Golden Awards.

DeletedUser79332

Guest
Snap ik.

Wij zullen ook geen beschuldigingen uiten namens -U-D- richting KOH over het gebruik van spionnen. Dit omdat we geen 100% sluitend bewijs hebben. Dan is het ook niet fair om te beschuldigen.

Mocht er toch iets gebeurd zijn en komt dit door het vissen naar info zoals hierboven beschreven is, of het gesprek tussen (oude) bekenden of wat dan ook, dan is het alsnog aan de andere partij wat hun hiermee doen. Gebruiken ze dit ten volle is dit niet netjes. Hebben ze er alleen weet van of houd de desbetreffende persoon dit bij hunzelf dan is er nog niks op aan te merken lijkt me.
Dit soort gesprekken vinden imo plaats op elke wereld. Iemand kan altijd iets zeggen. Zonder dat diegene dit bewust doet oid. Het is aan de andere partij wat die er mee doet alvorens je het spionage of iets in die trent kan noemen
 
Reactiescore
154
Als de leiding van KOH zo'n pm krijgt zijn er twee opties;
Optie 1 is dat ze zeggen jow de ballen, no chance, en als het even kan wordt er in dat geval ook aan de leiding van UD gezegd dat en welke speler loyaliteit mist. Beetje onvrede zagen ook nog.
Andere optie, optie twee, is dat KOH dit stilletjes laat gebeuren. Er wordt maw woorden geprofiteerd van een (naar mijn mening overigens zielige) speler vanuit een vijandige stam. Dat kan je slim noemen, dat kan je vies noemen. Aan jullie om uit te maken om misschien ook eens jullie antwoord op de betreffende pm te laten zien?
 
Reactiescore
112
Is er geen enkele speler meer die hier iets post? :'(

Dit is veruit het beste forum waar je nog eens iets nuttig leest en nu valt dat ook stil... :'(
 

DeletedUser79332

Guest
Is niet moeilijk hoor. Volgens mij heb ik er ook al 2 gemaakt.

En nee, geen kopie paste ;):p
 

DeletedUser47003

Guest
Beste account:
Fierce, de andere spelers in de top ken ik niet echt. Staat op rang 3 van de punten en rang 2 voor OD, altijd vriendelijk (naar mijn ervaring) en behulpzaam. Zet zich volgens mij ook volledig in voor zijn stam.

Beste stam:
Durf ik niet echt te zeggen, KOH staat op de eerste plaats maar er zijn nog veel kandidaten die nog iets kunnen tonen.

De beste stamspeler:
Geen idee wie ik hier moet zetten, er zijn meerdere spelers die altijd bereid zijn vv te draaien/advies te geven/eens mee te lachen binnen UD

Het grootste ego:
Overduidelijk Master Roshi:p:p

Beste leider: Ik heb nog geen echte speciale dingen zien gebeuren door de leiding van de stammen op deze wereld.

Slechtste leider:
Geen idee zelfs

Meest overschatte stam:
KOH, het is niet omdat ze nu eerst staan dat ze ook de wereldheerschappij op zich gaan kunnen eisen. Er kan nog vanalles gebeuren.

Meest onderschatte stam:
Hymne, kleine stam, sterke leden. Kan nog wat worden, tot nu toe echter nog niets(?) laten zien.

Meest overschatte speler:
Denk niet dat er echt al spelers zijn waarvan wordt gedaan alsof ze legenden zijn.

Meest onderschatte speler:
Ik zou mezelf hier neerzetten, heb nog weinig getoond op deze wereld, tijd om daar wat verandering in te brengen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
wimpies, alleen maar goede dingen gehoord van deze speler, ook vriendelijk wanneer je hem aanspreekt, de aanvallen die we over en weer sturen zijn ook altijd in goede moed :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ErnyTheMiceWhisperer, kerel reageert niet eens op m'n pm's :(


Mooiste spelers naam:
Lazy Programmers, alsof ik in een spiegel kijk.

Mooiste stam naam:
Plague, volgens mij trekt er daar een plaag rond in die stam, naargelang ze leden verliezen de afgelopen weken.

Favoriete forum poster:
Hunterzzz, gewoon al omdat hij een kerstfeestje geeft :oops:

Minst favoriete forum poster: geen idee, zijn hier niet echt irritante posters

Dikste wannabe op het forum:
Ik, duh

Dikste wannabe in het spel:
ik², duh

Mooiste profiel foto van spelers:
Master Counting

Mooiste profiel foto van stammen:
Hymne

Mooiste actie van de wereld:
Zijn er dan al echt mooie acties geweest?
 
Reactiescore
30
Beste account:
Ik vind de top drie. Hebben het meeste tijd gehad om alles op orde te brengen. We gaan het in de toekomst zien.

Beste stam:
Qua punten KOH. Maar dit zegt natuurlijk niks. Moeten zich gaan bewijzen, zoals eigenlijk elke stam. Famke aast natuurlijk ook op de nummer 1 positie. Flink punten verschil nog, maar we gaan zien wat er gaat gebeuren als de range groter wordt.

De beste stamspeler:
Geen idee wie ik hier moet neerzetten. Master roshi draait veel VV, niet alleen in eigen stam. Alles over om Famke een hak te zetten?

grootste ego:
Master Roshi

Beste leider: Ken niet alle stamleiders, geen idee wie ik moet nemen. Meeste zijn niet voor niets leiding lijkt me.

