Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik zit weer in de auto, terugkerend van mijn vakantie in Oostenrijk/Slovenië. Leek mij het perfecte moment om eens een lijstje te maken! :D


Beste speler:

Hier ga ik Mystery Men neerzetten. Wat dit account tot dusver bereikt heeft is gewoon prachtig om te zien. Ze hebben al maar liefst 135 dorpen winst gemaakt op Adios en hebben altijd het beste doorzettingsvermogen gehad en wisten vrijwel altijd winsten te halen, of het nu een stammassa was of dat ze het op eigen kracht moeten doen. Keep it up guys!

Beste stam:

Red
. Ik denk dat hier geen twijfels over zijn op dit moment. Red is al langere tijd de stam die de winsten boekt en alle massa's afslaat, als we de ban even niet meerekenen. Geen verdere toelichting nodig.

De beste stam speler:

Vanuit de Red-kant een shoutout naar I Just Knocked You Out. en Dzjenghis. Ik zou niet weten wat Red zonder jullie zou moeten beginnen Rik, Ruben, Karel en Carlo van IJKYO. Altijd staan jullie klaar om de stam weer uit de brand te helpen. En Koen van Dzjenghis, ik vind het prachtig om te zien hoe je van moraalbreker van ons op W53 zo bent uitgegroeid tot een belangrijke schakel van Red. Jullie verdienen deze award mannen!

Vanuit de Adios kant wil ik toch echt in het speciaal Discovered by Accident nomineren. Adios zat een tijdje in een neerwaartse spiraal. Ik heb een lange tijd van meerdere Adios spelers/leiders aan moeten horen dat ze het niet meer zagen zitten, zich negatief uitlieten over stammies of constant over (massa)delete praatten. DbA is een van de weinige accounts die het hoofd recht hield, VVs bleef pakken van onder andere Lo Inolvidable in een kansloze positie, en ook aangaf te blijven doorspelen, no matter what. Ik ben er ook van overtuigd dat ze tot op heden nog een belangrijke rol vervullen binnen Adios.

Grootste ego:

Deze award is voor jou Jeremy. Ik denk dat je jezelf toch wel vaak overschat, een simpel voorbeeld is RBC als beste account neerzetten terwijl het zoete er allang vanaf was. Verder ben je ook vrij goed in negatief doen over anderen uit je stam.

Beste leider:

Jeremy,
ook deze is voor jou (^.^). Ik zie eigenlijk niet echt mensen die 0,0 fouten gemaakt hebben deze wereld en échte goede leiders zijn, maar ik vind dat je echt wel een dikke pluim verdienen met name voor goed kunnen communiceren naar spelers buiten je eigen stam wat een leider toch wel degelijk nodig heeft.

Slechte leider:

Deze laat ik open. De leiders op deze wereld hebben allemaal fouten gemaakt maar er is niet eentje die ik er direct uit kan pikken dat zich van zijn slechtste kant laat zien.

Meest overschatte stam:

Op dit moment worden er geen stammen overschat.

Meest onderschatte stam:

Adios.
Ze zaten lange tijd in een neerwaartse spiraal en ik merk dat Red jullie echt even onderschat heeft en de comeback niet zagen aankomen. Het lijkt nu wel weer minder te zijn maar het is wel zo dat Adios zijn kansen daardoor toch behoorlijk zijn gestegen.

Meest overschatte speler:

The Rainbowchicks.
Eigenlijk vanaf het moment dat ze incommings kregen was het een en al drama waar ik behoorlijk van opkeek. Het oude RBC team bestaande uit onder andere Dennis en Kenneth vind ik toch hevig overschat. Jeremy heeft er nog het beste van proberen te maken, hoewel ik daar ook veel slordigheden zag. Kenneth leek nog teruggekeerd te zijn maar lijkt enkel tijd te hebben gehad om Cala te bannen? Nu zag ik weer nieuwelingen op RBC waaronder ene Bram, ik vond het allerminst indrukwekkend wat daar gepresteerd werd. Jeremy & Kenneth lijken gevlogen te zijn, van eerstgenoemde weet ik dat hij een break heeft genomen maar de timing is een beetje ongelukkig.

