Golden Awards

DeletedUser78491

Guest
Ik zit in silver 3 en kan je vertellen dat dat ook gewoon de beste optie is
 

DeletedUser76765

Guest
Zullen we on topic blijven?

Bijna geen enkele post gaat over golden awards...
 

DeletedUser13688

Guest
Is silver 3 hogh ELO? Ik zat vroeger in diamond 5 en daar werd al geschreeeuwd dat het elo hell was.

On topic: nou, wie zou de meest belovende speler toch eens zijn jongens!?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja ik wil lijstjes zien :)
Of willen mensen al een 2e van mij? :eek:
 
Reactiescore
853
Beste speler:
Ik zal hier degene noemen die het tot dusver het best heeft gepresteerd in mijn ogen en waarvan ik verwacht dat er veel inzit, ik ben van mening dat DE beste speler zich nog moet bewijzen aangezien er nog niet erg veel gebeurd is. Dit account is voor mij The Rainbowchicks, ik ken een van de bespelers en mochten de co-spelers dezelfde mentaliteit hebben als deze persoon gaat het account zeker als een van de beste accounts eindigen op deze wereld.

Beste stam:
Ik denk dat Red tot dusverre de beste stam is, ze hebben een mooi cluster met een vrij goede rimdekking, Front niet al te groot in vergelijking met Koets en op het eerste oog vrij goede spelers. Ik heb geen idee van diplomatische betrekkingen dus dat laten we voor deze categorie dan maar buiten beschouwing.
IhbibHN.png


De beste stam speler:
Stamloos op het moment dus zeg het maar, ik weet dat Jessey altijd een goede stamspeler was op W43 dus dan verdient hij deze alsnog.

Het grootste ego:

Hier iemand benoemen zou alleen maar hun ego strelen, gaan we zeker niet doen dus.

Beste leider:

Zeg het maar, zou het momenteel niet weten, denk dat Calamity het goed gedaan heeft met Red, maar om hem dan gelijk beste leider te geven zou wat ver gaan. Ik denk dat de leiders van de stammen nog iets te bewijzen hebben voor ze deze nominatie verdienen.

Slechte leider:
Meleinstein, de geweldige leider van TNO die doodleuk fuseert met Denissen en vervolgens een pm stuurt met het bericht join Free aangezien TNO opgeheven wordt ivm leiders account op delete.

Meest overschatte stam:
Faith, niet perse overschat, echter ben ik van mening dat dit de slechtste "topstam" is op dit moment. Helaas voor Faith hebben ze een niet zo goed cluster, met naar mijn mening niet al te goede spelers.

Meest onderschatte stam:
Ik denk niet dat er een stam is die echt onderschat wordt.

Meest overschatte speler:

Et Murus Magnificum, deze noob kwam niet eens door Catim heen :D


Meest onderschatte speler:

Nice Ult Amumu, niemand verwachtte iets van dit account na onze trollactie op het forum, echter ben ik van mening dat wij een van de betere accounts zijn op deze wereld en dit zullen we ook zeker bewijzen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Jessey, Kenneth, ach wat maakt mij het eigenlijk uit, ben niet zo moeilijk in de omgang :oops:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

boeie

Mooiste speler naam:

Nice Ult Amumu, het gaat hier vooral om de betekenis die het heeft voor de bespelers van het account.

Mooiste stam naam:
famkelouisefanclub

Het tofste topic:
Hoeveel heb je gefarmed topic is cool man

Het domste topic:

Praathoek, ik ben mensenschuw

Favoriete forum poster:

Maick (defying gravity)

Minst favoriete forum poster:
Paramore. vind zijn posts vrij irritant.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Nice Ult Amumu, we hebben een goede ligging en het account zelf staat er vrij goed voor. Ik denk persoonlijk dat dit kan uitgroeien tot in ieder geval een top5 account.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Echt geen idee, Koets mochten ze de rim onder controle krijgen, anders Pugna of Red. Persoonlijk denk ik dat Adios ook nog verdeeld gaat worden over enkele stammen zou deze stam als minst belovende stam neerzetten.
 

DeletedUser50262

Guest

Het grootste ego:

Hier iemand benoemen zou alleen maar hun ego strelen, gaan we zeker niet doen dus.
:confused2:

Meest onderschatte speler:
Nice Ult Amumu, niemand verwachtte iets van dit account na onze trollactie op het forum, echter ben ik van mening dat wij een van de betere accounts zijn op deze wereld en dit zullen we ook zeker bewijzen.
:rolleyes:

Mooiste speler naam:

Nice Ult Amumu, het gaat hier vooral om de betekenis die het heeft voor de bespelers van het account.
:rolleyes:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Nice Ult Amumu, we hebben een goede ligging en het account zelf staat er vrij goed voor. Ik denk persoonlijk dat dit kan uitgroeien tot in ieder geval een top5 account.
:rolleyes:


Heeft iemand een emmertje voor me?
 
