Golden awards

DeletedUser79858

Guest
Zeker waar, er zijn ook zeker dingen die ik naar mijn hand heb gezet ;)

Alle grote/belangrijke besluiten zijn echter door de stam samen genomen. Neem er geen afstand van, ik was immers een stamlid en dat zou hypocriet zijn. Hoop alleen niet steeds als de grote boze boeman en/of slechte leider gezien te worden. Die eer heb ik in mijn ogen niet verdient.
 

DeletedUser79704

Guest
.
Quote: Slechtste leider: Leiding van Bellum. Deze bestond uit Bas, die het al lang niet meer wilde doen. Het zou onterecht zijn om hem hier te benoemen, maar bij gebrek aan beter doe ik het toch.

Deze doet wel een beetje zeer. De besluiten in Bellum zijn altijd democratisch genomen. Ik zelf was het o.a. niet eens met de R2W van de noorkant en heb voordat jij bij de stam kwam 2x tegen gestemt op de sollicitatie van Red sky omdat het de balans van de wereld verstoorde.
Toch heb ik de stempel gekregen de leiding te zijn (wat ik duidelijk niet wilde zijn) en krijg ik keer op keer de slechtste leider award omdat er eigenlijk niemand echt leider was bij Bellum.

Tot op heden nooit commetaar op gemaakt aangezien de rest van de wereld niet beter wist, en ik als oprichter van de stam de uitnodigingen rondstuurde en de rol oppakte als het echt moest, maar nooit omdat ik dit wilde zijn, altijd omdat niemand anders het deed.

Aan de andere kant ben ik blij dat Perfection/Kanpeki benoemd als een van de accounts die VV draait voor andere en indirect bedankt wordt voor het in leven houden van o.a. .Zero. Nooit aan de grote klok gehangen zoals sommige andere, maar samen met de spelers van Da Vinci en een aantal andere zijn er dagen VV gedraait daar om de hooftspelers te ondersteunen met deffen/goedzetten van het account. Absoluut een teameffort van een aantal stamleden en zo ver ik weet ook een van de redenen waarom Da vinci is vertrokken. Bellum was gewoon een inactief zooitje met veel accounts die helemaal geen front aankonden zonder om te vallen.

Vraag me wel af wie voor die r2w actie was want voorlopig heb ik al van meerdere bellum leden gehoord dat ze allemaal tegen waren. En dat jij als leider word afgestraft word is niet meer dan normaal vind ik, wij hebben je telkens als aanspreekpunt gebruikt(stond ook gewoon op jullie stamprofiel) en pas met de komst van justin krijgen we dingen gedaan.
 
Reactiescore
786
Beste bespelers van w63 en buitenstaanders die graag het forum hier lezen. Het is alweer tijd voor een lijstje omdat ik ondertussen al wat langer aanwezig ben op deze wereld en de spelers die ik toen had genomineerd niet helemaal meer kloppen met mijn beeld van toen. Kan zijn door recente gebeurtenissen, mensen die mij positief verrast hebben, ...
Hierdoor komt er hopelijk ook terug wat leven op het Algemeen forum bij wereld 63.


Beste speler:

- Illertilo: In mijn ogen dè beste speler die aanwezig is op deze wereld. Toen ik hem een tijd terug kon overhalen terug te komen uit zijn Tribalwars pensioen, had ik een gevoel van thuiskomen en het gaf mijzelf ook een enorme boost deze wereld serieus te gaan nemen. Al had ik wel enige vragen bij zijn komst: Hoelang zou blijven? Kan hij zich aanpassen aan de vele veranderingen binnen Tribalwars en zijn community? Gaat hij actief spelen?
Maar al snel werd het duidelijk dat hij, net zoals ikzelf, zijn tanden had vastgezet in deze wereld en deze niet zou verlaten zonder zijn stempel te drukken op deze wereld. Dit heeft hij alvast al meerdere malen gedaan en je zou zelfs niet zeggen dat hij een aantal jaar volledig is weggeweest van dit spel. Hij is en blijft een topper en zal meer en meer zijn stempel drukken op deze wereld!

- Kanpeki: Om niet steeds mijn eigen stamgenoten af te lopen, plaats ik hier dan ook graag een vijand. En daar springt er in mijn ogen één team uit, namelijk boven genoemde. Kanpeki is de meest te duchten tegenstander die maar al te goed weet waarmee ze bezig zijn, zonder daarbij van de daken te schreeuwen dat ze beste zijn. Als je een van zijn stamgenoten aanvalt, kan je perfect zien wanneer deze heren de vakantie vervanging hebben opgeëist/ontvangen. Ik kijk uit naar de strijd tussen ons, heren!

