Golden Awards

DeletedUser74650

Guest
Beste Forumgangers,

Laten we er maar weer leven in proberen te blazen met wat lijstjes. Wereld is nu wel dermate gevorderd dat dat kan.

Beste account:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 
Reactiescore
2.506
De traditie is dat als je dit topic opent je zelf als eerst met een lijstje komt Art o_O
 

DeletedUser70541

Guest
Ik ben ook zeker benieuwd naar lijstjes! Speel zelf nog maar kort op deze wereld en weet niet wie en wat er allemaal speelt. Dus kom maar op:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nou op basis van het AF kan je wel stellen dat hier weinig goede spelers zitten.
 

DeletedUser75778

Guest
Er heeft inderdaad nog geen enkel topper in dit topic gepost.
 

DeletedUser27049

Guest
Voila;



Beste account:
Chef roadkill :D Sorry voor het ego maar ik denk dat ons account zich ondertussen heeft bewezen. Er zullen nog een hele hoop toppers op deze wereld zitten maar die hebben nog niet veel moeten laten zien. Tot die tijd hou ik het bij ons
Beste stam: Hier ga ik voor Done. of WAR, als mij vorige week was verteld dat ik WAR hier ging neerzetten dan had ik het niet geloofd. WAR is een kleine stam in het noordoosten tussen Beats! & Fenix. Tegenwoordig is het zeldzaam dat er 4 stammen zijn die relevant zijn voor deze vraag (WAR, Fenix, Done. & Beats!). Nadat wij Titan verlieten voor Facta? dat al snel viel zaten wij in een benarde situatie, een front van bijna 360° met een vijandelijke moraalbreker in het cluster. WAR schoot ons te hulp en ik heb zelden een underdog stam zo goed zien samenspelen. Grappig genoeg zochten wij een goede stam in Facta? en hebben we die na de val dan toch gevonden in WAR.

Wat betreft Done., ik heb al verschillende goede dingen over deze stam gehoord en ik ken ook enkele van hun spelers. Ziet er een goede groep uit die niet al te veel gevaren voor zich heeft.
De beste stam speler: Heel WAR zit vol met fantastische stamspelers maar Rise Against, Soaleban en xDerikkert verdienen een speciale vermelding hier.
Het grootste ego: Seduced By Lies, de spelers op seduced vinden zichzelf wel heel goed slecht zijn ze niet maar ook niet goed genoeg voor de grootte van hun mond.
Mijn favoriete quote van Justin:
'Ik heb nooit spijt van mijn beslissingen want ik maak altijd de beste beslissing op basis van de informatie die er is'. Sterk. Emoties beïnvloeden je niet? Het lijkt mij ook niet gezond er van uitgaan dat je eigen beslissing en dus mening de beste is.
Beste leider: Ik zet hier nog Art van ice town, Facta had mooi kunnen worden en ik ken Art ook al langer. De leiding van WAR hoort hier ook
Slechtste leider: Gijs van Gameforce & Justin van Seduced mogen hier beide, zowel Justin als Gijs deden niets voor Titan maar van Justin weet je dat ondanks dat er niet mee valt te praten, hij wel iets van skills heeft. Gijs van Gameforce is gewoon een clown met een IQ van +/-69 die het spel niet snapt maar genoeg pp heeft en graag praat.
Beiden waren duidelijk heel onervaren op vlak van leiding geven.
Meest overschatte stam: Fenix, Groot in puntenaantal maar de samenwerking trekt op niets, als het lijkt op Titan. En Fenix is qua samenstelling gewoon Titan met abusers Frankk & Archer Maximus erbij. Als er echt belangrijke dingen moeten gebeuren denk ik niet dat Fenix het zal volhouden.
Meest onderschatte stam: Het zuidelijke stammetje -=DS=- kan wel wat leuks worden als ze bij elkaar blijven en de grote spelers niet naar een grote stam overstappen zoals dikwijls gebeurt. -Fab. is ook een rimstammetje met potentieel.