Meest onderschatte speler:

Tiranu. Ik denk dat Red niet verwacht had om hem nu nog op de kaart te zien. Hoewel het account niet zozeer sterk heeft gedeffed, heeft het toch wel een waanzinnige uithoudingsvermogen. Het account heeft inmiddels rond de 150 dorpen mogen verliezen aan Red, maar ze blijven vechten, ondanks dat hun account tweemaal bijna gehalveerd werd en het cluster nu op vrijwel bijna niets slaat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Discovered by Accident. en Jeremy. Ik zou het tof vinden om nog eens met ze een wereld te willen spelen want beide spreken me erg aan.

Ook zou ik dolgraag weer een wereld willen spelen met huidige Red leden. Het is altijd prettig om bij jullie in de stam te zitten <3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Kenneth
na zijn vieze streek, geen verdere uitleg nodig.

Mooiste speler naam:

Ik vind Mystery Men nu toch wel een mooie en passende naam voor het account. Ze komen weinig ter sprake hier, niet veel mensen weten goed wie hier spelen.

Mooiste stam naam:

Red Sky at Morning.
Lees, luister en geniet!

Het tofste topic:

Golden Awards, lijstjes zijn altijd boeiend.

Het domste topic:

Alle topics met nutteloze discussies over wat wel of niet fairplay is.

Favoriete forum poster:

@Felicitys voor goede P&P.

Minst favoriete forum poster:

Posters die in geen van beide stammen zitten en zich mengen in discussies zonder een objectieve kijk. @Serenity & @underground tacticz.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik denk dat eigenlijk heel Adios oost nog veel in zijn mars gaat hebben, maar in het bijzonder verwacht ik wel veel van het account CrackSparrow.

Meest belovende stam voor de toekomst


Op dit moment lijkt Red de beste toekomst te hebben, maar ik hoop dat Adios mij nog eens positief verrast.

Grootste blunder:

Voor mij was dat toch wel het geheimendorp pakken.

Mooiste actie van de wereld:


De comeback van Adios, uit een "verloren" positie nog ballen laten zien kan ik enkel respect voor hebben.

Voor wie heb je nu echt respect:

Discovered by Accident. Ik bewonder hun doorzettingsvermogen en heb echt respect voor het maken van de keuze om goed om te gaan met de ban die Cala kreeg.
 
Reactiescore
853
een simpel voorbeeld is RBC als beste account neerzetten terwijl het zoete er allang vanaf was
Ik doelde hiermee meer op wat het account had gedaan. Persoonlijk denk ik dat het best wat had kunnen worden als de co's die aangaven nog door te willen niet waren gestopt.

Verder ben je ook vrij goed in negatief doen over anderen uit je stam.
Ga niet ontkennen dat ik vaak negatief ben, zo ben ik in het echte leven ook. Maar denk dat veel van mijn negativiteit/kritiek in het geval van Adios zeker terecht is. Als je hele dagen bezig bent om zaken recht te trekken denk ik zeker dat je het recht hebt op andere spelers, die er in mijn ogen met de pet naar gooiden.

Het oude RBC team bestaande uit onder andere Dennis en Kenneth vind ik toch hevig overschat
Ik denk niet dat iemand Kenneth iets kan verwijten over zijn verdwijntruc. Deze jongen heeft het zwaar irl op het moment waardoor TW gewoon op een lager pitje moest. Dennis is op wereld 63 begonnen en heeft ons/mij op W60 gewoon in de steek gelaten wat ik zeer treurig vind.

Jeremy heeft er nog het beste van proberen te maken, hoewel ik daar ook veel slordigheden zag
Slordigheden zijn niet zo gek als je solo speelt. Denk dat ik over het algemeen toch zeer veel gered heb op RBC. Er waren zeker wat schoonheidsfoutjes, maar die zie je overal wel kijk bijv. naar TAS ;)

Jeremy & Kenneth lijken gevlogen te zijn, van eerstgenoemde weet ik dat hij een break heeft genomen maar de timing is een beetje ongelukkig.
Ik had aangegeven een pauze te willen nemen en door te spelen tot er een nieuw team was. Die is gisterochtend gevonden. Heb dus tot 9u gisteren alles voorgewerkt zodat de nieuwe co kon overnemen en ben toen gestopt, om gisteravond te mogen aanschouwen hoe RBC al 500k punten kwijt was. Ben het dan ook niet met je eens dat hun prestatie niet indrukwekkend is, ik vind het zeer indrukwekkend dat je zoveel dorpen kunt verliezen nadat er weken gedeft is om ze te behouden.