Reactiescore
853
Heeft iemand een emmertje voor me?
Wat heeft mooiste naam met een ego te maken? Verder ja wellicht hebben we een ego door ons deze nominaties te geven, echter denk ik dat verschillende spelers het met me eens zullen zijn dat onszelf hier nomineren zo gek nog niet is.
 

DeletedUser50262

Guest
Wat heeft mooiste naam met een ego te maken? Verder ja wellicht hebben we een ego door ons deze nominaties te geven, echter denk ik dat verschillende spelers het met me eens zullen zijn dat onszelf hier nomineren zo gek nog niet is.

Gast, je begint met het feit dat je niemand zijn ego wilt strelen. Erna streel je je eigen ego waar het kan, bovendien waren dat de enige kansen om een ander een veer in z'n reet te steken. Want daar gaat het hier toch om?


Edit: Letterlijk het enige persoonlijke veertje dat je wilde uitdelen was:

Favoriete forum poster:
Maick (defying gravity)

De rest steek je in je eigen reet, dan kun je niet verwachten dat we het een mooi lijstje vinden
 
Reactiescore
853
Gast, je begint met het feit dat je niemand zijn ego wilt strelen. Erna streel je je eigen ego waar het kan, bovendien waren dat de enige kansen om een ander een veer in z'n reet te steken. Want daar gaat het hier toch om?


Edit: Letterlijk het enige persoonlijke veertje dat je wilde uitdelen was:

Favoriete forum poster:
Maick (defying gravity)

De rest steek je in je eigen reet, dan kun je niet verwachten dat we het een mooi lijstje vinden
Ah sorry, ik wist niet dat het de bedoeling was dat ik veren in mensen hun reet ging steken. Dat je het niet met me eens bent en een andere mening hebt is prima, echter slaat deze reactie nergens op.

Ik denk trouwens dat je mijn nominatie van "het grootste ego" verkeerd begrijpt, ik doelde er meer op dat het grootste ego er neerzetten een ego zou strelen aangezien sommige mensen er nogal op schijnen te kikken, niet dat ik mensen hun ego niet zou willen strelen. Als "de enige veer die ik uitdeelde" die aan Maick was, waarom staat er dan toch echt een nominatie voor Jessey als beste stamspeler en The Rainbowchicks in mijn lijstje?


Sowieso dat wij nóg veelbelovender zijn, Jer :biggrin::axe:
Ik zou zo niet eens weten waar je ligt David, ik zal eens kijken :oops:
 

DeletedUser50262

Guest
Dat was ironisch bedoeld, ik ben het er namelijk ook niet mee eens maar het gebeurd. Wat nog tenenkrommender is, is veren in je eigen reet steken!

Sinds wanneer is iemand 'met de grootste ego' een compliment:rolleyes:? Hier heb ik nog nooit van gehoord, klinkt als gezwets

Jessey? Ik zie geen account die Jessey heet, wie is het? co-speler van jou?:p

Rainbow duh:cool: stating the obvious
 
Reactiescore
853
Dat was ironisch bedoeld, ik ben het er namelijk ook niet mee eens maar het gebeurd. Wat nog tenenkrommender is, is veren in je eigen reet steken!

Sinds wanneer is iemand 'met de grootste ego' een compliment:rolleyes:? Hier heb ik nog nooit van gehoord, klinkt als gezwets

Jessey? Ik zie geen account die Jessey heet, wie is het? co-speler van jou?:p

Rainbow duh:cool: stating the obvious
Mijn lijstje was dan ook enkel en alleen mijn mening, veren steken ging het dus niet om. Ik heb genoeg mensen gezien die blij waren met een nominatie voor grootste ego, vandaar dat ik die dus ook niet benoemd heb. Jessey is helaas niet mijn co-speler, echter had ik hem graag op mijn account gehad, ik weet niet of ik mag vertellen waar hij speelt, om dezelfde reden heb ik ook de speler van The Rainbowchicks niet bij naam genoemd.

Stating the obvious had ik daar ook gewoon mijn eigen account neer kunnen zetten, heb ik niet gedaan aangezien ik niet van mening ben dat wij het best presterende account zijn op dit moment. Dat mijn account echter een van de meest belovende accounts is, is op zich niet heel gek denk ik. Als je onze ligging bekijkt met hoe het ervoor staat denk ik dat menig de potentie van het account kan zien. Meest onderschat wellicht niet, echter ben ik wel van mening dat wij door sommigen wel degelijk onderschat worden. Mijn lijstje was in ieder geval niet bedoeld om een ego te strelen of om veren in wie dan ook zijn reet te steken.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan