Golden Awards

Reactiescore
1.075
Vergeet niet dat order onze mb's stam was he^^ Dus die hoor je eigenlijk niet mee te nemen. Het moet dus alleen dust zijn;)

Ruben | QQEEZZ

blijft intern he :p
 
Reactiescore
533
Zijde 1:
Stammen: GOD
Zijde 2:
Stammen: Order, Dust.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 390
Kant 2: 32
Verschil: 358

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,154,334
Kant 2: 298,617
Verschil: 2,855,717

chart




dit zegt vrijwel genoeg ivm het internen he , dat is dan gerekend zonder externe spelers, je geeft zelf aan dat je nog 2 andere accs wou internen maar deze het niet wouden, daar zitten als stam ook nog ruim 100 barbs bij, wat dus een balans maakt van minstens 1/3 overnames intern of barb en de rest van captain of niet bekend (andere rimspelers/intern?)
Die barbs edelen pfff, keur ik niet goed van de stammies. Ze kennen mijn mening daar ook over.

Maar voor de rest denk ik dat het nog meevalt. Het was ook een job waar de meeste van ons tegen opzagen hoor, maarja rim moest safe en bla bla bla. Gelukkig hadden we nog wat afleiding met Grom.
 
Reactiescore
1.075
Die barbs edelen pfff, keur ik niet goed van de stammies. Ze kennen mijn mening daar ook over.

Maar voor de rest denk ik dat het nog meevalt. Het was ook een job waar de meeste van ons tegen opzagen hoor, maarja rim moest safe en bla bla bla. Gelukkig hadden we nog wat afleiding met Grom.

kijk ik keur het niet af hoor, sommige dingen moeten nu eenmaal gedaan zijn vooraleer je verder kan, zo waren er bij ons ook onafgehandelde zaken vooraleer we de nap met Lost. konden opzeggen, maar dankzij het internen etc staan jullie op vlak van jullie dominante AF houding toch een pak minder sterk dan eerst.
 
Reactiescore
533
kijk ik keur het niet af hoor, sommige dingen moeten nu eenmaal gedaan zijn vooraleer je verder kan, zo waren er bij ons ook onafgehandelde zaken vooraleer we de nap met Lost. konden opzeggen, maar dankzij het internen etc staan jullie op vlak van jullie dominante AF houding toch een pak minder sterk dan eerst.
Ik vind dat allemaal gewoon overroepen dat barb edelen onder het mom van strategie. Ik blijf erbij je verliest een edel en de volgende wordt enkel duurder...
Je doet dat alleen als je schrik hebt.

Ik ben meer van het beuken type. Week na week dag na dag aanvallen sturen. Ze zullen wel stoppen.
 
Reactiescore
1.075
Ik vind dat allemaal gewoon overroepen dat barb edelen onder het mom van strategie. Ik blijf erbij je verliest een edel en de volgende wordt enkel duurder...
Je doet dat alleen als je schrik hebt.

Ik ben meer van het beuken type. Week na week dag na dag aanvallen sturen. Ze zullen wel stoppen.

vlagbooster kan al helpen haha :p
 
Reactiescore
533
Helaas wel ja. Die boosters killen het spel...
 
Reactiescore
1.075
idd, zeker zulke boosters gewoon irritant :p
 
Reactiescore
533
Heb er nog zo'n 5 staan trouwens muntvlaggen. Waaronder nog enkele van 148uur(?).

Pfff en dan gs aanvragen... HELP... Ik heb slaafjes nodig. Met enkel Bob kom ik niet rond ;(
 
Reactiescore
1.075
gewoon paar dagen nolifen :eek:
 
Reactiescore
533
Ik nolife al lang niet meer...
Lig onder de sloef van mijn verloofde helaas.
 

DeletedUser72952

Guest
Beste account:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Die clears van QQ, hoorde dat er 200 clears op een dorpje gegooid zijn :O
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

DeletedUser51839

Guest
Beste account: ---
Zie meerdere goede spelers op deze wereld.


Beste stam: God
Niet omdat het mijn stam is maar wel vanwille de samenwerking en vooral allen voor één, één voor allen mentaliteit.

De beste stam speler:

Binnen God zou ik zeggen ITSW18/QQ alsook de Johnies komen in aanmerking. Voor de andere geen idee.

Het grootste ego: ---
Een ego hebben is soms eens nodig

Beste leider: ---

Beste leider is een autonome stam.

Slechtste leider: ---

Zou niet weten wat een slechte leider is als hij zich volledig inzet voor ze stam.
Soms kan een leider eens falen maar zolang hij zich inzet noem ik dat geen slechte leider.

Meest overschatte stam: Hunt

Ja is mijn mening, Hunt had kleinste front door de NAP en nu komt puntje bij paaltje door de verbreking dus benieuwd of ze mijn mening kunnen doen herzien.

Meest onderschatte stam: Lost

Het mogen wezen wat het wil, vind dat Lost meeste front heeft van de 3 en dat ze eigenlijk best nog niet zo slecht bezig zijn.

Meest overschatte speler: Sander

Wat ik daar allemaal zie gebeuren bij front QQ doet me soms vragen stellen in hoeverre deze persoon gekend is met het spel.