- Pavo: Toch nog één stamgenoot die het verdient om hier te worden vermeldt. Zonder twijfel een topper van formaat, die steeds weet waarmee hij bezig is. Ik denk dat zijn directe tegenstanders mij hierin zullen volgen dat het geen evidentie is om deze topper te kraken. Daarnaast is hij niet alleen een fantastische speler maar ook een zeer goede masseur ;)

Beste stam:
- S.A., Oega & Wonkru: Vanuit een onmogelijke positie, staan ze er nog steeds op pure enthousiasme en vechtlust. Ondertussen hebben wij op papier ook de meerderheid al is deze wereld nog lang niet dicht. Tijd dus om het niveau en de vechtlust nog een stap omhoog te brengen en samen te vechten tot het einde.
- Ground & Death: Voor de val van Bellum, zag het er allemaal wat wankel uit en had ik het gevoel dat alles vierkant draaide binnen deze stam. Sinds de splitsing is er echter wat veranderd en komen ze terug zeer gemotiveerd en sterk over. Ik ben ervan overtuigd dat ook deze heren zullen vechten tot het einde om hun achterstand (op papier) op te halen en de wereld in hun voordeel te doen kantelen.

De beste stam speler:
- Pavo: Geen vraag is hem teveel, geen vv is hem teveel. Alles wat je hem vraagt gaat hij uitvoeren en ware troef binnen de GA. Hij zou voor elke stam een enorme meerwaarde zijn en ben dan ook blij dat ik hem mijn stamgenoot kan noemen.
- Red Sky at Morning: Ik denk dat ik door deze naam te noemen en toch wel verrassende naam plaats. Ondanks de vele kritieken en meningen die er over hem zijn, toont hij zich wel een enorm actieve en sterke stamgenoot. Het hart zit op de juiste plaats en de passie voor deze wereld en het spel is enorm waardoor hij soms hard kan overkomen. Maar eenmaal je op eenzelfde lijn zit is hij een enorme meerwaarde.

Beste leider:
- Marky-Mark: Hoe hij alle neuzen in dezelfde richting krijgt en houdt is bewonderswaardig. Hopelijk houdt hij het nog lang vol bij dit zootje ongeregeld die spammen hoog in het vaandel draagt. Tussen alles door houdt hij iedereen bij elkaar en herinnert hij er ons aan dat we hetzelfde doel hebben.

Slechte leider:
De stammen die nog van tel zijn, bestaan nog steeds en hebben een duidelijk doel voor ogen. Geen enkele stam gaat momenteel gebukt onder een slechte leiding.

Meest overschatte stam:
Alle stammen die er nu staan, worden niet overschat maar naar waarde geschat door hun tegenstanders.
Meest onderschatte stam:
Zelfde redenering zoals hierboven al vermeldt.
Meest overschatte speler:
- Cloudy Sunset: De laatste keer had ik hier Finit Hic Deo vermeldt en deze heeft nadat ik hem hier had vermeldt ingame getoond dat hij wel degelijk een goede speler is. Net zoals toen bij Finit Hic Deo heb ik bij Cloudy Sunset het gevoel dat onze huidige twee een aantal plaatsen te hoog staat op de ranglijst en vooral zijn rang heeft behaald door interns. Aanvallend is hij niet zo sterk, of toch niet op de momenten dat ik een vv onder mijn arm had en de aanvallen van Cloudy te zien kreeg. We liggen ver van elkaar maar ik hoop dat hij net zoals Finit Hic Deo gedaan heeft, in de toekomst bewijst weldegelijk een sterke speler te zijn en een waardige nummer twee.

Meest onderschatte speler:
- The Rainmaker: Hij telt maar 160 dorpen maar hij kan verdorie goed van zich afbijten. Een waardig lid van deze alliantie die in de toekomst (hopelijk) blijft verrassen door mooie acties te tonen. Moge dit een motivatie zijn om zo verder te doen en mij keer op keer te verrassen door je strijdlust, tactische inzicht en heerlijke opmerkingen.

- Christa89: In het bijzonder dan wel D., met alle respect voor zijn medespelers die ook stuk voor stuk sterke spelers zijn. Op vlak van ligging heeft Christa89 een ligging die niet bij het spel van Detlef past. Had hem op een ander account gezet en de wereld had er helemaal anders uitgezien. Als hij ergens voor gaat, gaat hij ervoor en probeer hem maar eens tegen te houden. Ik hoop dat -2HARD-Zeeuw klaar er klaar voor is, want als D. eenmaal ontploft zal hij mogen overuren draaien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
- Kanpeki: Aangename en leuke gasten die altijd in staan voor een praatje en net zoals ik niet vergeten dat dit maar een spel is.
- Mr Victorious: Om dezelfde reden als hierboven.
- Rise Against: Maar dan wel enkel en alleen met Danny
- Finit Hic Deo.: Al denk ik niet dat hij zo'n fan is van onze mopjes :(

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
- TheMaskedPurifiers.|Eli: Alsjeblieft help mij, iemand. Ik wil niet meer met Elias in de stam zitten :'(