Meest overschatte speler: Gameforce, ik zie mensen nog denken dat die jongens kunnen spelen omdat ze hoog in de ranglijst staan, niets is minder waar. Toch het merendeel van de spelers op dat account. Gelukkig hadden ze bergen premium om naar de top te gaan. Gameforce heeft ons expliciet gevraagd om te mogen rimmen omdat hij bang is van front. Top toch :biggrin:
Meest onderschatte speler: Er wordt niet zoveel gepraat over spelers, ik denk dat er heel veel onderschat worden. Ik kies hier voor de roverboostende Fearcrads boys :biggrin:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ice Town, Fearcrads
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gameforce & Seduced By Lies; zie exit Fenix :smile:
Mooiste spelers naam: Archer Maximus, jammer dat je zo'n naam bevuilt met stabs en zo'n onbeschaamd pp abuse
Mooiste stam naam: Accept Defeat, Hit Delete, Scorpions 4 Breakfast and Dinner
Favoriete forum poster: Iedereen die een beetje degelijke posts maakt
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel:
Gameforce, waar waren jullie op wereld 50?:confused2: Ah juist, dat was zonder pp functies.:rolleyes2:
Mooiste profiel foto van spelers: Gameforce
100234_large
&
Ice town met:
101502_large
Mooiste profiel foto van stammen:
-LW-,Ik hou wel van dit soort trippy afbeeldingen :smile: Die van Fenix is ook mooi. Ik vermoed dat Maarten die ook gemaakt heeft?
101348_large
Mooiste actie van de wereld: De massa van Fenix & co op ons. 11 split treinen treinen om 08:00:01 was leuk. Goed geamuseerd.
Meest belovende speler voor de toekomst: Rise Against gaat naar de top.
Meest belovende stam voor de toekomst: WAR.
Beats & Done. lijken mij stabiel genoeg om het nog lang vol te houden.
Grootste blunder: Gameforce die het niet gaat halen in de early game tegen Koffiemokken en dan maar een fusie voorsteld :biggrin:
Voor wie heb je nu echt respect: Frank, Art, Xander. Allemaal echt toppers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: iedereen die aan ons account twijfelt of ons voor een uitdaging zet. Ons front met Fenix is een uitdaging maar na meer dan 10 jaar spelen is dat exact waar ik naar opzoek ben in TW. Nog een wereld winnen zou leuk zijn maar ik zoek vooral een leuke uitdaging. Als ik wordt weggespeeld is dat zo maar dan was het toch een leuke wereld. Daarom dat Gameforce ook de volle laag kreeg in deze post, de manier van spelen is een waar ik totaal niet mee akkoord ben.

Mijn co hoort hier ook, prachtig teamwork.
 

DeletedUser77704

Guest
Beste account:
Ga maar beetje arrogant zijn en ons eigen account als beste account neerzetten op het moment:Seduced by Lies, niet internen, hoge ODA en ODO, hoge puntengemiddelde en mooie dagrecords waarbij we als enige meerdere goede massa's hebben uitgevoerd met minimale verliezen en maximale winsten. Ben benieuwd hoe ver we komen en of we nog veel moois kunnen doen op deze wereld.

Beste stam:
Op het moment heeft WAR mij het meeste verbaast, leuke spelers die goed samenwerken en voor elkaar door het vuur gaan. Ben benieuwd hoe ver ze gaan komen en of ze Fenix in het noorden gaan oprollen, mocht dit lukken komen ze een heel eind. De mislukte massa van Beats en het feit dat Fenis nog in de kinderschoenen staat maken het dat ik hen op het moment niet de beste stam vindt.

De beste stam speler:
Puur gebaseerd op de meeste verslagen tegenstander als ondersteuning zet ik hier Archer Maximus neer. Met een grote voorsprong heeft hij al veel def opgeofferd voor zijn stam Joke en Fenix zoals het een goede stamspeler beaamt. Hiernaast is Rednax me ook in positieve zin opgevallen die een mega aandeel had in het afweren van Beats bij hun massa.

Het grootste ego:
Denk dat ik hier wel bij mag worden vermeld, is volgens mij geen ongezonde ego maar ja dat weet je nooit van jezelf. Nog meer in het lijstje staan wat mij betreft: Art, Frank (Ice Town), Kjell (Archer) en Joren (Chef). Hebben alle grote ego's en volgens mij is dat in meeste gevallen ook wel terecht.

