Golden Awards

DeletedUser76269

Guest
Je hebt tot nu toe vrij makkelijk tegen adios gehad dus heb ik nog niet echt alles van je kunnen zien.
Ik denk wel dat jullie een acccount met zeker een goei team hebben maar, ik heb gezien wat knocked allemaal laat zien en gun hun daarom de nominatie

Mvg

Team knocked laat zeker goede dingen zien.

Maar de redenering waarom tas geen beste speler zou zijn vind ik een beetje vaag als ik eerlijk ben. Jou stam runt bij elke aanval van tas en daarom hebben hun het tot nu toe makkelijk gehad. Je moet toegeven dat als je als tas zijnde met wat incommings een heel account kan laten runnen dat dat best de award beste speler zou verdienen toch?:p

Verder leuk lijste hoor, alleen ik weet niet hoe het via pc eruit ziet maar via tel is de kleur samen met dik gedrukte letters wel vervelend lezen :p
 

DeletedUser77942

Guest
Team knocked laat zeker goede dingen zien.

Maar de redenering waarom tas geen beste speler zou zijn vind ik een beetje vaag als ik eerlijk ben. Jou stam runt bij elke aanval van tas en daarom hebben hun het tot nu toe makkelijk gehad. Je moet toegeven dat als je als tas zijnde met wat incommings een heel account kan laten runnen dat dat best de award beste speler zou verdienen toch?:p

Verder leuk lijste hoor, alleen ik weet niet hoe het via pc eruit ziet maar via tel is de kleur samen met dik gedrukte letters wel vervelend lezen :p

Het ging wa fout op me telefoon getypt
Dus sorry voor de tekst:)

Maar het is nooit alleen team TAS geweest waardoor accounts gingen
Ook heb ik van knocked veel leukere timings gezien als dat ik van TAS gezien heb

Veder heeft ieder een andere mening op beste speler ik zeg ook niet dat TAS slecht is ik vind ze alleen niet de beste
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste speler is toch sowieso subjectief. Ik snap @BrokenArrow wel omdat hij ons al aan het werk heeft gezien en TAS waarschijnlijk alleen via VV. Maar ik kan me het wel in vinden dat IJKYO meer heeft laten zien tegen Adios. Ook heeft TAS nog geen serieuze incs gehad en IJKYO al wel vaker en altijd afgeslagen (maar 2 dorpen verloren en dat toch met een nette ODD positie van 9). Zelf vind ik TAS in potentie wel een beter team dan ons en ze gaan nog zeker leuke dingen laten zien als ze tegenstand krijgen.

Je moet toegeven dat als je als tas zijnde met wat incommings een heel account kan laten runnen dat dat best de award beste speler zou verdienen toch?:p

En waar IJKYO in beide gevallen dat zij een account hebben laten runnen aanwezig waren om of mee te fronten (op Royboyz) of via VV (op Lo Inolvidable) dorpen hebben veroverd:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
Lekker lijstje pik, bedankt voor de benoemingen en dat van Sherwin klopt wel :)!

Gr J
 

DeletedUser77942

Guest
Beste speler is toch sowieso subjectief. Ik snap @BrokenArrow wel omdat hij ons al aan het werk heeft gezien en TAS waarschijnlijk alleen via VV. Maar ik kan me het wel in vinden dat IJKYO meer heeft laten zien tegen Adios. Ook heeft TAS nog geen serieuze incs gehad en IJKYO al wel vaker en altijd afgeslagen (maar 1 dorp verloren en dat toch met een nette ODD positie van 9). Zelf vind ik TAS in potentie wel een beter team dan ons en ze gaan nog zeker leuke dingen laten zien als ze tegenstand krijgen.



En waar IJKYO in beide gevallen dat zij een account hebben laten runnen aanwezig waren om of mee te fronten (op Royboyz) of via VV (op Lo Inolvidable) dorpen hebben veroverd:p


Precies dit:)
Kleine correctie ik heb al 2 dorpen van je :p
 
Reactiescore
310
Ik spring achterop bij jou achterop je fiets
Weet niet of je dat wil maar t boeit me veder niets:)

En spring maar achterop bij mij, dan gaan we samen weg
En ik weet nog niet waar naartoe
Maar dat maakt niet uit want ik weet wel de weg.
 
Reactiescore
1.283
@BrokenArrow, ik wilde niet ontkrachten dat ijkyo tot 1 vd beste teams behoord maar was puur benieuwd of tas ooit nog van de status “het krijgt nooit weerstand account” afkomt.

Vooralsnog klaarblijkelijk niet, hopende dat adios ons de weerstand gaat bieden waar we naar snakken kijken we erg uit naar spelers die ons offensief deffen ipv ontlopen.

Zet hem op adios, ijkyo vriendjes ga zo door :engel:
 
Bovenaan