Jeremy. Ik zou het tof vinden om nog eens met ze een wereld te willen spelen want beide spreken me erg aan.
Wellicht op een volgende wereld. Spreek me dan van tevoren aan gezien ik niet zonder een premade/team zal starten. Als ik kijk hoe het op deze wereld gelopen is ben ik zeer teleurgesteld met wat ik heb aangetroffen. Ik heb hier enkele weken het voortouw genomen op zowel leidinggevend, als spelend (via VV's en RBC zelf) gebied, dit is niet iets waar ik vrolijk van word. Dit heeft enkel tot frustratie geleid tot het punt waar ik mensen uit Adios zelfs wilde kicken.

Voor wat ik verder begrepen heb is deze wereld wel klaar, felicitaties aan Red.
 
Reactiescore
1.367
Ik doelde hiermee meer op wat het account had gedaan. Persoonlijk denk ik dat het best wat had kunnen worden als de co's die aangaven nog door te willen niet waren gestopt.


Ga niet ontkennen dat ik vaak negatief ben, zo ben ik in het echte leven ook. Maar denk dat veel van mijn negativiteit/kritiek in het geval van Adios zeker terecht is. Als je hele dagen bezig bent om zaken recht te trekken denk ik zeker dat je het recht hebt op andere spelers, die er in mijn ogen met de pet naar gooiden.


Ik denk niet dat iemand Kenneth iets kan verwijten over zijn verdwijntruc. Deze jongen heeft het zwaar irl op het moment waardoor TW gewoon op een lager pitje moest. Dennis is op wereld 63 begonnen en heeft ons/mij op W60 gewoon in de steek gelaten wat ik zeer treurig vind.


Slordigheden zijn niet zo gek als je solo speelt. Denk dat ik over het algemeen toch zeer veel gered heb op RBC. Er waren zeker wat schoonheidsfoutjes, maar die zie je overal wel kijk bijv. naar TAS ;)


Ik had aangegeven een pauze te willen nemen en door te spelen tot er een nieuw team was. Die is gisterochtend gevonden. Heb dus tot 9u gisteren alles voorgewerkt zodat de nieuwe co kon overnemen en ben toen gestopt, om gisteravond te mogen aanschouwen hoe RBC al 500k punten kwijt was. Ben het dan ook niet met je eens dat hun prestatie niet indrukwekkend is, ik vind het zeer indrukwekkend dat je zoveel dorpen kunt verliezen nadat er weken gedeft is om ze te behouden.


Wellicht op een volgende wereld. Spreek me dan van tevoren aan gezien ik niet zonder een premade/team zal starten. Als ik kijk hoe het op deze wereld gelopen is ben ik zeer teleurgesteld met wat ik heb aangetroffen. Ik heb hier enkele weken het voortouw genomen op zowel leidinggevend, als spelend (via VV's en RBC zelf) gebied, dit is niet iets waar ik vrolijk van word. Dit heeft enkel tot frustratie geleid tot het punt waar ik mensen uit Adios zelfs wilde kicken.

Voor wat ik verder begrepen heb is deze wereld wel klaar, felicitaties aan Red.

Klinkt als mijn verhaal vanuit koets :p

Premade starten is sws leuk
 
Reactiescore
310
Enkel shake en saphira zijn degelijke spelers geweest binnen adios, en die zijn vanuit KOETS gekomen,

de mensen in adios kunnen 2 dingen niet, namelijk:
- front behouden;
- front pakken (met bans misschien);

Misschien ben ik een klootzak en is mij communicatie niet op niveau, maar ik heb nog nooit zo laag speel niveau gezien hier als w60 alleen maar dorpen verliezen os vragen stabben en niks klaarspelen,

runnen runnen runnen,

dus aan iedereen uit adios (behalve oud koets leden) F@CK jullie boosted scrubs
 
Reactiescore
831
giphy.gif
 

DeletedUser79250

Guest
Het grootste ego: ZheQ93 Als je op je profiel zet dat je de beste van W60 bent heb je wel een heel groot ego :p

Meest overschatte speler: ZheQ93 Als je op je profiel zet dat je de beste speler van W60 bent wek je de verwachting dat dit een goede speler zou zijn. Het account kreeg constante druk vanuit MM maar er zat nooit een foutloze dag bij, verder verlies is beperkt gebleven door de massale deff die hij kreeg vanuit de stam. Helaas heeft dit account het tot dusver niet kunnen waarmaken en zijn ze in minder dan 2 weken bijna 60(!) dorpen verloren, dan lijd je wel echt aan flinke (zelf)overschatting. Aan het begin van de wereld vond ik ze sterk overkomen maar wat zij hebben laten zien de laatste paar dagen vind ik echt van een laag niveau.