Mooiste speler naam:
.Da Vinci & The Architect vind ik mooie namen.
Verder ook TheMaskedPurifiers. want ik heb het zelf gekozen, maar de stam ging helemaal Loessoee toen de naam werd veranderd :(
Mooiste stam naam:
Semper Anticus: Wie houdt er niet niet van moeilijke latijnse woorden, waar je de betekenis van moet opzoeken.
Het tofste topic:
Golden Awards: Mensen moeten elkaar meer complimentjes geven!
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
Ik heb iedereen graag eigenlijk. Zorgt tenminste voor wat leven op ons ooit zo mooie Algemeen forum.
Minst favoriete forum poster:
Diegene die hier niet moeten zijn, worden wel gebanned
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
Eli|TheMaskedPurifiers.: Nogmaals iemand help mij!
Voor wie heb je nu echt respect:
- Meryath: Geen front maar toch overactief en altijd klaar om iedereen te helpen.
- Illertilo: Zolang niet spelen en dan nog je stempel drukken op deze wereld.
- Christa89|D.: Dat je mij uit hebt kunnen overtuigen om terug te komen uit Tribalwars pensioen.
- Pavo: Een op en top stamspeler.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
- TheMaskedPurifiers.|Eli: Hart op de juiste plaats en enorm dankbaar voor alles wat je voor hem doet.
- Christa89|D.: Ik moet natuurlijk kunnen blijven tonen aan hem dat hij nooit zo goed gaat zijn als ik.
- The Architect|J.: Als hij niks doet, moet ik het maar doen <3
Mooiste actie van de wereld:
Er is hier nog niks echt gebeurd, waarvan ik dacht "wauw". Maar om toch maar iets te zeggen, mijn terugkomst op Tribalwars. Want ondanks dat ik vrolijk op pensioen was, ben ik blij dat ik terug ben.
 
Reactiescore
241
Meest overschatte speler:
- Cloudy Sunset: De laatste keer had ik hier Finit Hic Deo vermeldt en deze heeft nadat ik hem hier had vermeldt ingame getoond dat hij wel degelijk een goede speler is. Net zoals toen bij Finit Hic Deo heb ik bij Cloudy Sunset het gevoel dat onze huidige twee een aantal plaatsen te hoog staat op de ranglijst en vooral zijn rang heeft behaald door interns. Aanvallend is hij niet zo sterk, of toch niet op de momenten dat ik een vv onder mijn arm had en de aanvallen van Cloudy te zien kreeg. We liggen ver van elkaar maar ik hoop dat hij net zoals Finit Hic Deo gedaan heeft, in de toekomst bewijst weldegelijk een sterke speler te zijn en een waardige nummer twee.


Aanvallend niet sterk? Oei.
ik gooide clears op targets volgens een plan van de stam.
Hoezo aanvallend niet sterk dan? Clears die te zwak zijn ofzo?
Ik volg gewoon braaf wat de stam zegt... :p

Vreemde vaststelling, maar ik hoop dan maar dat ik je tegendeel kan bewijzen.
 
Reactiescore
1.454
Wacht...
Iemand die met Danny in de stam wil! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :eek:
 

DeletedUser77942

Guest
Quote: Slechtste leider: Leiding van Bellum. Deze bestond uit Bas, die het al lang niet meer wilde doen. Het zou onterecht zijn om hem hier te benoemen, maar bij gebrek aan beter doe ik het toch.

Deze doet wel een beetje zeer. De besluiten in Bellum zijn altijd democratisch genomen. Ik zelf was het o.a. niet eens met de R2W van de noorkant en heb voordat jij bij de stam kwam 2x tegen gestemt op de sollicitatie van Red sky omdat het de balans van de wereld verstoorde.
Toch heb ik de stempel gekregen de leiding te zijn (wat ik duidelijk niet wilde zijn) en krijg ik keer op keer de slechtste leider award omdat er eigenlijk niemand echt leider was bij Bellum.

Tot op heden nooit commetaar op gemaakt aangezien de rest van de wereld niet beter wist, en ik als oprichter van de stam de uitnodigingen rondstuurde en de rol oppakte als het echt moest, maar nooit omdat ik dit wilde zijn, altijd omdat niemand anders het deed.

Aan de andere kant ben ik blij dat Perfection/Kanpeki benoemd als een van de accounts die VV draait voor andere en indirect bedankt wordt voor het in leven houden van o.a. .Zero. Nooit aan de grote klok gehangen zoals sommige andere, maar samen met de spelers van Da Vinci en een aantal andere zijn er dagen VV gedraait daar om de hooftspelers te ondersteunen met deffen/goedzetten van het account. Absoluut een teameffort van een aantal stamleden en zo ver ik weet ook een van de redenen waarom Da vinci is vertrokken. Bellum was gewoon een inactief zooitje met veel accounts die helemaal geen front aankonden zonder om te vallen.

Toen ik op vinci speelde in bellum ben ik nooit vies van een vvtje geweest thanks voor de shout out bas
 
Reactiescore
1.454
Door elkaars mening te appreciëren ook al is die f"*ucked K*t, iets wat niet iedereen kan/ doet.
Iedereen wilt altijd zijn mening opdragen :p

Tsja, als Danny nou eens de mening van andere accepteerde en niet mensen ging uitschelden en de schuld bij iemand anders in de schoenen ging leggen wanneer hij zijn zin niet kreeg...
 
Reactiescore
1.367
Tsja, als Danny nou eens de mening van andere accepteerde en niet mensen ging uitschelden en de schuld bij iemand anders in de schoenen ging leggen wanneer hij zijn zin niet kreeg...

Leg even uit waar het over gaat?
 
Bovenaan