Golden awards

DeletedUser75418

Guest
Beste speler: Ik ga hier voor .Da Vinci
1c2dbec3d0296a4098c832372d6fdb26.png
Account heeft een steady groei. Heeft de nodige ODA behaald om aan de dorpen te komen. Verder staat het account ook op defensief vlak stevig in de schoenen. Aan de ODD te zien hebben ze een aantal keren een massa gehad van TiP, waarbij ze 0 dorpen zijn verloren. Andersom was de massa op TiP wel een succes, waarbij ze een aantal dorpen hebben geëdeld.

Beste stam:
Op dit moment zijn Aux D. en Onix in oorlog en Infect met TiP. Hierdoor zal voor al deze stammen de groei iets afnemen. Hier kan Bellum van profiteren.
be27d0fe98c211559b37667ab94cda79.png
De stam heeft genoeg groeimogelijkheden. Front deels met Onix, TiP en Aux D. en heeft verder nog de mogelijkheid om safe te creëren in de rim. Hiervoor moeten ze wel door de stammen UnA en Wap edelen, maar dat lijkt me geen probleem. Verder heeft de stam spelers, waarvan bewezen is dat ze ervaring hebben. Door sommige mensen word er getwijfeld aan de capaciteiten van Perfection. Ik kijk niet naar W59, maar op deze wereld zijn er volgens mij nog geen gekke dingen gebeurd. Verder zit ik niet in de stam, dus weet ook niet precies hoe het eraan toe gaat. Volgens mij zat @The Pianist wel in de stam en die was wel tevreden over de leider.

De beste stam speler:

Ik zit in de stam Sphere en vind dat Marcelveenstra wel een goede stam speler is. Is altijd online als je hem nodig hebt. Verder ook altijd bereid te helpen met off en deff sturen.

Beste leider:
Ik ken niet heel veel stamleiders, maar ga hier toch voor .Da Vinci. Stam bestaat deels uit een hechte groep die al lang bij elkaar is. Ik denk dat het .Da Vinci tot nu toe goed lukt om deze groep bij elkaar te houden. Ik zelf heb wel een twijfel bij de laatste recruit van Infect, maar hier is vast wel een goede reden voor geweest.

Slechte leider:
De indruk die .Vetus Bellator. maakte op het AF vind ik niet heel positief. Verder is er binnen Aux D. aardig wat geinternd wat me doet twijfelen aan het beleid van Aux D. De stam ligt ook omsingeld door andere grote stammen zoals, Infect, Sphere en deels Onix en TiP. Het is bijna onmogelijk om safe te creëren in de rim. Dit heeft niet met slechtste leider te maken, maar dat even terzijde.

Meest overschatte stam:
Aux D. heeft een tijd op de nummer 1 gestaan, maar komt vooral door het rekruteringsbeleid. Ze hebben nu wel een aantal dorpen in de oorlog geëdeld van onix, maar dit is ook nog niet heel denderend.

Meest onderschatte stam:
Ik zet niet graag eigen account of stam neer, maar ga hier toch voor Sphere. Je hoort er nog niet veel over, maar er zitten zeker accounts in die het nog wel ver kunnen schoppen. Ook hebben ze genoeg ruimte om safe te creëren in de rim.

Meest overschatte speler:
Ik weet niet of mensen hen nog goede spelers vinden, maar ik ga voor The Unknown. Staat altijd hoog in de ranglijst door veel te internen, maar later in het spel stopt het account er al snel mee.
Verder had ik het er al eerder over, maar hier zet ik ook Red Sky At Morning neer. Voor vele zal dit misschien een verrassing zijn.
Account ligt ver afgelegen van de stam en ligt tussen TiP, Aux D. en andere kleine stammen in. Tot nu toe houden ze het goed vol, maar dit is ook nog maar sinds een week. Het account heeft nu een 360 graden front en kan moeilijk op stacks van andere stamgenoten rekenen aangezien die ook in oorlog zijn met TiP. Ik denk dat als er een samenwerking zou komen tegen RSAM, dat het dan wel lukt om dit account te verslaan met een goed geplande massa. In de toekomst zullen we erachter komen of dit lukt. Mocht dit niet lukken dan heb ik dit account zeker onderschat en nabijgelegen stammen te hoog ingeschat:D

Meest onderschatte speler:
The Architect. wordt niet veel over gezegd, maar dit account heeft genoeg groeimogelijkheden en ik weet dat er goede spelers op zitten die weten wat ze doen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Huidige stam en spelers van Infect en Bellum. Lijken me wel gezellige spelers waar je een praatje mee kan maken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Spelers van Aux D.

