Golden Awards.

DeletedUser70435

Guest
Ooh dan heeft hij de plaatjes gemaakt zeker?
Dacht ie bedoelde dat zijn plaatje langskwam als in, van zijn account werd het plaatje genomineerd :x
De plaatjes van Fierce., Phuture Noize, The Famous Lapzwans en mijzelf zijn door mij gemaakt ja. Had er ook een voor St. Jimmy, maar hij heeft nu voor een oude gekozen.
 

DeletedUser79785

Guest
De plaatjes van Fierce., Phuture Noize, The Famous Lapzwans en mijzelf zijn door mij gemaakt ja. Had er ook een voor St. Jimmy, maar hij heeft nu voor een oude gekozen.
Mocht je je nog creatief voelen, ik zoek nog meerdere plaatjes :D
 

DeletedUser70435

Guest
Al een tijdje niks meer mee gedaan, maar je mag altijd een thema en tekst op Skype bij mij zetten en dan maak ik wel wat zodra ik tijd heb :p
 

DeletedUser76198

Guest
Beste speler: Jky, geen verdere uitleg nodig. Top account!
 
Reactiescore
112
Beste speler:
Phuture Noize. Het lijkt me een goed georganiseerd account en ze hebben al wat laten zien op deze wereld.

Beste stam:
Op dit moment zijn Famke EN KOH hier voor in aanmerking. Beide hebben hun kwaliteiten en negatieve puntjes.

De beste stam speler:
Wimpies. Hij heeft al ongelooflijk veel binnen KOH gedaan en blijft het met dezelfde passie doen. Top kerel !!!

Het grootste ego:
Geen idee, tot nu toe enkel nog maar leuke gesprekken gehad.

Beste leider:
Master Roshi. Hij heeft een heldere manier van denken en kan je goed mee praten. Ik ken de leiding van de meeste andere stammen niet dus misschien zitten daar ook nog wel goede leiders tussen.

Slechtste leider:
Ik heb nog geen echt slechte leider tegengekomen.

Meest overschatte stam:
-U-D-. Het is niet omdat je opeens met Famke samenwerkt dat je meteen de beste bent ;).

Meest onderschatte stam:
Famke. Ze doen op dit moment nog niet enorm veel maar wanneer daar verandering in komt verwacht ik nog wel wat van ze.

Meest overschatte speler:
Iedereen met meer als 1mil :p Het is een casual iedereen kan 1mil halen zonder veel problemen. Binnenkort zien we wel wie er goed is en wie NIET ;).

Meest onderschatte speler:
Glassface. Jullie zeggen dat hij nog niks gedaan heeft? Je zou eens moeten weten wat hij al gedaan heeft. Je hoort nog van hem wees daar maar zeker van.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The Famous Lapzwans. De naam alleen al zegt genoeg.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iemand waarop je meer als een dag moet wachten als je pm’s stuurt.

Mooiste speler naam:
The Famous Lapzwans. Geweldig gewoon. Eerste keer dat ik dit zag dacht ik nog “waarom heb ik niet zo een naam”.

Mooiste stam naam:
We love Boobs. We hebben een gedeelde passie …

Het tofste topic:
Dit topic. Een plaats waar je echt iets bijleert van de wereld met soms originele ingevingen.

Het stomste topic:
“Nieuw op Casual 6: Stel jezelf voor!”. Ja ik stel me in game wel voor aan de mensen die ik wil aanvallen of simpelweg een gesprekje mee wil doen.

Favoriete forum poster:
Asteek 2 en Glassface. Ik kan geen keuze maken sorry :( ze zijn beide gewoon geweldig.

Minst favoriete forum poster:
Flaviuz

Dikste wannabe op het forum:
Iedereen dat ligt te melken over andere stammen hoe slecht ze het wel niet doen.

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
Fierce. Ik hou wel van wilde beesten ;).

Mooiste profiel foto van stammen:
nogmaals We love Boobs.

Mooiste actie van de wereld:
De jump van Virtues of my Supremacy naar de rim van DR.

Gelieve een beetje leven te blazen in het leukste topic ;).
 

Deleted User - 2167192

Guest
Flaviuz als minst favoriete poster, wat heeft hij jou ooit misdaan :eek:
 
Reactiescore
112
Flaviuz als minst favoriete poster, wat heeft hij jou ooit misdaan :eek:

Ik weet niet wie het in game is dus niks persoonlijks. Vind gewoon zen reacties op het forum minder aangenaam om te lezen. Zullen we het zo zeggen ;)
 
Reactiescore
154
Ik weet niet wie het in game is dus niks persoonlijks. Vind gewoon zen reacties op het forum minder aangenaam om te lezen. Zullen we het zo zeggen ;)

Dat snap ik zeker op deze wereld, ik hang een beetje tussen 'Fuck dit, tis casual dus er valt hier niks P&P te doen' en de wil om er iets serieus van te maken, en dat resulteert in een wat halfbakken moddergooi/bullshit houding. Je hebt dus zeker een punt :D
 

DeletedUser47003

Guest
Meest overschatte stam:
-U-D-. Het is niet omdat je opeens met Famke samenwerkt dat je meteen de beste bent ;).

Snap ook niet waarom iedereen ons zo hoog inschat.
Er zitten wel spelers bij die heus weten wat ze doen maar er zijn ook spelers die eigenlijk nog niks hebben kunnen laten zien.
We zijn er gewoon nu en nu is het de bedoeling dat we samen met Famke laten zien dat we dit bondgenootschap waardig zijn :engel:
 

DeletedUser79332

Guest
Ik weet dat een lijstje zoals dit een persoonlijke mening is. En een mening mag iedereen hebben en ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat dit niet mag , maar Ik heb nergens gezien dat iemand van -U-D- heeft gezegd dat we de beste zijn of gaan worden.
We willen gewoon leuk meedoen. Dus ik kan je mening niet helemaal plaatsen.
 

DeletedUser47003

Guest
Ik weet dat een lijstje zoals dit een persoonlijke mening is. En een mening mag iedereen hebben en ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat dit niet mag , maar Ik heb nergens gezien dat iemand van -U-D- heeft gezegd dat we de beste zijn of gaan worden.
We willen gewoon leuk meedoen. Dus ik kan je mening niet helemaal plaatsen.

Gewoon leuk meedoen??? We zijn hier om KOH naar hun edele getal 37 terug te dringen ja! 37ste plaats, met elk lid 37 punten! :cool:
 
Reactiescore
112
Ik weet dat een lijstje zoals dit een persoonlijke mening is. En een mening mag iedereen hebben en ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat dit niet mag , maar Ik heb nergens gezien dat iemand van -U-D- heeft gezegd dat we de beste zijn of gaan worden.
We willen gewoon leuk meedoen. Dus ik kan je mening niet helemaal plaatsen.

Gewoon leuk meedoen??? We zijn hier om KOH naar hun edele getal 37 terug te dringen ja! 37ste plaats, met elk lid 37 punten! :cool:

En daaraan willen we leuk meedoen ;)

Ziezo je hebt je eigen vraag al beantwoord :). Handig seg ;).
 

DeletedUser79332

Guest
Ik heb niks beantwoordt. Ik zeg dat wij leuk mee willen doen. Heeft niks te maken met de beste zijn of uit de hoogte doen...
 
Reactiescore
64

Meest onderschatte stam:
Toch wel Famke, had meer verwacht toen de oorlog (100 dagen geleden op het moment van typen!) werd verklaard. Tot nu toe is het er nog niet helemaal uitgekomen, maar ik verwacht toch wel een aantal mooie acties in the near future. Goede spelers die mijn respect in ieder geval wel hebben.

Beter zo?
 
Bovenaan