Golden Awards

Reactiescore
319
Reactiescore
306
Beste speler: Als ik echt een account moet kiezen, kies ik voor @republiccity . Goed team dat de wereld zeker mee gaat bepalen. Dit ook omdat ze voor zowel tegen 100. als MotR! grenzen.

Beste stam: Hier kies ik voor Fresh!, er is nog niet veel gebeurd deze wereld, maar hoe Fresh! tot nu toe draait bevalt me zeer. Iedereen wil voor elkaar clearen en deffen. Wat er tijdens een massa gebeurt weten we nog niet, maar er zijn genoeg gegadigden die VV willen draaien.

De beste stam speler: Hiervoor ga ik me weerhouden, ken enkel de spelers van Fresh! echt. Hierdoor kan ik geen goed oordeel vellen over wie het is.

Het grootste ego: Jasper van team @Shakedown8 <3 simpel.

Beste leider: Ritesh en Jasper verrichten goed werk. Jasper had van in het begin een duidelijke visie over wat die met de stam wou. Alles is uitgedraait zoals gepland. Dit ook door gebrek aan kwaliteit bij de tegenstand. Ritesh is gewoon een geweldige kerel die door zowat iedereen graag gezien is.

Slechtste leider: @TerrorTom Draadje of 2 los bij die jongen.

Meest onderschatte stam: MotR! Ze hebben na Fresh! in mijn ogen de beste ligging. Dit ook doordat er Noord-Oost momenteel veel onduidelijkheid is omtrent stam.

Meest overschatte stam: In mijn ogen tot nu toe 100. Dit vooral door hoe het allemaal met Mephitis gelopen is. De stam heeft intern al wat onduidelijke periodes gehad. Met de huidige leiding hoop ik dat ze nu de draad goed kunnen oppakken en nog mooie dingen gaan laten zien.

Meest overschatte speler: Tiranu. Heeft deze wereld tot nu toe enkel zijn neus aan het venster gestoken door te boosten. Zelfs niet onopvallend. Daarna de fusie of intern. In mijn ogen geen top 20 waardig.

Meest onderschatte speler: @.inevitable doet het wel goed daar in MotR!. Ze groeien mooi door en hebben al wat mooie acties laten zien tegen 100.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @ruvon Chille kerel, al leuke gesprekken mee gehad

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tiranu, Booster

Mooiste spelers naam: @Pjotr Clearikov.

Mooiste stam naam:
FRESH!

Het tofste topic: Spotprenten, deuh!

Het domste topic: Met welke 10

Favoriete forum poster: @republiccity Gewoon altijd goede posts

Minst favoriete forum poster: @TerrorTom Heeft hij al wel bewezen waarom @Uncle Dagobert Duck Je hebt hem hier nog nooit gezien en gaat dan in zijn post dat die maakt vanalle domme dingen zeggen.

Dikste wannabe op het forum: @Uncle Dagobert Duck

Dikste wannabe in het spel:
@Chicago Blackhawks Flop:p

Mooiste actie van de wereld:
De tegenactie van MotR! tegen 100. Meer bepaald Mephitis. Na een massa gehad te hebben zo terugslaan en speler breken. Mephitis heeft wel serieus gefaald.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Exact. Mooie ligging, goed team denk ik. Komt helemaal goed met ze

Meest belovende stam voor de toekomst: Fresh! De te kloppen stam deze wereld denk ik. Denk dat ze wel kunnen doordrukken tot het einde.

Grootste blunder: Het niet stacken van Mephitis door 100. Dit was ook vooral te wijten aan hemzelf.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die respect toont voor een tegenspeler. Er mag kritiek en P2P zijn, sowieso. Als het maar met respect naar elkaar is. Dan is het spel voor iedereen plezant

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn Co's, Dylan van Smokin Aces, Jasper van @Shakedown8 @We Like Hot Chicks

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik gewoon een dikke wannabe ben. #HatersGonnaHate
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
:( ok mijn lijstje maar aanpassen nu

Hij heeft me al gecarried op Warzone. Verdiende hiermee wel een plaatsje ;)
Kan moeilijk alle leuke spelers opnoemen. Anders gaan sommige weer roepen dat we R2W hanteren :D
 
Reactiescore
286
Beste speler: Nog lastig te bepalen maar @.Conor Mcgregor heeft wel een erg goede ligging en groeit lekker door (met PP)

Beste stam: Momenteel ligt Fresh er het beste voor, zij hebben een heel makkelijk zuid gebied. Hier hebben zij een lekkere ligging.

De beste stam speler: Hier kan ik weinig over zeggen, maar in de stam MOTR! gaat iedereen voor de stam en niet voor eigen succes.

Het grootste ego: Op het forum @POOHBEER1 (maar hij is vaak sarcastisch) en in game seduced by lies. Hier is geen normaal gesprek mee te voeren.

Beste leider: @Pjotr Clearikov. goede leider die alles met iedereen bespreekt binnen MOTR!

Slechtste leider: Ik denk de oude leiders van BOOK, aangezien die stam ineens viel. Blijft ook een raadsel bij meerdere stammen wie nou de leider is.

Meest onderschatte stam: MOTR! kregen klappen aan beide fronten, van de 2 andere top stammen. 100. en FRESH en wisten dit beide te stoppen. ( max 2 dorpen verlies).

Meest overschatte stam: FRESH!, zij hebben wel de beste ligging, maar hebben nog weinig laten zien. Edelen tot nu toe gemakkelijke dorpen in hun cluster. Hebben nog niet echt gevochten tegen een topstam.

Meest overschatte speler: @Kapitrein Heeft ook nog weinig laten zien en is de laatste dagen rustig in zijn groei. Had al eerder het gevecht met 100. kunnen aan gaan toen hij nog in book. zat.

