Golden Awards

DeletedUser75339

Guest
Cant agree more, de vraag waarom jij met helft van de wereld samenhokt, terwijl je dit zelfs denkt, zet dan ook aan tot nadenken ;)


Wij spelen nog gewoon met dezelfde 10 accs waar we mee begonnen zijn hoor en doen gewoon ons eigen ding. De meesten hadden niet eens verwacht dat we met dat cluster gingen overleven

Als er iemand niet over samenhokken moet spreken, is het toch wel ABOR.
Omdat déjàvu wat te goed gaat, gaan zij snel samenhokken met Gods.

Alleeja je doet maar he boeit mij wat, maar verwacht niet dat je nog serieus genomen gaat worden als het over dat 1v1v1v1 gedoe gaat. Als puntje bij paaltje komt, ga jij toch naar de partij die je het meeste kans geeft.

Ik zie ook niet echt waarom jullie sterkte/zwakte ons zou moeten beïnvloeden. De wereld draait echt niet om Gods, of Dante bv nog een vuist kan maken vind ik veel interessanter dan een stam zo ver weg.



.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Wij spelen nog gewoon met dezelfde 10 accs waar we mee begonnen zijn hoor en doen gewoon ons eigen ding. De meesten hadden niet eens verwacht dat we met dat cluster gingen overleven

Plus de 100.000 mb stammen,ja en zo kunnen we het allemaal overleven:)
 

DeletedUser75339

Guest
"Als er iemand niet over samenhokken moet peaten ist Abor"
~Nyade 2018
Hoezo deze opmerkelijke uitspraak?

Abor die gaat samenhokken in een stam met alle top 10 accounts die het ganse Oosten rijk is nadat ze altijd het tegengestelde promootten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Abor die gaat samenhokken in een stam met alle top 10 accounts die het ganse Oosten rijk is nadat ze altijd het tegengestelde promootten.

Nadat Dejavu hetzelfde deed in het noorden, westen en het zuidwesten :p
 

DeletedUser75339

Guest
Nadat Dejavu hetzelfde deed in het noorden, westen en het zuidwesten :p

Wij hebben nooit gezegd dat wij tegen het samenspelen van de betere accounts zijn ?

Abor wel en toch joinden ze hypocriet genoeg Gods.
Allemaal goed en wel maar dan kunnen ze hier niet meer de moraal ridder uithangen. Dan tonen ze gewoon hun gebrek aan ruggengraat om vast te houden aan hun eigen principes.

Dat is zo hetzelfde type als mensen dat tegen pp abusers zijn maar omdat anderen het doen zelf maar ook meedoen.

Ik herhaal het nog eens : allemaal prima voor mij en ik wens Abor veel succes in Gods, maar dat hypocriete gedrag steekt me wel de ogen uit.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is niet hypocriet, vanwege het volgende:

1) Dejavu is met 10 man, Gods met 4 en 2 mb’s.
2) Dejavu zette de eerste stap door de stam te vormen.
3) Het joinen van ABoR was een reactie op stap 2. Als dat niet plaats had gevonden, was ABoR misschien niet gejoind.
4) Dejavu legt de hele wereld vast en forceert een 1v1, omdat ze zo’n breed cluster hebben en een enorme overmacht.

Het was wél hypocriet geweest wanneer:

1) Dejavu niet bestond en ABoR zelf een stam met het hele zuiden was begonnen.
2) Gods andere leden erbij gehaald zouden hebben, zoals The Good Life, Goddess of Revenge, A lone Wolf, Harvester of Sorrow — eigenlijk de core van de rimstam FNV.

Is dat gebeurd? Nee.
Zijn de situaties van Gods en Dejavu te vergelijken? Niet echt.
Is het dan hypocriet? Eigenlijk niet.

Abor koos voor de weg die hen, NA het vormen van dejavu, de meeste uitdaging en toekomstperspectief bood. Daar kun je hen de schuld niet van geven. Actie reactie.
 

DeletedUser7072

Guest
Boeiend, misschien moet je dat dan zelf ook maar doen. En qua def heeft dat hetzelfde effect als de dorpen overnemen en ze veranderen in defdorpen.

