Golden awards

DeletedUser73162

Guest
Ik maak vanmiddag MISSCHIEN een lijstje, anders morgen.
 

DeletedUser73162

Guest
Beste speler: Cloudy Sunset & Deathstroke

117311_large


Cloudy Sunset
Gewoonweg de speler die met afstand bovenaan staat, en dat zal vast niet voor niets zijn. Bellum heeft een aantal accounts die kwalitatief goed bezet zijn, en dit is er volgens mij 1 van.

117926_large


.Deathstroke
Ik denk dat we kwalitatief gewoon een van de betere van de wereld zijn, dat we dit niet uitdrukken in punten is puur door luiheid en een andere speelvisie, want bij ons komt kwaliteit in ieder geval niet te kort :D


Beste stam: Bellum

118816_large

Bellum
Ik zie Bellum momenteel als de nr1 kanshebber voor de wereld, al vind ik de koers van KaKaKa ook leuk, deze is misschien een beetje subjectief. In bellum zit gemiddeld misschien wel de meeste kwaliteit (komt dicht bij KaKaKa), en kwantitatief hebben ze gewoon de grootste spelers met de beste clusters. Ben het alleen niet altijd eens met jullie beleid :eek:

De beste stam speler: @kakaka-leider

Zowel Karim als Kadir hebben het beste voor hun stam over, zijn beide misschien niet de meest ervaren spelers, en niet direct de spelers die je op je account laat spelen, maar doen het tot nu toe zeer goed, en zijn zeer leergierig.

Beste leider: The Wolfpack

Mede omdat ik het niet eens ben met de beslissingen vanuit Re-OR (laf recruitbeleid, slechte keuzes voor clustervorming, ontkenning van feiten op AF) en Bellum (beetje R2W), en omdat onze topspelers Karim en Kadir al genoemd zijn, benoem ik hier The Wolfpack, de leider van Pils. Heeft zijn stam gewoon goed op orde en voert het goede beleid, ga zo door!


Slechte leider: .Da Vinci (& The Architect)

De koers die Re-OR op vaart zint me niet, de clustervorming klopt niet goed, edellijnen kunnen moeilijk goed gaan, en de stam oogt R2W. Het zou mij leuker geleken hebben om 3/4 gelijkwaardige stammen te hebben, al werkte Bellum hier ook niet aan mee.

Meest overschatte stam: Re-OR

Zitten aantal goede spelers in, maar dit aantal is niet zo groot vergeleken met de spelers van minder niveau. I'm not impressed.

Meest onderschatte stam: KaKaKa

Staan we al 3e?

Meest overschatte speler: Lord-Michiel & Vetus Bellator

118010_large

Lord-Michiel70
Geef VV af bij aanvallen, en laat verdedigend niks indrukwekkend zien. Laat zijn MB gewoon wegspelen zonder er iets aan te doen. Ik had beter verwacht van hem.

120717_large

Vetus Bellator
Hoewel er een nieuw team op schijnt te spelen, geloof ik hier nog maar weinig van. Ook dit account heeft een trieste geschiedenis, waaronder spionage.

Meest onderschatte speler: Gregory(+nummers) & A Lesson in PP abusing

3.jpg

Gregory12365
Heeft de massa van Sphere geweldig afgeslagen, wat een kwaliteit! Kudo's voor het plaatje!

119486_large

A Lesson in PP abusing
Ik ben benieuwd of deze heren ooit echt actief zullen blijven, indien wel, dan kan dit zeker een gevaarlijk team zijn. Ik hoorde net dat ze elkaar nog niet allemaal kenden, dus misschien eens een voorstelrondje rond t team doen :eek:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen is welkom in KaKaKa

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Nu dieu niet meer, aangezien hij zn solli ontkent :(

Mooiste speler naam: Aletheias Signaalvuur

Mooiste stam naam: KaKaKa en KaKaK2

Het tofste topic: Allemaal

Het domste topic: Waar de mensen met de lage IQ's zitten.

Favoriete forum poster: Mijzelf?

Minst favoriete forum poster: @Rise Against vroeger wel redelijke poster, jammer dat hij nu vooral onzin verkondigd.

Dikste wannabe op het forum: @kakaka-leider noobjes dat t zijn.

