Golden Awards

DeletedUser74650

Guest
Bedankt voor je credits @Johnny English en @Alex Lannon. wat bewijs jij toch steeds weer een internet gekkie te zijn. Ons recruit stam noemen en duidelijk laat merken dat je dat hekelt en vervolgens een samenwerking met Real! te hebben, hihihi.
 

DeletedUser77389

Guest
Hebben wij een samenwerking met real!? Die is aardig nieuw voor mij. Vooral als king die geen leider is dat dan nog eens geregeld zou hebben :). Zijn dit soms de bijwerkingen van je kerst diner gisteren ;)
 

DeletedUser78672

Guest
Wat hebben een samenwerking met real! en jullie een recruitstam noemen met elkaar te maken?
 
Reactiescore
1.075
laat staan dat het effectief een recruit stam is en we geen samenwerking met real hebben :eek:
 

DeletedUser51839

Guest
Zijn intussen al wat acties gebeurd, mss binnenkort tijd voor wat nieuwe lijstjes wanneer deze wereld ons blijft verrassen met acties en wendingen?
 
Reactiescore
533
Beste account: Het beste account is voor mij QQEEZZ. stabiel en no-lifers op het account. Verdienen de wereld als nr.1 af te sluiten
Beste stam: GOD is voor mij de beste stam, compact en krachtig. Soms een beetje maf en eigenwijs maar dat hoort bij een goede stam
De beste stam speler: ITSW18 met Jordy en Kees die altijd klaar staan voor vv's ook al hebben ze er niet altijd 100% de tijd voor
Het grootste ego: Meh doe ik niet aan.
Beste leider: Tgoh leiders. Het is leuk om te zien hoe zelfsturend GOD is zonder leider. Maar dat wil ook zeggen dat ik uit GOD niemand kan aanduiden als leider van de groep. Dan ga ik maar voor de leiding van Lost.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Hunt., al jaar en dag staan ze op nr.1 meest overschatte stam van w57. Gelukkig gaan ze de kans krijgen om hun ook eens te bewijzen nu de NAP's zijn verlopen.
Meest onderschatte stam: Ik wou DGM zeggen maar die zijn al opgeslorpt. Dan maar Lost. Ik vind Hunt. niet waauw. Van GOD weet ik dat het toppers zijn maar Lost. wordt te vaak onderschat.
Meest overschatte speler: Barb-edelende "The Coon". Gatver zeg, zoveel barbs bij ons. Zoveel schrik?
Meest onderschatte speler: ITSW18
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tgoh, geen favoriet.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam: Dunno
Mooiste stam naam: GOD
Favoriete forum poster: Die dat actief zijn.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen:
HELDEN
Mooiste actie van de wereld: Aanval Lost. op GOD. 2 weken lang dagelijks 800+ aan aanvallen.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
QQEEZZ zijn 130 aanvallen op 1 dorp
Voor wie heb je nu echt respect: Kees
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Goede vijanden sowieso.
 
Reactiescore
1.075
Qq als beste acc zetten terwijl hij deze wereld, zelfs in god met zon front enkel nog maar geinternt, dorpenverloren en mislukte aanvallen heeft gedaan, is idd een topper!
Als je in iemands poepje wilt peuteren doe je het best wel goed en geloofwaardig.
 
Reactiescore
415
iedereen die voor zn stamgenootjes munten mept is een toppertje in mijn boek. zeker wanneer een andere co dan nog even pannenkoeken voor diegene gaat maken.
 
Reactiescore
533
Qq als beste acc zetten terwijl hij deze wereld, zelfs in god met zon front enkel nog maar geinternt, dorpenverloren en mislukte aanvallen heeft gedaan, is idd een topper!
Als je in iemands poepje wilt peuteren doe je het best wel goed en geloofwaardig.
Wat een grootspraak van een persoon die enkel wat barbs loopt te edelen omdat hij schrik heeft van een klein stukje Goddelijke Johnny.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Alex doe srs ff normaal zeg, je hoeft niet iedereen af te branden. Volgens mij is er tussen Lost en GOD wederzijds wel wat respect, Hunt kan dat blijkbaar niet. Een leuke sfeer tussen de 3 stammen zou wel leuk zijn :(
 
Reactiescore
1.075
Wat een grootspraak van een persoon die enkel wat barbs loopt te edelen omdat hij schrik heeft van een klein stukje Goddelijke Johnny.

Heb nochtans al zon 40 dorpen van god fzo gepakt, waartegen ik idd paar barbs heb gepakt om closer front te pakken, boeie toch? Beter als al je mbs internen de hele wereld lang.
 
Reactiescore
533
Heb nochtans al zon 40 dorpen van god fzo gepakt, waartegen ik idd paar barbs heb gepakt om closer front te pakken, boeie toch? Beter als al je mbs internen de hele wereld lang.
En ik die dacht dat heel Hunt was gebouwd om San-der groot te laten worden.
Makes me wonder.
 
Reactiescore
1.365
Heb nochtans al zon 40 dorpen van god fzo gepakt, waartegen ik idd paar barbs heb gepakt om closer front te pakken, boeie toch? Beter als al je mbs internen de hele wereld lang.

Heeft seduced ook gedaan hoor, alleen in een grotere schaal ;). Behalve dan die dorpen van GOD pakken dan :p.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Maak eens lijstjes ipv te lopen klagen. Pfff....
 

DeletedUser77704

Guest
Omdat de wereld nu richting de end-game zal ik me met mijn awards vooral richten op de top 3 stammen die nog over zijn in de vorm van Hunt, Lost en GOD. Dit omdat andere stammen naar mijn mening geen kans meer maken en eventuele andere stammen die kans maken voort zullen vloeien uit 1 van deze 3.

Beste speler

1. ..Pikachu
Pikachu draait al mee sinds het begin mee met de wereld van de top. Hoge ODA (en nu ODD) een enorm actief team met mooie stats en een berencluster. Die combinatie van factoren zorgen ervoor dat deze de onbetwiste #1 voor mij zijn. Ze helpen waar moet en gaan all-in als je het vraagt en ondanks dat Umur soms lastig is in de communicatie compenseert Bjorn dat mooi waardoor het account goed in balans is met een mini-dreamteam.

2. Rise Against
Rise Against is altijd een bijzonder verhaal geweest, later gestart dan vele top 20 spelers, redelijk wat geintent maar toch enorm veel geknokt. Met een bezetting waar je U tegen zegt en de communicatief sterke Daan heb je een mooi team met een perfecte ligging om op alle fronten mee te doen voor wereldwinst. Hun stam is goed, hun P&P is zij zijn als ze hun directe tegenstanders weten uit schakelen in de vorm van Seduced by Lies en Chef Roadkill de favoriet om de wereld te winnen als account.

3. Chef Roadkill
De mooie afsluiter van dit lijstje zijn beste vriend Ramon en zijn team. Hebben onderhand heel wat lief en leed gedeeld en wat heeft Chef zich onderscheiden op offensief en defensief gebied. Het mooie team wat hier voor de rest draait en de starters van deze wereld in de vorm van Jonas en Joren hebben letterlijk een topaccount neer gezet. Ondanks een vroege strijd met Secuded by Lies zijn ze in de top gebleven en enkel gegroeid en mogen met hun ODA en ODO prachtige cijfers noteren.


Beste stam
GOD
Hoe makkelijk zou het zijn om hier mijn eigen stammetje Lost. neer te zetten of te gaan voor de huidige #1 in de vorm van Hunt!, maar toch gaat mijn eerste gedachte uit naar GOD. Een stam verrezen uit oud spelers van de huidige #1 & #2 kwamen met een stoutmoedig plan om de wereld op zijn kop te zetten. Samen werdt het oude -LW- weer in het leven geroepen met een flinke update. Na een aantal verliezen te hebben geïncasseerd stabiliseerde de stam zich en wisten ze een paar tikken op te vangen en uit te delen met voornamelijk Lost. terwijl op het Hunt! front verliezen werden geleden die onafwendbaar waren. Dit was een zwakte in hun rekruteringsbeleid en mag zeker ze worden aangerekend maar enkel de toekomst gaat uitwijzen of ze hier wijs in zijn geweest. Omdat de teams in GOD de beste bezetting en beste ligging t.o.v. hun fronten heeft met slimme samenwerkingen met nog redelijk veel safe zijn zij voor mij de beste stam op het moment.


De beste stam speler
Primigenius
Simon, Remi & Thomas, wat hebben jullie al veel gedaan voor de stam, vv-draaien, alle def en off wegzenden als het gevraagd werd of een tijd stilliggen of lijnen omleggen het maakt jullie allemaal niks uit zolang de stam maar floreert. Door jullie bereidwilligheid zijn jullie een echt deel geworden van de motor van Lost. en wat gun ik jullie deze wereldwinst als #1 ODO en zo te zien gaan jullie dat wel halen wat een mooie beloning is voor jullie zelfopoffering.


Het grootste ego
Oude Team Demarkie
Wat waren dit verschrikkelijke spelers en moest altijd alles om hen heen draaien, ze dachten alles te kunnen maken en roepen bij mij nog steeds kotsneigingen op vanwege hun acties en uitspraken.

Hierom wil ik Michiel & Lars een compliment geven die het account bij mij weer een goede naam hebben en wat fijn om te zien dat deze spelers ook kunnen communiceren, had nooit meer verwacht normale leuke gesprekken te kunnen voeren met dit account namelijk.


Beste leider
Joachim
GOD heeft geen leiding en Hunt! zijn leiding vindt ik tot nu toe niks wonderlijks te hebben bewerkstelligd en wisselt te veel. Joachim krijgt om de volgende reden deze nominatie: Onder zijn bewind (was week bezig samen met 1 van de slechte leiders van deze wereld) is Lost. uit elkaar gevallen maar dit was al onhoudbaar naar mijn mening voordat hij leider werd. Hierna heeft hij geprobeerd ondanks de demotivatie zoveel mogelijk de stam op orde te houden, sloot de NAP af met Hunt! om tijd te winnen voor zijn stam om een nieuwe wind te laten houden. En dit is hem gelukt, door een oud-speler terug te halen als leider begon de stam weer op te leven en hij droeg zonder enige tegenzin al zijn taken over en stelde zich nederig op. Door de overlevingsdrang voor zijn stam, het nederige in zijn handelen en het zoeken naar oplossingen maakt Joachim de beste leider die we tot nu toe hebben gehad op W57.


Slechte leider
Frank
Het was eerder al genoemd bij de beste leider maar helaas werkte deze een tijd samen met de slechtste leider in mijn ogen in de persoon van Frank. Laat ik als eerst zeggen dat Frank qua speler een toppertje kan zijn voor teams waar hij het naar zijn zin heeft en onbetwist de vv-slet kan worden genoemd van 57, maar 1 ding moet hij niet doen. Dat is leiding geven, hij is te impulsief, uit zich te fel, wilt altijd dat zijn wil wet is en kan geen normale confrontaties aan. Dit zijn allemaal eigenschappen die je als leider juist NIET moet hebben. Gelukkig is hij zich hier goed bewust van en geeft hij dit ook toe als je met hem praat maar dat voorkomt niet dat hij daarom genomineerd hiervoor is.


Meest overschatte stam
GOD
Ja GOD is de beste stam van W57 maar ook het meest overschatte tot nu toe. Ze blazen zelf hoog van te toren en doen alsof ze de GODEN zijn van TW maar dit is nog niet op echte cijfers gebaseerd. Ze spelen Capain Grom 'n Blaze voor een groot gedeelte weggespeeld, maar dit account was inactief. Zelf verloren ze Bananaman onder het mom van een slechte gedwongen recrruit. Ook verloren ze veel dorpen op het account Drx. Dabb wat "ingecalculeerd" was. Al met al lijken de praatjes tot nu toe meer gaatjes te vullen dan er daadwerkelijk resultaten worden geboekt. Enkel als GOD de wereld wint zijn ze niet meer overschat naar mijn mening omdat zichzelf met hun gepraat al als wereldwinnaars hebben bestempeld.


