Golden Awards

Deleted User - 487871837

Guest
Haha, dat heb je toch zelf in de hand, Duncan? :tongue: Als je er echt eentje wil maken, kun je ook echt een kwalitatief lijstje maken. Is maar net hoeveel moeite je er in steekt, luie modtd dat je bent.

Juh, maar meer dat ik vrij weinig weet over deze wereld, behalve dan wat er op het AF staat en dat is niet veel.

Dus dingen invullen als ‘beste speler’ wordt dan wat lastiger, snapte.
 

DeletedUser64057

Guest
Ach de helft zet toch alleen maar af posters in hun lijstjes om even een goede beurt te halen dus heel verschillend zal het niet zijn.
 
Reactiescore
516

Deleted User - 487871837

Guest
Mocking-Spongebob.jpg


TeGeNwOoRdIg zIjN LikEs eChTeR beLaNgRIjKeR vOoR VeEl mEnSeN
 

DeletedUser64057

Guest
Aldus degene die het forum netjes en opgeruimd moet houden, treurig om te zien dat dit het niveau is van een moderator.
 

DeletedUser13688

Guest
Aldus degene die het forum netjes en opgeruimd moet houden, treurig om te zien dat dit het niveau is van een moderator.

Ik heb je een like gegeven knul. Geniet ervan, en hopelijk join je de dark side (voordat ik kapte met dit spel waren er ook nog geen likes, dus ik had 2k+ posts en 0 likes :( )
 
Reactiescore
1.365
Aldus degene die het forum netjes en opgeruimd moet houden, treurig om te zien dat dit het niveau is van een moderator.

Volgens mij heeft die een succesje/beurt nodig, dan klinkt ie vast wat vrolijker! :D
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Bovenaan