Zal dan ook maar eens een lijstje plaatsen, aangezien dit altijd mijn favoriete bezigheid is geweest op het Algemeen forum.
En speel hier ondertussen al een tijdje waardoor ik meeste van de lijst toch al goed kan invullen naar mijn eigen aanvoelen.
Beste speler:
Christa89: Toppertjes eerste klas, de ranglijst mag dit dan wel tegenspreken maar voor mij zijn Christa & Detlef topspelers die zichzelf altijd in belang van de stam plaatsen. Niks is voor hen teveel en zijn dan ook een enorme aanwinst voor eender welke stam ze deel van zouden uitmaken. Daarnaast zijn het ook prachtige mensen waarmee je altijd een leuk gesprek kan voeren.
Perfection: Voor ik aan deze wereld begon, had ik nog nooit van hem gehoord al kan dit ook omdat Tribalwars de laatste jaren heeft stilgelegen voor mij. Maar Justin in het bijzonder heeft mij positief verrast door een aangename gesprekspartner te zijn en de weinige keren dat we elkaar al tegenkwamen ingame was het steeds een uitdagend om een dorpje van hem te pakken (via vv weliswaar).
A Lesson in PP Abusing: De hele situatie laat ik aan mij voorbij gaan en ga ik mij verder dus ook niet over uitspreken maar in mijn ogen een zeer bekwame speler en een verlies voor de wereld.
Beste stam:
S.A.& Oega: Stuk voor stuk fantastische gasten die elkaar helpen waar nodig maar ook het belangrijkste van Tribalwars niet vergeten, namelijk dat het maar een spelletje is. Plezier staat voorop waardoor het altijd gezellig is op forums en chats.
De beste stam speler:
Marky-Mark: Altijd klaar om de stam te helpen en bij te sturen waar nodig. Geen vraag is hen teveel en zullen er altijd zijn als je hen nodig hebt.
Christa89: Zoals daarnet al aangegeven, ze zouden zichzelf wegcijferen voor de stam als ze daardoor de stam beter kunnen maken. Mochten ze meer aan zichzelf hebben gedacht stonden ze veel hoger in de ranglijst.
Beste leider:
FakeTrain: Wat zouden we moeten doen zonder jou, Emiel? Behalve dan de wereld al gewonnen hebben.
Slechte leider:
Binnen de stam waar ik actief ben, is er in mijn ogen geen slechte leiding en bij de stammen waar ik geen deel van uit maak, ga ik mij niet uitspreken aangezien ik niet weet hoe het reilen en zeilen daar gaat.
Meest overschatte stam:
Denk dat er momenteel geen stam is die niet naar waarde geschat word. Zowel S.A., Oega, Wonkru, Death. & Ground lijken mij degelijke stammen die zullen vechten tot het einde.
Meest onderschatte stam:
/
Meest overschatte speler:
Finit Hic Deo.: Niet zozeer omdat het account slecht is, maar de meeste werelden waar ik heb gespeeld was er enorm veel respect voor de nummer 1 omdat daarop steengoede spelers speelden en omdat het ook een zeer actief account was. Het kan goed zijn dat het account goed bemand is en de nodige skills heeft maar het lijkt voor mij niet de onbetwiste nummer 1. Er zijn nog spelers die zeker rang 1 zouden verdienen met hun account. Aan de bespelers van Finit Hic Deo. om mij gedurende deze wereld dus het tegendeel te bewijzen.
Meest onderschatte speler:
Rise Against: Vroeger nog samen gespeeld met Danny in een ver ver verleden als ik het me nog goed kan herinneren en heb er ook nog tegen gespeeld. De eindeloze reacties naar hem waarin hij steeds maar weer beledigd wordt, zijn in mijn ogen onterecht. Het is een goeie jongen waar ik gewoon leuke babbels mee kon hebben en eens goed kon mee lachen. Ook had hij zeker de skills om zichzelf, zijn account en zijn stamgenoten te helpen.
Red Sky at Morning: Topspeler die nog meer kan dat dan hij al heeft (kunnen) laten zien. Benieuwd hoe hij verder zal evolueren op deze wereld en verdiend het zeker om nog wat verder te staan.
Loessoee: Zowel Elias als Stijn zijn topspelers die zich van het begin inzetten voor het account en de stam. Mijn respect en dankbaarheid voor deze twee heren stijgt elke dag voor de bergen werk die ze verzetten ondanks hun al drukke leventje.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Perfection
Mr Victorious
A Lesson in PP Abusing.
Rise Against
Daarnaast alle spelers waar ik nu al in mee in de stam zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-2HARD- Zeeuw: Geen idee hoe het komt maar iets aan hen spreekt mij niet aan

Bewijs het tegendeel door eens een gezellig praatje te maken, zou ik zeggen.
Mooiste speler naam:
Finit Hic Deo.: Zeer mooie naam met een prachtig profielplaatje
Mooiste stam naam:
Semper Anticus
Het tofste topic:
Golden Awards: altijd benieuwd hoe andere mensen over de wereld denken en wie voor hen de topspelers etc zijn.
Het domste topic:
Niet specifiek een topic maar gewoon die topics waar er constant op elkaar wordt gevit en modder gegooid.
Favoriete forum poster:
Diegene die met mooie onderbouwde posts komen en/of ludieke opmerkingen.
Minst favoriete forum poster:
De eeuwige zwartkijkers en klagers die op alles commentaar hebben en denken dat hun mening en visie de juiste is. Waardoor ze niet openstaan voor anderen.
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Voor wie heb je nu echt respect:
Detlef|Christa89: Dat hij me heeft teruggehaald op dit verdomde spel en omdat het na al die jaren dat ik hem al ken nog steeds een topkerel is

Stijn|Loessoee: Ik heb hem teruggehaald uit zijn Tribalwars pensioen en heb hem altijd gewaardeerd als speler en als mens.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De volledige stam kan het beste in mij naar boven halen want ik zal altijd mijn uiterste best doen om hen te helpen. Maar als ik dan toch namen moet noemen zijn dit Detlef, Stijn & Elias.
Mooiste actie van de wereld:
I'm back! Toch voor zeker nog deze wereld en daarna kruip ik hoogstwaarschijnlijk weer onder mijn steen en geniet ik van het Tribalwarsloos leventje waar ik zo aan gehecht was, ja dit mag je persoonlijk nemen Detlef