Golden Awards

Reactiescore
1.585
Thx voor de credits Rikkert! <3
 

DeletedUser79415

Guest
Kan me niet meer voor me halen of ik met jou gespeeld had of niet.. Pieter ken ik al bijna 3 jaar ofzo en Sherwin weet ik 100% zeker dat ik met hem gespeeld had als co en dat ik hem een top gozer vond. Van jou kan ik het me niet goed herinneren (hoeft niks negatiefs te zijn hoor want op mijn 23 jarige leeftijd begin ik steeds meer te vergeten :p) vandaar dat ik jou niet noemde haha.

Neemt niet weg dat wat ik van jou mee krijg het vrijwel allemaal positief is hoor ^^

Achja speel het liefste ook anoniem dus kan het begrijpen :)
 
Reactiescore
310
Het grootste ego: NUA. Maar hun ego siert hun dus denk dat ze er niet rouwig om zijn om deze award weer te krijgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

-NUA: Mikey en Ruben. Super gasten, had ze graag in Red gezien.

Dikste wannabe in het spel: NUA
je bent zelf wannabe! ouwer geezer van me<3

thanks voor de nominaties vooral ego erg blij mee!
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
je bent zelf wannabe! ouwer geezer van me<3

thanks voor de nominaties vooral ego erg blijf mee!

Ja klopt maar ik ben geen geezer<3. Maar zeker verdient mannen:)
 
Reactiescore
163
Beste lezers,

Ik post normaal nooit iets op het AF, volg het enkel een beetje. Maar na alle negativiteit van de laatste week dacht/hoop ik dat een GA lijstje weer een beetje een positieve vibe erin kon brengen.


Beste speler: Shakedown8 & The American Sniper: Ik merk dat ze veel moeite in hun account steken beide. Shakedown8 heeft het afgelopen massa TAS toch vrij moeilijk kunnen maken, geen grote winsten maar kan niet elke keer feest zijn. TAS staat daar wel terecht op nummer 1 vind ik aangezien ze toch al wat vijanden hebben weggespeeld (ja die deden al snel niet veel meer maar heeft er iemand al wel zo'n prachtige massa laten zien dan? Dus doe zo verder zou ik zeggen!
Beste stam: Red. Buiten al het gezeik om van beide stammen hebben zij het meest laten zien en daadwerkelijk meerdere accounts weten weg te spelen en blijven stabiel qua leden.
De beste stam speler: Dzjenghis en Discovered By Accident. 2 spelers die bakken os leveren en vv draaien. Ook Dzjenghis als het juist is wat ik opvang, toppers!
Het grootste ego: Nice Ult Amumu. Deze nominaties zal het alleen nog maar groter maken denk ik. :p
Beste leider: Joachim. Ken hem niet persoonlijk maar heeft het voor elkaar gekregen een stam op te richten die vanaf het begin stabiel is en toch al een pak winst heeft weten te behalen, de mooie ligging heeft hen daar een beetje bij geholpen maar daar hebben ze natuurlijk zelf voor gezorgd!
Slechtste leider: Olivier van Eternal Void. (Oud Koets) Is al hele tijd geleden maar ik blijf me aan hem ergeren. In mijn ogen deed die meer kwaad dan goed.
Meest overschatte stam: Geen.
Mees onderschatte stam: Geen.
Meest overschatte speler: Geen.
Meest onderschatte speler: Growing Strong. Weet niet of iemand ze onderschat, maar komen zeer weinig aanbod in dit topic dus bij deze, zijn leuke mensen om mee samen te spelen en hebben zeker veel in hun mars.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TAS <3, Patrick van TuG en de meeste Adios leden en zeker Thaud :oops:. Ongetwijfeld nog meer Red leden als ik ze iets beter leer kennen! :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niemand.
Mooiste speler naam: Nice Ult Amumu
Mooiste stam naam: Red Sky at Dawn.
Het tofste topic: GA lijstjes natuurlijk!
Het domste topic: Praatjeshoek, niemand gebruikt het nog :x
Favoriete forum poster: Cryptic, Calamity en Felicitys.
Minst favoriete forum poster: Post zelf niet dus heb geen commentaar :p
Dikste wannabe op het forum: Geen.
Dikste wannabe in het spel: KayGuzel sinds dit weekend.
Meest belovende speler voor de toekomst: Shakedown8, Nua en Saphira. Heb hoge verwachtingen van dit trio.
Meest belovende stam voor de toekomst: Geen idee, zal de toekomst uitwijzen.
Mooiste profiel foto van spelers: I Just Knocked You Out.
Mooiste profiel foto van stammen: Red Sky At Morning.
Grootste blunder: RoyBoyz die weer een wereld startte ;)
Mooiste actie van de wereld: Trase die spenky aangeeft, nog een x bedankt! (Ik geloof dat het gewoon legit is en hier niet achter gevraagd is om te spioneren)


