Golden Awards

Reactiescore
3.540
Beste speler: Momenteel kies ik toch voor Always Bet on Red., met Savior op een goede tweede plek. Hierbij staat ABOR net wat hoger dan Savior omdat ik weet wat Savior allemaal kan als team, en toch staat ABOR daar bijna 150k punten boven. Dat is niet niks, en al helemaal omdat ze dit naar mijn weten zonder internen hebben bereikt. Verder noem ik Savior op een goede tweede plek ipv bijvoorbeeld Callisthenes, omdat ik denk dat Savior in de loop der tijd ABOR nog wel weer in kan halen. Savior heeft net een redelijk zware massa achter de rug waardoor hun groei wat gelimiteerd is. Hier hebben ze zich goed doorgeslagen zonder verliezen, maar zet ze voorlopig toch nog onder ABOR omdat mede dankzij de ondersteuning van buurtgenoten waar ABOR onder valt de massa is overleefd.

Beste stam: Gods heeft hier in mijn ogen de beste papieren. 4 fanatieke en actieve accounts, die genoeg ervaring hebben om hier wat leuks mee te kunnen doen. Savior en ABOR zijn bewezen topteams, Sick Minds en Repelsteeltje gingen even een tijdje wat minder maar die slaan zich er wel doorheen, met name de nieuwe aanwinsten op deze accounts gaan het nog ver kunnen schoppen. Verder is Gods natuurlijk niet de grootste stam, en hebben ze geen aaneengesloten cluster, wat wel betekent dat het in ieder geval nog een interessante periode gaat worden voor ze.

De beste stam speler: Smoke and Mirrors & Maut (Daan), ik opteer hier enkel voor eigen stamgenoten omdat ik nog niets opvallends heb gezien in andere stammen, dus enkel uit eigen ervaring kan spreken. Smoke and Mirrors noem ik vanwege het willen opofferen van al hun def om hiermee een account te redden. Ik refereer hier naar het We Control the Sound fiasco, wat ze ontzettend veel def heeft gekost en dus eventueel het vertrouwen heeft kunnen schaden in stamgenoten over het algemeen, maar hier is gelukkig niks van terug te zien. Verder is Jonas zo gul geweest om me wat pp te lenen toen m'n PA afliep <3. Dan Daan van het account Maut, actieveling die clears opoffert voor anderen, die niet bang is om advies te vragen, en VV's doet wanneer nodig. Aangenaam verrast door Daan, aangezien ik hem verder nog niet kende.

Het grootste ego: Gelukkig ben ik op deze wereld nog geen grote ego's tegengekomen. Iedereen die een fout maakt is tot nu toe wel bereid geweest deze toe te geven, en voor zover ik weet is mijn omgeving vrij prettig in de omgang naar elkaar.

Beste leider: Leiding van Dante komt goed over, maar moet hier wel bij zeggen dat ik geen info heb over hoe het er intern bij andere stammen aan toe gaat, dus ga hier maar geen hard oordeel over vellen.
Slechtste leider: Hier kan ik We Control the Sound. noemen, en diegene die dacht dat de oprichting van Dejavu een leuk idee was.

Meest overschatte stam: True Rebel Freedom, ze zijn niet overschat in de zin van iedereen prijst ze de hemel in, maar als je ook maar denkt dat deze stam een 1% kans heeft om het tot september vol te houden dan moet ik je toch aanmelden bij een psychiater. Helaas heeft deze stam geen accounts die er uit springen, en hebben ze ondanks hun redelijke grootte, nog veel grotere competitie aangezien ze gesandwiched zijn door Gods. Helaas pindakaas, maar deze stam is ten dode opgeschreven.

Meest onderschatte stam: WH, eigenlijk is onderschat al niet eens meer een juiste term, aangezien ik ze wel vaker voorbij hoor komen. Toch denk ik dat dit de stam zal zijn die de controle over de core zal behouden voor de aankomende tijd, en dat lijkt me altijd leuk om mee te maken. Daarom is het naast het feit dat ik ze onderschat vind, dat er ook wel een kleine gun-factor bij komt kijken.

Meest overschatte speler: Iedereen roept bij dit onderdeel Callisthenes vanwege slechte farmscores, maar toch een groot account. Ik denk dat juist vanwege deze publieke mening over het account, ze niet meer overschat zijn, maar eigenlijk gewoon correct ingeschat. Daarom zeg ik hier Heer Draggy, omdat dit account een geschiedenis heeft van hoog staan in het begin, om vervolgens weg te vallen. Zie: wereld 58, wereld 55, wereld 54, wereld 49... en ze hebben het nog nooit verder geschopt dan 400k punten, behalve op w40 waarbij ze met 1.2 miljoen punten als nog een van de kleinste accounts op de wereld waren. Daarnaast een kleine honorable mention aan Intern Ior, hoe hard dit account is weggegleden is ronduit zonde.

Meest onderschatte speler: Sokaa, je hoort nooit wat over dit account, maar ik heb enkel goede ervaringen met ze gehad. Kunnen het nog ver schoppen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: (Hierbij zonder ik huidige stamleden uit, die weten al dat ze lief zijn) De hele stam Gods, Zlatan., Aldo (A Lone Wolf), Kurt Unchained. De eerste 3 genoemde zijn in mijn ogen bewezen betrouwbare spelers en accounts, waar je gewoon een prima stamgenoot aan hebt. Kurt Unchained wilde ik hier bij noemen omdat ik nog nooit van dit account en deze speler(s) gehoord heb, maar ze me positief hebben verrast deze wereld. Zou ze graag leren kennen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .The Good Life., zijn reputatie siert hem niet, en daar wil ik mijn vinger dus ook niet aan branden. Met een grote boog omheen lopen dan maar.

Mooiste spelers naam: Sophia Palaiorbologneseballerina, waar ze die inspiratie hebben gevonden weet ik niet, maar wat een prachtnaam.
Mooiste stam naam: Discobar Fralo, vind het gegeven wel lachen.

Het tofste topic: Spotprenten, het moment dat dit topic actief wordt, is het AF altijd het leukst.
Het domste topic: Wie is de mol, gewoonweg.... what the fuck.

Favoriete forum poster: @Perfect Hatred , eigen pp toe willen voegen aan de prijzenpot van een TW-contest is gewoon een heldenactie.
Minst favoriete forum poster: Sasense, ondanks de naam komt er enkel nonsense uit deze jongen.
Dikste wannabe op het forum: Brak Obama., IRL videos plaatsen van andere spelers, hoe leuk je ook denkt dat ze zijn, moet je gewoon niet doen. Al helemaal niet er zo lang over door hameren.
Dikste wannabe in het spel: .The Good Life., heeft genoeg geld om wereldhonger op te lossen, echter besteed hij dit allemaal aan premium punten waardoor hij zelf ook van 2 weken oude restjes moet leven.

Mooiste profiel foto van spelers:
116670_large

Mooiste profiel foto van stammen:
115779_large

Mooiste actie van de wereld: Tja, is er al iets moois gebeurd? Momenteel hangt deze wereld van stabs aan elkaar, maar (even afkloppen) gelukkig is het al een tijdje rustig. Als er echt iets moois gepresteerd wordt dan kom ik hier nog wel op terug, maar voor nu is er nog niet echt iets noemenswaardigs in mijn ogen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Savior of the North, ze staan nu 22 dorpen achter op de nummer een (dat is bijna 33% van hun eigen dorpen) maar toch denk ik dat ze wel boven komen drijven en in de toekomst weer zullen strijden voor deze positie.

Meest belovende stam voor de toekomst: Gods, in huidige formatie (met een eventuele toevoeging van A Lone Wolf) gaat deze stam nog lang mee. Wel jammer dat de twee (in mijn ogen) sterkste accounts bij elkaar samen zijn gekropen in plaats van het gevecht aan te gaan, maar dit is ergens toch wel begrijpelijk met een grootmacht / recruitstam als Dejavu op de loer.

