Golden Awards

Reactiescore
62
Mijn beurt dan maar, wel mijn eerste lijstje, don't be hard on me.
Ik speel deze wereld sinds ~3 weken, dus mijn beeld kan wel wat vertekend zijn.

Beste speler:
The American Sniper, spreekt voor zich. Constant stijgende od -scores, staat al een tijdje in de top 3 en ik verwacht dan ook dat hij daar zal blijven.
Beste stam:
Koets, ondanks het meeste tegenstand tegen te komen van alle stammen (zowel de mindere als de betere), toch steeds stand kunnen houden. Beter nog, zelf terrein winnen tegen alle kansen in. Pure toppertjes!
De beste stam speler:
McDonal Trump, een persoon die alles geeft voor de stam; tijd, vv's, leidingstaken, troepen,.. Je vraagt het, hij geeft het.
Het grootste ego:
Nog geen enkel groot ego tegengekomen.
Beste leider:
Calamity (gok ik?), de koers die Red vaart is één om u tegen te zeggen. Van rekruteringsbeleid tot aanwezigheid op het forum tot hoe ze deze wereld al gepresteerd hebben op aanvallend (en in mindere mate verdedigend) vlak.
Slechte leider:
Heel die bende van Unravel; smerige acties (stabs?) goedpraten, belachelijk rekruteringsbeleid (hoeveel stammen kan je hebben?), geen gehoor geven aan bezwaren van hun leden,..
Meest overschatte stam:
Adios, ondanks de hoge score zie ik maar weinig betekenisvolle acties. Dit kan te maken hebben met het feit dat het een (w)intern stam is die zelf (niet al de bondgenoten) op vlak van aanvallen/verdedigen nog niet teveel hebben laten zien.
Meest onderschatte stam:
Brothers in Time, en neen dit is geen typfout. Een klein stammetje die opbokst tegen een overweldigende overmacht, en ondanks alles toch stand houdt. Er zitten dan ook meerdere goede spelers in deze stam wiens naam wel een belletje doen rinkelen.
Meest overschatte speler:
Om nog eens lekker tegendraads te zijn; The Rainbowchicks. Zelfde mening als tegenover hun stam, wellicht zit er heel veel kwaliteit in dat team maar ik zie er maar weinig uitkomen.
Meest onderschatte speler:
Lord-alessio, wellicht omdat ik deze speler nog maar van deze wereld heb leren kennen, maar hij heeft me al aardig kunnen overtuigen met zijn inzet in het spel en als een persoon die daden bij zijn woorden voegt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Rage Parrot en Calamity, zien er beiden een geestige bende uit.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De hele bende die met Unravel te maken heeft, als je het van zo een acties moet hebben om iets van betekenis te hebben kan je beter richting casual verhuizen.
Mooiste speler naam:
Nice Ult Amumu, ik ben bevooroordeeld aangezien het tevens mijn favoriete champ is ;)
Mooiste stam naam:
Adios, lekker simpel, helemaal mijn ding.
Het tofste topic:
Golden awards
Het domste topic:
Met welke 10, een selecte bende die elke wereld opnieuw op elkaars rugje wrijven.
Favoriete forum poster:
Calamity, een neutrale en actieve poster met heel wat inzicht.
Minst favoriete forum poster:
/
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:

Royboyz, elke wereld wil hij dolgraag winnen maar elke wereld komt hij terecht in de kutstam.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Eternal void, hun ligging en inzet tonen veel belovends voor de toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Red zal het gaan halen volgens mij, alhoewel ze eerst doorheen Adios hun hulpjes zullen moeten.
Mooiste profiel foto van spelers:
et Murus Magnificum
108548_large


Mooiste profiel foto van stammen:
Unravel
112144_large


Grootste blunder:
De oprichting van Unravel/ de samenwerking van Unravel en Adios.
Mooiste actie van de wereld:
Ik heb nog niets spectaculairs gezien dat ik hier kan plaatsen, of toch niets waarvan ik weet.
 