Het is niet hypocriet, vanwege het volgende:

1) Dejavu is met 10 man, Gods met 4 en 2 mb’s.
2) Dejavu zette de eerste stap door de stam te vormen.
3) Het joinen van ABoR was een reactie op stap 2. Als dat niet plaats had gevonden, was ABoR misschien niet gejoind.
4) Dejavu legt de hele wereld vast en forceert een 1v1, omdat ze zo’n breed cluster hebben en een enorme overmacht.

Het was wél hypocriet geweest wanneer:

1) Dejavu niet bestond en ABoR zelf een stam met het hele zuiden was begonnen.
2) Gods andere leden erbij gehaald zouden hebben, zoals The Good Life, Goddess of Revenge, A lone Wolf, Harvester of Sorrow — eigenlijk de core van de rimstam FNV.

Is dat gebeurd? Nee.
Zijn de situaties van Gods en Dejavu te vergelijken? Niet echt.
Is het dan hypocriet? Eigenlijk niet.

Abor koos voor de weg die hen, NA het vormen van dejavu, de meeste uitdaging en toekomstperspectief bood. Daar kun je hen de schuld niet van geven. Actie reactie.

Precies het is nog steeds gewoon 4 vs 10, dus je kan ze geen lafheid verwijtten oid, en zoals je zegt hadden ze makkelijk meer kunnen recruiten. Wel is het jammer dat we geen Abor vs Saviour showdown gaan krijgen, puur omdat dat een interessante strijd geweest zou zijn(denk ik).
 

DeletedUser77896

Guest
Boeiend, misschien moet je dat dan zelf ook maar doen. En qua def heeft dat hetzelfde effect als de dorpen overnemen en ze veranderen in defdorpen.



Precies het is nog steeds gewoon 4 vs 10, dus je kan ze geen lafheid verwijtten oid, en zoals je zegt hadden ze makkelijk meer kunnen recruiten. Wel is het jammer dat we geen Abor vs Saviour showdown gaan krijgen, puur omdat dat een interessante strijd geweest zou zijn(denk ik).
Of het is 6 tegen 10 of 4 tegen 9 ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Of het is 6 tegen 10 of 4 tegen 9 ;)
:rolleyes:

Vruchtenlimonade1
Finesthour
Rickkiller123
Kingcody
Mccullen1
BornToBePerfect
Tribarian
Zaagmans
Pyro
Stefjuh14

Zo al een deel opgesomd van de spelers waarmee jullie samenwerken. Dus dat is al wel meer dan 10. De bovengenoemde spelers behoren allemaal alleen al toe aan Save, Unique en Wieboy...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Precies het is nog steeds gewoon 4 vs 10, dus je kan ze geen lafheid verwijtten oid, en zoals je zegt hadden ze makkelijk meer kunnen recruiten. Wel is het jammer dat we geen Abor vs Saviour showdown gaan krijgen, puur omdat dat een interessante strijd geweest zou zijn(denk ik).

Ja, abor vs savior was leuk geweest, alleen willen beide teams ook de wereld winnen en als de 1v1 er komt gaan beiden niet winnen omdat een account verliest en het andere waarschijnlijk gebroken wordt.
 

DeletedUser77896

Guest
:rolleyes:

Vruchtenlimonade1
Finesthour
Rickkiller123
Kingcody
Mccullen1
BornToBePerfect
Tribarian
Zaagmans
Pyro
Stefjuh14

Zo al een deel opgesomd van de spelers waarmee jullie samenwerken. Dus dat is al wel meer dan 10. De bovengenoemde spelers behoren allemaal alleen al toe aan Save, Unique en Wieboy...
Staat er in dat lijstje zo al 2 in die niet bij de bepaalde accounts horen, en ik kan het weten want zit in Dejavu ;).
 

DeletedUser69389

Guest
Staat er in dat lijstje zo al 2 in die niet bij de bepaalde accounts horen, en ik kan het weten want zit in Dejavu ;).
Onderbouw het dan maar eens, want ik baseer mij op basis van mb stammen, op wie ons gezamenlijk hebben aangevallen/aanvallen en op basis van de profielen van de moraalheren. Voor de rest verandert dat niets aan het punt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wij hebben nooit gezegd dat wij tegen het samenspelen van de betere accounts zijn ?
Abor wel en toch joinden ze hypocriet genoeg Gods.

Quote me waar wij dat zeggen en ik zet ABOR op delete. Dit is namelijk een conclusie die jullie zelf trekken. Het is prima om samen te werken met betere accounts hoor. Werk alleen niet samen met betere accounts en verneuk daardoor de diplomatische kant van een wereld. Werk samen met een paar goede accounts en creëer uitdaging.

Allemaal goed en wel maar dan kunnen ze hier niet meer de moraal ridder uithangen. Dan tonen ze gewoon hun gebrek aan ruggengraat om vast te houden aan hun eigen principes.

Oh god wij houden niet vast aan onze principes. Als je kennis een beetje goed was geweest, had je geweten dat het huidige team op ABOR zo goed al ook het team was wat op AU speelde W56. Wat deden wij op W56? Met een paar goede accounts samenwerken, genoeg ruimte overlaten voor andere spelersgroepen om het zelfde te doen en een spannende wereld te creëren met meerdere kampen. Wat deden we hier? Solo spelen tot dat er een groep mietjes besloot samen te gaan werken met de 10 beste accounts van het noord-westen. Bewust gekozen voor accounts waardoor je direct weet dat je het gaat overleven en gemakkelijk richting een eindstrijd kunt werken.

Dan verder over onze principes. Een spannende wereld creëren die anders is dan je standaard 1 v 1 wereld. Als wij geen ruggengraat zouden hebben hadden wij al lang ingegaan op het aanbod van Jannes om daarmee een stam creëren, hadden we allang accounts als the good life erbij betrokken en het makkelijker voor ons zelf gemaakt. Als we geen ruggengraat zouden tonen hadden we allang een BG aangegaan met Dante. Hadden we daar op die accounts lopen deffen en waren jullie massa's allemaal gefaald. Maar nee, wij tonen wel de ruggengraat op ABOR en hebben momenteel nog steeds geen enkele aansluiting met onze stam. Denk aub eerst even na voor je dit zo beschuldigingen onze kant op gaat gooien.

Precies het is nog steeds gewoon 4 vs 10, dus je kan ze geen lafheid verwijtten oid, en zoals je zegt hadden ze makkelijk meer kunnen recruiten. Wel is het jammer dat we geen Abor vs Saviour showdown gaan krijgen, puur omdat dat een interessante strijd geweest zou zijn(denk ik).

Wederom terugvallend op het W56 verhaal. ABOR en Savior waren echt geen beste vriendjes voor deze wereld begon. En gekeken naar de ligging van de accounts was de samenwerking ook niet logisch. Maar er zijn verder gewoon geen leuke accounts op A Lone Wolf na om iets mee op te zetten. Fralo zijn echt flapdrollen. Jannes speelde ook met een van de vreemdste samenstelling van spelers ooit. Bij Savior wisten we in ieder geval dat het een account is waar je 100% op kan vertrouwen met een zelfde mentaliteit als ABOR. Genoeg reden om met hun de samenwerking aan te gaan en de uitdaging op te zoeken.

:rolleyes:

Vruchtenlimonade1
Finesthour
Rickkiller123
Kingcody
Mccullen1
BornToBePerfect
Tribarian
Zaagmans
Pyro
Stefjuh14

Zo al een deel opgesomd van de spelers waarmee jullie samenwerken. Dus dat is al wel meer dan 10. De bovengenoemde spelers behoren allemaal alleen al toe aan Save, Unique en Wieboy...

Gaan klagen om moraalbrekers op een moraal wereld is wel een beetje cheap, en imo niets mis mee. Ik snap je punt overigens wel dat ze al een overmacht hadden en dan alsnog hulpjes gebruiken. Maar dat is redelijk logisch met deze instellingen.
 
Bovenaan