Golden Awards.

Reactiescore
112
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Je-maintiendrai, je hebt een naam die ik mijn strot niet uitkrijg om uit te spreken. Je bent veel aanwezig op het AF en lijkt mij een toffe peer. Asteek 2/Lazy programmers en de huidige Famke leden staan ook op de lijst.

Mooiste speler naam:
Dit is een weer een lastige keuze, ik blijf bij The Famous Lapzwans of Lazy Programmers.

Favoriete forum poster(s):
Asteek 2, Je-Maintiendrai, Lazy Programmers, LoyalPsycho en The Famous Lapzwans

Grote liefde <3
 

Deleted User - 2167192

Guest
Uitspreken is een ding maar het goed uitspreken is wat anders, krijg dat zuidelijke taaltje gewoon niet fatsoenlijk uit de mond. Ik houd het liever bij de stuggere taal en dialecten uit het noorden ^^
 
Reactiescore
142
Lijstje zijn leuk :)
 

DeletedUser79541

Guest
Na dat stukje geschiedenis schieten we toch goed op niet?

We zijn allebei gewoon heel eigenwijs denk ik :)

Edit: @Hunterzzz thanks.. maar een goede leider had helaas destijds niet de nodige leden omdat onze oude sagra maatjes geen tijd hadden :(

En je gaat in je eentje geen casual winnen he :3 (Deze dan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2167192

Guest
Werd al enige tijd gehengeld naar info via pm maar zal nu wel iets concreets zijn geworden denk ik.
 
Reactiescore
142
Meest zielige stam:
KOH, maakt gebruik van spionnen en hebben blijkbaar geen zin in een eerlijke strijd.

Kan je meer informatie geven, want snap het niet zo goed waar dit opeens vandaan komt ...
 
Reactiescore
328
In UD dan. Dan kan leiding van UD best zelf op het AF komen met eventuele bewijzen.
Mooi dat je het zelf al zegt :D Maar het gaat er niet om dat UD met een verklaring moet komen, het gaat erom dat jullie zielig spelen en het blijkbaar niet op een eerlijke/fatsoenlijke manier willen. Valt me tbh wel tegen van KOH.
 
Reactiescore
73
Mooi dat je het zelf al zegt :D Maar het gaat er niet om dat UD met een verklaring moet komen, het gaat erom dat jullie zielig spelen en het blijkbaar niet op een eerlijke/fatsoenlijke manier willen. Valt me tbh wel tegen van KOH.

Als ze niet met een verklaring komen kan het niet bewezen worden. Wie zegt dat jij de waarheid spreekt?
 
Reactiescore
142
Mooi dat je het zelf al zegt :D Maar het gaat er niet om dat UD met een verklaring moet komen, het gaat erom dat jullie zielig spelen en het blijkbaar niet op een eerlijke/fatsoenlijke manier willen. Valt me tbh wel tegen van KOH.

Ik vind dat roepen op het AF dat we spionnen hebben wel wat kort door de bocht. Zeker zonder bewijs. Zonder enige motivering. -> Dit is pas onfatsoenlijk en zielig !

Awel dan : FAMKE is zielig, die gebruiken spionnen !!!
"Of zoals jij het deed: Meest zielige stam:
FAMKE maakt gebruik van spionnen en hebben blijkbaar geen zin in een eerlijke strijd."

Dit trekt toch op niets? Elk klein kindje kan dit.
Wat ik verder nog kan zeggen is dat we geen spionnen gebruiken, of heb ik dit zelf verkeerd? Iedereen heeft wel zijn contacten, en er kan wel al eens iets gevraagd worden aan andere spelers. Maar is dat al spion zijn?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan