Golden Awards

Reactiescore
516
Nou, het is dan ook maar is tijd dat ik eindelijk een lijstje ga maken, dus bij deze...

Beste speler: Deze is natuurlijk makkelijk om te beantwoorden. Het team van @The Rainbowchicks is veruit het meest complete team wat er op deze wereld speelt. Het is een team dat verschillende werelden samen heeft gespeeld, bij elkaar op het account, maar ook als stamgenoten. Ze hebben gezamenlijk de activiteit, maar ze hebben ook genoeg diversiteit binnen het team, waardoor ze spelers hebben die uitblinken op verschillende vlakken van het spel (inzicht, communicatief, actieve en vaardige spelers) hierdoor zijn ze een team dat elkaar goed opvult en daarmee het sterkste team/account op deze wereld.

Beste stam: Koets is momenteel de beste stam. Ze staan nummer 1 ODD & ODA, wat al een mooie weerspiegeling is van wat ze hebben laten zien deze wereld. De stam heeft misschien niet de beste ligging, maar ze laten wel zeker zien dat ze hun mannetje kunnen staan, zowel offensief als defensief. Er zitten een aantal toppers bij Koets, maar ook gewoon een aantal mindere spelers. Ze zullen héél veel werk aan de winkel hebben om ervoor te zorgen dat ze hun huidige 'succesjes' kunnen voortzetten, maar voor nu hebben ze het meeste laten zien van elke stam, waardoor ik van mening ben dat ze (tot nu toe) het beste zijn.

De beste stam speler:
Deze wereld heb ik zelf nog niet véél stammen meegemaakt, met daarin echte sterke stam-spelers, de wereld is natuurlijk ook nog niet héél lang gaande, dus dit zal later wat beter besproken kunnen worden in een eventuele nieuw GA-lijstje. Daarom sla ik voor deze nominatie even een andere richting in, waar ik niet voor 100% een oordeel over kan geven. Ik nomineer dan ook A Plebian / @Rawberry , voor de beste stam speler. Mijn intuïtie vertelt mij dat deze speler een zéér betrokken stam-speler is, heeft naar mijn idee veel over voor zijn stam (defensief/offensief), draait talloze vv's van zijn stamgenoten (heb ik van horen zeggen) én is communicatief vaardig. Daarnaast heeft deze speler een geschiedenisboekje wat redelijk lang teruggaat in de tijd, hiermee denk ik dat hij elke stam toch wel naar een hoger niveau kan tillen, en is hij naar mijn vermoeden de (beste) stam-speler deze wereld.

Meest overschatte stam: Red; Puur omdat iedereen deze stam als 'hoog' inschat. Deze stam heeft natuurlijk veel potentie, hebben een aantal accounts die de nodige ervaring hebben. Maar er zitten ook gewoon (meerdere) accounts in die in het verleden, vuil spel hebben gespeeld, wat weerhoud ze hiervan om het niet nog een keer te doen? Of accounts welke gewoon beneden maat presteren. Begrijp me niet verkeerd, ik zie deze stam zeker als kanshebber voor een eventuele wereldwinst, mede door de ligging die ze hebben, en de rekruuts die ze hebben gedaan. Maar voor nu moet ik zeggen dat ze toch nog wel overschat zijn, voor het geen wat ze tot nu toe hebben laten zien.

Meest onderschatte stam: Denk niet dat héél veel stammen onderschat worden op het moment, alhoewel ik de ligging van Free nog wel interessant vind. Denk dat ze nog wel redelijk wat 'gratis' groei kunnen pakken, en met de juiste diplomatische betrekkingen zouden ze nog wel wat kunnen klaarspelen.

Meest overschatte speler: Cracksparrow (duidelijk genoeg?)

Meest onderschatte speler: Anarchistische Kollektief, durf eigenlijk niet eens te stellen of ze onderschat worden, maar de grote van het account waarschijnlijk wel. De spelers op dit account zijn gewoon fenomenaal, hebben op verschillende werelden erg goed gepresteerd, en we gaan (hopelijk) nog veel moois van dit account zien.

Met wie je zou zeker graag in een stam zitten: @deblock007, @Single Malt, @Tragedy under Grace, @Leaving Behind, @Rawberry, @Serenity (toch benieuwd hoe het met Inge in een stam is, als ze ooit nog een wereldje gaat starten..), @Nice Ult Amumu, @mike/wess/lucas @The American Sniper (wie weet of we deze wereld wederom weer bij elkaar zitten). @The Alcoholic Dream, @Beast In War & @.El Pistolero

Mooiste speler naam: Consequence of ignorance, leuke naam, spreekt me wel aan.

Mooiste stam naam: Geen een, alles slaat op niks.

Het tofste topic: Golden Awards, duh.

