Golden Awards.

DeletedUser47003

Guest
Gaat dit elke keer gebeuren als 1 van de kanten meer als 30 dorpen neemt?
Zolang dat die range niet weg is en er dus niet echt de kans is om met een hele stam een goed georganiseerde massa te doen denk ik dat de minste tegenvaller voor eender welke kant uitvergroot gaat worden ja.

Edit: dit is niet om te kappen op de range btw, gewoon een simpele statement of the facts.
 

DeletedUser78605

Guest
Zullen we anders met alle stammen afspreken, om gewoon niemand aan te vallen en wachten tot de range weg is? Tot die tijd enkel bb's edelen. Op deze manier heeft niemand verliezen en kan dus niemand pronken met winsten!

Maar even serieus, als je winst pakt is het toch logisch dat je dit ff in het gezicht van de ander wilt wrijven?
 

DeletedUser47003

Guest
Zullen we anders met alle stammen afspreken, om gewoon niemand aan te vallen en wachten tot de range weg is? Tot die tijd enkel bb's edelen. Op deze manier heeft niemand verliezen en kan dus niemand pronken met winsten!

Maar even serieus, als je winst pakt is het toch logisch dat je dit ff in het gezicht van de ander wilt wrijven?

Kan je even goed overgaan tot het random verwijderen van een speler want bij mij in de buurt is er geen barbaar meer te bekennen :(
Het is nu gewoon effe een win voor Famke en -UD- (vooral Famke tho), vorige week hadden zij een tegenslag toen speedy besloten had om er de brui aan te geven. Zo gaat dat nu eenmaal in een oorlog.
 
Reactiescore
64
Het is ook jammer dan de wereld zo klein is. Best een lange tijd geleden volgens mij dat een wereld tot aan elk randje vol was. Spelers die een heel continent hadden etc. Lijkt me wel een keer een leuke optie om een hele wereld vol te gooien met bb's zodat ieder een kant op kan gaan. En wanneer die voor 50% zijn overgenomen je iedereen kan aanvallen.
 

DeletedUser47003

Guest
Het is ook jammer dan de wereld zo klein is. Best een lange tijd geleden volgens mij dat een wereld tot aan elk randje vol was. Spelers die een heel continent hadden etc. Lijkt me wel een keer een leuke optie om een hele wereld vol te gooien met bb's zodat ieder een kant op kan gaan. En wanneer die voor 50% zijn overgenomen je iedereen kan aanvallen.

Maar dan krijg je weer het feit dat je gewoon niets anders doet dan bb's edelen... Dan zou het gewoon vechten zijn voor die bb's en pas na x tijd zou er echt tw gespeeld worden ...
 
Reactiescore
46
Dat wel, maar dan heb je in ieder geval dat mensen fatsoenlijk tw kunnen spelen op grote schaal, hoewel het dan wel wat langer duurt, zal de uitkomst waarschijnlijk ook een stuk leuker zijn ;)
 
Reactiescore
154
Bwa ik zou niet spelen als ik eerst honderden bb's moest edelen zene
 

DeletedUser79332

Guest
Nee wist ik niet. Ook netjes hoor

Zag het toevallig. Neem niet weg dat ik 25 mil ook netjes vind.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Beste speler:
Het is voor mij meteen al een lastige keuze, als je naar de ranglijst kijkt zou je zeggen Glassface of Crazybertje. Enkel ken ik beide spelers niet persoonlijk en gaat mijn keuze toch uit naar Fierce en niet puur omdat ik bij hem in de stam zit maar ook als je kijkt naar de constante groei en het vasthouden van hun positie op de ranglijst.

Beste stam:
Op dit moment is KOH nog de beste stam, maar ik denk dat Hymne nog een leuke verrassing in petto heeft.

De beste stam speler:
Hier kan ik eigenlijk niet een speler neer zetten maar als ik toch moet kiezen, kies ik Phuture Noize. Deze speler is altijd bereid om vv te draaien of om accounts op orde te brengen. En houd de sfeer toch luchtig en gezellig.

Het grootste ego:
-

Beste leider:
Virtues of my supremacy, heeft losjes de touwtjes in handen maar iedereen kent wel zijn/haar plek in de stam. Het was een moeilijke keuze maar heb je toch op de tweede plek moeten zetten Early :p

Slechtste leider:
-

Meest overschatte stam:
KOH en Famke, beiden stammen hebben op dit moment nog niet beslissende acties ondernomen en is het niet meer dan grootspraak. Ik denk dat dit na de range verbreding wel gaat veranderen.

Meest onderschatte stam:
Hymne, deze stam heeft overal wel een vinger in de pap zitten en de toekomst moet zich uitwijzen hoe zij zich gaan ontwikkelen.

Meest overschatte speler:
Deze laat ik open

Meest onderschatte speler:
Virtues of my Supremacy

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Je-maintiendrai, je hebt een naam die ik mijn strot niet uitkrijg om uit te spreken. Je bent veel aanwezig op het AF en lijkt mij een toffe peer. Asteek 2/Lazy programmers en de huidige Famke leden staan ook op de lijst.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Goldchain, deze speler had allerlei mooie voornemens en ideeën om de stam te beteren toen hij een uitnodiging kreeg van een andere stam. Toen was het de ballen ik stap over om later met de staart tussen de benen terug te komen.
Mooiste speler naam:
Dit is een weer een lastige keuze, ik blijf bij The Famous Lapzwans of Lazy Programmers.

Mooiste stam naam:
Hymne, de stam beschrijft mijn passie en liefde voor bier goed ;)

Het tofste topic:
Rate de speler, waar de ratings de laatste tijd schaars zijn. Naast dat topic vind ik de zomeroorlog met het kleinschalige moddergooien ook mooi om te lezen.

Het stomste topic:
-
Favoriete forum poster(s):
Asteek 2, Je-Maintiendrai, Lazy Programmers, LoyalPsycho en The Famous Lapzwans

Minst favoriete forum poster:
Nakal

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
Daimondblack, dit is enkel gebasseerd op een uitspraak in het begin van de wereld. Toen had je als ik mij goed herinner 10 dorpen, toen stuurde je een pm naar Toto Riina en Early dat zij in jou cluster zaten te edelen terwijl je zelf nog niet eens een cluster had. Dit stukje valt misschien niet op zijn plaats waar het nu staat maar wist niet waar het anders te plaatsen.

Mooiste profiel foto van spelers:
The famous lapzwans, Homer simpson zegt voldoende.

Mooiste profiel foto van stammen:
Hymne

Mooiste actie van de wereld:
Toen 5 oud spelers van casual 2 besloten om te starten op casual 6, waarvan nog maar 2 spelers van over zijn helaas.
 

DeletedUser79553

Guest
Beste speler:
Het is voor mij meteen al een lastige keuze, als je naar de ranglijst kijkt zou je zeggen Glassface of Crazybertje. Enkel ken ik beide spelers niet persoonlijk en gaat mijn keuze toch uit naar Fierce en niet puur omdat ik bij hem in de stam zit maar ook als je kijkt naar de constante groei en het vasthouden van hun positie op de ranglijst.

Beste stam:
Op dit moment is KOH nog de beste stam, maar ik denk dat Hymne nog een leuke verrassing in petto heeft.

De beste stam speler:
Hier kan ik eigenlijk niet een speler neer zetten maar als ik toch moet kiezen, kies ik Phuture Noize. Deze speler is altijd bereid om vv te draaien of om accounts op orde te brengen. En houd de sfeer toch luchtig en gezellig.

Het grootste ego:
-

Beste leider:
Virtues of my supremacy, heeft losjes de touwtjes in handen maar iedereen kent wel zijn/haar plek in de stam. Het was een moeilijke keuze maar heb je toch op de tweede plek moeten zetten Early :p

Slechtste leider:
-

Meest overschatte stam:
KOH en Famke, beiden stammen hebben op dit moment nog niet beslissende acties ondernomen en is het niet meer dan grootspraak. Ik denk dat dit na de range verbreding wel gaat veranderen.

Meest onderschatte stam:
Hymne, deze stam heeft overal wel een vinger in de pap zitten en de toekomst moet zich uitwijzen hoe zij zich gaan ontwikkelen.

Meest overschatte speler:
Deze laat ik open

Meest onderschatte speler:
Virtues of my Supremacy

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Je-maintiendrai, je hebt een naam die ik mijn strot niet uitkrijg om uit te spreken. Je bent veel aanwezig op het AF en lijkt mij een toffe peer. Asteek 2/Lazy programmers en de huidige Famke leden staan ook op de lijst.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Goldchain, deze speler had allerlei mooie voornemens en ideeën om de stam te beteren toen hij een uitnodiging kreeg van een andere stam. Toen was het de ballen ik stap over om later met de staart tussen de benen terug te komen.
Mooiste speler naam:
Dit is een weer een lastige keuze, ik blijf bij The Famous Lapzwans of Lazy Programmers.

Mooiste stam naam:
Hymne, de stam beschrijft mijn passie en liefde voor bier goed ;)

Het tofste topic:
Rate de speler, waar de ratings de laatste tijd schaars zijn. Naast dat topic vind ik de zomeroorlog met het kleinschalige moddergooien ook mooi om te lezen.

Het stomste topic:
-
Favoriete forum poster(s):
Asteek 2, Je-Maintiendrai, Lazy Programmers, LoyalPsycho en The Famous Lapzwans

Minst favoriete forum poster:
Nakal

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
Daimondblack, dit is enkel gebasseerd op een uitspraak in het begin van de wereld. Toen had je als ik mij goed herinner 10 dorpen, toen stuurde je een pm naar Toto Riina en Early dat zij in jou cluster zaten te edelen terwijl je zelf nog niet eens een cluster had. Dit stukje valt misschien niet op zijn plaats waar het nu staat maar wist niet waar het anders te plaatsen.

Mooiste profiel foto van spelers:
The famous lapzwans, Homer simpson zegt voldoende.

Mooiste profiel foto van stammen:
Hymne

Mooiste actie van de wereld:
Toen 5 oud spelers van casual 2 besloten om te starten op casual 6, waarvan nog maar 2 spelers van over zijn helaas.


Na dat stukje geschiedenis schieten we toch goed op niet?
 

DeletedUser78605

Guest
Pff, die druk die nu op onze schouders komt :S

Mooi lijstje trouwens!
 
Bovenaan