Meest onderschatte speler: Stylomocro

Deze zeg ik met enige twijfel maar na maand zonder nieuwe dorpjes, 6de oda en 13 odd vermoed ik dat deze misschien met wat nieuwe knallen snel top 10 kan inhalen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Doe niet aan gatlikkerij

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ---

Mooiste spelers naam: Audere Est Facere.

Mooiste stam naam: Echoes of the Lost Tribe
Favoriete forum poster: Tuur xd
Minst favoriete forum poster: Alex Lannon
Dikste wannabe op het forum: Alex Lannon
Dikste wannabe in het spel: Sander
Mooiste profiel foto van spelers: No Problem/ Flaming Phoenix
Mooiste profiel foto van stammen: -Fab aka fabulous
Mooiste actie van de wereld:
Die moet nog komen volgens mij.
Meest belovende speler voor de toekomst: ---
Meest belovende stam voor de toekomst: ---
Grootste blunder:
De massa's op Crazy van Hunt
Voor wie heb je nu echt respect: ITSW18
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: ITSW18/GWSB/HK/LordL
 
Reactiescore
1.365
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Doe niet aan gatlikkerij
Hij begint het te leren :D.

Grootste blunder:
De massa's op Crazy van Hunt
Ik snap nog steeds niet wat mensen nou zo slecht aan die massa vonden.
We hadden bijna quitte gespeeld qua oda/odd, een massa hoeft niet altijd succesvol te zijn als je geen dorpen pakt toch?
Ik had die dag gewoon 999900 troepen van crazy gesloopt hoor xd. En bijna z'n torendorp gepakt (hij booste btw dat dorp wel qua muur + vlaggenbooster def vlag). Goed gedeft van hem opzich, maar qua blunder, nehh. (mijn mening hoor ;) ).
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Beste account: Dit vind ik een lastige, er zijn geen accounts die echt uitblinken deze wereld omdat er echt amper accounts zijn weggespeeld atm. Volgens mij is Archer nog het grootste en dat is weer heel tijdje terug, zegt genoeg.
Als ik toch iemand moet kiezen, ga ik voor .Pikachu. Ze hebben een heel mooi koppel, Umur en Bjorn die kwalitatief heel goed zijn (dat communicatie gedeelte sla ik over :p). Laatste massa van Hunt werd ook gewoon gekilld (Zo'n 600 edels hoorde ik langskomen) dus sowieso mijn complimenten voor de motivatie en activiteit, dat ze het hebben klaargespeeld zonder VV's e.d.
Beste stam:
Aangezien er geen enkele stam zich écht bewezen heeft deel ik gewoon in op ligging & kwaliteit+activiteit.

Ligging:
Hier noem ik Hunt. Deze stam heeft beste save van alle stammen en redelijke lijnen. Dus gebaseerd op ligging zet ik ze hier neer.

Kwaliteit/Activiteit:
GOD. Deze stam laat veel activiteit zien door onder andere gewoon veel VV's te pakken, dat is iets wat vaak spelers doen die tijd over hebben en motivatie voor hebben. Dus hier mijn complimenten voor. Ook denk ik dat de kwaliteit daar per account goed is, beter dan gemiddeld account van Lost of Hunt verwacht ik.

De beste stam speler:
Primigenius, mooi om te zien hoe ze veel moeite in de stam stoppen en de def daar overuren maakt om om op het front aan te komen. Met de VV hulp daarbij bewijst het account zich zeker binnen de stam.

Het grootste ego:
Hier ga ik voor Tuur. Nee, ik vind zijn posts vaak leuk om te lezen hoor, zulke spelers zie ik graag op het AF. Maar komt wel regelmatig met uitspraken waar hij zichzelf ophemelt, is vaak niet heel serieus bedoeld als ik het goed lees. Maar dat moet je niet te vaak doen :p

Beste leider:
Hier kan ik maar één naam invullen, en dat is Justin. Voor zijn TW pauze had hij de stam lekker voor elkaar, liet de stam achter met genoeg leiderspersonen. Na de leave van meerdere accounts binnen Lost (Rise, GWIB, Boef) verloren veel leden in onze stam de motivatie, huidige leiding dat bestond uit Frank en paar anderen, stortte een beetje in. Justin is toen teruggekomen, en de stam was in no-time weer actief en wilden er weer voor gaan. Veel respect Justin <3

Slechtste leider:

Ik denk dat ik hier Frank noem. In de tijd van No, toen Rise en de rest er nog in zaten, was Art ook al geleaved (stamleider die Justin's functies overnam). Toen hebben mensen als Frank het opgepakt, maar uiteindelijk is de stam deels door hem een beetje uit elkaar getrokken door zijn impulsieve acties zonder overleg met de andere 'leidings'personen.

Meest overschatte stam:

Ik vul hier gewoon Hunt in. Op offensief vlak doen ze het zeker niet verkeerd, gooiden volgens mij een prima massa op Pika bijvoorbeeld. Maar bij de counter staan ze direct weer in de min, zat groot verschil in moeite van beide massa's, maar toch was er bij de ene gewoon veel meer winst. Ik had echt hoger niveau van de stam gehad die lange tijd meeste kwantiteit had.

