Golden Awards

DeletedUser77704

Guest
Beste account: Ik neig hier naar 3 spelers, ik zal ze 1 voor 1 bespreken.


..Pikachu:Bekijk bijlage 11623

Deze spelers hebben op meerdere werelden laten zien dat ze prima kunnen spelen. Zo ook op W56 waar ik ze ook gevolgd heb vanaf GruttePi3r. Dit account heeft een farmrecord van 4 mil op 21.09.2017, als je het mij vraagt te weinig voor een rang 2 account met 460K punten en 63 dorpen maar vanwege de reputatie cijferen we dat weg aangezien ze wel laten zien dat ze micro farmen met een dagelijks record van 23,5K. Deze nummer 2 speler heeft ook nummer 2 ODD met 1,33 mil verslagen tegenstanders als aanvaller, prima als je het mij vraagt. Gelukkig heb ik dan ook de eer gehad om deze spelers te mogen ontmoeten deze wereld en zo heb ik Umur, Robin en Bjorn leren kennen. Degene die voornamelijk pratend uitkomt voor het account is Bjorn terwijl Umur de uiteindelijke stem heeft (hoofdspeler geloof ik). Dit is een labiel en heel erg kwetsbaar team, Umur die 3 weken niet inlogt terugkomt en alles beslist. Bjorn die niet goed genoeg overlegd met zijn team en Robin die alleen maar op alles tegen is. Als hier een harmonieuze groep kan worden samengesteld op het account van het huidige of eventuele nieuwe groep dan zie ik dit account onwijs ver komen.

Seduced by Lies:Bekijk bijlage 11624

Ten tweede wil ik een speler opnoemen die deze wereld nog wel zal rondhangen. Leuke (eigenwijze) spelers met een overactieve groep (positief). Met een farmrecord van 3.5 mil als dagelijks record op 07.09.2017 met een huidig dorpen aantal van 45 en een punten aantal van 416K is dit in mijn ogen wat te weinig. Zeker wetende dat dit account een poosje op 1 heeft gestaan had ik graag gezien dat ze wat hoger stonden met deze rankings. Geen hele makkelijke ligging dus daar kan uiteraard op gecompenseerd worden.

Leuke spelers die al een flinke strijd onderling met Chef Roadkill zijn aangegaan en al hebben laten zien een prima stabiel account en team te hebben. Weliswaar wat aanvaringen gehad in het verleden met Justin (een van de spelers op Seduced) maar gaat zeker niet uit de weg dit deftig uit te praten en op normale voet verder te gaan. Wanneer deze spelers wat betere keuzes gaan maken (in mijn ogen) of hun huidige keuzes flink wat kracht kunnen bijzetten dan zie ik dit account deze wereld heel erg ver komen.

Chef Roadkill: Bekijk bijlage 11625

Als laatste wil ik deze speler nomineren voor deze award. Deze 2 mannen (Joren en Jonas) hebben 5 miljoen gefarmd op 20.09.2017 met een huidig dorpen aantal van 25 zet ze dat op 193K punten. Een prima gemiddelde wat dat betreft, al hebben ze wel laten zien op andere werelden er veel meer uit te kunnen halen dan dat ze nu doen (W46). Ze hebben nu een bizar lastige ligging en liggen in een leuke strijd met hun oud stamgenoten. Joren heeft mij al vaker bewezen veel te goed in dit spelletje te zijn en Joren kennende speelt die niet met iemand die dat niet kan dus ook liggen de verwachtingen van Jonas bij mij hoog. Je kan leuk contact met ze hebben en ze zijn in mijn ogen niet onrealistisch of kleurenblind.

Als deze mannen het voor elkaar krijgen hun oorlog met ex Titan stamleden te winnen of er voordelen uit kunnen boeken dan zie ik ze net als Seduced erg ver komen deze wereld.

Beste stam: Aangezien er vandaag een hoop veranderingen zijn getroffen wil ik hier graag 2 stammen gaan nomineren. En uiteraard niet mijn eigen stam ga benoemen.

Fenix:Bekijk bijlage 11626

Fenix is een stam met 2.4 Mil punten verdeeld over 7 spelers. Een stam dat is ontstaan door oud Titan leden (en stabbers, grapje natuurlijk). Deze stam staat momenteel onder gigantische druk en er ligt een enorme focus op ze, als ze hieronder vandaan weten te spelen en zich kunnen gaan vormen richting elkaar wordt dit een stam die ver kan komen. Enkel denk ik dat deze stam helaas zal vallen tot ashes. Maar voor nu nomineer ik ze zeker als beste stam gezien de leden (op sommige na).