CrackSparrow (W60) - Jonas
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79468

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TAS <3, Patrick van TuG en de meeste Adios leden en zeker Thaud :oops:. Ongetwijfeld nog meer Red leden als ik ze iets beter leer kennen! :)

Je doet me blozen <3 , thanks voor de nominatie en we zien elkaar sws nog op volgende werelden , veel liefde xo
 
Reactiescore
1.283
Een korte inleiding, dit is het tweede lijstje van The American Sniper, maar het eerste lijstje van Wes.

Beste speler: De lastigste award van allen, want wanneer en welk vlak van spelwijze telt nu het zwaarste om iemand een beste speler/account te maken.

Ondanks dat mystery men weinig tot niet ten spraken komt ga ik hen deze award geven.

Het grootste deel van het team ken ik al van w54 waar ze het altijd super deden en met de versterking van een extra speler met behoorlijk kwaliteit ben ik ervan overtuigd dat niemand hem zomaar klein krijgt en zijn ze altijd sterk aanwezig wanneer de stam dit nodig heeft.

Beste stam: Red, voor nu lijkt dit me een duidelijk verhaal.

Hopende dat Adios zich na de veranderingen herpakt en weer op staat zoals ze eerder deden op w60 kan het zijn dat ik er naast ga zitten maar dat is nog de vraag.
Lange tijd heb ik gedacht dat adios de beste stam was maar dit tegendeel hebben ze helaas zelf sterk bewezen.

De beste stam speler: Net als bij het benoemen van een beste speler vind ik ook dit een lastige, ben je een beste stamspeler wanneer je veel vv’s pakt, wanneer je veel off of Deff aanbied, wanneer je je stam weet te motiveren tot goede dingen.

Overall ga ik hier kiezen voor IJKYO, dit neemt dus niet weg dat er meerdere accounts zijn binnen red die veel betekenen maar IJKYO bewijst zich al langere tijd als zeer gemotiveerd team die iedereen graag tevreden houd.
Koen (Dzjeng) mag hierbij ook niet ontbreken als dikke machine die zich rete actief op stelt voor andere accounts.
Mijn eigen Patje (TuG), voor nu gaat het iets minder op maar je verdient hier een plekje

Van het adios kamp wil ik DBA hier een podiumplekje geven omdat ik ervan overtuigd ben dat die gasten veel maar dan ook veel voor adios betekenen, daarnaast zijn het simpelweg gewoon schatjes.

Het grootste ego: Hier ga ik voor Maikel (MM), diezelfde aanwinst dat het team van mm nog meer wist te versterken kan in zekere zin ook een aardige vorm van ego hebben.

Ervaar ik dit als negatief? Nee zeker niet, een ego mag er zijn wanneer je dit terecht hebt dus deze award is positiever bedoelt dan normaal.

Beste leider: .Hier kan ik niemand anders neerzetten dan Joa (cala).

Lang niet altijd zijn tas en Joa het eens (geweest), vele malen hielden we diverse discussies en kunnen we nooit achter iedere handeling staan.
Des te mooier is het om te zien dat je als leider staat voor wat je in gedachte hebt en ondanks dat er soms mensen commentaar hebben je er niet van laat weerhouden om daar tegen in te gaan als leider.
Hoe red zich ontwikkeld heeft dat is grotendeels te danken aan jouw “positieve koppigheid” en dat word gewaardeerd.

Op een dag hoop ik dat de leidinggevende van adios ook hier vermeld mogen worden want wanneer adios de draad op pakt in huidige vorm en weer opstaat tegen red dan kan ik niets anders zeggen dan dat dit een geweldige prestatie is.

