1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Golden awards

Discussie in 'Wereld 63' gestart door zenj007, 19. aug 2018.

Deel Deze Pagina

1. Kanpeki

Kanpeki

Lid geworden:
    25. sep 2018
    Leuk Bevonden:
    48
    Zeker waar, er zijn ook zeker dingen die ik naar mijn hand heb gezet ;)

Alle grote/belangrijke besluiten zijn echter door de stam samen genomen. Neem er geen afstand van, ik was immers een stamlid en dat zou hypocriet zijn. Hoop alleen niet steeds als de grote boze boeman en/of slechte leider gezien te worden. Die eer heb ik in mijn ogen niet verdient.

2. detlefst

detlefst

Lid geworden:
    12. aug 2018
    Leuk Bevonden:
    39
    .
    Vraag me wel af wie voor die r2w actie was want voorlopig heb ik al van meerdere bellum leden gehoord dat ze allemaal tegen waren. En dat jij als leider word afgestraft word is niet meer dan normaal vind ik, wij hebben je telkens als aanspreekpunt gebruikt(stond ook gewoon op jullie stamprofiel) en pas met de komst van justin krijgen we dingen gedaan.

3. melish

melish

Lid geworden:
    28. apr 2012
    Leuk Bevonden:
    30
    Hierin verschillen we dan van mening. Ik vind persoonlijk dat je hem niet kan verantwoordelijk stellen voor alle acties die zijn gedaan binnen de stam. Als er op een democratische manier gewerkt wordt binnen de stam dan ga je je ook neerleggen als de meerderheid van de stam een bepaalde mening deelt ook als je hier niet mee akkoord gaat. Dat is juist de kracht van het werken met inspraak binnen de stam. Leidinggevende personen kunnen wel gaan sturen en bij keuzes waar het echt gelijk opgaat de knoop gaan doorhakken. Om eindeloze discussies te vermijden. Om om hem af te straffen op de fouten die door de stam zijn gemaakt in jouw ogen vind ik wat ver gaan. Tevens is het aanspreekpunt eigenlijk vooral een boodschapper die de boodschap van externen aanneemt en deze gaat verkondigen aan de stamleden en vice versa. Dit kan geheel los staan van de leiding.

Om maar een voorbeeld te geven. Ik ben in het verleden nog stamleiding geweest van een wereld waarin wij werkten met een aanspreekpunt die niet eens deel uitmaakte van het leidingsteam maar gewoon 24/24 actief was waardoor die heel snel te bereiken was en ze onmogelijk online tijden konden achterhalen omdat de overige leden niet antwoordden op vijandige pm's