WAR: Bekijk bijlage 11627

Als tweede wil ik WAR nomineren. Deze stam heeft een prima communicatie en is een zware underdog in de strijd met Fenix. Deze stam weet goed gebruik te maken van deze positie en heeft met Chef Roadkill de juiste speler om te breken tussen de stam Fenix en WAR.

Deze credits verdient WAR doordat ze het presteren om een speler aan te nemen en direct te deffen en te vertrouwen. Dit hebben ze goed gedaan, mijn complimenten.

De beste stam speler: Ik heb nog niet met veel stamspelers mogen spelen maar onze stam heeft zojuist een nieuw lid die alles over had voor zijn oude stam en daar dan ook leidinggevende was. Audere Est Facere. is een speler die als één van de weinige het hele front van zijn medespeler van DEF voorziet bij incomings. Dit terwijl niemand in zijn oude stam nog wat over had voor de stam en uiteindelijk dat de stam ook gebroken heeft, zeker niet de fout van hen!
Het grootste ego: Ik kan hier een aantal namen neer gaan zetten maar eigenlijk zijn de mensen die hier genomineerd worden er blij mee terwijl ik het geen positieve award vind, ik skip deze.
Beste leider: Op het moment nog geen duidelijk beeld van leidinggevende personen. De spelers van Fenix geven aan geen leiding te hebben dat dan gaat mijn stem naar de leiding van WAR, dat is Ramon als ik het goed heb? Leuk stammetje heb je.
Slechtste leider: Ik wil hier GF/Gijs neer zetten maar ik ga dat niet doen aangezien ik ze zelf niet meegemaakt als leidinggevende en niet wil oordelen op basis van dat wat ik gehoord heb.
Meest overschatte stam: Fenix staat qua statistieken nu enorm goed en leuk maar heeft een ligging die vreselijk is, maar nogmaals als deze weet te clusteren en aan te sluiten dan ziet het er rooskleurig uit.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik wel mijn eigen stam neer zetten, al gaat de communicatie af en toe wat langzaam het is en blijft een stam die alles voor elkaar over heeft en echt hun best doen allemaal. Erg leuke stam.
Meest overschatte speler: Archer Maximus / GameForce / Frankk. In mijn ogen enkel spelers die internen en niet potentieel genoeg zijn voor de rang die ze bekleden. Ik hoop uiteraard dat ik me vergis en hoop dat ze me mijn ongelijk bewijzen.
Meest onderschatte speler: Narcos, erg leuk RIM account waarvan ik in de toekomst een hoop verwacht.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Chef Roadkill, Audere est Facere, Narcos, FearCrads.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Archer Maximus / GameForce / Frankk.
Mooiste spelers naam: Audere est Facere.
Mooiste stam naam: Accept Defeat, Hit Delete. (Done.)
Favoriete forum poster: Iedereen die een goed onderbouwde post kan maken omtrent elk deftig onderwerp is voor mij een pretje om te lezen.
Minst favoriete forum poster: De mensen die alleen maar uit zijn op het afkraken van personen.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Archer Maximus.
Mooiste profiel foto van spelers: Bekijk bijlage 11628
Mooiste profiel foto van stammen: Bekijk bijlage 11629
Mooiste actie van de wereld:
Chef Roadkill die binnen één dag terug countert op GameForce en ze onschadelijk maakt met flinke fouten aan GF zijn kant.
Meest belovende speler voor de toekomst: Narcos / Chef Roadkill.
Meest belovende stam voor de toekomst: WAR / -=DS=-.
Grootste blunder: Mijn medespeler Frank die VV draait op Chef Roadkill en 2 dorpen verliest, 2 foutjes. Hij heeft wel daarna zijn best gedaan uiteraard.
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn medespelers die me de lol in het spel volledig kunnen laten voortzetten.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stabbers, die wil ik onwijs graag weg spelen.

Thanx! Zijn onze keuzes ook nu goed aan overwegen.
 
Reactiescore
1.367
Beste account: Ik neig hier naar 3 spelers, ik zal ze 1 voor 1 bespreken.


