Golden Awards

DeletedUser75339

Guest
Iedereen gebruikt PP, daar is geen ontkomen aan Hans.

Gebruiken ? ja natuurlijk PA , AM 20% gs tuurlijk
Abusen ? Nee dat hoeft niet

Bijvoorbeeld mijn W59 account is gestart op 23 november 2017.
Mijn eerste verovering 2 januari 2018 omdat de wereld limited haul was.
Nu sta ik top 15 daar en als je kijk naar collationem ook geen pp , staan rang 3

Het hoeft dus allerminst en voor mij is de prestatie van colla veel hoger dan de rang 1.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja, alleen klopt wat je zegt ook niet.
En boos worden op Savior en Abor omdat ze PP gebruiken is onzin, want like I said, iedereen doet het.

Bovendien zijn er veeeeeel meer zaken waardoor Savior en Abor het beter doen dan de rest.



Iedereen gebruikt PP, daar is geen ontkomen aan Hans.

Zoals Hans al aangeeft. Hoeft totaal niet en doet ook niet iedereen. Wij als account werken niet met boosters, hebben amper tot geen pp geïnvesteerd. Hoogstens de standaard features en GS 20% soms. Maar vrijwel niets tot niets aan gs of halveren besteed. Toch beschikken wij nu over edellimiet die rond plek 25 uitkomt en dat met een veel latere start dan menig acc hier op deze wereld.

Wat jij nu doet is gewoon voor eigen parochie spreken en de zaak goedpraten. Als iedereen maar inbreekt dan mag ik dat oom gewoon.doen? Want iedereen doet het toch? Dus dan maakt het niet uit zeg je?

Wat dat betreft zijn de voorbeelden die Hans geeft veel mooiere prestaties dan die van een Abor of een SOTN nu.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat jij nu doet is gewoon voor eigen parochie spreken en de zaak goedpraten. Als iedereen maar inbreekt dan mag ik dat oom gewoon.doen? Want iedereen doet het toch? Dus dan maakt het niet uit zeg je?

Je vergelijkt een misdaad met tribalwars en ik denk dat ik je niet uit hoef te leggen dat dat nergens op slaat. Pp gebruiken is geen misdaad, inbreken wel, dus dat kan je niet vergelijken.

De prestaties van Savior en Abor zijn niet behaald door puur PP abuse, en doen alsof dat wel zo is, is onzin. Veel accounts abusen, dat is TW nowadays, en de discussies erover zijn al honderd keer gevoerd en niemand schiet er wat mee op.
 
Reactiescore
2.508
Altijd dat gezaag over boosten. Jullie beseffen toch dat dit al meer dan de helft van de TW werelden mogelijk is? Dus niet zeuren of ga pp farmen. Moeilijk is het niet.

Het pp farmen kost bijna net zoveel tijd/moeite als steeds deze discussie (opnieuw) te voeren.
 

DeletedUser75339

Guest
Altijd dat gezaag over boosten. Jullie beseffen toch dat dit al meer dan de helft van de TW werelden mogelijk is? Dus niet zeuren of ga pp farmen. Moeilijk is het niet.

Het pp farmen kost bijna net zoveel tijd/moeite als steeds deze discussie (opnieuw) te voeren.

Kata'en is al mogelijk sinds het begin van tw'en.
Als ik Gods straks plat zou schieten , zou ik pas "wat gezaag" op mij krijgen.

Ik speel tribalwars , "niet farm pp en besteed het zo efficient mogelijk "wars
 
Reactiescore
3.540
Eigenlijk zou er een openbare teller moeten komen op ieder account met de weergave hoeveel PP gespendeerd is op een wereld, heb je ook niet dat welles-nietes gezeik over PP abuse.
 

DeletedUser79481

Guest
Eigenlijk zou er een openbare teller moeten komen op ieder account met de weergave hoeveel PP gespendeerd is op een wereld, heb je ook niet dat welles-nietes gezeik over PP abuse.
dit zou wel een vette feature zijn.
En als er dan ook nog een ranglijst is, dan creeer je ook een (kleine) incentive voor mensen om meer te spenderen, vindt innogames leuk. Dus doen?
 
Reactiescore
2.508
Denk dat je dan gezeik krijgt over privacy
 
Reactiescore
1.367
Altijd dat gezaag over boosten. Jullie beseffen toch dat dit al meer dan de helft van de TW werelden mogelijk is? Dus niet zeuren of ga pp farmen. Moeilijk is het niet.

Het pp farmen kost bijna net zoveel tijd/moeite als steeds deze discussie (opnieuw) te voeren.

FOUT! Sinds w38 kan dit :D
 
Reactiescore
2.508
FOUT! Sinds w38 kan dit :D

Vanaf w26 is +20% gs mogelijk. Dat is al paytowin

Ben blij dat je mij deze voorzet geeft. Iedereen die deze functie gebruikt en klaagt over boosten is hypocriet.
 
Reactiescore
1.367
Vanaf w26 is +20% gs mogelijk. Dat is al paytowin

Ben blij dat je mij deze voorzet geeft. Iedereen die deze functie gebruikt en klaagt over boosten is hypocriet.

Als je het over die boeg wilt gooien... Technisch gezien is PA dan ook pay2win omdat je meer tijd overhoud voor andere dingen. AM en FA precies hetzelfde.

