Golden Awards

DeletedUser73358

Guest
Koekje van eigen deeg? Daar moet je teminste zelf wel een fatsoenlijke reputatie voor hebben.

Als de ene AF-debiel het tegen de andere zegt heeft dat weinig zin he. Beter gewoon mondje toe.

Natuurlijk heb je geen reputatie nodig om iemand anders een koekje van eigen deeg te geven, totaal onrelevant. Firedrakan impliceert dat MP. een bedroefd gemiddeld IQ heeft en kwa uiterlijk idem. Dat ik aangeef dat ze dus noodzakelijk is om het positieve van Pim te compenseren heeft niets met een imago/reputatie te maken.

Voordat je anderen de mondjes probeert te snoeren, denk eventjes na over je argumentatie gezien het je reputatie schaadt om klakkeloos en ondoordacht iets te posten.

Schijnbaar hecht je er nogal veel waarde aan, dus hopelijk trek je wat van mijn les op.

Met vriendelijke groet,
Je slechte imago vriend
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Natuurlijk heb je geen reputatie nodig om iemand anders een koekje van eigen deeg te geven, totaal onrelevant. Firedrakan impliceert dat MP. een bedroefd gemiddeld IQ heeft en kwa uiterlijk idem. Dat ik aangeef dat ze dus noodzakelijk is om het positieve van Pim te compenseren heeft niets met een imago/reputatie te maken.

Voordat je anderen de mondjes probeert te snoeren, denk eventjes na over je argumentatie gezien het je reputatie schaadt om klakkeloos en ondoordacht iets te posten.

Schijnbaar hecht je er nogal veel waarde aan, dus hopelijk trek je wat van mijn les op.

Met vriendelijke groet,
Je slechte imago vriend

Idk zit allang bij je in de stam hoor.
Misschien eens opletten :p

Daarnaast mis je het deel waar ik ook mezelf deels kon bedoelen, maar dat pakte je niet eens op. Gemiste kans weer

Also heel gedoe over sarcasme en dan hap je gewoon blind :oops:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Natuurlijk heb je geen reputatie nodig om iemand anders een koekje van eigen deeg te geven, totaal onrelevant. Firedrakan impliceert dat MP. een bedroefd gemiddeld IQ heeft en kwa uiterlijk idem. Dat ik aangeef dat ze dus noodzakelijk is om het positieve van Pim te compenseren heeft niets met een imago/reputatie te maken.

Voordat je anderen de mondjes probeert te snoeren, denk eventjes na over je argumentatie gezien het je reputatie schaadt om klakkeloos en ondoordacht iets te posten.

Schijnbaar hecht je er nogal veel waarde aan, dus hopelijk trek je wat van mijn les op.

Met vriendelijke groet,
Je slechte imago vriend

Als je het gemiddelde niveau van pm’s leest van MP kan je niets anders concluderen dan Firedrakan. Dan vergeet ik jou er nog bij te doen, met je labiele posten die volledig uit de hoogte zijn. Jouw posten laten me altijd janken met je hypocriete gelul op jan en alleman. Zoals ik hierboven zei, beter mondje toe.

Mijn reputatie schaden? Neuh, de mensen weten wat voor posts ik maak. Ik brand noobjes (lees: debielen) af.
 

DeletedUser78434

Guest
Als je het gemiddelde niveau van pm’s leest van MP kan je niets anders concluderen dan Firedrakan. Dan vergeet ik jou er nog bij te doen, met je labiele posten die volledig uit de hoogte zijn. Jouw posten laten me altijd janken met je hypocriete gelul op jan en alleman. Zoals ik hierboven zei, beter mondje toe.

Mijn reputatie schaden? Neuh, de mensen weten wat voor posts ik maak. Ik brand noobjes (lees: debielen) af.
:cool2:
 

DeletedUser73358

Guest
Fijn dat Rebecca nu in Mp zit,kan ze Twan dat even leren:eek:
Spijtig moet ik je teleurstellen, Rebecca is helaas afgewezen tijdens haar sollicitatie. (Het klikte niet echt) De veronderstelling dat ze dus in MP. zit, is onjuist.

2pEV.gif

Maar ik heb ook goed nieuws, ze is echter wel doorverwezen richting Gods, haar hulp is daar volgens mij ook harder nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Spijtig moet ik je teleurstellen, Rebecca is helaas afgewezen tijdens haar sollicitatie. De veronderstelling dat ze dus in MP. zit, is onjuist.

Maar ik heb ook goed nieuws, ze is echter wel doorverwezen richting Gods, haar hulp is daar volgens mij ook harder nodig.

Kben gewoon meermaals gevraagd in MP hoor :eek:
Niet zo gek doen, mensen zijn bang voor Inge's wrath als ik ineens in Gods opduik dus die kijken wel uit ^^
 

DeletedUser79458

Guest
Maar ik heb ook goed nieuws, ze is echter wel doorverwezen richting Gods, haar hulp is daar volgens mij ook harder nodig.

Haar hulp is daar nodig maar jullie propageren toch altijd dat Gods de kwalitatieve en kwantitatieve overmacht hebben:eek::eek:
 

DeletedUser73358

Guest
Haar hulp is daar nodig maar jullie propageren toch altijd dat Gods de kwalitatieve en kwantitatieve overmacht hebben:eek::eek:
Ik doelde ook niet op de kwalitatieve of kwantitatieve overmacht, maar meer als een kogel die door de ruiten knalt met de lichtsnelheid. Waar de kogel Rebecca is en de ruit de achterlijke
ideologie en mentaliteit van Gods is.

a5c37de030ab7a81a94ec4d92c79c1a4.jpg

In die zin is Rebecca dus keihard nodig.
 
Reactiescore
735
Ik doelde ook niet op de kwalitatieve of kwantitatieve overmacht, maar meer als een kogel die door de ruiten knalt met de lichtsnelheid. Waar de kogel Rebecca is en de ruit de achterlijke
ideologie en mentaliteit van Gods is.

a5c37de030ab7a81a94ec4d92c79c1a4.jpg

In die zin is Rebecca dus keihard nodig.
Gaat het?
 

DeletedUser7072

Guest
Als een kogel door de ruit knalt met de lichtsnelheid heb je het equivalent van een nucleaire explosie.
 
Bovenaan