..Pikachu:Bekijk bijlage 11623

Deze spelers hebben op meerdere werelden laten zien dat ze prima kunnen spelen. Zo ook op W56 waar ik ze ook gevolgd heb vanaf GruttePi3r. Dit account heeft een farmrecord van 4 mil op 21.09.2017, als je het mij vraagt te weinig voor een rang 2 account met 460K punten en 63 dorpen maar vanwege de reputatie cijferen we dat weg aangezien ze wel laten zien dat ze micro farmen met een dagelijks record van 23,5K. Deze nummer 2 speler heeft ook nummer 2 ODD met 1,33 mil verslagen tegenstanders als aanvaller, prima als je het mij vraagt. Gelukkig heb ik dan ook de eer gehad om deze spelers te mogen ontmoeten deze wereld en zo heb ik Umur, Robin en Bjorn leren kennen. Degene die voornamelijk pratend uitkomt voor het account is Bjorn terwijl Umur de uiteindelijke stem heeft (hoofdspeler geloof ik). Dit is een labiel en heel erg kwetsbaar team, Umur die 3 weken niet inlogt terugkomt en alles beslist. Bjorn die niet goed genoeg overlegd met zijn team en Robin die alleen maar op alles tegen is. Als hier een harmonieuze groep kan worden samengesteld op het account van het huidige of eventuele nieuwe groep dan zie ik dit account onwijs ver komen.

Seduced by Lies:Bekijk bijlage 11624

Ten tweede wil ik een speler opnoemen die deze wereld nog wel zal rondhangen. Leuke (eigenwijze) spelers met een overactieve groep (positief). Met een farmrecord van 3.5 mil als dagelijks record op 07.09.2017 met een huidig dorpen aantal van 45 en een punten aantal van 416K is dit in mijn ogen wat te weinig. Zeker wetende dat dit account een poosje op 1 heeft gestaan had ik graag gezien dat ze wat hoger stonden met deze rankings. Geen hele makkelijke ligging dus daar kan uiteraard op gecompenseerd worden.

Leuke spelers die al een flinke strijd onderling met Chef Roadkill zijn aangegaan en al hebben laten zien een prima stabiel account en team te hebben. Weliswaar wat aanvaringen gehad in het verleden met Justin (een van de spelers op Seduced) maar gaat zeker niet uit de weg dit deftig uit te praten en op normale voet verder te gaan. Wanneer deze spelers wat betere keuzes gaan maken (in mijn ogen) of hun huidige keuzes flink wat kracht kunnen bijzetten dan zie ik dit account deze wereld heel erg ver komen.

Chef Roadkill: Bekijk bijlage 11625

Als laatste wil ik deze speler nomineren voor deze award. Deze 2 mannen (Joren en Jonas) hebben 5 miljoen gefarmd op 20.09.2017 met een huidig dorpen aantal van 25 zet ze dat op 193K punten. Een prima gemiddelde wat dat betreft, al hebben ze wel laten zien op andere werelden er veel meer uit te kunnen halen dan dat ze nu doen (W46). Ze hebben nu een bizar lastige ligging en liggen in een leuke strijd met hun oud stamgenoten. Joren heeft mij al vaker bewezen veel te goed in dit spelletje te zijn en Joren kennende speelt die niet met iemand die dat niet kan dus ook liggen de verwachtingen van Jonas bij mij hoog. Je kan leuk contact met ze hebben en ze zijn in mijn ogen niet onrealistisch of kleurenblind.

Als deze mannen het voor elkaar krijgen hun oorlog met ex Titan stamleden te winnen of er voordelen uit kunnen boeken dan zie ik ze net als Seduced erg ver komen deze wereld.

Beste stam: Aangezien er vandaag een hoop veranderingen zijn getroffen wil ik hier graag 2 stammen gaan nomineren. En uiteraard niet mijn eigen stam ga benoemen.

Fenix:Bekijk bijlage 11626

Fenix is een stam met 2.4 Mil punten verdeeld over 7 spelers. Een stam dat is ontstaan door oud Titan leden (en stabbers, grapje natuurlijk). Deze stam staat momenteel onder gigantische druk en er ligt een enorme focus op ze, als ze hieronder vandaan weten te spelen en zich kunnen gaan vormen richting elkaar wordt dit een stam die ver kan komen. Enkel denk ik dat deze stam helaas zal vallen tot ashes. Maar voor nu nomineer ik ze zeker als beste stam gezien de leden (op sommige na).

WAR: Bekijk bijlage 11627

Als tweede wil ik WAR nomineren. Deze stam heeft een prima communicatie en is een zware underdog in de strijd met Fenix. Deze stam weet goed gebruik te maken van deze positie en heeft met Chef Roadkill de juiste speler om te breken tussen de stam Fenix en WAR.

Deze credits verdient WAR doordat ze het presteren om een speler aan te nemen en direct te deffen en te vertrouwen. Dit hebben ze goed gedaan, mijn complimenten.

De beste stam speler: Ik heb nog niet met veel stamspelers mogen spelen maar onze stam heeft zojuist een nieuw lid die alles over had voor zijn oude stam en daar dan ook leidinggevende was. Audere Est Facere. is een speler die als één van de weinige het hele front van zijn medespeler van DEF voorziet bij incomings. Dit terwijl niemand in zijn oude stam nog wat over had voor de stam en uiteindelijk dat de stam ook gebroken heeft, zeker niet de fout van hen!
Het grootste ego: Ik kan hier een aantal namen neer gaan zetten maar eigenlijk zijn de mensen die hier genomineerd worden er blij mee terwijl ik het geen positieve award vind, ik skip deze.
Beste leider: Op het moment nog geen duidelijk beeld van leidinggevende personen. De spelers van Fenix geven aan geen leiding te hebben dat dan gaat mijn stem naar de leiding van WAR, dat is Ramon als ik het goed heb? Leuk stammetje heb je.
Slechtste leider: Ik wil hier GF/Gijs neer zetten maar ik ga dat niet doen aangezien ik ze zelf niet meegemaakt als leidinggevende en niet wil oordelen op basis van dat wat ik gehoord heb.
Meest overschatte stam: Fenix staat qua statistieken nu enorm goed en leuk maar heeft een ligging die vreselijk is, maar nogmaals als deze weet te clusteren en aan te sluiten dan ziet het er rooskleurig uit.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik wel mijn eigen stam neer zetten, al gaat de communicatie af en toe wat langzaam het is en blijft een stam die alles voor elkaar over heeft en echt hun best doen allemaal. Erg leuke stam.
Meest overschatte speler: Archer Maximus / GameForce / Frankk. In mijn ogen enkel spelers die internen en niet potentieel genoeg zijn voor de rang die ze bekleden. Ik hoop uiteraard dat ik me vergis en hoop dat ze me mijn ongelijk bewijzen.
Meest onderschatte speler: Narcos, erg leuk RIM account waarvan ik in de toekomst een hoop verwacht.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Chef Roadkill, Audere est Facere, Narcos, FearCrads.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Archer Maximus / GameForce / Frankk.
Mooiste spelers naam: Audere est Facere.
Mooiste stam naam: Accept Defeat, Hit Delete. (Done.)
Favoriete forum poster: Iedereen die een goed onderbouwde post kan maken omtrent elk deftig onderwerp is voor mij een pretje om te lezen.
Minst favoriete forum poster: De mensen die alleen maar uit zijn op het afkraken van personen.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Archer Maximus.
Mooiste profiel foto van spelers: Bekijk bijlage 11628
Mooiste profiel foto van stammen: Bekijk bijlage 11629
Mooiste actie van de wereld:
Chef Roadkill die binnen één dag terug countert op GameForce en ze onschadelijk maakt met flinke fouten aan GF zijn kant.
Meest belovende speler voor de toekomst: Narcos / Chef Roadkill.
Meest belovende stam voor de toekomst: WAR / -=DS=-.
Grootste blunder: Mijn medespeler Frank die VV draait op Chef Roadkill en 2 dorpen verliest, 2 foutjes. Hij heeft wel daarna zijn best gedaan uiteraard.
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn medespelers die me de lol in het spel volledig kunnen laten voortzetten.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stabbers, die wil ik onwijs graag weg spelen.

