Golden Awards

Reactiescore
760
Ik heb nog steeds 41 dorpen, ik zie je punt niet?
omdat je nu in Wst zit ?, het was toch een 1 mans stam volgens jou een stam die alleen om Quid pro ging ? , snap dus de keuze niet als je ze eerst hier op het AF loopt aftezeiken, je bent naar het rim onder quid gejumped zodat je veilig kan edelen..dus snap jou punt eve niet.
 
Reactiescore
1.075
Moet je toch beter opletten, ik zie het punt al helemaal niet meer nu
 
Reactiescore
760
Omdat alles wat jij hier uitkraamt gwn bullshit is omdat het of ontkracht word of hypocriet is.
 

DeletedUser74650

Guest
geloof dat alleen spelers van No. lijstjes maken tot nu toe.
 
Reactiescore
1.075
Komt omdat de rest niet graag in poepjes kruipen
 
Reactiescore
533
Beste account: QQEEZZ. Men kan de spelers van NO niet nemen omdat deze te innactief aan het worden zijn en ook steken laten vallen. Sander kan je ook niet nemen omdat deze liever op rimmertjes gaat knallen dan zijn stammies helpen. Zelfs fakes zijn teveel gevraagd (roxanne). De kaasjes daarentegen tonen dat ze actief zijn en goede teamspelers zijn.
Beste stam: Ik loop van beide grote stammen niet hoog op, maar denk dat NO aan het langste eind kan trekken als er niets verandert.
De beste stam speler: QQEEZZ en ITSW18, die gaan door het vuur voor elkaar. Nogmaals bewezen hoeveel beter het LW-trio werkt dan anderen (roxanne vs. dees).
Het grootste ego: Meh doe ik niet aan.
Beste leider: Art van NO is wel een goeike, is zowat de enige die sarcasme lijkt te begrijpen.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Real, ze zijn de grootste maar falen in hun opzet om NO bij de keel te grijpen terwijl het overduidelijk is dat daar de strijd is. Buiten een speldenprik hier en daar 0,0 bewezen. Ze mogen er best wel eens werk van maken.
Meest onderschatte stam: HELDEN, allemaal toppers en gaat sowieso de wereld winnen.
Meest overschatte speler: Sander omwille van de hierboven aangegeven uitleg. Als de spelers leren om hun eigen ego aan de kant te schuiven en die team-spirit durven te omarmen dan komen we er. Vooralsnog ontbreekt hun dat. Ze hebben onlangs weer een gouden kans gemist waar ik dus niet bij kan.
Meest onderschatte speler: Nick (account verklap ik niet, maar gaat NO hun peren mee zien)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: QQEEZZ en ITSW18 wanneer komen jullie over?
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die niets van hun laten horen en vv droppen bij de eerste incs, voor mij is dit een kick.
Mooiste spelers naam: Chef Roadkill ga ik vandaag selecteren
Mooiste stam naam: HELDEN of GOD. Op nummer 2 De Grasmaaiers. Ik hou van humor.
Favoriete forum poster: Rise Against doet zijn best actief te zijn, maar ook anderen die actief zijn. Altijd goed.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel:
copy-paste ^^: Spelers die niets van hun laten horen en vv droppen bij de eerste incs, voor mij is dit een kick.
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen:
HELDEN BOVEN ALLES!!! aka GOD
Mooiste actie van de wereld: Aanval op Christa met LW, georganiseerd door Nicolas. Die was af, misschien geen mega-winst (was vooral op kleedje) maar het was zeer sterk.
Meest belovende speler voor de toekomst: Die fase zijn we voorbij
Meest belovende stam voor de toekomst: HELDEN - GOD
Grootste blunder: Trein 17 min te laat sturen, ik was het vergeten :D
Voor wie heb je nu echt respect: Robert
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: goede vijanden drijven je tot het maximum. Sporadisch vind je wel zo eentje in de rim waar je van denkt gatver nu moet ik moeite doen :p
 

DeletedUser59368

Guest
THX Tuur! We blijven ons best doen he!
En wss zitten we straks weer samen in een stam. :)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77389

Guest
THX Tuur! We blijven ons best doen he!
En wss zitten we straks weer samen in een stam. :)

Wel wachten tot januari. Anders klopt het orakel van NO-.- Dat beats! voor het nieuwe jaar weg is. (of is dat al gebeurd met de naam wijziging :p)
 
Bovenaan