Beste account:
Hierbij kijk ik naar de top 3.
Op plaats 1 op de ranglijst het glasgezicht. Qua oda wat laag. Volgens het overzicht in de oorlog niks aanvallends gepresteerd. Vermoed dat de oda dus komt van het clearen van de bb. Zijn rang 1 ods zal hier ook mee te maken hebben imo. Staat rang 1 door het edelen van bb. Puur gebaseerd op stats, ik ken de bespeler(s) dan ook niet, nog niet veel laten zien.
Op rang 2 staat die gekke Bert. Staat al bijna de hele Tijd in de top van de ranglijst. Heeft wel zijn 1e plek moeten afstaan. Qua oda doet CB het beter dan glass. Rang 4. Ods rang 2. Ik heb niet scherp waar dat precies vandaan komt. Ze zijn in iedergeval bereid om hun def weg te sturen.
Op rang 3 staat Fierce. Staat ook al een poosje in de bovenste regionen van de ranglijst. Rang1 oda, rang 23 met deffen. Is dus op beide vlakken actief.
Mijn conclusie hierbij is dat ik voor CB en Fierce. ga voor de beste speler(s). Ik verwacht ook dat hun nog een belangrijke rol gaan spelen op deze wereld.
Beste stam:
Hier moet ik voor KOH gaan. Ze laten al geruime tijd zien dat ze meedoen om de wereldwinst. Ziet er naar buiten toe stabiel uit en laten vooralsnog positieve statistieken zien in hun oorlog tegenover Famke.
De beste stamspeler:
Crazybertje. Ik waardeer het dat mensen leden in hun stam opnemen met als doel om hun op te leiden tot een betere TW speler. Dan verdien je het in mijn ogen om hier een benoeming in te krijgen.
Het grootste ego:
Heb hier niet echt iemand voor. Een groot ego op een online spel is al gauw een compensatie om iets anders te verbloemen. Wie de schoen past trekke hem aan.
Beste leider:
Famke. Ziet er goed en overzichtelijk uit. Weet wat ze willen en plannen vooruit. Dit zie ik graag.
Slechtste leider:
Leiding van DR. Heeft geen toekomst visie en waait met alle winden mee zolang het maar in hun voordeel is. Niet mijn speelstijl.
Meest overschatte stam:
Ik overschat niemand.
Meest onderschatte stam:
Hymne. Waar KOH en famke zich al laten zien op de wereld sluipt hymne er gewoon rond. Ik vermoed dat als straks de range langzaam afneemt dat we meer van hun gaan zien en dat ze nog wel eens voor verrassingen kunnen zorgen. Aan hun om dit waar te maken

Meest overschatte speler:
Voor nu glassface. Rang 1 maar eigenlijk niks laten zien. Zie dit meer als een positief iets om te laten zien waarom je rang 1 staat en dat je dit verdiend. Dat heb je nu niet gedaan en daarom benoem ik je hier.
Meest onderschatte speler:
Geen idee. Ik onderschat niemand dus ik kan hier ook niet echt iemand plaatsen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met gelouterde TW spelers. Kunnen ze mijn niveau ook eens opkrikken.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die vies spelen en over lijken gaan.
Mooiste spelers naam:
Phuture Noize.
Mooiste stam naam:
United we stand, divided we fall. Eigen stam. Zelf bedacht dus super natuurlijk!
Favoriete forum poster:
tears of a beauty, asteek, st. Jimmy.
Minst favoriete forum poster:
Mensen die niks toevoegen.
Dikste wannabe op het forum:
Geen.
Dikste wannabe in het spel:
Niemand vooralsnog.
Mooiste profiel foto van spelers:
Phuture Noize. Do i need to say more?
Mooiste profiel foto van stammen:
Springt er eigenlijk geen 1 uit.
Mooiste actie van de wereld:
Die gaat in januari plaatsvinden. Dan gaat de range eindelijk omlaag.
Meest belovende speler voor de toekomst:
De toekomst zal het uitwijzen!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hymne, ik verwacht veel van die kant als de range verdwijnt.
Grootste blunder:
Geen idee.
Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen verdient in eerste instantie respect.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Iedereen die bereid is om mij en betere TW speler te maken.