Mooi lijstje :)

Trouwens, wil niet vervelend zijn ofzo, maar rise against is ook leider in war geloof ik :)
 

DeletedUser72952

Guest
Op het moment nog geen duidelijk beeld van leidinggevende personen. De spelers van Fenix geven aan geen leiding te hebben dat dan gaat mijn stem naar de leiding van WAR, dat is Ramon als ik het goed heb? Leuk stammetje heb je.
Thanks! Ja het is Ramon :p. Doe het ook samen met @Rise Against
 
Reactiescore
1.367
Beste account: Aangezien iedereen zichzelf nomineert zal ik ook maar volgen. Jk, Chefroadkill hier maar neerzetten. Massa op zijn dak gehad, weinig verloren en countert nu hard terug
Beste stam: Geen stam die er bovenuit steekt maar aangezien mijn stam op het moment een redelijk geslaagde aanval uit voert en fenix hem redelijk deffed... Fenix and WAR
De beste stam speler: je zou zeggen Archer maar "sint huubert" heeft bijna even veel ods maar heeft maar 77k punten
Het grootste ego: Hier ga ik voor gameforce, nog maar vrij weinig arrogantie gezien deze wereld en daarvan is gameforce de top. Speelt met iedereen mindgames en heeft daar nu in WAR de verkeerde getroffen.
Beste leider: Leiding van beats, houd de stam lekker stabiel en kiest voor hen de beste weg
Slechtste leider: Welp, gijs/leiding done beide leidingen hebben gefaald met de activiteit van de stam op peil te houden. Jammer maar helaas
Meest overschatte stam: Eentonig lijstje maar ja... Fenix, eerste account is letterlijk al weg en het tweede account zal binnenkort ook weg zijn, als het op de manier van de afgelopen paar dagen door gaat met deffen
Meest onderschatte stam: exp, niets van gehoord en niemand telt ze mee als "1 van de top stammen" maar ik hoop dat ze nog verrassend uit de hoek gaan komen
Meest overschatte speler: Frankkkk oid. top 10(?) speler die in 1 dag kapot gespeeld word...
Meest onderschatte speler: Denk dat iedereen atm wel redelijk op waarde geschat kan worden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Oude matties zijn altijd welkom ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runners zijn niet echt mensen die je wilt hebben.
Mooiste spelers naam: Rise Against. lel
Mooiste stam naam: Dank memes gang, memes are love memes are life
Favoriete forum poster: Post er uberhoud iemand? 0,o
Minst favoriete forum poster: Drakenschild, altijd iedere forum waar hij komt loopt hij te zagen over kwaliteit terwijl hij zelf weinig tot niets toevoegt en dit is al jaren zo.
Dikste wannabe op het forum: ik!
Dikste wannabe in het spel: Waarschijnlijk ook ik!
Mooiste profiel foto van spelers: Ik, heb namelijk meer profielplaatjes dan de rest van alle tribalwars spelers samen
Mooiste profiel foto van stammen: idgaf
Mooiste actie van de wereld: Aanval op gameforce die ervoor zorgt dat frank in 1 dag weg is
Meest belovende speler voor de toekomst: Spelers die iets kunnen gaan doen zitten al in de top 100, we gaan het zien dus
Meest belovende stam voor de toekomst: Beats en DS hebben het beide goed voorelkaar, toch neig ik naar DS, deze hebben nog zoveel rim te edelen zonder tegenstand...
Grootste blunder: Gameforce die de kans had WAR te joinen en deze kans liet liggen :D Frank die zijn hele account leegzet ook een leuke
Voor wie heb je nu echt respect: liss van gameforce, verneukt account, co's die runnen en nog door spelen :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen die denken dat ze beter zijn dan andere, arrogante mensen en ander gespuis in die richting. Altijd zo geil als je die mensen rekt
 
Reactiescore
1.367
Beetje wel mijn top 10
 

Bijlagen

  • Rise Against - Donkergat(3).png
    Rise Against - Donkergat(3).png
    88 KB · Weergaven: 8
  • Rise Against - Donkergat(2).png
    Rise Against - Donkergat(2).png
    80,1 KB · Weergaven: 6
  • Rise Against - Donkergat(1).png
    Rise Against - Donkergat(1).png
    89,2 KB · Weergaven: 8
  • Rise Against - Artificial.png
    Rise Against - Artificial.png
    94,8 KB · Weergaven: 7
  • Rise Against - TheFatality.png
    Rise Against - TheFatality.png
    85,9 KB · Weergaven: 6
  • Rise Against - Nightwolf.png
    Rise Against - Nightwolf.png
    91,4 KB · Weergaven: 6
  • Rise Against - UBM.png
    Rise Against - UBM.png
    113,2 KB · Weergaven: 6
  • Rise Against door Penta.png
    Rise Against door Penta.png
    85,5 KB · Weergaven: 7
  • Rise Against door Synthra.png
    Rise Against door Synthra.png
    104,4 KB · Weergaven: 6
  • Rise against door psyclone.png
    Rise against door psyclone.png
    104,6 KB · Weergaven: 6
Reactiescore
331
Oude matties --> That's me Daantje <33333333
 

DeletedUser78303

Guest
Minst favoriete forum poster: Drakenschild, altijd iedere forum waar hij komt loopt hij te zagen over kwaliteit terwijl hij zelf weinig tot niets toevoegt en dit is al jaren
Hij is een zij, maar dit wist je al wel. Alsnog is het disputabel
Voor wie heb je nu echt respect: liss van gameforce, verneukt account, co's die runnen en nog door spelen :)
Sorry meneer die al mijn plaatjes heeft gekocht (<3), maar dat is niet waar. Men speelt gewoon nog actief. Leugens verkondigen vind ik niet leuk.
 
Reactiescore
1.367
Hij is een zij, maar dit wist je al wel. Alsnog is het disputabel

Sorry meneer die al mijn plaatjes heeft gekocht (<3), maar dat is niet waar. Men speelt gewoon nog actief. Leugens verkondigen vind ik niet leuk.

laurens een zij? 0,o

Heb het niet over gameforce, doelde eerder op frank :3
 
Reactiescore
760
wie maak nieuw lijstje?
 

DeletedUser72952

Guest
Nou ik ga vanmiddag/vanavond maar eentje maken. Ik ben hier geen wonder in maar letsgo
 

DeletedUser72952

Guest
Beste account:
ad380761e1c811cfb89ab0dc1f305f2c.png

Ik ga hier voor ..pikachu. Het lijkt mij echt een heel sterk account! Is ook zeker niet bang om hun handen vies te maken, zowel in offence maar ook in het stam belang! Verder ook aardig wat dagelijkse prestaties binnen gehaald. Nog niet echt contact met ze had maar het lijkt me een super team!


Beste stam:
Ik ga hier voor Beats!
59e140467ef8eba97779629b4a7c6b50.png
0f5f740b5ae93f8d85c449b479e84995.png
Ik heb hier voor gekozen omdat ze een leuk groepje accounts bij elkaar hebben, blijven maar groeien en maar heel weinig tegenslagen te verwerken krijgen. Staan nummer 1 met ODA en 7e?!?! met ODD. Dus met de aanvallen zitten ze wel goed, maar een best lage ODD dit komt denk ik ook omdat ze niet echt heel veel gevaren hebben.
De beste stam speler:
Hier kan ik niet echt iemand neerzetten, maar ik vind gewoon iedereen die een vv'tje en deff levert als dat nodig is een "goede" stamgenoot is.
Het grootste ego:
Hou er niet van om die mensen hier te benoemen.
Beste leider:
Demarkie, heeft een goede stam opgezegd die nog aardig goed blijft staan.
Slechtste leider:
Ben niet echt fan geweest van GameForce aan het roer bij Titan..
Meest overschatte stam:
Fenix. Ze hebben nog niet echt grote successen geboekt.
Meest onderschatte stam:
Ik vind dat je voor iedereen moet oppassen, dus deze twee laat ik open
Meest overschatte speler:
Captain Grom n Blaze. Ken de spelers van het account niet maar heeft veel van zijn dorpen hebben ze bemachtig door te fuseren/internen.
Meest onderschatte speler:
Zie Meest onderschatte stam.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De boys van Ice Town, Incomming Raspberry Pi en de mensen waar ik nu mee in de stam zit :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die abusen en dan bb dorpen gaan edelen :|
Mooiste spelers naam:
King Curtis
Mooiste stam naam:
Accept Defeat Hit Delete
Favoriete forum poster:
Danny <3
Minst favoriete forum poster:
/
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
100460_large

Mooiste profiel foto van stammen:
100806_large

Mooiste actie van de wereld:

De gefaalde massa op Chef, 1.5 week geleden.
Meest belovende speler voor de toekomst:
A Wealth of Knowlegde
Meest belovende stam voor de toekomst:
/
Grootste blunder:

Wekker zetten en dan de aanval op het verkeerde dorp sturen...
Voor wie heb je nu echt respect:
/
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
/
 

DeletedUser75066

Guest
Zeker waar, ik heb al lange tijd niemand zo snel zien groeien
 
Bovenaan