Kan alleen maar lachen met jouw uitspraken, Ik (Michael) als hoofdspeler van zheQ aan het begin van de wereld heb samen met Mario (Sorry Babe X) maar 1 dorp verloren aan Red in 3-4 maanden tijd (Initium Novum was degene die hier in was geslaagd! Recaps niet meegerekend!) Ondanks dat er maar 1 dorp verloren was gegaan in die tijd, heb ik ook vrijwel altijd in de top 3 als Ondersteuner gestaan terwijl mijn account zelf non stop onder vuur lag.

Ik zal mezelf nooit tot beste speler uitroepen en heb die tekst ook niet zelf op het profiel gezet, maar ik kan je wel garanderen dat als Ik of Mario wel nog de tijd hadden om genoeg aandacht aan tw te geven dat de wereld er heel anders uit had gezien ;-).

Gefeliciteerd om in 2 weken 60 dorpen te pakken van een account dat onder VV staat trouwens, een hele prestatie!

xxx
Michael
 
Reactiescore
310

Ey niet zo zuur doen he

Kan alleen maar lachen met jouw uitspraken, Ik (Michael) als hoofdspeler van zheQ aan het begin van de wereld heb samen met Mario (Sorry Babe X) maar 1 dorp verloren aan Red in 3-4 maanden tijd (Initium Novum was degene die hier in was geslaagd! Recaps niet meegerekend!) Ondanks dat er maar 1 dorp verloren was gegaan in die tijd, heb ik ook vrijwel altijd in de top 3 als Ondersteuner gestaan terwijl mijn account zelf non stop onder vuur lag.

Ik zal mezelf nooit tot beste speler uitroepen en heb die tekst ook niet zelf op het profiel gezet, maar ik kan je wel garanderen dat als Ik of Mario wel nog de tijd hadden om genoeg aandacht aan tw te geven dat de wereld er heel anders uit had gezien ;-).

Gefeliciteerd om in 2 weken 60 dorpen te pakken van een account dat onder VV staat trouwens, een hele prestatie!

xxx
Michael

Ben jij sorry babe x?

die heb ik zo vaak weg gespeeld, verder kom jij hier praten terwijl je account is weg gespeeld dus wie moet er nou lachen?
 

DeletedUser79250

Guest
Ben jij sorry babe x?

die heb ik zo vaak weg gespeeld, verder kom jij hier praten terwijl je account is weg gespeeld dus wie moet er nou lachen?

Sorry Babe X was mijn Co-speler als je goed kijkt, daarbij lijkt het me bijna niet mogelijk dat je SBX vaak hebt weggespeeld, of bedoel je dan met weg spelen dat je hem met 3-4 man samen moest treinen omdat hij je anders zou rapen? :engel:
Dat is namelijk wat er gebeurde de laatste speeds die hij speelde zover ik heb gehoord..
En in het verleden kan het al helemaal niet zijn want toen werd hij niet eens weggespeeld.

Je mag best lachen als je er plezier in hebt dat iemands account weggespeeld is op een spelletje dat hij niet meer speelt, heb ik totaal geen problemen mee.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kan alleen maar lachen met jouw uitspraken, Ik (Michael) als hoofdspeler van zheQ aan het begin van de wereld heb samen met Mario (Sorry Babe X) maar 1 dorp verloren aan Red in 3-4 maanden tijd (Initium Novum was degene die hier in was geslaagd! Recaps niet meegerekend!) Ondanks dat er maar 1 dorp verloren was gegaan in die tijd, heb ik ook vrijwel altijd in de top 3 als Ondersteuner gestaan terwijl mijn account zelf non stop onder vuur lag.

