Golden awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
  • Beste speler:
The Alcooholic Dream. > :Omdat ze deze wereld steady draaien, ze hebben geen makkelijke ligging, ik ken het team van meerdere werelden en ik weet watt ze kunnen en ik verwacht daarom nog veel van ze :). Tis niet voor niks dat ze al een aantal wereldwinsten als team bij elkaar hebben gesprokkeld.

.Deathstroke. > Dat t gewoon kwallen op het AF zijn doet niet af aan de kwaliteit wat zich bevind op dit account, Hidde & Benji staan gewoon bekent als toppers en niks minder en dat hoeven ze ook niet meer te bewijzen, toch hoop ik dat ze zich wat chiquer gaan opstellen.

  • Beste stam:
Bellum > Beste cluster, tactisch beste recruits, beste focus gezien de fase van t spel, activiteit en steady groei. Gezien de huidige stammen vind ik ons er gewoon bovenuit steken. Ik wil de andere stammen zeker niet wegstrepen maar ze moeten het nog bewijzen bij mij :).

  • De beste stam speler:
Perfection > Bas is ondanks dat hij bijna helemaal solo speelt gewoon rete actief, groeit veel en helpt de stam met zijn oss, VV'en en als stamleider veel.

Red Sky at Morning > Gister viel de ODS van deze speler me op en gebaseerd daarop zet ik ook Red Sky hier neer.

.Deathstroke > Mij is verteld dat ze als leiding veel doen voor de beginners binnen hun stam. Guides schrijven enzovoort, Dat maakt je een prima stamspeler.

  • Beste leider:
Perfection > Ik maak de andere leiders natuurlijk niet mee maar gebaseerd op het negatieve cluster van Re-or en de kick van dragon dancer in KaKaKa en het voor mij positieve leiderschap van Perfection vind ik hem gewoon de beste. Zoals eerder verteld doet hij meer voor de stam dan lijnen uitzetten. Hij weet wanneer hij in moet grijpen en tevens wanneer hij z'n mond moet houden.

  • Slechte leider:
The Wolfpack. > Wolfpack heeft niet alleen zijn stam niet geleid in een goede groeirichting, maar ook in een slechte diplomatieke positie. Daarbij is het levensmotto van Wolfpack internen met zoon 65% intern van zijn totaal punten... Voor mij zeker geen positieve speler.
Meest overschatte stam:

  • Meest onderschatte stam:
KaKaKa > Zoals eerder verteld zit hier kwaliteit en met een goede ligging is er nog veel mogelijk als Re-or ze niet snel een hak zet.

ReQ! > Deze kleine rim stam houd zich kalm op t AF en in t algemeen maar groeien wel lekker door daar in die vergeten hoek van de map. Ben benieuwd of die nog wat gaan doen deze wereld!

  • Meest overschatte speler:
The Wolfpack. > Nogmaals, deze speler staat enkel top 15 omdat hij of zei continu internt... De aanval op Cookiemonster momenteel is dramatisch. Die 10% off die hij heeft word niet tacktisch ingezet.

  • Meest onderschatte speler:
Icetubbie > Hier zit een speler die al eerder de befaamde non pp wereld 50 won aan de zeide van onze co, Met die lekkere ligging in de rim en nog een tijdje om te groeien tot t front met Re-or kan deze speler wel eens hard doorpakken. Ik zou hier ook bijv DaVinci of Deathstroke kunnen noemen voor hun goede teams.

  • Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
DaVinci > Ik ken de spelers van meerdere werelden en zou ze toch wel eens aan mijn zeidie willen hebben. Rene heb ik te laat benaderd toen ik een co zocht en een berichtje kreeg en Koen heb ik tegen gespeeld (zonder succes) op W55.

Sleepwell > Jannes kan ik altijd goed mee opschieten en is altijd vol lof over dit team! Ook Nicolas ken ik als absolute topper op W55 en zou ik heel graag weer eens in mn stam willen zien ^^.

.Deathstroke > Tja op t AF zijn t kleuters en dat kan je P&P noemen.. Ik vind t gewoon irritant. Toch heb ik met Hidde hele positieve ervaringen en heb ik een goed gesprek met Benji gehad, als stamgenoten zal t ongetwijfeld anders zijn.

  • Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Al die enorm arrogante rim noobs die een o zo grote bek opzetten ookal spelen ze met 20k tegen 1 + mil en word je even later geforceerd om je edels er aan op te maken.

  • Mooiste speler naam:
Ik vind de romeinse of latijnse (whatever t ook is) namen als Dieu Se Termine Ici & Duce Tempus Eget altijd erg vet. Toch ga ik deze wereld voor Aletheias Signaalvuur. God wat mis ik die ridders :(.