Beste leider:

Ik ga hier Demarkie neerzetten, heeft zijn stam goed op orde al sinds een hele lange tijd en zet zich goed in op de juiste gebieden als ik de verhalen moet geloven.

Slechtste leider:

Het is makkelijk anderen af te katten over wat ze allemaal verkeerd doen maar zal mezelf hier wel neerzetten, ik heb niet kunnen voorkomen dat Titan uit elkaar viel en dat dit project mislukt was. Omdat niemand leider wilde zijn heb ik mezelf opgeworpen in deze functie omdat ik wel een voorruittrekker en een echte stamspeler bent die makkelijk met iedereen kan opschieten, maar als leider dien je ook andere kwaliteiten te bezitten. Hopelijk krijg ik nog een keer de kans die te leren en het beter te doen de volgende keer.

Meest overschatte stam:
Fenix
, spreekt voor zich. Net opgerichte stam uit de topspelers van de wereld, kunnen enkel op hun neus gaan en hebben dus alles te bewijzen en alles te verliezen.

Meest onderschatte stam:
-LW-
, Beats heeft zich flink verkeken op deze stam met hun massa en ze hebben geen enkel verlies geleden dus dit lijkt me een stam die zeker in de gaten moet worden gehouden.

Meest overschatte speler:
Dzenghjis,
werkelijk de grootste bek, mooiste praatjes en snelste runner/lafaard/slechtst deffer die er is.

Meest onderschatte speler:
GameForce
, iedereen bestempeld hem als een NOOB/Interner en slechte speler terwijl ik 2 spelers op het account ken als goede degelijke spelers. Zij kunnen dus enkel nog verassen en vandaar deze vermelding.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen met veel spelplezier en de stammenatliteit

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die zich enkel focussen op fouten en hun eigen toekomst zonder het op te nemen voor hun stamgenoten


Mooiste spelers naam:
Seduced by Lies,
duh! Anders had ik die naam toch niet gekozen.

Mooiste stam naam:

Accept Defeat Hit Delete, hoe verzin je het XD

Favoriete forum poster:

.SunTzu., kritisch op juiste momenten en zegt wat hij denkt met argumentatie, hou daarvan.

Minst favoriete forum poster:
Nog niemand
(op W57 forum....)

Dikste wannabe op het forum:
-


Dikste wannabe in het spel:
Dzenghjis

Mooiste profiel foto van spelers:
99037_large


Mooiste profiel foto van stammen:
101384_large


Mooiste actie van de wereld:

Er is nog niet zoveel gebeurt maar gisteren de strijd tussen Chef en Seduced was een mooi eerste gevecht met nodige skills van beide kanten en wederzijds respect tussen de partijen die elkaar openlijk de eer toekende die terecht was. Zo hoort TW te zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Incomming Raspberry Pi,
mits ze hun positie kunnen volhouden

Meest belovende stam voor de toekomst:
-=DS=-


Grootste blunder:
60k laten dood gaan OS zonder iets te doen.

Voor wie heb je nu echt respect:

Mensen die ondanks alle strijd met elkaar alsnog daarna fatsoenlijk kunnen praten en elkaar respecteren buiten het spel/sommige spelsituaties om

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Gezellige stamspeler die spelen voor de lol
 
Reactiescore
533
I
Meest onderschatte stam:
-LW-
, Beats heeft zich flink verkeken op deze stam met hun massa en ze hebben geen enkel verlies geleden dus dit lijkt me een stam die zeker in de gaten moet worden gehouden.
Even een rechtzetting Beats heeft 1 dorp veroverd (ik had de vv) en dat was omdat een recap mislukte...TS bleef steken bij de edel-attempt.
Maar bon hij heeft wel 2 clears verloren verdedigend, dus de prijs was sowieso hoog.
 
Reactiescore
331
Onze stamnaam is de beste die ik ooit gezien heb op alle werelden (en heb er redelijk wat gespeeld :D )
 

DeletedUser70541

Guest
2 lijstjes, en 2 die zichzelf als beste speler aanduiden:eek:

Binnenkort zal ik ook een lijst posten!
 
Bovenaan