Slechtste leider:
Fortis Platinum toen hij in Plague zat. Van alles aannemen zonder navraag te doen.

Meest overschatte stam:
KOH, punten zeggen niet alles

Meest onderschatte stam:
Order? Relatief jonge stam waar nog potentieel in zit?

Meest overschatte speler:
top drie, punten zeggen niet alles.

Meest onderschatte speler:
de top drie weer. Ze hebben nog niet echt wat kunnen laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Thegreatwar en Hunterzzz. Sympathieke mensen en altijd in voor een lolletje


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rtuus. Geen connectie mee. Man van weinig of geen woorden. Speelt voor zichzelf. Daarnaast valt er ook niet met hem te praten.


Mooiste spelers naam:
Famous Lapzwans

Mooiste stam naam:
BOOBS. (0 . 0) wie houdt er niet van?

Favoriete forum poster:
geen favoriet

Minst favoriete forum poster: idem

Dikste wannabe op het forum:
Master Roshi. Alleen hou ik wel van de discussies.

Dikste wannabe in het spel:
King Welldone. Alleen z'n profiel zegt al genoeg. Daarmee de toon hoe die spreekt ook.

Mooiste profiel foto van spelers:
M.v.d.t. :p

Mooiste profiel foto van stammen:
Hymne

Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Raoul en Jeedebee
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73031

Guest
Famke heeft pas een ego :eek:

Jullie kunnen nog niet recht pissen en jullie willen een wereld winnen?
 

DeletedUser47003

Guest
Famke heeft pas een ego :eek:

Jullie kunnen nog niet recht pissen en jullie willen een wereld winnen?

Zou bijna denken dat je iets nuttig zou zeggen.
Als je nu eens een mooie post zou maken waarin je bewijst dat Famke ego is (en ineens bewijst dat ze niet recht kunnen pissen) dan zullen we nog eens verder spreken, alhoewel lachen is misschien een beter woord.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Famke heeft pas een ego :eek:
Jullie kunnen nog niet recht pissen en jullie willen een wereld winnen?

Wel leuk dat jij je ideeën opdoet bij het zeiken. Dat je bij je buur naar beneden kijkt en dan de gedachte hebt van jezus die man kan niet recht zeiken, dat is een leuke spreuk om op het forum te gooien.
 

DeletedUser79541

Guest
voorjaar-2010-aflevering-8.jpg


Misschien komt SBS6 wel even een kijkje nemen op casual 6.
Want er is zoveel moois te beleven. Kunnen we kijken of we de intelligentie ladder kunnen verhogen.

Nee gekkigheid.. wat een gezeik :rolleyes:
 

DeletedUser79332

Guest
Beste speler(s): Tsja vanaf 11 januari gaan we hier meer van zien denk ik. Voor nu, ja ook jij glassface;),
Benoem ik de top 3 hiervoor.
Ook wil ik hier Phuture benoemen. Bereid om mij te helpen en te voorzien van feedback op mijn acc en speelwijze. Nogmaals bedankt hiervoor!

Beste stam: Puur op stats zou ik nu zeggen KOH. Rang 1, laten veel strijd zien en volgens mij ook best wel een actieve bende.
Ben benieuwd of ze dit na de range verbreding een vervolg hieraan kunnen geven.

Beste stam speler: ik denk dat er in elke stam wel eentje zit. Als ik kijk naar mijn eigen stam gun ik deze benoeming aan rotte banaan. Draaien vv, diplomatiek sterk en gewoon een ideale buurman. Fijn om mee samen te spelen! Keep up the good work!

Grootste ego: @superfan , omdat ik weet dat je deze graag wilt. :p

Beste leider:-

Slechtste leider: -

Meest overschatte stam: DR. Hebben echt niks laten zien en zijn erg defensief ingesteld.

Meest onderschatte stam: ik denk dat we hymne niet moeten onderschatten. Hoort er nauwelijks van maar groeien gestaag door. Ik denk dat we meer van hun gaan horen na de 11e januari.

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler: Master counting. Doet het goed tegenover Skocz. Ook verwacht ik veel van Jand.

Met wie zou je zeker graag in de stam zitten: Iedereen.

Met wie zou je niet in de stam willen zitten: Mensen zonder respect, stabbers, eigenheimers.

Mooiste spelersnaam: Phuture Noize.

Mooiste stamnaam: UD

Het tofste topic: Oorlogstopics en topics met lijstjes.

Het domste topic: -

Favoriete forumposter: Iedereen tot nu toe. Heb niet echt een hekel aan iemand hier.

Minst favoriete forumposter:-

Dikste wannabe op het forum: Jorrit booi

Dikste wannabe in het spel:-

Mooiste profiel pic speler: Phuture, blijft gewoon mooi. Virtues, ook mooi gemaakt.

Mooiste pic stammen: -

Mooiste actie van de wereld: dat ik nog geen vervelende verhalen heb gehoord over stabbers. Een van de weinige werelden die dit nog kan zeggen.
 

DeletedUser47003

Guest
Beste stam speler: ik denk dat er in elke stam wel eentje zit. Als ik kijk naar mijn eigen stam gun ik deze benoeming aan rotte banaan. Draaien vv, diplomatiek sterk en gewoon een ideale buurman. Fijn om mee samen te spelen! Keep up the good work!

Grootste ego: @superfan , omdat ik weet dat je deze graag wilt. :p

Op het eerste, bedankt!
Voor het tweede, ik neem aan dat je een kick wilt? :p
 
Bovenaan