Ik zal mezelf nooit tot beste speler uitroepen en heb die tekst ook niet zelf op het profiel gezet, maar ik kan je wel garanderen dat als Ik of Mario wel nog de tijd hadden om genoeg aandacht aan tw te geven dat de wereld er heel anders uit had gezien ;-).

Gefeliciteerd om in 2 weken 60 dorpen te pakken van een account dat onder VV staat trouwens, een hele prestatie!

xxx
Michael

Dude dit ging over Jeremy ^^
Iedereen uit Red vond jullie destijds wel een sterk team denk ik ;-)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik doelde hiermee meer op wat het account had gedaan. Persoonlijk denk ik dat het best wat had kunnen worden als de co's die aangaven nog door te willen niet waren gestopt

Ja op die manier, maar dan graaf je wel een heel eind terug? Is namelijk behoorlijke tijd geleden dat RBC echt wat liet zien namelijk :p.

Ga niet ontkennen dat ik vaak negatief ben, zo ben ik in het echte leven ook. Maar denk dat veel van mijn negativiteit/kritiek in het geval van Adios zeker terecht is. Als je hele dagen bezig bent om zaken recht te trekken denk ik zeker dat je het recht hebt op andere spelers, die er in mijn ogen met de pet naar gooiden.

Ja of het terecht is of niet is niet wat ik opmerkelijk vond. Ik vind het zelf niet zo gebruikelijk om stammies te bashen bij anderen, aangezien dat gevolgen kan hebben voor de relatie als er iets van lekt.

Ik denk niet dat iemand Kenneth iets kan verwijten over zijn verdwijntruc. Deze jongen heeft het zwaar irl op het moment waardoor TW gewoon op een lager pitje moest. Dennis is op wereld 63 begonnen en heeft ons/mij op W60 gewoon in de steek gelaten wat ik zeer treurig vind

Als je geen TW kunt spelen, moet je het vooral ook niet spelen. Maar aangezien hij blijkbaar wel goed kon reporten etc had ik dit hier genoemd. Ik weet heel klein beetje wat er speelt in z'n RL en dat wens ik niemand toe.

Slordigheden zijn niet zo gek als je solo speelt. Denk dat ik over het algemeen toch zeer veel gered heb op RBC. Er waren zeker wat schoonheidsfoutjes, maar die zie je overal wel kijk bijv. naar TAS ;)

Sorry, verwoordde dit verkeerd. Want slordigheden komen tegenwoordig bij elke massa voor, als in dodge-fouten/inschattingsfouten/niet alle blitzes kunnen opmerken etc. Maar bij RBC lag het probleem dieper doordat de defence rampzalig verdeeld was. Ik zag amper bijgestacked worden, stacks met frontdef, dorpen aan het front die gewoon crossdeff hadden staan, defence dat nog bij Tiranu staat en noem maar op. Als ik zou oordelen op hoe jij hebt gedeffed heb je het op elk vlak uitstekend gedaan op het overzicht creëeren na.

Ik had aangegeven een pauze te willen nemen en door te spelen tot er een nieuw team was. Die is gisterochtend gevonden. Heb dus tot 9u gisteren alles voorgewerkt zodat de nieuwe co kon overnemen en ben toen gestopt, om gisteravond te mogen aanschouwen hoe RBC al 500k punten kwijt was. Ben het dan ook niet met je eens dat hun prestatie niet indrukwekkend is, ik vind het zeer indrukwekkend dat je zoveel dorpen kunt verliezen nadat er weken gedeft is om ze te behouden

Welja, een team zou ik wel tenminste nog ff op het acc leiden :p.

Wellicht op een volgende wereld. Spreek me dan van tevoren aan gezien ik niet zonder een premade/team zal starten. Als ik kijk hoe het op deze wereld gelopen is ben ik zeer teleurgesteld met wat ik heb aangetroffen. Ik heb hier enkele weken het voortouw genomen op zowel leidinggevend, als spelend (via VV's en RBC zelf) gebied, dit is niet iets waar ik vrolijk van word. Dit heeft enkel tot frustratie geleid tot het punt waar ik mensen uit Adios zelfs wilde kicken.

Premades for the win! Red was een premade en is ook een van de sleutels tot succes gebleken ;-). Helpt ook om je recruits vroeg uit te kiezen en vooral heel zorgvuldig. Daar kunnen Koets/Adios accs een voorbeeld aan nemen.
 
Bovenaan