Reactiescore
1.367
Leuk lijstje!!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wereld is behoorlijk veranderd, nieuw lijstje vanuit dit account !
Hopelijk heeft rest er ook even zin in, dat is uiteraard wat ik wil zien :)


Beste speler:
Ik twijfel hier nog. Er zijn namelijk nog echt niet zoveel massa's geweest waar verdediger of aanvaller indruk bij me opwekte. Ik kan hier wel een naam uitkiezen maar eigenlijk heb ik te weinig gegevens om nu al een speler te noemen die er bovenuit steekt.
Beste stam:
UnR is gevallen, Adten is nog een vrij nieuwe stam en kan nog niet veel over gezegd worden. Adios oogt nog niet heel erg overtuigend, heeft geen prachtig stamcluster op dit moment. Koets bouwt weer een mooi stamcluster op, ik ben er van overtuigd dat die gaten snel gevuld zijn daar. Enkel verandert de samenstelling van leden daar regelmatig wat ik een minpunt vind. Red heeft op dit moment een samenstelling van spelers die nagenoeg hetzelfde is gebleven, heeft een redelijk stamclusters en in mijn ogen nog wel de meest solide stam.
De beste stam speler:
The Rainbowchicks hebben al meerdere keren hun eigen clears opzijgezet voor de stam. Alhoewel dit account met veel gemak aan zijn dorpen komt op het eerste zicht en het is bijna 1/4 van het puntenaantal van de stam, dan kan dat ook verwacht worden. Maar dat neemt niet weg dat ze zich goed voor de stam inzetten.
Het grootste ego:
Something Unique. They Know <3
Beste leider:
Deze laat ik ook open. Adios vind ik nog steeds een pittige ligging hebben, het beleid kon daar beter. In Koets is gewoon weer erg veel gerecruit om stamcluster weer op orde te krijgen. Adten is nog een vrij nieuwe stam en is nog in recruitingsfase. Kortom, ik denk niet dat er op dit moment goede leiders zijn die een stam verderhelpen met een goede visie en een sterke samenstelling heeft gevormd en daar ook op kan bouwen zonder weer naar andere middelen te grijpen.
Slechtste leider:
Hier vul ik de leiding van UnR in. Toen ik keer contact met ze opnam waren ze ineens weg, communicatief echt niks geworden, de leiding heeft daar hard gefaald.
Meest overschatte stam:
UnRavel for sure. Deze stam is ook vandaag opgeheven, deze actie was echt kansloos, de hele organisatie daar was bagger, het was een mooie R2W show en beleid was echt om van te huilen.
Meest onderschatte stam:
Ik denk dat Adten een vrij onderschatte stam is, of was. Het leek een lastig project die een aantal accounts opzetten, maar uiteindelijk is de stam toch wel uitgegroeid tot een sterkere stam en zie ik daar genoeg potentie in zitten.
Meest overschatte speler:
Hier zat ik wel even lang na te denken zeg. Ik zie namelijk niet zo snel overschatte spelers op de ranglijst. Besloten om deze ook maar open te laten, ik kan hier wel één van de namen noemen van de weggespeelde UnR accounts maar heb er ook niet echt zicht op hoe dat verlopen was.
Meest onderschatte speler:
Hier vul ik een naam in die niet zo bekend is: Dennis-thies87. Dit account staat tegen alle verwachtingen in nog aardig overeind. Deze speler stond er al een lange tijd helemaal alleen voor en was omringd door de stammen Red en UnR. Ze hebben de massa's over het algemeen wel goed afgehandeld, ik vind vooral de motivatie van Dennis gewoon heel indrukwekkend. Minstens 95% van de tw spelers zou in die situatie het loodje gelegd hebben. Resultaat: Rang 4 ODD met enkel eigen def. Klasse !
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle Red leden heb ik graag weer op een nieuwe wereld. Verder bevallen de accounts TraseColare, Tiranu, A Plebian mij ook op elk een verschillende manier.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik heb hier nog niet echt eikels of stabbers gezien. Enige account die ik hier even kan invullen is We Like Hot Chicks. Ik vind zijn manier van posten hier op het AF gewoon alarmerend (Niet op deze wereld) en zijn manier van spelers direct beoordelen zonder het hele verhaal te weten of zonder enige argumentatie te geven.
Mooiste speler naam:
Eternal Void. Klinkt gewoon lekker in de oren :D
Mooiste stam naam:
Red Sky at Morning for sure. Gewoon omdat al die ander stamnamen zo lame zijn.
Het tofste topic:
Golden Awards, als het tenminste zich in een periode bevindt waarin men veel lijstjes post.
Het domste topic:
Die topics van Rage Parrot dat blijkbaar een League fan is in hart en nieren. Man man wat een nutteloze topics.
Favoriete forum poster:
Rawberry, die posts vind ik altijd wel aangenaam om te lezen.
Minst favoriete forum poster:
We Like Hot Chicks
Meest belovende speler voor de toekomst:
Tragedy under Grace. Dit is een rim account dat nog ver gaat schoppen als ik ze goed ken. Actief, gemotiveerd, alles in huis om hoog te komen.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Adten, heb vrij hoge verwachtingen van die stam, als ze puntengemiddelde omhoog knallen en sterke lijnen creëren komen ze ver. Ik denk dat ze wel op gebied van recruteren tactisch moeten kijken, er zullen nu ongetwijfeld tal van opties zijn nu UnR gevallen is. Mijn advies: Kom niet te snel in de verleiding en ga samenstelling van leden niet al te drastisch veranderen.​
Mooiste profiel foto van spelers:
112384_large

112529_large

Mooiste profiel foto van stammen:
112532_large
Grootste blunder:
Een nieuwe edel op een intern dorp gooien waarvan TS bleef steken, maar de pre-def die dezelfde nacht nog aankwam en niemand was online.​
Mooiste actie van de wereld:
De R2W show van UnR.
 
Reactiescore
516
Leuk lijstje, hopelijk volgen er weer wat meer :D
 

DeletedUser78224

Guest
is niet echt een objectief lijstje. je bent alleen maar je eigen stam aan het ophemelen. en die adten stam heeft ook nog niks laten zien dus of die nou zo onderschat zijn? als ik je post lees denk ik dat ze eerder overschat zijn. het grootste account van die stam krijgt alleen maar easy dorpjes toegeschoven. de overige leden in die stam zijn naar mijn ogen ook gewoon allemaal bagger.
unr had veel potentie, maar hebben de leiders simpelweg gefaald. ik vind dat veel spelers in die stam goed hebben laten zien waar ze toe in staat zijn dus om nu heel unravel nu af te branden vind ik te ver gaan. veel spelers van die stam hebben heel goed samengewerkt en verdienen het niet om de haat van een hele wereld over zich heen te krijgen. hopelijk kunnen de goede spelers van die stam nog wel doorspelen door bijv bij de beste stam van w60 te solliciteren (koets)
 

DeletedUser78491

Guest
Volgens mij zou het lijstje pas echt subjectief worden als Red niet opgehemeld wordt
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
is niet echt een objectief lijstje. je bent alleen maar je eigen stam aan het ophemelen. en die adten stam heeft ook nog niks laten zien dus of die nou zo onderschat zijn? als ik je post lees denk ik dat ze eerder overschat zijn. het grootste account van die stam krijgt alleen maar easy dorpjes toegeschoven. de overige leden in die stam zijn naar mijn ogen ook gewoon allemaal bagger.
unr had veel potentie, maar hebben de leiders simpelweg gefaald. ik vind dat veel spelers in die stam goed hebben laten zien waar ze toe in staat zijn dus om nu heel unravel nu af te branden vind ik te ver gaan. veel spelers van die stam hebben heel goed samengewerkt en verdienen het niet om de haat van een hele wereld over zich heen te krijgen. hopelijk kunnen de goede spelers van die stam nog wel doorspelen door bijv bij de beste stam van w60 te solliciteren (koets)

Je hoeft het niet eens te zijn over een lijstje. Maar ik vind het lijstje wel redelijk objectief hoor. Als ik op de plekken 'beste speler', 'beste stamspeler', 'Meest veelbelovende stam' allemaal Red had neergezet ging t beetje subjectief worden.

