- Reactiescore
- 476
Ben is benieuwd naar de meningen.
Ik zal hem dan ook maar aftrappen.
Beste speler: Tsja, nu nog lastig te zeggen maar als ik naar de ranking, stats en mijn voorgevoel kijk denk ik Crazybertje en Fierce. wel eens voor deze award kunnen gaan.
Beste stam: Puur op stats zou ik nu zeggen KOH. Rang 1, in de oorlog tegen de nummer 2 stam voor in de stats.
Op dit moment verdienen ze het om hier te staan.
De beste stam speler: Tsja, lastige aangezien ik niet in andere stammen kan kijken. Als ik in mijn eigen stam kijk, Rebels, denk ik dat deze naar Skocz kan. Staat altijd klaar voor anderen. Ze moeten alleen werken aan hun communicatieve vaardigheden.
Het grootste ego: Tsja, ook lastig. Laat ik open.
Beste leider: Op dit moment de leiding van KOH. Zelfde reden als bij beste stam. Echter denk ik dat het bij de rest op dit moment ook nog wel snor zit.
Slechte leider: Geen flauw idee.
Meest overschatte stam: Lastig. Ik overschat nu nog niks.
Meest onderschatte stam: ik denk hier toch ook KOH. Ze doen het goed tegen Famke en ik ben van mening dat de meeste dit niet verwacht hadden/hebben.
Meest overschatte speler: Geen idee.
Meest onderschatte speler: Skocz. Actief team. Denk dat hun nog wel wat gaan laten zien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen waarvan ik wat kan leren en bereid is me het te leren m.b.t. TW.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen zonder respect, stabbers, eigenheimers.
Mooiste speler naam: Phuture Noize.
Mooiste stam naam: We love Boobs
Het tofste topic: Oorlogstopics en topics met lijstjes.
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Iedereen tot nu toe. Heb niet echt een hekel aan iemand hier. LOVE YOU ALL!!
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel:-
Mooiste profiel foto van spelers: Ook Phuture. Ze is Nice.
Mooiste profiel foto van stammen: De rover.
Mooiste actie van de wereld: Mijn start.
Ik zal hem dan ook maar aftrappen.
Beste speler: Tsja, nu nog lastig te zeggen maar als ik naar de ranking, stats en mijn voorgevoel kijk denk ik Crazybertje en Fierce. wel eens voor deze award kunnen gaan.
Beste stam: Puur op stats zou ik nu zeggen KOH. Rang 1, in de oorlog tegen de nummer 2 stam voor in de stats.
Op dit moment verdienen ze het om hier te staan.
De beste stam speler: Tsja, lastige aangezien ik niet in andere stammen kan kijken. Als ik in mijn eigen stam kijk, Rebels, denk ik dat deze naar Skocz kan. Staat altijd klaar voor anderen. Ze moeten alleen werken aan hun communicatieve vaardigheden.
Het grootste ego: Tsja, ook lastig. Laat ik open.
Beste leider: Op dit moment de leiding van KOH. Zelfde reden als bij beste stam. Echter denk ik dat het bij de rest op dit moment ook nog wel snor zit.
Slechte leider: Geen flauw idee.
Meest overschatte stam: Lastig. Ik overschat nu nog niks.
Meest onderschatte stam: ik denk hier toch ook KOH. Ze doen het goed tegen Famke en ik ben van mening dat de meeste dit niet verwacht hadden/hebben.
Meest overschatte speler: Geen idee.
Meest onderschatte speler: Skocz. Actief team. Denk dat hun nog wel wat gaan laten zien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen waarvan ik wat kan leren en bereid is me het te leren m.b.t. TW.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen zonder respect, stabbers, eigenheimers.
Mooiste speler naam: Phuture Noize.
Mooiste stam naam: We love Boobs
Het tofste topic: Oorlogstopics en topics met lijstjes.
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Iedereen tot nu toe. Heb niet echt een hekel aan iemand hier. LOVE YOU ALL!!
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel:-
Mooiste profiel foto van spelers: Ook Phuture. Ze is Nice.
Mooiste profiel foto van stammen: De rover.
Mooiste actie van de wereld: Mijn start.