Meest onderschatte stam
Hunt!
Deze nominatie kon niet anders dan voor Hunt! zijn, iedereen bestempeld ze als kansloos tegen GOD en Lost. ook zegt de publieke opinie dat het merendeel bestaat uit slechte spelers en accounts en de leiding geen visie heb. Toch staan ze op #1 en is hun cluster zeker niet mis. Om dit alles vindt ik hen zwaar onderschat en kunnen ze heel makkelijk nog verbazen.


Meest overschatte speler
QQEEZZ
Als ik de verhalen moet geloven is QQEEZZ de beste speler op de wereld maar dat zie ik van buitenaf enkel aan de hand van de punten. Hun ODA staat al lang stil, ze groeien niet enorm en op hun front boeken ze geen winst. Ondanks dit alles zijn ze de "beste" het is denk ik het verhaal van GOD wat ook op hen reflecteer. Zij moeten zich naar mijn mening nog zeker bewijzen, want de potentie is er zeker met de topspelers die er spelen en fijn zijn in communicatie maar de echte bewijzen moet ik nog zien in de praktijk.


Meest onderschatte speler
Roxanne
Dit account houdt al maanden stand tegen elke keer verschillende vijanden en bestaat nog steeds. De mentale weerbaarheid is prijzenswaardig en van deze spelers verwachtte men in het begin dat ze snel weg zouden zijn maar hoe erg hebben zij zich gerevancheerd.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten
Niemand anders dan ik nu zit
Kijkend naar het verloop van deze wereld ben ik tevreden met mijn stam, het zijn leuke spelers en passen goed bij elkaar (eindelijk zou je zeggen bij poging 5.6) en daarom zou ik op deze wereld niemand anders erbij willen hebben dan deze accounts nog.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten

Hunt! - spelers
Niemand in Hunt! zou ik graag mee in de stam willen zitten door houdingen of geschiedenis, paar accounts hebben wel wat leuke bespelers maar daar is alles mee gezegd. Ik vindt Hunt! ook niet de hechte uitstraling hebben die ik zo graag zie in een stam.


Mooiste speler naam
Seduced by Lies
Duh! Ik heb naam niet voor niks gekozen.


Mooiste stam naam
More Echoes of the Lost Tribe
Serieus geniaal bedacht door de zusterstam zelf


Het tofste topic
Wereldblad
Als Daan tenminste een keertje er aan begint


Favoriete forum poster
.Sun Tzu
Ik heb Art letterlijk nog nooit iets stoms of slecht onderbouwd horen zeggen en dan ben je naar mijn mening een toppertje op dit gebied


Minst favoriete forum poster
Alex Lannon.
Dat heeft geen uitleg nodig


Meest belovende speler voor de toekomst
Primigenius
Ze staan nog niet op de plek waar ze horen en verwacht zeker dat ze in de top 5 eindigen als ze deze trend doorzetten wat een uitmuntende prestatie zou zijn naast alles wat ze al doen voor de stam


Meest belovende stam voor de toekomst
Lost.
Lost. kan niet meer winnen of verliezen, ze hebben zware klappen gehad, zijn opgestaan en wat het resultaat wordt zijn ze de morele winnaars. Ik zie een mooie toekomst tegemoet voor Lost. en geloof stellig dat ze nog lang mee gaan vechten op deze wereld.


Grootste blunder
Meerdere
Een flink aantal clears zenden op een CF zonder enig resultaat in een impulsieve acties (3 spelers weten dat ik hen bedoel), een flinke massa doen zelf meer verliezen dan je pakt in een kleine counter, met bloedzweet en tranen miljoenen off de dood in lopen amper dorpen pakken en dan in 1 nacht meer verliezen door een speler met 96% def.



Hopelijk hebben jullie genoten van mijn lijstje en zie ik meer onderbouwde lijstjes verschijnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76295

Guest
Mooi lijstje .

Een opmerking: Je wilt met niemand van hunt in een stam zitten? :eek: Ik ben toch aardig in de wereldchat haha ;)

Jelle
 
Bovenaan