Ik oordeel gewoon op wat ik zie, en Red is simpelweg ook de enige stam die het volhoudt met min of meer dezelfde leden samenstelling en dat is vaak ook een kenmerk van een sterke stam. Bij alle andere stammen wordt of gerecruit om staande te blijven, of ze zijn gevallen, of ze krijgen gewoon best wat klappen.

Ik daag jou uit om zelf ook een lijstje te maken dan ;)
Maak de tijd vrij en blaas wat leven in het AF en geef de AF'ers wat leesvoer !
 

DeletedUser13688

Guest
Ik vind het wel een mooi lijstje. Natuurlijk ook omdat calamity redelijk positief over mij is, Haha.

Maar serieus, ik zie red ook als de sterkste stam op het moment, die het met dezelfde core van spelers weet te bewerkstelligen.

Mbt adten, we hebben idd nog niet superveel laten zien, maar gezien onze ligging zijn we ook grotendeels een RIM stam, eentje die pas sinds enkele dagen zijn leden klaar heeft staan, dus wat had je verwacht?
 
Reactiescore
1.962
is niet echt een objectief lijstje. je bent alleen maar je eigen stam aan het ophemelen. en die adten stam heeft ook nog niks laten zien dus of die nou zo onderschat zijn? als ik je post lees denk ik dat ze eerder overschat zijn. het grootste account van die stam krijgt alleen maar easy dorpjes toegeschoven. de overige leden in die stam zijn naar mijn ogen ook gewoon allemaal bagger.
unr had veel potentie, maar hebben de leiders simpelweg gefaald. ik vind dat veel spelers in die stam goed hebben laten zien waar ze toe in staat zijn dus om nu heel unravel nu af te branden vind ik te ver gaan. veel spelers van die stam hebben heel goed samengewerkt en verdienen het niet om de haat van een hele wereld over zich heen te krijgen. hopelijk kunnen de goede spelers van die stam nog wel doorspelen door bijv bij de beste stam van w60 te solliciteren (koets)

Dit moet wel het meest lachwekkende zijn wat ik vandaag ga zien manmanman:D
 
Reactiescore
490
is niet echt een objectief lijstje. je bent alleen maar je eigen stam aan het ophemelen. en die adten stam heeft ook nog niks laten zien dus of die nou zo onderschat zijn? als ik je post lees denk ik dat ze eerder overschat zijn. het grootste account van die stam krijgt alleen maar easy dorpjes toegeschoven. de overige leden in die stam zijn naar mijn ogen ook gewoon allemaal bagger.
unr had veel potentie, maar hebben de leiders simpelweg gefaald. ik vind dat veel spelers in die stam goed hebben laten zien waar ze toe in staat zijn dus om nu heel unravel nu af te branden vind ik te ver gaan. veel spelers van die stam hebben heel goed samengewerkt en verdienen het niet om de haat van een hele wereld over zich heen te krijgen. hopelijk kunnen de goede spelers van die stam nog wel doorspelen door bijv bij de beste stam van w60 te solliciteren (koets)

Trasecolare makkelijk dorpen gekregen he...

Die oda is aan komen vliegen ofso?
 

DeletedUser78021

Guest
is niet echt een objectief lijstje. je bent alleen maar je eigen stam aan het ophemelen. en die adten stam heeft ook nog niks laten zien dus of die nou zo onderschat zijn? als ik je post lees denk ik dat ze eerder overschat zijn. het grootste account van die stam krijgt alleen maar easy dorpjes toegeschoven. de overige leden in die stam zijn naar mijn ogen ook gewoon allemaal bagger.
unr had veel potentie, maar hebben de leiders simpelweg gefaald. ik vind dat veel spelers in die stam goed hebben laten zien waar ze toe in staat zijn dus om nu heel unravel nu af te branden vind ik te ver gaan. veel spelers van die stam hebben heel goed samengewerkt en verdienen het niet om de haat van een hele wereld over zich heen te krijgen. hopelijk kunnen de goede spelers van die stam nog wel doorspelen door bijv bij de beste stam van w60 te solliciteren (koets)

Iemand is op zijn pikkie getrapt en checkt niet eest iets voordat die onzin uitkraamt :).
Niveautje hoor!