Dikste wannabe in het spel: Iedereen die tegen KaKaKa vecht haha

Voor wie heb je nu echt respect: Team KaKaKa

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn edelmannen

Mooiste actie van de wereld: Best wel veel, ik kan altijd wel lachen om de TW mods, maar ook om het niveau van de tegenstanders. Nu weer een stam die berichten ontkend, het houd niet op met deze wereld, alleen maar leuke acties :eek:
 
Reactiescore
1.367
Zelfde vind ik over jou ;)
 

DeletedUser79867

Guest
Meest onderschatte speler: Gregory(+nummers) & A Lesson in PP abusing

119486_large

A Lesson in PP abusing
Ik ben benieuwd of deze heren ooit echt actief zullen blijven, indien wel, dan kan dit zeker een gevaarlijk team zijn. Ik hoorde net dat ze elkaar nog niet allemaal kenden, dus misschien eens een voorstelrondje rond t team doen :eek:

Merci <3
 

DeletedUser78400

Guest
Slechte leider: .Da Vinci (& The Architect)

De koers die Re-OR op vaart zint me niet, de clustervorming klopt niet goed, edellijnen kunnen moeilijk goed gaan, en de stam oogt R2W. Het zou mij leuker geleken hebben om 3/4 gelijkwaardige stammen te hebben, al werkte Bellum hier ook niet aan mee.

Recruit not to lose. moet wel wat tegenstand voor Bellum komen
 
Reactiescore
399
Beste speler: Zuur geen twijfel lewis is een legend die mij vraagt om op ze acc te komen plus we zijn gwn een top rim acc

Beste stam: Kakaka overduidelijk
De chat de spelers iedereen verwelkomde me
En we verliezen geen dorpen dus dikke pros

De beste stam speler: Kakaka leden


Beste leider:Kakaka-leider uiteraad

Slechte leider:Ja boeit me niet

Meest overschatte stam: Re-or hoor veel over 1 of ander lord michiel ofzo die slaapt te veel uit ofzo

Meest onderschatte stam: Kakaka staat 3e maar in werkelijkheid vieren we de wereldwinst al

Meest overschatte speler: Hoor de naam rise against veel voorbij komen in kakaka
wel een goede band met chille muziek dus deze hou ik open

Meest onderschatte speler: Zuur geen twijfel beste rim acc in tw geschiedenis

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:ik zit al in kakaka dus kakaka

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Pieter ondanks dat hij ook in kakaka zit

Mooiste speler naam:Zuur vind ik zeer creatief

Mooiste stam naam:kakaka

Het tofste topic: Golden awards heeft wel veel inhoud

Het domste topic:Ken niet alle topics

Favoriete forum poster: Kakaka-leider

Minst favoriete forum poster: ////

Dikste wannabe op het forum: ja kan mij het wat schelen

Dikste wannabe in het spel: jesus w63 gaat toch over kakaka wat zijn dit voor vragen


Voor wie heb je nu echt respect: Kakaka leden het is net een familie

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Kakaka spelers


Mooiste actie van de wereld: Oprichting van kakaka en dat ik vanaf nu in kakaka speel
 

DeletedUser79867

Guest
Beste speler: Hier post ik Cloudy Sunset
Vrij weinig onderbouwing voor nodig eerlijk gezegd, staat al lange tijd met uitstek op rank 1.
Na de stab die ze intern te voortduren hebben gekregen zijn ze tóch doorgegaan en nu weer helemaal back on track aan het knallen.
Ook een benoeming voor .Sleepwell , .Da Vinci en .Deathstroke , stuk voor stuk kwalitatief uitstekende accounts!

Beste stam: Hier post ik Bellum
Bellum beheerst al lang de nummer 1 plek, alhoewel Bellum nog geen echte massa's heeft mogen ondervinden staat de stam solide ervoor met over het algemeen kwalitatief goede teams.

De beste stam speler:
Hier post ik

Beste leider: Nja, eerlijk gezegd vind ik niet dat een leider er echt uitspringt, niet vervelend bedoeld naar de leiders van W63 stammen, ook niks negatiefs dit.

Slechte leider: Hier heb ik er dan wel eentje, The Wolfpack , heeft z'n stam veel te lang niks laten doen waardoor het resultaat nu wel heel duidelijk is en het niet meer de vraag is of ze weggespeeld gaan worden maar wanneer.

Meest overschatte stam: -

Meest onderschatte stam: KaKaKa Je kunt zeggen wat je wil maar het feit dat ze nog niet weggespeeld zijn en zelfs het offensief hebben gestart zegt genoeg.
Ik spreek hier over ingame, AF laat ik hier volledig buiten

Meest overschatte speler:
Hier post ik The Wolfpack Hoeveel interns wil je hebben :rolleyes:

Meest onderschatte speler: Hier post ik [URL='https://nl63.tribalwars.nl/game.php?village=5206&screen=info_player&id=487929262']Dieu Se Termine Ici.[/url] Prima cluster, prima ligging, verwacht nog wel wat van dit account!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Nja, vind dit moeilijk om te beoordelen omdat ik nog niet iedereen zo heel goed ken qua account bespelers, heb het in ieder geval hartstikke naar mijn zin met m'n huidige stammies.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Spelers die niet in teamverband kunnen spelen, stambelang boven eigen belang zeg ik altijd :p

