Beste speler: Nog niet veel mensen hebben echt wat bewezen tot nu toe, maar als ik moest kiezen zou het toch tussen Know When to Fold Em en .Da Vinci gaan. De ODA en ODD laten duidelijk zien dat ze het tot nu toe niet het makkelijste hebben gehad, maar ze staan er alle twee nog goed bij.
Beste stam: Ik denk dat dit op dit moment wel echt tussen Bellum en Infect gaat. Beide hebben bewezen spelers in hun bezit en hebben al laten zien dat ze kunnen samen werken.
De beste stam speler: Perfection, 100%
Beste leider: Moeilijk om te zeggen, ken niet zoveel stamleiders maar ik vind dat Perfection het wel echt prima doet
Slechte leider: Vetus is niet per se geweldig denk ik. Hij sleept zijn stam mee in een oorlog vooral omdat er iemand op het forum hem zit op te stoken, niet zo handig

. Daarnaast vindt ik dat Demolition Man ook niet zo slim gehandeld heeft de laatste tijd als stamleider, dus deze twee dan maar
Meest overschatte stam: Onix is wel echt overschat hoor. Dat stelt volgens mij bijzonder weinig voor.
Meest onderschatte stam: Sphere, je hoort er niks over maar volgens mij kunnen zij het nog wel eens ver schoppen op deze wereld.
Meest overschatte speler: Jemaman, nog niks fatsoenlijks gepresteerd en groot geworden door internen vooral. Tsja zo kan iedereen de top bereiken

.
Meest onderschatte speler: Zou ik niet weten tbh.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Vooral de leden van Infect, Sphere en Bellum lijken mij goede spelers, dus daar wat mensen van?
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heel Aux D. en Onix. Daarnaast zou ik ook niet met egocentrische babies in de stam willen zitten, die zijn zoooo vermoeiend.
Mooiste speler naam: Red sky at morning
Mooiste stam naam: Auxiliante Deo
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Al die domme trol topics die gemaakt zijn de laatste tijd...
Favoriete forum poster: Vind het niveau van posten atm wel vrij laag dus deze laat ik even leeg.
Minst favoriete forum poster: Vetus, rene, jemaman zijn wel echt slecht hoor (rofl)
Dikste wannabe op het forum: See above
Dikste wannabe in het spel: Toch grappig dat de wannabes op het forum ook de wannabes in het spel zijn
Voor wie heb je nu echt respect: Al mijn stamgenoten die tot nu toe altijd voor me klaar stonden.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Eeuh, op deze wereld is er nog niet iemand, maar van vroegere werelden, Antonis, Vallie en Jasey kregen dit altijd wel voor elkaar
Mooiste actie van de wereld: Jemaman die denkt dat hij heel wat is omdat hij de halve wereld bij elkaar aan het internen is. Of rene die begint te zeuren dat hij geedeld wordt, in plaats van dat hij gaat deffen, ook leuk.