.

Eerst en vooral moet het account toestaan dat de stamleiding kan waarnemen of het al dan niet aangevallen wordt. Vervolgens is er aangeboden geweest om pre-stacks te plaatsen maar vonden ze het ofwel niet nodig voor dorpen, ofwel werd er uitermate wazig gecommuniceerd over het feit waar ze het wouden.

Tot slot had de massa makkelijk gedeffed (of toch de schade ontzettend beperkt) kunnen worden, als 1 van de spelers niet gewoon ineens besluit om te stoppen met taggen en dan om 7u vraagt of er iemand wilt vv'en. Mochten ze het mij om 3 of 4u gevraagd hebben, had ik met plezier gevv'ed en was het zeker en vast niet gelopen zoals het nu ging.


Excuus, Het gaat mij om de speler Roel die op het account speelt. Geen idee of jij dat bent, maar daar heb ik na een paar berichtjes al een hekel aan gehad :)

Dat ben ik inderdaad niet ;)
 
Reactiescore
222
Beste speler:
Op dit moment hebben weinig mensen nog wat laten zien. Maar ik vind dat exact. lekker bezig is en van wat ik heb meegemaakt is ACAB een erg goede speler.
Beste stam:
Op dit moment Motr!
Meerdere massa's en blitzes gehad en met minimale verliezen doorgegaan. Erg veel positieve dingen gezien, enorme samenwerking en goede skills gezien.
Verder heeft fresh simpelweg de beste positie en het netjes gedaan om hun huidige positie te bemachtigen.
De beste stam speler:
ACAB, .inevitable en Pjotr clearikov hebben erg veel voor de stam motr gedaan. Zonder hun was het heel anders gegaan.
Het grootste ego:
Op AF poohbeer1, IG kan ik er zelf wel wat van.
Beste leider:
Leiding fresh en motr.
Allebei tot nu toe het stabielste en de enige die gedaan hebben wat ze moesten doen.
Slechtste leider:
Book & 100.
Book spreekt voor zichzelf.
100 heeft enkele rare keuzes gemaakt en maken nog geen verbeteringen.
Meest onderschatte stam:
Op dit moment niemand meer.
Motr een tijd geweest, maar hebben nu laten zien dat we zeker wat in onze mars hebben.
Meest overschatte stam:
100.
100 is veel minder dan ze lijken, falende massa's, defensief verliezen ze grond.
Meest overschatte speler:
Kapitrein, conor mcgregor ofc.
Meest onderschatte speler:
ACAB.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Exact, A lone wold, devil in disguise, shakedown8, kapitrein
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mephitis, SBL.
Mooiste spelers naam:
.inevitable
Mooiste stam naam:
Fresh, aan gebrek aan beter.
Het tofste topic:
GA lijstjes, top/flop.
Het domste topic:
Nachttopic
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
Coruscant, poohbeer1
Dikste wannabe in het spel:
Tragedy under grace
Mooiste profiel foto van spelers:
Exact.
Mooiste profiel foto van stammen:
Fresh!
Mooiste actie van de wereld:
100 die mephitis recruit met gezeik en al en dat die dan zo als een blok valt.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Exact en niels015
Beiden om de zelfde reden. Beiden erg lekkere locatie. Goede positie om te farmen en groeien. Heel erg lekkere teams op het af te maken.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Fresh!
Hun voorsprong is erg groot en als ze dit goed uitspelen komen het verste.
Grootste blunder:
Vlaggenboost aanzetten en dan na de 1e 12 uur zoveel zuipen dat ik de overige 36 uur te brak was om er gebruik van te maken -30 edels :')
Voor wie heb je nu echt respect:
Alle grote teamplayers!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Yme, hoe hij praat motiveert hij mij om beter te doen en betere ideeen te brengen naar en voor de stam.[/b][/B]
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Code:
Beste speler:
Op dit moment hebben weinig mensen nog wat laten zien. Maar ik vind dat exact. lekker bezig is en van wat ik heb meegemaakt is ACAB een erg goede speler.
Beste stam:
Op dit moment Motr!
Meerdere massa's en blitzes gehad en met minimale verliezen doorgegaan. Erg veel positieve dingen gezien, enorme samenwerking en goede skills gezien.
Verder heeft fresh simpelweg de beste positie en het netjes gedaan om hun huidige positie te bemachtigen.
De beste stam speler:
ACAB, .inevitable en Pjotr clearikov hebben erg veel voor de stam motr gedaan. Zonder hun was het heel anders gegaan.
Het grootste ego:
Op AF poohbeer1, IG kan ik er zelf wel wat van.
Beste leider:
Leiding fresh en motr.
Allebei tot nu toe het stabielste en de enige die gedaan hebben wat ze moesten doen.
Slechtste leider:
Book & 100.
Book spreekt voor zichzelf.
100 heeft enkele rare keuzes gemaakt en maken nog geen verbeteringen.
Meest onderschatte stam:
Op dit moment niemand meer.
Motr een tijd geweest, maar hebben nu laten zien dat we zeker wat in onze mars hebben.
Meest overschatte stam:
100.
100 is veel minder dan ze lijken, falende massa's, defensief verliezen ze grond.
Meest overschatte speler:
Kapitrein, conor mcgregor ofc.
Meest onderschatte speler:
ACAB.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Exact, A lone wold, devil in disguise, shakedown8, kapitrein
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mephitis, SBL.
Mooiste spelers naam:
.inevitable
Mooiste stam naam:
Fresh, aan gebrek aan beter.
Het tofste topic:
GA lijstjes, top/flop.
Het domste topic:
Nachttopic
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
Coruscant, poohbeer1
Dikste wannabe in het spel:
Tragedy under grace
Mooiste profiel foto van spelers:
Exact.
Mooiste profiel foto van stammen:
Fresh!
Mooiste actie van de wereld:
100 die mephitis recruit met gezeik en al en dat die dan zo als een blok valt.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Exact en niels015
Beiden om de zelfde reden. Beiden erg lekkere locatie. Goede positie om te farmen en groeien. Heel erg lekkere teams op het af te maken.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Fresh!
Hun voorsprong is erg groot en als ze dit goed uitspelen komen het verste.
Grootste blunder:
Vlaggenboost aanzetten en dan na de 1e 12 uur zoveel zuipen dat ik de overige 36 uur te brak was om er gebruik van te maken -30 edels :')
Voor wie heb je nu echt respect:
Alle grote teamplayers!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Yme, hoe hij praat motiveert hij mij om beter te doen en betere ideeen te brengen naar en voor de stam.

Kunt ook dikgedrukt en normaal doen, zodat het te lezen is Dennis :(.
Tevens vind ik A Lone Wold ook een skon account en zou er graag mee in de stam willen zitten :D.
 
Reactiescore
306
Waarom ben ik overschat? :(
 
Reactiescore
656
Waarom ben ik overschat? :(
Dit is maar een gok van een onschuldige buitenstaander, maar denk dat ik wel een goed beeld heb.
Veels te veel barbarendorpen ge-edelt + interns + veels te veel PP uitgegeven.
Combinatie van deze 3 + in een stam zitten die met R2W de wereld probeert te winnen, kun je al snel bij overschat terecht komen.
Daarnaast heb je nog weinig gepresteerd volgens mij? Of kun jij een actie geven waarin het blijkt dat we met een goede speler te maken hebben?
 
Reactiescore
306
Wij hebben alleen het eerste event hard geboost. Nooit dorpen geboost, buiten in het begin Opslag en MP 1 of 2 keer.
BB dorpen waren om fatsoenlijk front te maken met ZIN, hadden ze ingeschat als stugge stam die full def was. Dit bleek helemaal niet zo te zijn.
Interns hebben we gehad ja, zal ik ook niet ontkennen.
Fresh! heeft altijd de minste leden gehad van de "oude" top 3. Dus snap niet dat wij zogezegd R2W doen in jou ogen.
Book en 100. hebben zo'n 100 stamwissels meer tot op heden. Denk dus niet dat we R2W doen.
+ ik heb hierboven al aangegeven dat we zeker niet het beste account zijn in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Wij hebben alleen het eerste event hard geboost. Nooit dorpen geboost, buiten in het begin Opslag en MP 1 of 2 keer.
BB dorpen waren om fatsoenlijk front te maken met ZIN, hadden ze ingeschat als stugge stam die full def was. Dit bleek helemaal niet zo te zijn.
Interns hebben we gehad ja, zal ik ook niet ontkennen.
Fresh! heeft altijd de minste leden gehad van de "oude" top 3. Dus snap niet dat wij zogezegd R2W doen in jou ogen.
Book en 100. hebben zo'n 100 stamwissels meer tot op heden. Denk dus niet dat we R2W doen.

Zeer interessant. Dus jij beweert dat je binnen 2 weken na de start op zijn minst 4 edels had zonder ook maar iets te boosten? Zeer netjes.
Minste leden in de stam misschien, maar met alle interns + hulp stammen valt dat volgens mij wel mee.
Maar jullie zijn sinds dat jullie met deze 11 zitten nooit op zoek geweest naar nieuwe leden etc.?
 
Reactiescore
306
Zeer interessant. Dus jij beweert dat je binnen 2 weken na de start op zijn minst 4 edels had zonder ook maar iets te boosten? Zeer netjes.
Minste leden in de stam misschien, maar met alle interns + hulp stammen valt dat volgens mij wel mee.
Maar jullie zijn sinds dat jullie met deze 11 zitten nooit op zoek geweest naar nieuwe leden etc.?

De moment dat wij begonnen te edelen stonden wij 114de. Dus denk niet dat we toen veel geboost hebben tov rest van de wereld.
In vergelijking met onze noordelijke buurman, Gele Kanarie, die had toen al 14k+ punten. Stond daarmee 5de, de eerste had toen 20k punten al.
Wij hebben onze PP gewoon anders besteed dan de meeste mensen.
Met hulpstammen bedoel je onze MB's? Het is niet dat ze meer of minder doen dan Jutta.
Maar jij vindt constant spelers inviten in de stam, def laten leveren om vervolgens weer te kicken een mooie speelstijl dus?
 
Reactiescore
656
De moment dat wij begonnen te edelen stonden wij 114de. Dus denk niet dat we toen veel geboost hebben tov rest van de wereld.
In vergelijking met onze noordelijke buurman, Gele Kanarie, die had toen al 14k+ punten. Stond daarmee 5de, de eerste had toen 20k punten al.
Wij hebben onze PP gewoon anders besteed dan de meeste mensen.
Met hulpstammen bedoel je onze MB's? Het is niet dat ze meer of minder doen dan Jutta.
Maar jij vindt constant spelers inviten in de stam, def laten leveren om vervolgens weer te kicken een mooie speelstijl dus?
Ik denk het wel, want ik zie mij niet bij overrated staan ;)
 
Reactiescore
306
Dat zegt dan genoeg.
Ieder zijn visie daarover.
 
Reactiescore
656
Dat zegt dan genoeg.
Ieder zijn visie daarover.
Als er niet op mijn post normaal geantwoord wordt, heeft het voor mij weinig zin om normaal op die van jou te antwoorden.
Als jij binnen 2 weken minimaal 6 edels had, en dan beweert dat je geen PP hebt abused, dan is er volgens mij iets niet helemaal goed gegaan.
Voor de rest kan ik moeilijk op jouw post antwoorden, want dan hebben we het over een stadium in het spel waarin ik niet gespeeld heb. Dus ik zou het heel graag willen, maar het kan jammer genoeg niet. Sorry
 
Reactiescore
306
Als je goed leest zie je dat ik zei "Niet veel tov de rest van de wereld" in die fase.
Ja wij hebben edels geboost, net zoals iedereen die fase, wij misschien iets meer, dit omdat we misschien meer opportuniteiten hadden. Zoals je zelf zegt, jij hebt die fase niet gespeeld. Maar je geeft er wel commentaar op. Net zoals de vermeende "hulpstammen". Als er iemand gebruik van heeft gemaakt is het Book wel geweest.
 
Bovenaan