Tegenwoordig bedoeld vrijwel iedereen de premiumbeurs met pay2win, aangezien je hier ongelimiteerd PP kan spenderen. Terwijl dit totaal niet kan bij de andere functies
 
Reactiescore
2.508
Als je het over die boeg wilt gooien... Technisch gezien is PA dan ook pay2win omdat je meer tijd overhoud voor andere dingen. AM en FA precies hetzelfde.

Tegenwoordig bedoeld vrijwel iedereen de premiumbeurs met pay2win, aangezien je hier ongelimiteerd PP kan spenderen. Terwijl dit totaal niet kan bij de andere functies

Om dit verschil aan te duiden moet je zoeken naar het doel van een PA/AM en die van de +20% GS.

Het eerst genoemde heeft een technische waarde die zich vooral focust op het onderhouden en bespeelbaar maken van het account. Dit is bijna noodzaak bij een groot account. Het doel van deze functie is dus puur voor onderhoud en overzicht.

De +20% gs daarin tegen is puur om wist te halen en om je account laten te presteren. Dit maakt het niet noodzakelijk, maar een luxeproduct. Het doel van deze functie is het bevorderen van je groei van een account. Dit maakt het (in mijn ogen) een duidelijke pay-to-win.

Ik snap daarin tegen wel wat je bedoelt, maar veel zagers vergeten dit feit, wat ze gewoon hypocriet maakt. Je kunt nu wel zeggen dat het (tegenwoordig!) standaard is, maar dit neemt niet weg dat het geen pay-to-win is. Iedereen die deze functie gebruikt moet niet zeuren, want maken zich er zelf ook schuldig aan, misschien wel op een andere schaal. Feit blijft echter wel dat ze het doen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zou de 20% boost pay to accelerate noemen though, omdat je met alleen een 20% boost niet kan winnen, waar je dat met de beurs theoretisch gezien wel kan.
 
Reactiescore
3.540
Het is nog steeds een competitief voordeel verkrijgen door geld te besteden, wat pay to win met name is. Het is wel zo dat premium beurs dit 100x erger heeft gemaakt dan deze 20% functies...
 

DeletedUser7072

Guest
Je vergelijkt een misdaad met tribalwars en ik denk dat ik je niet uit hoef te leggen dat dat nergens op slaat. Pp gebruiken is geen misdaad, inbreken wel, dus dat kan je niet vergelijken.

Wat een onzin, ik zeg niet dat zijn vergelijking klopt maar jou argument tegen die vergelijking slaat nergens op.

Martijn zegt dat als je pp gebruik verdedigd door te zeggen dat iedereen dit doet, je ook inbraken zou kunnen verdedigen in de hypothetische situatie dat iedereen in zou breken. Enja dat klopt, als je zegt dat X legitiem is op basis van het gegeven dat iedereen X doet, dan impliceer je daarmee ook inderdaad wat Martijn zegt.

De vergelijking gaat niet over de ernst van de acties, natuurlijk is een inbraak veel ernstiger dan pp gebruik. De vergelijking gaat over de conclusies die je ook moet trekken als je volhoud dat deze logica legitiem is.

Om jou standpunt nu te verdedigen zou ik zeggen dat ja, als iedereen pp gebruikt jij ook pp zal moeten gebruiken om hen bij te benen en dat dit het legitiemer maakt.

Net als dat een prof wielrenner die doping gebruikt omdat bijna iedereen het gebruikt en hij mee wil komen moreel op een hoger niveau staat dan een wielrenner die doping gebruikt in een wedstrijd waar niemand dat doet puur omdat hij dan makkelijker kan winnen op een oneerlijke manier.

Sterker nog, je kan zelfs zeggen dat inbraken inderdaad legitiemer worden als iedereen zou inbreken. Als dat de cultuur is en je buren stelen spullen van je, tja dan steel jij het ook maar van hun op een gegeven moment worden die spullen dan ook wel weer terug gestolen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee, want inbreken is een misdaad en dus schadelijk. Pp gebruiken niet. Dat kun je niet vergelijken, ook al doet iedereen het.

Maar deze discussie is ook al honderd keer gevoerd en gewoon zonde van de tijd.
 

DeletedUser75339

Guest
Nee, want inbreken is een misdaad en dus schadelijk. Pp gebruiken niet. Dat kun je niet vergelijken, ook al doet iedereen het.

Maar deze discussie is ook al honderd keer gevoerd en gewoon zonde van de tijd.

Ik denk dat jij de post niet goed gelezen hebt of je wilt het niet snappen dat kan ook.
Lees nog maar eens :

De vergelijking gaat niet over de ernst van de acties, natuurlijk is een inbraak veel ernstiger dan pp gebruik. De vergelijking gaat over de conclusies die je ook moet trekken als je volhoud dat deze logica legitiem is.
.
 

DeletedUser23778

Guest
Hopeful ik denk inderdaad ook dat je niet goed gelezen hebt. De ernst is irrelevant. Het gaat om het principe "als iedereen het doed mag ik het ook doen". Dirk-Jan slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop.

Ik zou zelf trouwens erg benieuwd zijn hoe veel spelers er door de mand vallen wanneer er iets dergelijks als een PP ranglijst zou zijn. Ik zie sommige spelers hier roepen dat ze weinig tot geen PP gebruikt hebben maar die groei de eerste 2 weken conform TW stats impliceert toch andere dingen.
 
Bovenaan