Slechte leider: Deze laat ik nog even open, oud leiders benoemen vind ik boring en wil nog even zien hoe adios zich verder gaat vormen.
Voor nu mag duidelijk zijn dat Joa Red beter stabiel houd dan dat leiding adios dat doet dus blijft automatisch adios hier over.

Meest overschatte stam: x

Meest onderschatte stam: Aangezien Red naar verwachting niet zo onderschat meer word ga ik hier automatisch voor Adios.

Na de laatste massa van adios en de edelspam op tas moet ik zeggen dat wij met zeer veel waardering toch even aan de bak moesten om alles af te handelen.
In deze zin kan ik voor onszelf sprekende wel stellen dat we adios wat onderschatte ondanks dat de resultaten minimaal waren die adios boekte.

Meest overschatte speler:
Lo ino
ofc, van de gevallen accounts op w60 hadden we hier toch wel gehoopt op een flinke kluif, helaas was dit te mooi om waar te zijn.

Op dit moment is er eigenlijk maar 1 account waar altijd veel van verwacht word en het toch af laat weten en dat is RBC.

Nadat tas maandenlang achter de feiten aanliep en rbc de eeuwige nr 1 leek te blijven begint het welvarende schip langzaam aan barstjes te vertonen en de vraag is dan ook wanneer dit grotere scheuren worden die het succes van Rbc uiteindelijk doen laten zinken.

Meest onderschatte speler: Tiranu verdient deze plek, van het adios kamp veruit degene met de langste adem en doorzettingsvermogen..een account waar de runners een voorbeeld aan mogen nemen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Team DBA. Team Crack (altijd op zoek naar concurrentie bij tas en mooie gesprekjes mee gehad. Mijn vriendjes van Murus.
Nagenoeg heel Red uiteraard, anders hield ik het niet zo lang uit met die ongeleide projectielen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met Rik van IJKYO, deze man wilde zo graag dat ik hem een plekje gaf en ik ben de beroerdste niet dus bij deze een speciaal plekje

Mooiste speler naam: Cracksparrow

Mooiste stam naam: Red Sky at Dawn

Het tofste topic: Golden awards, Reet de speler (in goede tijden)

Het domste topic: Nua we dagen je uit.

Favoriete forum poster: Patje (@Cryptic)

Minst favoriete forum poster: Martijn (@underground tacticz.) - je posts zitten soms goed te lezen in elkaar maar het is vaak een ver van je bed show.

Dikste wannabe op het forum: Hier kan ikzelf wel eens bij horen, weinig behoefte aan degelijke boekwerken maar geregeld in voor one liners om de boel wat te verstoren.

Dikste wannabe in het spel: x

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik durf hier van het adios kamp wel een gokje te wagen op NUA, in mijn ogen nog altijd een stabiel account wat een hoop in zijn mars kan hebben om te gaan shinen.

DBA, simpelweg erg fan van deze gasten en heb de volste vertrouwen in hun ontwikkelingen.

Hier ga ik (ja ja ego ego) ook onszelf plaatsen.
Ik weet als geen ander wat voor een machine tas kan zijn, ook hier vind je wel eens een dipje maar met de instelling dat ieder dorp verlies er 1 teveel is gaan we hopelijk in de toekomst nog veel mogen shinen.
Na lange tijd het snelst groeiende en een van de meest actieve accounts zonder al teveel weerstand te zijn geweest, hebben we toch vrij recent bakken met edels keurig weten te verwerken en beloofd dit veel moois voor de toekomst.

Meest belovende stam voor de toekomst: Red, waar adios dit opnieuw moet gaan bewijzen laat red toch al langere tijd zien wat het in zijn mars heeft.

Mooiste profiel foto van spelers: Shakedown8
115707_large


Mooiste profiel foto van stammen: Adios
115602_large


Grootste blunder: Bij de laatste massa een backdraft reeks opzetten en kort voordat de recap edel gestuurd moest worden onze edels niet dodgen om vervolgens de recap op te focken.

Mooiste actie van de wereld: Adios die Koets in de stam opnam.

Dit geeft een mooie wending aan deze wereld en gaat naar verwachting nog veel moois opleveren.

Tofste papa: Carlo

Bonus: HET WEEKBLAD VAN RED. iedere week leefde ik er weer naartoe @Cryptic
 
Bovenaan