Mooiste speler naam:

A Lesson in PP Abusing.

Mooiste stam naam:
Auxiliante Deo

Het tofste topic:

Golden awards of oorlog topics.

Het domste topic:
Ik weet niet of het nog bestaat, maar het nachttopic. Verder was ik ook geen fan van telkens al die gifjes.

Minst favoriete forum poster:

Rene. Hij had het telkens over hoe slecht Aux D. is, terwijl ik Onix net zo slecht vind.

Voor wie heb je nu echt respect:
Nick van Eyjafjallajökull. Is onze geweldige MB die ons altijd wel wil helpen.

Mooiste actie van de wereld:
Oorlog Aux D. tegen Onix en oorlog Infect tegen TiP. Zorgt ervoor dat er eindelijk wat actie komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Beste speler: .Da Vinci heeft naar mijn mening het meeste gepresteerd op deze wereld, Know When to Fold Em is ook een goede optie, veel verslagen tegenstanders maar toch lekker #1

Beste stam: Bellum, de stam heeft het meest complete cluster, waar op een aantal plekken nog verbeteringen te doen zijn. Maar deze stam heeft een solide basis om naar de lategame te komen.

De beste stam speler: Geen idee, bij ons in infect doet iedereen gewoon zn ding en heb ik nog niemand meer zien doen dan een ander

Beste leider: Nog niets uitzonderlijks gezien

Slechte leider: /

Meest overschatte stam: De massa stammen van de top 8

Meest onderschatte stam: Alle stammen op Infect en bellum na zie ik als mindere stam. Dit door de ligging, door de hoeveelheid "noobs" in de stam, rare acties of rare recruits.

Meest overschatte speler: Usus Ad Pugnam en LCHbas omdat het cf'ers zijn

Meest onderschatte speler: .Vetus Bellator. gedraagt zich als een complete mongool op het AF, gooit met kata's ingame maar denk wel dat hij het spelletje goed snapt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Marky-mark, agent bough, demarkie, Jason Statham., zuur, the architect, raging rabits en nog veel anderen die hier niet spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Klootzakjes, ego's die niets waar maken en andere soorten onderkruipsels

Mooiste speler naam: A Lesson in PP Abusing, jammer dat die geen #1 is

Mooiste stam naam: /

Het tofste topic: Oorlogtopics waar een klein beetje moeite in gestoken is

Het domste topic: Oorlogsverklaring Auxiliante Deo Vs Onix

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: Firedraken, dat die nog steeds niet gebanned is...

Dikste wannabe op het forum: Firedraken, dat die nog steeds niet gebanned is...

Dikste wannabe in het spel: ik, met bluffen en nacht aanvallen al mn dorpjes bij elkaar gesprokkeld

Voor wie heb je nu echt respect: bah, iedereen behalve mensen die zich misdragen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Geen, kan enkel ik zelf

Mooiste actie van de wereld: Mn buurman die met 1 dorpje 2 mooie dorpjes pakt waardoor ik er 3 heerlijke dorpjes gratis bij kreeg.
 
Reactiescore
1.367
Op wereld 60 gooi je me nog van je account en nu sta ik in je golden awards :D

W60 deed je in het begin ook geen ruk :p

Heb je team van 4/5 man en log ik als enige, ja dan ben ik er snel klaar mee :p
 

DeletedUser79644

Guest
Minst favoriete forum poster:
Rene. Hij had het telkens over hoe slecht Aux D. is, terwijl ik Onix net zo slecht vind.

Ik ben dan ook niet "de grote leider" van Onix, zoals Fetus dat is bij Aux... Hij zit zijn stammetje telkens opnieuw op te hemelen terwijl het echt wel dé meest overschatte stam is van W63 me dunkt. Na 2 maanden heb je overal wel interns, en als mensen onverwachts stoppen dan is het niet meer dan normaal dat je die dorpen over-edelt, maar toevallig stopt meer dan de helft van hun leden na de eerste 8 weken van een gloednieuwe wereld?

