Golden Awards.

DeletedUser79332

Guest
Tis een mening he. Ontspan. Het is niet aanvallend bedoeld.
Dit is wat ik heb gefilterd uit de stats. Zoals ik al zei, ik ken je/jullie ook verder niet. Toch had je meer spelers kunnen aanvallen. Er zijn meerdere collega stamgenoten die goed spelen met de range. Dit had jij ook kunnen doen. Daardoor mijn mening dat je gemakkelijk naar de top komt met de bbtjes.

M.b.t. vv. Dit kan ik natuurlijk niet zien en ruiken. Point taken.
 

DeletedUser79332

Guest
De stamnaam komt overigens van internet. Gewoon spreuken opzoeken.
Ik zie niet wat er fout aan is, ook niet na een engelse spellingscontrole in Word.

Maar jij kan me hier vast bij helpen wat je bedoeld met de schrijffouten.
 

DeletedUser79332

Guest
True klopt. Ik zal het doorgeven dat het veranderd wordt!

Dank allen. ;):p
 

DeletedUser78605

Guest
Meest onderschatte stam:
Hymne. Waar KOH en famke zich al laten zien op de wereld sluipt hymne er gewoon rond. Ik vermoed dat als straks de range langzaam afneemt dat we meer van hun gaan zien en dat ze nog wel eens voor verrassingen kunnen zorgen. Aan hun om dit waar te maken;):p

Favoriete forum poster:
tears of a beauty, asteek, st. Jimmy.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Hymne, ik verwacht veel van die kant als de range verdwijnt.
Gratzi :) We gaan ons best doen voor je :p

Normaal gesproken reageer ik niet op het AF, maar wellicht toch zinvol om hier even kort op te reageren.

Toch zonde, de manier van posten staat mij wel aan. Zie je hier graag hoor, iemand vanuit Koh die kan posten op het af!

Stamgenoten die mij kennen, denken er gelukkig anders over.
Je beweert dat ik de #1 positie niet verdien. De grote vraag is: wat had ik dan moeten laten zien? Ik heb nu eenmaal niet de contacten binnen die corrupte mod-kliek om een flinke tegenstander op delete te laten zetten. Dus ik kan niet anders dan barbjes edelen en wachten tot de aanvalsgrenzen versoepeld worden, en in mijn agenda 28 juni 2019 met rood markeren omdat dan de grenzen compleet wegvallen.

Dit antwoord slaat dus echt compleet nergens op. Ik zelf vind je ook rank 1 onwaardig.. Je hebt er niet voor hoeven vechten of roven oid. Ik zeg ook niet dat iemand als CB terecht eerste zou staan, heeft ook nog niets laten zien op deze wereld. Maar de tekst die jij er nu onder gooit. Je wilt beweren dat andere het voor elkaar krijgen mods over te halen om spelers op bb te zetten? Of doel je nog steeds op het feit dat je een stamgenoot had die terecht een ban heeft gekregen (waar je overigens meerdere malen voor bent gewaarschuwd)?
Als jij lekker 28 juni noteert, is er al weinig van je over, je moet nieuwe tactieken verzinnen met deze range, maar het is simpel te doen.
Veel succes en hoop je toch wel vaker op het af te zien :)
 

DeletedUser79663

Guest
Eerste post! Geniet al een tijdje van de topics hier op Casual 6, so far mijn leukste wereld durf ik wel te zeggen, dus een bijdrage om het nog wat leuker te maken :). Lastig om een lijstje te maken aangezien ik minder dan een half jaartje speel op deze wereld en niet veel contact heb buiten mijn eigen stam, maar ik ga het toch proberen!

Beste speler:
Kom er toch op terug, Glassface. Aan ervaring geen gebrek, maar je moet iets doen om te blijven groeien. Elk barbaartje is kostbaar, dus het is mooi om te zien hoe je ze vrijwel allemaal pakt in je cluster. Als de range wegvalt verwacht ik toch wel veel, dat ga je ongetwijfeld waarmaken!

Beste stam: Op het moment ons KOH. Denk wel dat dit een spannende en leuke wereld wordt. Kan beide kanten op.

De beste stam speler: Verdienen er een aantal, wimpies, Master Roshi. en zswader. Stuk voor stuk toppers, want ze steken er allemaal zoveel tijd in. Als het aan mij ligt verdienen jullie een mooie wereldwinst!

Het grootste ego:
Kan ik niet goed over oordelen haha, zoveel kennis van spelers heb ik nou ook weer niet.

Beste leider:
Heb de start niet meegemaakt van Casual 6 jammer genoeg. De leiding van Famke en KOH zijn beide erg goed op diplomatisch gebied. KOH bezet zeker plek nummer 1 in beste leiding in mijn hele TW 'carrière'.

Slechte leider:
Geen flauw idee, zijn genoeg slechte leiders in deze wereld waarschijnlijk.

Meest overschatte stam:
Puur naar de top 5 kijkend DR.

Meest onderschatte stam:
Toch wel Famke, had meer verwacht toen de oorlog (100 dagen geleden op het moment van typen!) werd verklaard. Tot nu toe is het er nog niet helemaal uitgekomen, maar ik verwacht toch wel een aantal mooie acties in the near future. Goede spelers die mijn respect in ieder geval wel hebben.

Meest overschatte speler:
Lazy Programmers, heeft geen uitleg nodig. Luilakken ;p

Meest onderschatte speler:
In mijn ogen Virtues of my Supremacy. Redelijk klein in vergelijking met andere spelers, maar heeft flink wat schade aangericht ondanks zijn lastige ligging. Erg goede speler, maar krijgt het wel moeilijk als de range langzaam weg gaat vallen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Fierce.? Geen idee eigenlijk, maar je bent een goede speler in ieder geval. Puur om de strijd om bb's tussen ons soms ;).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Vind ik een lastige, aangezien ik niet iedereen ken. Denk Skocz? Weet niet zo goed wat hij wil, lijkt me erg onbetrouwbaar.

Mooiste speler naam:
Phuture Noize, 100%. Heerlijke dj :p. Afgelopen weekend was ik bij Q-dance presents: Project One, wat een set samen met Sub Zero Project, genoten!

Mooiste stam naam: Heroes, lekker simpel. Helden die jullie zijn :p.

Het tofste topic:
De Zomeroorlog!

Het domste topic:
De Zomeroorlog!

Geniet ervan om dat topic te lezen, maar wat worden er domme dingen in gezegd haha.

Favoriete forum poster: Alle mensen die hebben gepost op De Zomeroorlog! Fuck, wat is dat een leuk topic. Beetje stoken af en toe, lekker man.

Minst favoriete forum poster:
Iedereen die de tijd neemt om op het forum te posten is lekker bezig. Zolang alles maar binnen de perken blijft.

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
jand, hij is zeker grappig. Roven tot je erbij neervalt. Jammer genoeg kan dat niet heel goed in Casuals.

Mooiste profiel foto van stammen:
Famke, lekker man die lolly.

Mooiste actie van de wereld:
De vraag of ik mee wilde draaien op een account in Casual 6, geen spijt van gehad.


Hopelijk komen er nog een aantal lijstjes vanuit anderen!
 
Reactiescore
46
Pft dit soort topics maken duidelijk hoe weinig ik eigenlijk mee krijg van een wereld en hoe weinig mensen ik ken :x

EDIT: In ieder geval nog een deel van het lijstje ingevuld



De beste stam speler(s): i0wniax en Diglet voor het opvangen van mijn v.v voor een maand zonder te klagen toen ik plotseling geen toegang had tot tribalwars en/of internet

Slechte leider: Ga hier mezelf nomineren aangezien ik echt geen leiderstype ben, en ik somehow toch terecht ben gekomen als stamleiding

Meest onderschatte speler: m.v.d.t, actieve spelers, hebben een fijn team om mee samen te werken en weten wel wat ze aan het doen zijn en ik geloof niet dat ze heel bekend zijn(?)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Diglet, m.v.d.t, i0wniax, larssieboy

Mooiste speler naam: Lazy Programmers

Mooiste stam naam: The Hymn to Ninkasi

Mooiste profiel foto van spelers: Lekker origineel, maar ook Phuture Noize

Mooiste profiel foto van stammen: Knights of the Order
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79332

Guest
Al die veren in je reet... nu niet naast je schoenen gaan lopen he ;):p
 

Deleted User - 2172780

Guest
Beste speler: Fierce en PN. een goede dosis kwaliteit die ook tot uiting komen.

Beste stam: Famke, daar is de meeste kwaliteit te vinden in mijn ogen

De beste stam speler: Jand, wilt altijd helpen.

Het grootste ego:
CB, maar heeft ook wel wat.

Slechtste leider:
st. jimmy, hij doet helemaal niks.

Beste leider:
st. jimmy, heeft nooit wat hoeven doen.

Meest overschatte stam:
DR, staan dan rang 4. meer rang 14 in deze wereld staat ze beter denk ik.

Meest onderschatte stam:
toch hymne, zitten wel spelers in die wat kunnen maar het nog niet echt hebben laten zien.

Meest overschatte speler:
Glassface, staat rang 1 door een flinke boost in het begin van de wereld. Denk dat het wel meevalt hoe goed die nou uiteindelijk is.

Meest onderschatte speler:
op dit moment, virtues, noobje van 1 mil. heeft wel potentie om 2 mil te behalen.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Je-maintiendrai, overal actief, zou wel benieuwd zijn hoe die als stamgenoot is.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dekoster/Cleonito, verschrikkelijk hoe die wilt 'communiceren'.

Mooiste speler naam:
The Famous Lapzwans

Mooiste stam naam: zit er geen eentje tussen. misschien boobs, maar verder niet echt fan van de namen die ik in de ranglijst voorbij zie komen.

Mooiste profiel foto van spelers:
PN en mijzelf natuurlijk

Mooiste profiel foto van stammen:
heb niks boeiends gezien.

Mooiste actie van de wereld:
De dag dat 'Miixon' werd veranderd in 'The Famous Lapzwans'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Geniet er wel van, zie steeds mijn plaatjes voorbijkomen bij mooiste plaatje :D
 
Reactiescore
46
Jij speelt op PN zeker?
Niet zo raar he, gewoon een mooie meid erin zetten en je krijgt alle plaatjes nominaties ;)
 
Reactiescore
46
Ooh dan heeft hij de plaatjes gemaakt zeker?
Dacht ie bedoelde dat zijn plaatje langskwam als in, van zijn account werd het plaatje genomineerd :x
 
Reactiescore
154
Beste speler: Phuture Noize/Fierce. Maken op deze wereld een meer dan degelijke indruk op me, met een mooi uitgebouwd, stabiel account. Als de spelers van Crazybertje nog de oorspronkelijke spelers zijn, is dat ook absoluut een goede kandidaat. Van bijvoorbeeld KOH-spelers heb ik nog te weinig gezien om ze hier te overwegen.

Slechtste speler: Raoul1. Kreeg al enkele pandoeringen, en buiten in paniek al z'n clears op zijn aanvaller(s) gooien in een blinde poging om te 'counteren', heeft die nog niets klaargespeeld aanvallend.

Beste stam: Famke, zonder twijfel. Mag dan wel kleiner zijn dan KOH, lijkt me superieur qua kwaliteit. De laatste recruits van KOH bevestigen ook mijn vermoeden dat ze gaan voor een soort recruut2win politiek, zonder kwaliteit hoog in het vaandel te dragen.

Beste stam speler: Kan ik nog weinig over zeggen, maar vind dat (hoeveel bb's hij ook geedeld heeft) de rang 1 ODS van Glassface wel respect verdient.

Het grootste ego: Crazybertje, komen nogal dikke-nekkerig over.

Beste leider: Leiding van Famke. Een rustige manier van aanpak, stabiele stam neergezet en doordachte recruuts. Staan in schril contrast met de leiding van zowel KOH, als DR, als...

Slechtste leider: Leiding van DR; een stam die maar weinig voorstelt, en niet eens in staat is zijn leden te behouden klaarblijkelijk.

Meest overschatte stam: DR, voor zover iemand hen al hoog inschat, maar staan (stonden) veel te hoog voor de verwezenlijkingen.

Meest onderschatte stam: KOH. Velen, inclusief mezelf, hebben geen al te hoge dunk van hen, maar dan komt het gevaar van onderschatting er natuurlijk weer bij kijken. De perceptie van buitenstaanders mag dan wel overwegend negatief zijn, de dorpen moeten nog wel geedeld worden. Onderschatting en de daaruit volgende inactiviteit kunnen Famke's dooddoeners worden.

Meest overschatte speler: idk, weet niet of er veel spelers overschat worden atm. Joker dus.

Meest onderschatte speler: Glassface. Zelfde redenering als bij KOH in het geheel eigenlijk; het is absoluut zo dat we momenteel 0,0 hebben gezien van dit account, maar onderschatting (zeker van een account van die grootorde) is altijd gevaarlijk. Ik kan me voorstellen dat zij, wanneer de range wegvalt, nog wel verrassend uit de hoek kunnen komen. Voor hetzelfde geld stellen de spelers echter niets voor, maar aangezien we dat nu nog niet zeker kunnen weten, is het voorbarig en/of gevaarlijk om hen te onderschatten.

Met wie zou je graag in een stam zitten? Je-maintiendrai, erg actief en behulpzaam lijkt mij, en tevens leergierig en goed in de omgang.

Met wie zou je niet graag in een stam zitten? Niet echt concrete voorbeelden van op deze wereld.

Mooiste spelersnaam: .Hot And a Redhead

Mooiste stamnaam: The Hymn To Ninkasi

Mooiste actie van de wereld: Not yet; bij het wegvallen/sterk verlagen van de range gaan we zulke acties pas zien.
 
Bovenaan