Grootste blunder: Honderd procent de afgang van We Control The Sound. Ik dacht dat Usain Bolt de snelste man ter wereld was, maar het elftal dat op dit account speelde rent Usain er gewoon makkelijk uit.

Voor wie heb je nu echt respect: Mijn vader & moeder omdat ze met mij opgezadeld zaten.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stabbers. Huh, stabbers? Ja, stabbers. Ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest om 48 uur lang fakes te gooien als de tijd nadat ik gestabt wordt. Wat is er nou een betere motivatie? Kan ik me niet bedenken. Bonuspunten voor diegene die dit hele ding gelezen heeft (nerd).
 

DeletedUser74404

Guest
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stabbers. Huh, stabbers? Ja, stabbers. Ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest om 48 uur lang fakes te gooien als de tijd nadat ik gestabt wordt. Wat is er nou een betere motivatie? Kan ik me niet bedenken. Bonuspunten voor diegene die dit hele ding gelezen heeft (nerd).

Dit is waarom ik je nou stab <3
 

DeletedUser75339

Guest
Meest belovende stam voor de toekomst: Gods, in huidige formatie (met een eventuele toevoeging van A Lone Wolf) gaat deze stam nog lang mee. Wel jammer dat de twee (in mijn ogen) sterkste accounts bij elkaar samen zijn gekropen in plaats van het gevecht aan te gaan, maar dit is ergens toch wel begrijpelijk met een grootmacht / recruitstam als Dejavu op de loer.

Mooi lijstje alleen wel raar om ons recruutstam te noemen met 10 leden en zonder dat er ook nog maar 1 stamwissel is gebeurt. Op de loer liggen we ook niet echt aangezien de overgrote meerderheid letterlijk aan de andere kant van de wereld ligt .
 
Reactiescore
3.540
Mooi lijstje alleen wel raar om ons recruutstam te noemen met 10 leden en zonder dat er ook nog maar 1 stamwissel is gebeurt. Op de loer liggen we ook niet echt aangezien de overgrote meerderheid letterlijk aan de andere kant van de wereld ligt .

Ik bedoel niet een recruitstam in de zin van massastam, maar meer in de zin van dat iedere speler uit de top 25 die ook maar enigszins in de buurt lag in dezelfde stam is gaan zitten. Dit levert een vrij eenduidige situatie op waar ik persoonlijk al vaak genoeg in heb gezeten, en die eigenlijk altijd vrij eentonig blijkt te zijn.
 
Reactiescore
3.576
Wederom goed lijstje, ben erg tevreden over het niveau gehaald word in de laatste lijstjes. Stel u nu nog voor ik 1 a maken? Te gek voor woorden dan :D
 
Reactiescore
3.576
Mensen moeten echt een stoppen recruit stam te beoordelen op basis van recruits only. Het gaat erom op welke manier je een overmacht wilt creëren. Niemand kan ontkennen dat Dejavu een overmacht heeft verkregen door de grootste spelers bij elkaar te brengen.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik bedoel niet een recruitstam in de zin van massastam, maar meer in de zin van dat iedere speler uit de top 25 die ook maar enigszins in de buurt lag in dezelfde stam is gaan zitten. Dit levert een vrij eenduidige situatie op waar ik persoonlijk al vaak genoeg in heb gezeten, en die eigenlijk altijd vrij eentonig blijkt te zijn.

6 spelers waren top 25 bij toetreding
4 niet

Sophia werd gerekruteerd toen ze 8K punten hadden , op dat moment zaten de topaccounts al aan 50-70K.
Ook waren er tal van andere accounts/rekruuts mogelijk van wel grote top 25 spelers zoals een we control the sound die allemaal geweigerd zijn.

Als je ons een rekruutstam noemt , kan je letterlijk iedere andere stam er 1 noemen.
 
Reactiescore
3.576
6 spelers waren top 25 bij toetreding
4 niet

Sophia werd gerekruteerd toen ze 8K punten hadden , op dat moment zaten de topaccounts al aan 50-70K.
Ook waren er tal van andere accounts/rekruuts mogelijk van wel grote top 25 spelers zoals een we control the sound die allemaal geweigerd zijn.

Als je ons een rekruutstam noemt , kan je letterlijk iedere andere stam er 1 noemen.

Omdat Sophia rim lag en zoveel PP aan het knallen was het kleinste kind (jij dus o.a) kon inzien ze snel easy de top zouden bereiken. En feli je de grote spelers die niks van TW kunnen wel geweigerd hebt.

Feiten blijven jullie de hele regio daar de beste spelers zowel in punten als in TW skils in 1 stam hebben gedropt. En je dus van het begin tot nu een overmacht hebt ge creëert door recruits. En dat is precies wat een recruit stam doet, recruiten om een overmacht te verkrijgen.

Verder geen haat aan Dejavu, in tegenstelling tot velen verwacht ik er wel veel van.
 

DeletedUser67275

Guest
De beste stam speler: Smoke and Mirrors & Maut (Daan), ik opteer hier enkel voor eigen stamgenoten omdat ik nog niets opvallends heb gezien in andere stammen, dus enkel uit eigen ervaring kan spreken. Smoke and Mirrors noem ik vanwege het willen opofferen van al hun def om hiermee een account te redden. Ik refereer hier naar het We Control the Sound fiasco, wat ze ontzettend veel def heeft gekost en dus eventueel het vertrouwen heeft kunnen schaden in stamgenoten over het algemeen, maar hier is gelukkig niks van terug te zien. Verder is Jonas zo gul geweest om me wat pp te lenen toen m'n PA afliep <3. Dan Daan van het account Maut, actieveling die clears opoffert voor anderen, die niet bang is om advies te vragen, en VV's doet wanneer nodig. Aangenaam verrast door Daan, aangezien ik hem verder nog niet kende
Bedankt voor de lovende woorden Sem! :rolleyes:
 

DeletedUser73657

Guest
Het valt mij op dat er enorm veel fanboys zijn van SOTN & ABOR.

Er wordt constant gezegd dat dit de 2 beste accounts van de wereld zijn, net daarom vind ik het extra sneu dat zulke accounts zo enorm gaan pp boosten in de start. Je hebt al de beste spelers van de wereld ( als ik jullie moet geloven ) en dan ga je nog eens zo hard boosten dat elke mogelijke tegenstander gewoon kansloos is door een gigantische overmacht op zowel kwalitatief als kwantitatief vlak . En net deze spelers gaan elkaar dan nog eens opzoeken en samen in een stam zitten. De enige manier om hier iets tegen op te brengen is door als stam zijnde zelf proberen de overmacht te krijgen en dus de recruitstam uit te hangen. Net hetgeen waar de grote spelers commentaar op hebben..

Elke wereld op tw is hetzelfde tegenwoordig , en elke keer wordt er weer geklaagd over pay to win en recruitstammen, lalala. Maar het zijn wel de 'top' spelers die elke keer weer 30-40k pp erdoor jagen en elkaar opzoeken waardoor de tegenstander geen kans meer heeft en het weer een saaie wereld wordt die na een jaar al gedaan is.

Naar mijn mening zijn de topspelers degene die de underdog stam gaan joinen om net tegen de overmacht te strijden , de spelers die noobs gaan opleiden tot goeie spelers die zich kunnen verweren tegen de overmacht. Jammer genoeg zie je dit laatste gewoon steeds minder en minder , valt ook te merken aan het trieste niveau van de recente werelden. Als je 10 echt goede accounts op een wereld hebt is het al veel.

Verder ken ik beide accounts niet heel goed. Zullen vast wel goede spelers zijn , alleen vind ik het jammer dat pp abusen zelfs bij topspelers blijkbaar de norm is geworden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Verder ken ik beide accounts niet heel goed. Zullen vast wel goede spelers zijn , alleen vind ik het jammer dat pp abusen zelfs bij topspelers blijkbaar de norm is geworden.

Deze discussie is al tachtig keer gevoerd.
Iedereen abuset, alleen wij doen het beter.

En je kent de accounts niet goed, vanwaar de rant dan?
 

DeletedUser75339

Guest
Deze discussie is al tachtig keer gevoerd.
Iedereen abuset, alleen wij doen het beter.

En je kent de accounts niet goed, vanwaar de rant dan?

Niet iedereen abused ?

Runner 5 , pielemuis etc

Blijft toch altijd een smet op een prestatie vind ik.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Het valt mij op dat er enorm veel fanboys zijn van SOTN & ABOR.

Er wordt constant gezegd dat dit de 2 beste accounts van de wereld zijn, net daarom vind ik het extra sneu dat zulke accounts zo enorm gaan pp boosten in de start. Je hebt al de beste spelers van de wereld ( als ik jullie moet geloven ) en dan ga je nog eens zo hard boosten dat elke mogelijke tegenstander gewoon kansloos is door een gigantische overmacht op zowel kwalitatief als kwantitatief vlak . En net deze spelers gaan elkaar dan nog eens opzoeken en samen in een stam zitten. De enige manier om hier iets tegen op te brengen is door als stam zijnde zelf proberen de overmacht te krijgen en dus de recruitstam uit te hangen. Net hetgeen waar de grote spelers commentaar op hebben..

Elke wereld op tw is hetzelfde tegenwoordig , en elke keer wordt er weer geklaagd over pay to win en recruitstammen, lalala. Maar het zijn wel de 'top' spelers die elke keer weer 30-40k pp erdoor jagen en elkaar opzoeken waardoor de tegenstander geen kans meer heeft en het weer een saaie wereld wordt die na een jaar al gedaan is.

Naar mijn mening zijn de topspelers degene die de underdog stam gaan joinen om net tegen de overmacht te strijden , de spelers die noobs gaan opleiden tot goeie spelers die zich kunnen verweren tegen de overmacht. Jammer genoeg zie je dit laatste gewoon steeds minder en minder , valt ook te merken aan het trieste niveau van de recente werelden. Als je 10 echt goede accounts op een wereld hebt is het al veel.

Verder ken ik beide accounts niet heel goed. Zullen vast wel goede spelers zijn , alleen vind ik het jammer dat pp abusen zelfs bij topspelers blijkbaar de norm is geworden.

Je haalt een paar gebeurtenissen door elkaar nu Benji. Die ‘rekruut stam’ bestond al voor wij met savior samenwerkten. Wij die savior opzochten was dus een reactie op dejavu en niet andersom.
 

DeletedUser73657

Guest
Je haalt een paar gebeurtenissen door elkaar nu Benji. Die ‘rekruut stam’ bestond al voor wij met savior samenwerkten. Wij die savior opzochten was dus een reactie op dejavu en niet andersom.

Ja heb het allemaal niet zoveel gevolgd dus weet niet in welke volgorde alles gebeurd is. Vind het enkel jammer dat we ( voorlopig ) geen clash krijgen tussen de 2 accounts , of dat geen van de accounts er voor koos om tegen een overmacht te vechten , zou het allemaal wat interessanter maken :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ja heb het allemaal niet zoveel gevolgd dus weet niet in welke volgorde alles gebeurd is. Vind het enkel jammer dat we ( voorlopig ) geen clash krijgen tussen de 2 accounts , of dat geen van de accounts er voor koos om tegen een overmacht te vechten , zou het allemaal wat interessanter maken :)

Dat begrijp ik ook wel. Echter hebben deze twee accounts op W56 al een complete battle gehad. En over een overmacht, 4 accounts tegen 10 niet genoeg overmacht om tegen te vechten?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik mag mijn mening toch wel geven denk ik? :)

Ja, alleen klopt wat je zegt ook niet.
En boos worden op Savior en Abor omdat ze PP gebruiken is onzin, want like I said, iedereen doet het.

Bovendien zijn er veeeeeel meer zaken waardoor Savior en Abor het beter doen dan de rest.

Niet iedereen abused ?

Runner 5 , pielemuis etc

Blijft toch altijd een smet op een prestatie vind ik.

Iedereen gebruikt PP, daar is geen ontkomen aan Hans.
 
Bovenaan