  • Mooiste stam naam:
TiP. > Tja de creativiteit in stamnamen valt deze wereld gewoon enorm tegen.

  • Het tofste topic:
Geen, T Forum is dead as f+ck.

  • Het domste topic:
Zie hierboven ^.

  • Favoriete forum poster:
@Dragonite !


  • Minst favoriete forum poster:

Burgemeester Snorhaar of raahronS retseemegruB.

  • Voor wie heb je nu echt respect:
@Dragonite ! Geen seconde spijt dat ik deze gast heb aangenomen in de early game, na een hele tijd weggeweest te zijn geweest is dit zijn eerste wereld en hij geeft er alles voor. Nachten doorhalen no problem. Ff modje worden tussendoor no problem.

Ook even een Respectje naar het team van Cloudy Sunset die na de stab van hun co er gewoon weer vol voor gaan. Toppers!
  • Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Iniedergeval mijn co's!
@Dragonite @The Pianist @bultabolt @Victorious. , Heerlijk team.

  • Mooiste actie van de wereld:
Ik hoop dat die nog moet komen.


PS: OMG POST 1000 FEESTJE!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Karim verdiend echt wel meer respect hoor. Heeft veel meer betekent voor Kakaka dan Benji en zeker meer dan die dronklap van een magic

Maarja zolang die zich gedraagt als een mongool in t openbaar en ik hem niet ken krijgtie ook geen kudos natuurlijk. Voor mij is Karim nogsteeds t tweede alter ego van Hidde.
 

DeletedUser73162

Guest
Karim is ene mongool en z n kebab is viies alle hulde naar kakaka en hun pros

Wjj innen de wereld sowieso

Bedankt voor alle benoemingen, speciaale dank aan mijn moeder
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Die eerste naam is ook niet bepaald een latijnse naam (rofl)

Ik vind de romeinse of latijnse (whatever t ook is) namen als Dieu Se Termine Ici & Duce Tempus Eget altijd erg vet.

Begrijpend lezen blijft ook moeilijk in groep 8 he ;p. Wannabe 90s herinnering met je vieze koekje.

Nee vgm is t frans fzo?
 
Reactiescore
382
  • Beste speler:
The Alcooholic Dream. > :Omdat ze deze wereld steady draaien, ze hebben geen makkelijke ligging, ik ken het team van meerdere werelden en ik weet watt ze kunnen en ik verwacht daarom nog veel van ze :). Tis niet voor niks dat ze al een aantal wereldwinsten als team bij elkaar hebben gesprokkeld.
Thx babe xx
 
Reactiescore
831
Beste speler:

Momenteel heeft niemand een overtuigende move gemaakt om deze titel te verkrijgen.

Beste stam:

Bellum heeft 100% de beste slaagkansen om deze wereld te winnen. Wel zijn ze nog niet echt getest geweest en kan deze dus makkelijk verschuiven.

De beste stam speler:

Beste stamspeler is in mijn ogen iemand die veel OS vrijgeeft en VV's neemt. Voor mijn stam zijn dat er wel wat maar .Deathstroke doet het nog net iets meer. Hoe het in andere stammen eraan toe gaat weet ik niet.

Beste leider:

Perfection , had een slecht beeld over hem na het spelen van w59. Vind dat hij het deze wereld beter doet en zich mooi vertegenwoordigd op het AF.

Slechte leider:

.Da Vinci , is wel duidelijk na recente topics en het stab gebeuren. Verder vind ik dat de grootste problemen van Reor intern beleid/cluster/recruits zijn en normaal gezien is het de leiding die deze beslissingen maakt.

Meest overschatte stam:

Reor staat in de min tegenover KaKaKa terwijl ze ons qua punten dubbelen. Persoonlijk gok ik ook dat ze in de huidige vorm de late game niet gaan halen.

Meest onderschatte stam:

Normaal zou ik hier KaKaKa schrijven maar ondertussen worden we niet meer onderschat. Daarom geef ik hem aan ReQ! omdat er nog wel wat deftige spelers zitten die het nog ver zouden kunnen schoppen.

Meest overschatte speler:

Nou hier zouden er wel wat kunnen staan als je het mij vraagt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar .Zero. en Blauwe Bessies. Ze hebben het gewoon te makkelijk gehad door de fusies van Enix/Onix, daarna stappen ze ook ineens op en gaan ze naar de dominerende stam.

Meest onderschatte speler:

Icetubbie / gregory12365 omdat ik ze zelf ook eerst had onderschat. Verder lijken Marky-Mark en OverDeKop me nog goede spelers. Jammer dat de laatste een MB/DU is.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Red Sky At Morning / .sleepwell / The Architect omdat ik ze ken van vorige werelden. Verder Perfection / A Lesson In PP Abusing uit nieuwsgierigheid naar hoe ze zijn in stamomgeving.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

FakeTrain / Non-Agreed

Mooiste speler naam:

Ik ben fan van korte namen. Daarom ga ik hem aan Pavo geven.

Mooiste stam naam:

Vind geen enkele echt mooi op w63

Het tofste topic:

Topics waar activiteit is en er een mogelijkheid is tot discussie

Het domste topic:

Topics waar ze alleen maar met modder gooien

Favoriete forum poster:

Magic qua beargumentatie (als hij serieus is tenminste) en Dragonite qua karakter

Minst favoriete forum poster:

Rise Against qua beargumentatie en The Pianist qua karakter

Voor wie heb je nu echt respect:

Spelers die werkelijk anti kata zijn en niet excuses maken om te gooien

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Spelers die kwaliteiten beschikken maar ook aangenaam zijn. Verder spelers die een zekere rust uitstralen, heb het niet zo voor die heethoofden :p

Mooiste actie van de wereld:

YouKnowMyName met 40k dual stacks terwijl zijn buur klappen krijgt
 

Deleted User - 487931640

Guest
Beste speler:

Momenteel heeft niemand een overtuigende move gemaakt om deze titel te verkrijgen.

Beste stam:

Bellum heeft 100% de beste slaagkansen om deze wereld te winnen. Wel zijn ze nog niet echt getest geweest en kan deze dus makkelijk verschuiven.

De beste stam speler:

Beste stamspeler is in mijn ogen iemand die veel OS vrijgeeft en VV's neemt. Voor mijn stam zijn dat er wel wat maar .Deathstroke doet het nog net iets meer. Hoe het in andere stammen eraan toe gaat weet ik niet.

Beste leider:

Perfection , had een slecht beeld over hem na het spelen van w59. Vind dat hij het deze wereld beter doet en zich mooi vertegenwoordigd op het AF.

Slechte leider:

.Da Vinci , is wel duidelijk na recente topics en het stab gebeuren. Verder vind ik dat de grootste problemen van Reor intern beleid/cluster/recruits zijn en normaal gezien is het de leiding die deze beslissingen maakt.

Meest overschatte stam:

Reor staat in de min tegenover KaKaKa terwijl ze ons qua punten dubbelen. Persoonlijk gok ik ook dat ze in de huidige vorm de late game niet gaan halen.

Meest onderschatte stam:

Normaal zou ik hier KaKaKa schrijven maar ondertussen worden we niet meer onderschat. Daarom geef ik hem aan ReQ! omdat er nog wel wat deftige spelers zitten die het nog ver zouden kunnen schoppen.

Meest overschatte speler:

Nou hier zouden er wel wat kunnen staan als je het mij vraagt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar .Zero. en Blauwe Bessies. Ze hebben het gewoon te makkelijk gehad door de fusies van Enix/Onix, daarna stappen ze ook ineens op en gaan ze naar de dominerende stam.

Meest onderschatte speler:

Icetubbie / gregory12365 omdat ik ze zelf ook eerst had onderschat. Verder lijken Marky-Mark en OverDeKop me nog goede spelers. Jammer dat de laatste een MB/DU is.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Red Sky At Morning / .sleepwell / The Architect omdat ik ze ken van vorige werelden. Verder Perfection / A Lesson In PP Abusing uit nieuwsgierigheid naar hoe ze zijn in stamomgeving.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

FakeTrain / Non-Agreed

Mooiste speler naam:

Ik ben fan van korte namen. Daarom ga ik hem aan Pavo geven.

Mooiste stam naam:

Vind geen enkele echt mooi op w63

Het tofste topic:

Topics waar activiteit is en er een mogelijkheid is tot discussie

Het domste topic:

Topics waar ze alleen maar met modder gooien

Favoriete forum poster:

Magic qua beargumentatie (als hij serieus is tenminste) en Dragonite qua karakter

Minst favoriete forum poster:

Rise Against qua beargumentatie en The Pianist qua karakter

Voor wie heb je nu echt respect:

Spelers die werkelijk anti kata zijn en niet excuses maken om te gooien

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Spelers die kwaliteiten beschikken maar ook aangenaam zijn. Verder spelers die een zekere rust uitstralen, heb het niet zo voor die heethoofden :p

Mooiste actie van de wereld:

YouKnowMyName met 40k dual stacks terwijl zijn buur klappen krijgt

Noob lijstje
 
Bovenaan