Favoriete forum poster: @Leaving Behind @Roald97

Dikste wannabe in het spel: @Nice Ult Amumu

Meest belovende speler voor de toekomst: @Nice Ult Amumu, hebben een zeer gunstige ligging, verwacht nog veel van dit account als ze de juiste keuzes maken.

Meest belovende stam voor de toekomst: Red; Ik heb ze net dan misschien wel benoemd als meest overschatte stam. Maar deze stam heeft wel gewoon veruit de beste kaarten in handen (op het moment), op basis van huidige spelers & ligging. Indien deze stam hun huidige kaarten goed gebruiken, verwacht ik dat deze stam nog veel laat zien in de toekomst.

Mooiste profiel foto van spelers:
108550_large
Altijd al een grappige profielfoto gevonden..

Mooiste profiel foto van stammen:
108376_large


Grootste blunder:
Het starten van wereld 60, met deze afschuwelijke settings
01-robgeus-e1420995470659.jpeg
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13688

Guest
Wauw! Ik ben vernoemd in een lijstje! Dankje @Project 1 !

Met betrekking tot die vv's - ja ben er nu ook wel een beetje klaar mee :p ik geloof dat iedereen er weer zo goed als is, lol. Besloten om vv's af te staan om in plaats daarvan OS te kunnen sturen ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Meest onderschatte speler: Anarchistische Kollektief, durf eigenlijk niet eens te stellen of ze onderschat worden, maar de grote van het account waarschijnlijk wel. De spelers op dit account zijn gewoon fenomenaal, hebben op verschillende werelden erg goed gepresteerd, en we gaan (hopelijk) nog veel moois van dit account zien.
Groot compliment, hopelijk ben je niet de enige met die gedachte en krijgen we een kans om ons te ontplooien op deze wereld! Ik zou het ook heel goed begrijpen, mocht de dominante stam in onze buurt ons weg willen edelen, welke stam dat ook moge zijn. Wij hebben er in ieder geval veel zin in en hebben goede hoop.

Met wie je zou zeker graag in een stam zitten: @deblock007, @Single Malt, @Tragedy under Grace, @Leaving Behind, @Rawberry, @Serenity (toch benieuwd hoe het met Inge in een stam is, als ze ooit nog een wereldje gaat starten..), @Nice Ult Amumu, @mike/wess/lucas @The American Sniper (wie weet of we deze wereld wederom weer bij elkaar zitten). @The Alcoholic Dream, @Beast In War & @.El Pistolero
Ik wil volgende classic wel weer mascotte zijn? Hehe :biggrin:

Wederom een mooi compliment, fijn om te merken dat wat ik doe (lees: schrijf) gewaardeerd wordt!
 
Reactiescore
853
Dikste wannabe in het spel: @Nice Ult Amumu
:mad:

Meest belovende speler voor de toekomst: @Nice Ult Amumu, hebben een zeer gunstige ligging, verwacht nog veel van dit account als ze de juiste keuzes maken.
Goede keuzes maken zijn we hopelijk mee bezig.
Met wie je zou zeker graag in een stam zitten: @deblock007, @Single Malt, @Tragedy under Grace, @Leaving Behind, @Rawberry, @Serenity (toch benieuwd hoe het met Inge in een stam is, als ze ooit nog een wereldje gaat starten..), [B]@Nice Ult Amumu[[/B]/USER], @mike/wess/lucas [USER=77436]@The American Sniper (wie weet of we deze wereld wederom weer bij elkaar zitten). @The Alcoholic Dream, @Beast In War & @.El Pistolero[/USER]

Wellicht op een volgende wereld, voorlopig zullen er in ieder geval geen extra werelden bijkomen denk ik.
 
Reactiescore
62
Meest overschatte speler: Cracksparrow (duidelijk genoeg?)

Denk dat er op deze wereld geen enkele speler rond loopt die het hoog op heeft van ons, dus overschat worden kan moeilijk :p
 
Reactiescore
382
Reactiescore
90
Meest onderschatte speler: Anarchistische Kollektief, durf eigenlijk niet eens te stellen of ze onderschat worden, maar de grote van het account waarschijnlijk wel. De spelers op dit account zijn gewoon fenomenaal, hebben op verschillende werelden erg goed gepresteerd, en we gaan (hopelijk) nog veel moois van dit account zien.

Bedankt! :)
 

DeletedUser75778

Guest
Iemand de behoefte een lijstje te maken? :biggrin: Ik zal me er ook aan wagen eens ik de wereld ietwat heb kunnen verkennen.
 

DeletedUser73904

Guest

DeletedUser75778

Guest
Wil er best eens eentje maken alleen ben ik bang dat het niet een kwalitatief lijstje wordt.
Haha, dat heb je toch zelf in de hand, Duncan? :tongue: Als je er echt eentje wil maken, kun je ook echt een kwalitatief lijstje maken. Is maar net hoeveel moeite je er in steekt, luie modtd dat je bent.
 
Bovenaan