Meest onderschatte speler: Ik denk dat veel spelers van MOTR! nog onderschat worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Insomnia has Yoda, ondanks veel haat naar elkaar, zijn het toch oprechte spelers met een goed hart.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Seduced by Lies & Action Reaction. Deze spelers verpesten Tribalwars voor de meeste mensen en zijn alleen maar uit naar eigen succes. Weg met deze ego's

Mooiste spelers naam: @Kapitrein Vind het een leuke en originele naam.

Mooiste stam naam: Book - The story unfolds vond ik een mooie naam, helaas was de stam een flop.

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: De stamkroeg

Favoriete forum poster: @.Conor Mcgregor zijn berichten vind ik altijd wel interessant om te lezen.

Minst favoriete forum poster: @TerrorTom zag voorheen wel eens wat van hem voorbij komen, een te groot haantje voor mij.

Dikste wannabe op het forum: @POOHBEER1 <3

Dikste wannabe in het spel: Seduced by lies

Mooiste actie van de wereld: MOTR! die stand houd tegen 100. en Fresh

Grootste blunder: De Invite van Mephitis binnen 100. Die vervolgens zichzelf weg laat spelen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Heel mijn stam MOTR!
 
Reactiescore
805
Beste speler: Puur op skill level van het account denk ik dat What The Duck bij de top accounts hoort op deze wereld.

Beste stam: Beste stam lijkt mij momenteel Fresh, ook al hebben we geen idee hoe de stam werkt en of deze goed "draait" statistisch gezien momenteel gewoon de beste stam.

De beste stam speler: Beste stamspeler is in mijn ogen momenteel @.inevitable .

Het grootste ego: Zonder twijfel @Coruscant

Beste leider: Ik heb nog niet echt een zicht op goede leiders binnen deze wereld.

Slechtste leider: De oud leiding van BOOK staat hierbij bij mij op 1, gefaalde communicatie etc, maar zoals in 100. kan dat overal veranderen.

Meest onderschatte stam: MotR heeft als enige van de "grotere" stammen al een aantal mooie dingen laten zien.

Meest overschatte stam: Heb nog geen stam waarvan ik zeg dat ze hoger worden geschat dan hun waarde aantoont.

Meest overschatte speler: Om eerlijk te zijn heb ik geen zicht op een overschatte speler momenteel, de arrogantie van het account Mephitis misschien maar ook niet dat iemand deze als hoog ingeschat account had aangeduid ;)

Meest onderschatte speler: ActionReaction spelers zonder twijfel, meermaals nachtelijke blitzen geprobeerd door MotR zonder resultaat waardoor men maar op MB's moest gaan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @.Conor Mcgregor & @.inevitable (Yme) zijn beide wel leuke spelers om eens een praatje met te doen en lijken het juiste inzicht te hebben van het spel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: In de toekomst zou ik niet graag accounts als SBL in men stam hebben, zorgen voor teveel problemen en teveel eigen eerst stam later, niet mijn manier van denken.

Mooiste spelers naam: Ook als speel ik op het account, het is niet mijn naam en vind het best een leuke @Insomnia Has Yoda.

Mooiste stam naam: Ik vind Monkey World wel een leuke stam naam en zeer toepasselijk in deze tijden van chaos.

Het tofste topic: Spotprenten by far.

Het domste topic: Ik lees enkel wereldafspraken, top/flop spelers/stammen en spotprenten dus al de andere lijken me nutteloos.

Favoriete forum poster: @.Hustler is een van de beste mensen die ik ken om woorden om te zetten in teksten.

Minst favoriete forum poster: @Tonto met zen post over ALW was een belachelijke insinuatie en een belachelijke post vond ik persoonlijk. Mensen mogen ook leren korte posts te maken die alles samenvatten ipv direct een litanie van 100000 woorden.

Dikste wannabe op het forum: @Uncle Dagobert Duck

Dikste wannabe in het spel: Mephitis spelers waren hiervoor een uitschieter, uitspraken doen op discord en PM waarmee ik hem later belachelijk zou kunnen maken. (Thomas & Armin)

Mooiste actie van de wereld: Ook al was het volgens de stats geen succes vond ik de aanval van 100. op MotR een geweldig uitgevoerde "massa", als er 12dorpen moeten gerecapped worden weet je dat je iets goed doet.

Grootste blunder: Ook al was ons account tegen deze invite blijf ik de invite van Mephitis een van de grootste blunders binnen deze wereld.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @.Hustler @Insomnia Has Yoda. & @Why Not?
 
Reactiescore
392
Meest onderschatte stam: MOTR! kregen klappen aan beide fronten, van de 2 andere top stammen. 100. en FRESH en wisten dit beide te stoppen. ( max 2 dorpen verlies).

Leuk lijstje verder hoor, maar om nou die paar aanvallen van ons op 1 MOTR! lid een "klap van FRESH!" te noemen vind ik een beetje overdreven ;) daarnaast waren het 3 dorpen die we gepakt hebben en niet 2 :p
 
Reactiescore
306
Beste speler: Nog lastig te bepalen maar @.Conor Mcgregor heeft wel een erg goede ligging en groeit lekker door (met PP)

Allereerst leuk lijstje. Dank je voor de dubbele nominatie.
Ben blij dat hier eindelijk animo in het forum komt, we zijn ook in een periode dat we wat zicht beginnen krijgen op de wereld.

Denk zelf niet dat wij het beste account zijn. We hebben een goed solide account voor top mee te draaien, maar er zijn betere teams denk ik.
Onze ligging en kwantitatief overwicht maakt het makkelijker groeien :D
 
Bovenaan