Golden Awards

DeletedUser75339

Guest
Ik heb het wel gelezen en ik sta nog steeds achter wat ik zeg.

Dan twijfel ik toch wel sterk aan je begrijpend lezen.
Het gaat niet om het voorbeeld dat is wat het is een voorbeeld.
Het gaat om de logica erachter en die lijk jij compleet te missen.

Ik kan hier nu wel een ander voorbeeld geven , maar dan ga je weer redenen geven waarom dat niet te vergelijken valt met pp abuse dus zo redeneren met jou heeft 0 zin.

Het verweer dat als iedereen het doet , dat jou rechtvaardigt om het te doen , is gewoon klinkklare onzin.
Zo laat je je eigen morele waarden bepalen door wat de meerderheid doet en dat kan net zo goed immorreel zijn en dan zouden jullie net zo goed volgen zoals hier op deze wereld weer bewezen is.

Want PP abuse promoot geen eerlijk of leuk spel en eigenlijk weet je dat wel , alleen vraag ik me af of je het ook durft toegeven.
 
Reactiescore
3.452
Zucht wat een gesprek weer!
Geloof dat Savior op w49 en w56 heeft laten zien dat ook zonder pp wij ook hoog zijn geëindigd .
Waarom we het nu wel hebben gedaan?
We zijn in tegenstelling tot w49 en w56 meteen gestart en hadden een bak pp staan,thats why.
Aangezien dit onze laatste wereld is hebben we er pp tegenaan gegooid, beetje zonde om het te laten liggen toch?
Nog meer vragen?
 

Deleted User - 697374

Guest
ja maar we hebben een redder nodig anders overleven ze ook niet kijk maar naar pielemuis die lag niet bij savior en is geflopt :oops:
 

DeletedUser75339

Guest
Beste speler: Unique heeft samen met blaq een mooi en goed uitgevoerd offensief gevoerd op we control the sound.
Opzettelijk aangevallen door smokes&mirrors toen de hoofdspeler weg was en dat overleeft. Meer zelfs keihard teruggeslagen en nu is het smokes&mirrors dat is weggespeeld.
Beste stam: Dejavu , een cluster dat zich meer en meer begint te vormen terwijl de vijanden die dit moeten verhinderen geen winst boeken en integendeel zelfs zware verliezen moeten verwerken.
De beste stam speler: Act of divinity als ik hoor wat daan als vv'er heeft gedaan voor bepaalde accounts.
Het grootste ego: Fabian van Savior of the north
Beste leider: Te weinig info over
Slechtste leider: idem
Meest overschatte stam: Gods
, 4 accounts die lekker draaien en hard opgehemeld worden maar ik twijfel of ze de verwachtingen gaan kunnen waarmaken wanneer ze tegenstand gaan krijgen.
Meest onderschatte stam: Cube , Jannes heeft niet de beste statistieken als het op leiding geven aankomt , maar ik verwacht nog veel van zijn stammetje. Gaan zeker nog hun rol spelen deze wereld.
Meest overschatte speler: .repelsteeltje veel pp , veel internen en met now 62 en wat noobs voor de rest amper tot geen tegenstand gehad en ik denk ook dat dit account op tegenstand slecht zou reageren.
Meest onderschatte speler: pjvo , elke wereld weer onopvallend aanwezig , maar snelgroeiend en ik verwacht toch weer een solide prestatie van hem
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne , pjvo , pielemuis of the north
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Savior , parodyx , smoke&mirros
Mooiste spelers naam:

TheTrainGoesChuChuuu
Mooiste stam naam: TAX!
Het tofste topic: GA , rate speler
Het domste topic: jannes vs jus soli ,
stop er maar gewoon mee jongens
Favoriete forum poster: roald97 , aangenaam om te lezen
Minst favoriete forum poster: .sensation , onaangenaam om te lezen en 9/10 gewoon persoonlijke aanvallen
Dikste wannabe op het forum: hopefull. wist mij niet echt te overtuigen als speler op 51.
Om hem dan nu bij momenten zo hoog van de toren te zien blazen , vind ik dan ook vrij raar.
Dikste wannabe in het spel: .the good life
Mooiste profiel foto van spelers: Morgan weedman
voor originaliteit
Mooiste profiel foto van stammen: Cube
Mooiste actie van de wereld:

Wegpelen van smoke door unique voor mij.
Mooi gevalletje van karma
Meest belovende speler voor de toekomst: a lone wolf
Meest belovende stam voor de toekomst: Cube.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Dikste wannabe op het forum: hopefull. wist mij niet echt te overtuigen als speler op 51.
Om hem dan nu bij momenten zo hoog van de toren te zien blazen , vind ik dan ook vrij raar.

Wat een anti-savior lijst zeg. Je kan ook gewoon meteen zeggen dat je ons niet mag en je de moeite besparen om zo’n hele lijst te maken.

PS: Schrijf voortaan wel m’n naam goed. Dankjewel.
 
Reactiescore
3.540
No offense naar Daan. Maar ik denk dat je toch ergens verkeerde geruchten hebt opgevangen.

Dit dus..

Maar voel me wel vereerd dat ik in je lijstje genoemd wordt, ken je verder niet als speler en ook deze wereld liggen we ver uit elkaar, maar misschien zullen we elkaar treffen in de toekomst (al dan niet via vv of op een ander account).
 

DeletedUser75339

Guest
Dit dus..

Maar voel me wel vereerd dat ik in je lijstje genoemd wordt, ken je verder niet als speler en ook deze wereld liggen we ver uit elkaar, maar misschien zullen we elkaar treffen in de toekomst (al dan niet via vv of op een ander account).

Ach van andere stammen is altijd moeilijk in te schatten, maar eigen stam benoemen maakt het ook maar saai.

Ik volg wel wat hoe mijn stamgenoten het doen tegen jou en tot zover doen jullie het echt goed.
Zeker als je in acht neemt de rest van de stam , het front en de kwaliteit van de aanvallen.
We zullen elkaar wss wel eens treffen , het zijn maar kleine werelden meer.


Mag ik zo vrij zijn te vragen waarom je dit denkt?

ALW heeft een mooie ligging zo tussen abor en de rim in met veel ruimte om te groeien en niet ingesloten door de stam.
Met de farmprestaties bewijzen ze dat ook de activiteit er is voor veel edeltjes te maken.
De oprichter van het account (minion) heb ik ook wel hoog zitten als het op kwaliteit aankomt (rest van het team ken ik niet), dus edels omzetten in groei zou ook geen probleem mogen zijn.
De 6e plaats op de groeiranglijst bevestigt (voorlopig) die veronderstelling.

Mijn verwachtingen voor dit account zijn dus wel hoog
 
Bovenaan