Heb al verhalen gehoord over mensen (ex-leden ondertussen) die ze met hun rug tegen de muur zetten; dorpen afgeven en verplicht MB/DU/CO worden voor de 'grootmachten' binnen die stam. Weet niet of jij dat de normale gang van zaken vindt maar ik dus absoluut niet... Waar ik nu over spreek was wel voor Fetus de stamoprichter werd maar hetzelfde beleid blijft gewoon gelden. Jemamam is ondertussen de volgende die ze momenteel aan het internen zijn, zo zakt hun ledenaantal naar 8, waarvan 5 mensen met 100K+ punten. Dat wil zeggen dat kans groot is dat die andere 3 gewoon dorpenuitbouwers zijn of binnenkort ook gaan fuseren met een grotere speler.

Ik heb, bij mijn weten, nooit gezegd dat mijn stam de beste is of beter is dan een andere bepaalde stam. Buiten Aux of course, maar zowat elke stam van W63 is dat. Ze leggen de lat nu niet bepaald hoog he :rolleyes:. Jij hebt alle recht om mij de 'minst favoriete forumposter' te noemen maar mijn posts gaan op zijn minst wel over W63. Ik kan je zo 5 namen van forumposters geven die hier niet eens spelen en toch continu posten (spammen) omdat ze niets beters te doen hebben. Jij verkiest zo een mensen boven mij, gewoon omdat ik (terecht) trashtalk over een andere stam?
 
Reactiescore
1.454
Gaat iemand nog eens een serieus lijstje maken??
 
Reactiescore
1.454
een paar dagen geleden 1 gemaakt he ;)
 
Reactiescore
163
Beste speler: Het is nog vroeg maar als ik toch iemand moet kiezen: Da Vinci. - Heeft het zowel offensief als defensief al redelijk hard te verduren gekregen, vandaar ook die hoge stats. Zelfs met deze kennis zien we dat het account toch stabiel blijft en blijft doorgroeien en staat nu op een mooie 15e plek!

Beste stam: Gisteren twijfelde ik nog maar na het wegvallen van Know When to Fold em ben ik er van overtuigd dat Infected. hem op dit moment het meest verdient. Vooral defensief op dit moment is het niet makkelijk met hun ligging, of wordt er gewoon slecht aangevallen..?

De beste stam speler: Deze zal ook pas later duidelijk worden maar voor nu: Red Sky at Morning. - Puur afgaande op hun ODO stats en kijkende naar hun ligging kan ik afleiden dat ze alles inzetten om hun stam te helpen.

Beste leider: .sleepwell - Doen echt hun best om alles in zo goed mogelijke banen te leiden, om alles zo duidelijk en uitgewerkt mogelijk te posten en alle mogelijke opties voor Sphere bekijken! Thanks!

Slechte leider: .Vetus Bellator. - Heb totaal geen problemen met deze speler of zijn stam maar hoe Aux D. tot nu toe loopt is gewoon weg slecht.

Meest overschatte stam: Aux D. - Stam die enkel groot blijft en grote spelers creëert door recruits en interns (van al dan niet stoppende spelers).

Meest onderschatte stam: Infected. - Mocht iemand nog aan hen twijfelen zou ik daarmee stoppen want zijn volgens mij stuk voor stuk goeie spelers! (Kan natuurlijk mis zijn..)

Meest overschatte speler: The Unknown. - Staat enkel rang 4 omdat die kan internen, heeft nog niets laten zien en ook een ZEER lage ODA rang voor een top 4 speler.

Meest onderschatte speler: Rise Against - Is zeker een goede speler en houdt voorlopig goed stand daar helemaal alleen. Weet niet of hij op tijd aansluiting zal krijgen met de rest van Infected. maar het zal in ieder geval niet aan zijn kwaliteiten liggen!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van Infected., .sleepwell en enkelen van Bellum.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle Aux D. spelers en ReQ. spelers

Mooiste speler naam: A Lesson In PP Abusing.

Mooiste stam naam: Auxiliante Deo

Het tofste topic: The Infected Pirates. - Alleen zou het nog iets actiever mogen zijn.

Het domste topic: De Bronzen Awards

Favoriete forum poster: .sleepwell

Minst favoriete forum poster: Vetus Bellator en René Jacques

Dikste wannabe op het forum: Vetus Bellator en René Jacques

Dikste wannabe in het spel: Jemaman

Voor wie heb je nu echt respect: Iedere speler die het spel niet op een vuile manier speelt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers.

Mooiste actie van de wereld: Welkom op wereld 63 The Architect.!
 
Bovenaan