- Yvo
 
Reactiescore
1.367
Lekker lijstje, hopelijk kunnen wij in koets de komende tijd net zo lekker stabiel blijven/worden als adios en red
 
Reactiescore
524
Beste speler
Om het lijstje niet te gekleurd te beginnen benoem ik The American Snipes. Er zijn meer spelers met gelijke stats maar er valt niks op te merken aan behaalde hoeveelheden ODA & ODS.

Beste stam
Hier ga ik voor Red. Een stabiele stam qua samenstelling en ligging. Adios heeft ook al een langere tijd een stabiele groep maar hun ligging tov de anderen is minder optimaal. Bij Koets is dit het met de instabiele samenstelling net andersom.

De beste stam speler
Buiten Koets om heb ik hier weinig zicht op. Ik denk dat er hier nog genoeg verbeteringen mogelijk zijn en dat de huidige beste stamspeler zich niet binnen deze kringen bevindt maar et Murus Magnificum heeft zich sinds zijn komst al dubbel bewezen.

Het grootste ego
@Squirtle The Turtle

Beste leider
@Calamity. Na W53 ook hier voor elkaar gekregen om een groep bij elkaar te krijgen en vooral bij elkaar te houden. Buiten Red om heb ik vooralsnog niks slechts gehoord over Adios. Andere spelers komen naar mijn mening niet in aanmerking wegens de instabiele leidingen.

Slechte leider
Na lang nadenken heb ik besloten om de ex-leiding van unR te benoemen. :p
Verdere uitleg lijlt me niet nodig gezien de gebeurtenissen.

Meest overschatte stam
unR werd behoorlijk overschat als denk ik dat de huidige top wel op de juiste waarde wordt ingeschat. Koets zal zich nog wel moeten bewijzen als nieuwe #1 maar dat wordt al langer gezegt. :confused:

Meest onderschatte stam
Adten zal wel niet onderschat worden maar ik zie veel potentie in de ontwikkeling ervan en juist dat punt onderschat wordt.

Meest overschatte speler
Cracksparrow, duhh .

Meest onderschatte speler
@Tragedy under Grace, het gaat langzaam maar waarschijnlijk zijn ze bij de afsluiting van de wereld op de eerste pagina van de ranglijst te vinden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten
Solo gaan is toch het best

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten
Iedereen die met meer dan 10 man in een stam wil zitten.

Meest belovende speler voor de toekomst
Naar mijn mening hebben de meeste 'veelbelovende' spelers zich al naar de top moeten hebben gewerkt. Het aantal bb's neemt in ieder geval weer snel af met de hoeveelheden events (en bijbehorende prijzen) dus een achterstand inhalen gaat steeds moeilijker worden.

Meest belovende stam voor de toekomst

Adten, ik ben benieuwd of ze met +/- dezelfde groep en een betere opzet een dominante rol gaan spelen in de wereld of dat het bij deze groep blijft.

Mooiste actie van de wereld
De val van unR die mogelijk nog harder was dan de opkomst ervan.
Kan er wel om lachen :p
 
Reactiescore
490
Reactiescore
490

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Beste speler
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten

Iedereen die met meer dan 10 man in een stam wil zitten.

Red heeft 10 leden.
Dus als jij solliciteert voor Red (wat stiekem iedereen wil) wil je alleen bij ze in de stam zitten als je wordt afgewezen :eek:

Mooi lijstje hoor verder ;)
En bedankt voor de nominaties.
 
Bovenaan