Mooiste speler naam: The Alcoholic Dream

Mooiste stam naam: Manu Militari

Het tofste topic:
Top/Flop spelers, altijd wel wat leesvoer :p

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -


Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die door blijven gaan en niet runnen na de eerste tegenslag.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
M'n teampje, dikke S/O naar Val, Sikko, Jordi en Bram <3

Mooiste actie van de wereld: -
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hoewel ik w63 niet actief speel, amper log, maar alles van dichtbij meemaak, hier mijn lijstje:

Beste speler:
Hier zet ik wel het account .Deathstroke neer. Mogelijks zitten er ergens nog betere teams verstopt waar ik geen weet van heb, maar het kunnen van dit team is zeker wel een feit. Heeft zeker geen top positie, maar dat heeft meer te maken met de instelling dan de mogelijkheden.

Beste stam: Bellum? Houdt zich in mijn ogen zo afzijdig mogelijk op het AF, wat ook in hun voordeel blijkt te werken. Ikzelf sta niet 100% achter hun recruteerbeleid, maar dat laat me niet afwijken van het feit dat deze stam intern wel goed lijkt te draaien, en dit stralen ze zeker uit.

De beste stam speler: Benji. Helpt gewoon overal waar nodig. En dat is niet alleen via vv's, clears doneren of def pompen in dorpen, maar ook gewoon spelers de basis van tw uit te leggen, en ze simpelweg helpen op alle vlakken. Ik ben ervan overtuigd dat zowat 90% van alle haters van Benji niet eens in de buurt komen van wat deze man over heeft en doet voor KaKaKa.

Beste leider: Karim :cool:

Slechte leider: /

Meest overschatte stam: Re-Or? Zelf een niet actief spelende speler zoals mij ziet toch wel wat gaten in het functioneren van deze stam. Echter zitten hier wel genoeg capabele spelers is mij verteld, dus aan hun om deze dingen recht te trekken en de nodige beslissingen te nemen. Niet elke stam heeft toppers of gewoonweg ervaren spelers op een account, dat is ook niet per se nodig en al zeker niet de bedoeling. Maar het helpen van sommige accounts is toch echt wel een must, en zeker als ze zo front liggen.

Meest onderschatte stam: Mijn eigen stammetje, KaKaKa. Als bepaalde accounts deze wereld serieus namen, stonden bepaalde stammen er nog slechter voor. Aan iedereen om het tegendeel te bewijzen, kwantiteit zit zeker niet in ons voordeel.

Meest overschatte speler:
Wordt iemand overschat dan? Zet hier dan maar even lord-michiel70. Dit zal zeker wel door onervarenheid zijn, maar daar ligt hij toch maar lekker aan het front. Aan Re-Or om hier in te grijpen waar kunnen?

Meest onderschatte speler:
/

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
FakeTrain. Geweldige speler daar. Mag gerust de vader van mijn kinderen worden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die door acties ingame, het spel naar het echte leven doortrekken. Niet alle acties zijn goed te praten, maar op het einde van de dag zit je nog steeds op een online spel. Dus om mensen om acties direct te beledigen, irl's te verspreiden en dergelijke, dat zou zeker wel een onaangename omgeving zijn.

Mooiste speler naam:
A Lesson in PP Abusing. Nice man

Mooiste stam naam:
Springt zeker niets bovenuit. Zal ik maar gaan voor TiP (The Inglorious Pirates)

Het tofste topic:
Dit. Ongegeneerd mensen trash talken, en opheerlijken. Zomaar, lekker dit.

Het domste topic:
Quasi alles van w63 is pure aids.

Favoriete forum poster:
/

Minst favoriete forum poster:
Rise Against. Stop toch met posten lol. Jij schrijft gewoon wat je denkt, op zich niets mis mee, maar herlees dan toch je post voor je op 'Plaats Reactie' duwt. Zo heb je nog de kans een blijk van relevantie te tonen.

Dikste wannabe op het forum:
Rise Against. Heeft niet echt verdere uitleg nodig als je zelf maar heel af en toe op dit forum kijkt. Verder word ik betaald (en dik) niet Magic en Benji hier te zetten, dus bij deze. Hun twee zeker niet, wel Rise Against!

Dikste wannabe in het spel:
/

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die het al hard te verduren kregen deze wereld, en nog steeds verder spelen. Mooi dat

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Niemand. Daarom dat ik hier zo inactief ben. Incomings laten me wel eens inloggen, dus bedankt Re-Or denk ik dan

Mooiste actie van de wereld: Weet niet direct een mooie actie, maar (weet niet meer welk account) dat dorpen vraagt aan de vijand zen MB omdat ze zogezegd samen werken, en effectief nog krijgt ook, moest ik wel om lachen. Niet perse een mooie actie, maar wat is dat toch op deze wereld haha


EDIT: bij alle positieve nominaties nomineer ik @Rupelsoldaten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan