Golden Awards

Reactiescore
3.457
Serenity, met jou zou ik wel is willen spelen juist vanwege de discussies op het forum. Ik weet in ieder geval dat je standpunten die je hebt te respecteren zijn voor zover ik ze mee heb gekregen. Ik ben dan ook ergens wel nieuwsgierig hoe het zou zijn om in 1 stam te spelen.
Moet je wel heel snel zijn,ben niet van plan om nieuwe werelden te spelen :p
 
Reactiescore
1.585
Thaud, Shake en Macnate thanks voor jullie mooie woorden ! :)

Blij dat onze inspanningen en over uren op tw gewaardeerd worden!
Natuurlijk hebben we ook via vv belangrijke hulp gehad ^^

Tiranu
Luc
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Na alle leuke lijstjes van Adios leden en Macnate dacht ik dat het tijd was voor nog een ander Red lijstje.

Beste speler: TAS. The American Sniper heeft bewezen een goed actief team te zijn die bereid zijn om VV’s te draaien, massa’s te organiseren en nog steeds actief aan het farmen zijn. Verder hebben ze een gigantische voorsprong op de rest van de wereld. Het klopt inderdaad dat ze vaak weinig tegenstand hebben gehad en ze hebben ook vaak veel geiternd maar Adios had via VV ook best weerstand aan TAS kunnen bieden toen Royboyz en Lo inolvidable onder vuur lagen. Maar bijvoorbeeld tijdens Royboyz kon er alleen iemand mobiel in de nacht deffen ja dan kun je je ook moeilijk bewijzen tegenover de rest van de wereld.

Beste stam: Red. De stam heeft een kleine dip gehad na de val van Initium Novum maar daarna zo knap herpakt. Bijna 400 dorpen in de plus tegen je directe tegenstander is wel iets om heel erg trots op te zijn. Geen andere stam vind ik zelf in de buurt van Red komen op het moment, wellicht dat Adios hier in de toekomst verandering in kan brengen dus deze is voor Red.

De beste stam speler: Dzjenghis en Discovered by Accident. Koen van Dzjenghis draait veel VV’s voor Red en is nog maar weinig benoemd dus deze is voor jou Koen. Voor Adios heb ik Discovered want als ik het zo hoor draaien hun ook super veel VV’s binnen Adios waarvoor complimenten.

Het grootste ego: NUA. Maar hun ego siert hun dus denk dat ze er niet rouwig om zijn om deze award weer te krijgen.

Beste leider: Joachim. Heeft iets super moois met Red opgezet en heeft zich als leider goed ontwikkeld deze wereld. Heeft beslissingen en dingen gedaan waar ik het niet mee eens was maar heeft al in geen tijden meer iets discutabel gedaan en doet super zaken binnen Red.

Slechte leider: Koets (oude generatie). Stam had in mijn ogen zoveel potentie zeker qua ligging, jammer dat het geen goede leiding had die goed sturing kon geven.

Meest overschatte stam: Adios. Lange tijd heb ik deze stam hoog ingeschat en in mijn vorige lijst ook benoemd als beste stam was dubbel en dwars terecht was maar Adios heeft de laatste tijd veel blunders gemaakt. Bijna elk frontaccount op de nieuwe accounts na heeft gefaald tijdens een massa en dat is ook de reden waarom ik Adios aardig overschat vind. Ben ook geen fan van het recht recruiten van de verliezen die ze geleden hebben, zo kun je een wereld wel eeuwig laten duren als het telkens oke is dat als er een account hevige verliezen lijdt je gewoon weer een nieuwe speler erbij haalt.

Meest onderschatte stam: Koets (nieuwe generatie). Knap staande gehouden tegen een stam die veel groter was dan hun. Verdient niet meer dan lof.

Meest overschatte speler: Lo inolvidable. Grote mond gehad de hele wereld lang maar wel gelijk weggspeeld.

Meest onderschatte speler: Punkerke. Enige front account van Adios op de nieuwe recruits na dat geen hevige verliezen heeft geleden dus die verdienen zeker deze award omdat ik ook denk dat niet iedereen zij op waarde inschat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

-NUA: Mikey en Ruben. Super gasten, had ze graag in Red gezien.

-Shakedown: Kjell. Kjell is ook een supergast en zou ook keer graag met hem in stam willen zitten.

-RBC: Jeremy. Veel respect voor de veerkracht die Jeremy getoond heeft en respect dat hij op 2 onbemande accounts bereid was om te gaan spelen. Ik hoop dat deze wereld binnekort over is zodat ik nog tijdje op W62 met Jeremy kan spelen in dezelfde stam

-Punkerke: Geert en Kevin. Ogen als twee goede spelers waarmee ik zeker wel een keer in de stam zou willen zitten.

-Tiranu: Luc. Ongelofelijk veel respect dat Luc nogsteeds speelt op Tiranu nadat alles wat er is gebeurd. Dikke pluim voor jou en zou zeker een keer met je in de stam willen zitten.

-Discovered by Accident: Jonah. Doet als ik het goed hoor super veel voor de stam en met dat soort mensen wil je natuurlijk zeker in een stam zitten.

Bijna iedereen van Red want Red bevat gewoon veel toppers <3.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die houden van wel heel hard lopen als er incs zijn.

Mooiste speler naam: Lo inolvidable

Mooiste stam naam: Red Sky At Morning

Het tofste topic: Global Awards

Het domste topic: Op welke plek gaat waylon eindigen

Favoriete forum poster: Cryptic. Patrick heeft bijna altijd goede inhoudelijke posts en kan het me bijna altijd in hem vinden.

Minst favoriete forum poster: Underground tacticz

Dikste wannabe op het forum: Underground tacticz

Dikste wannabe in het spel: NUA

Meest belovende speler voor de toekomst: Punkerke. Ik verwacht vuur tussen IJKYO en Punkerke dus dat wordt nog zeker veelbelovend.

Meest belovende stam voor de toekomst: Red. Red gaat denk ik de stijgende lijn doorzetten en wereldwinst binnenhalen.

Mooiste profiel foto van spelers: Discovered By Accident.

Mooiste profiel foto van stammen: Red

Grootste blunder: Karel laten muntenslaan.

Mooiste actie van de wereld: Red die de favoriete rol toch heeft waargemaakt na de val van Initium Novum.
 

DeletedUser79415

Guest
Ik wil iedereen bedanken voor de benoemingen ! Rikkert super lief van je dat het je opvalt dat ik mijn best doe :), macnate jammer dat je mij vergeet maar wel Sherwin en pieter benoemd .. :(


Gr J
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik wil iedereen bedanken voor de benoemingen ! Rikkert super lief van je dat het je opvalt dat ik mijn best doe :), macnate jammer dat je mij vergeet maar wel Sherwin en pieter benoemd .. :(


Gr J

Ik ben ook stiekem wel heel lief:engel:. Maar ga zo door man en hoop dat ik in een volgende wereld bij je zit ipv tegen je :)
 
Reactiescore
853
-RBC: Jeremy. Veel respect voor de veerkracht die Jeremy getoond heeft en respect dat hij op 2 onbemande accounts bereid was om te gaan spelen. Ik hoop dat deze wereld binnekort over is zodat ik nog tijdje op W62 met Jeremy kan spelen in dezelfde stam
Thanks, maar zit ik bij jou in de stam? :eek:
 
Reactiescore
1.367
Leuk lijstje enkel een opmerking over leiding van koets. Als geen enkel stamlid zich laat leiden kan een leiding daar niets aan veranderen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Leuk lijstje enkel een opmerking over leiding van koets. Als geen enkel stamlid zich laat leiden kan een leiding daar niets aan veranderen.

Spelers goed bemand houden en spelers gemotiveerd houden behoort ook tot de taken van een leider. Je sprak al eerder van mensen die de boel saboteerde maar die hoort een leider er allang uitgefilterd te hebben.
 

DeletedUser78491

Guest
Oh jeetje gaat inge veto'en omdat ze het niet eens met rikkert is op AF :eek:
 

DeletedUser76269

Guest
Ik wil iedereen bedanken voor de benoemingen ! Rikkert super lief van je dat het je opvalt dat ik mijn best doe :), macnate jammer dat je mij vergeet maar wel Sherwin en pieter benoemd .. :(


Gr J

Kan me niet meer voor me halen of ik met jou gespeeld had of niet.. Pieter ken ik al bijna 3 jaar ofzo en Sherwin weet ik 100% zeker dat ik met hem gespeeld had als co en dat ik hem een top gozer vond. Van jou kan ik het me niet goed herinneren (hoeft niks negatiefs te zijn hoor want op mijn 23 jarige leeftijd begin ik steeds meer te vergeten :p) vandaar dat ik jou niet noemde haha.

Neemt niet weg dat wat ik van jou mee krijg het vrijwel allemaal positief is hoor ^^
 

DeletedUser78491

Guest
3c27c1fa9cddcad53d12a3a499c030b0.png
 
Reactiescore
1.367
Spelers goed bemand houden en spelers gemotiveerd houden behoort ook tot de taken van een leider. Je sprak al eerder van mensen die de boel saboteerde maar die hoort een leider er allang uitgefilterd te hebben.

Waren nieuwe spelers die de leiding op zich nemen waar de oude zich niet door lieten leiden, dus dan was de halve stam weg <3
Dan kun je nog kijken of je de stam verlaat maar zonder realistische alternatieven was door modderen, spelers actief houden en accounts opnieuw proberen te bemannen de beste keuze
 
Bovenaan