Meest onderschatte stam:

GOD. Bij het afsluiten van de NAP tussen Lost. en Hunt waren volgens mij wel meerdere spelers die dachten dat bepaalde accounts van GOD zo weg zouden zijn. Maar nog steeds staan ze er.
Banana heeft wel wat littekens achter gelaten, maar was nooit een cruciaal account. DrDabb is gewoon ingecalculeerd, als we hier kritiek op zouden geven zou het noord cluster van Captain destijds ook flop zijn geweest. Je moet als stam soms keuzes maken, soms is het beter om dorpen te verliezen op bepaalde plekken ipv massa's def.

Meest overschatte speler:

San-der. Dit account internt voor het grootste deel, heeft bizar veel MB's (QQ trouwens ook hoor) en San-der heeft al #2 op huidige ranglijst nog helemaal niks groots laten zien, stelt me teleur. Maar dit account is zeker niet de enige die ik in mijn hoofd had zitten.

Meest onderschatte speler:

Captain Grom n Blaze.
Dit account is best inactief geweest maar toch heeft GOD er veel tijd in hebben moeten steken om ze uiteindelijk half weg te spelen.
Meen dat er ook wat minder moeite werd gedaan met aanvallen uiteindelijk, teken van onderschatting.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Mijn co's, en meerendeel accounts binnen Lost.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

TheCoon, Purple Haze

Mooiste spelers naam:

Rise Against

Mooiste stam naam:

Lost. De diepere betekenis ervan vind ik mooi.

Favoriete forum poster:

Iedereen die weleens de moeite geeft om mij te liken :oops::oops::oops:

Minst favoriete forum poster:

@Alex Lannon. @We Like Hot Chicks
Dit zijn twee spammers met een beperkt brein, kunnen enkel moddergooien en niet gewoon deftig posten. Alles om vijand zwart te maken, hopelijk zien ze dat TW vijanden geen echte vijanden zijn en de oorlog leuker is als tegenstanders respect voor elkaar hebben en elkaar kunnen waarderen.
Mooiste profiel foto van spelers:
-

Mooiste profiel foto van stammen:

Lost. Moet vast weer van Maarten :eek:

Mooiste actie van de wereld:
Wegspelen van Archer Maximus. Natuurlijk pijnlijk voor onze stam, maar vond het een leuke actie van Hunt destijds en een runner minder is een runner minder zullen we maar zeggen.

Minst mooie actie van de wereld:

De stammenfusie van Hunt, ohnee Real, nee Beats. Pff wat een naamsveranderingen :p
In mijn ogen werd de wereld al een beetje verpest met grote fusie Beats, LW en Opinio. Als dit niet was gebeurd dan was er nu misschien een 1v1v1 geweest op een betere manier (ipv stam leaves en daardoor kut fronten creëren)

Meest belovende speler voor de toekomst:

Primigenius, als ze weten door te breken in het oosten kan dit nog een prachtig account worden.
Meest belovende stam voor de toekomst:
GOD kan grote stappen zetten als ze cruciale account(s) kunnen wegspelen bij Hunt of Lost.
Grootste blunder:
Op GameForce komen spelen met kansloze ligging.
Voor wie heb je nu echt respect:
Justin, Primigenius, Rise Against, .Pikachu, Chef Roadkill.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Justin ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Beste account: Dit vind ik een lastige, er zijn geen accounts die echt uitblinken deze wereld omdat er echt amper accounts zijn weggespeeld atm. Volgens mij is Archer nog het grootste en dat is weer heel tijdje terug, zegt genoeg.
Als ik toch iemand moet kiezen, ga ik voor .Pikachu. Ze hebben een heel mooi koppel, Umur en Bjorn die kwalitatief heel goed zijn (dat communicatie gedeelte sla ik over :p). Laatste massa van Hunt werd ook gewoon gekilld (Zo'n 600 edels hoorde ik langskomen) dus sowieso mijn complimenten voor de motivatie en activiteit, dat ze het hebben klaargespeeld zonder VV's e.d.
Beste stam:
Aangezien er geen enkele stam zich écht bewezen heeft deel ik gewoon in op ligging & kwaliteit+activiteit.

Ligging:
Hier noem ik Hunt. Deze stam heeft beste save van alle stammen en redelijke lijnen. Dus gebaseerd op ligging zet ik ze hier neer.

Kwaliteit/Activiteit:
GOD. Deze stam laat veel activiteit zien door onder andere gewoon veel VV's te pakken, dat is iets wat vaak spelers doen die tijd over hebben en motivatie voor hebben. Dus hier mijn complimenten voor. Ook denk ik dat de kwaliteit daar per account goed is, beter dan gemiddeld account van Lost of Hunt verwacht ik.

De beste stam speler:
Primigenius, mooi om te zien hoe ze veel moeite in de stam stoppen en de def daar overuren maakt om om op het front aan te komen. Met de VV hulp daarbij bewijst het account zich zeker binnen de stam.

Het grootste ego:
Hier ga ik voor Tuur. Nee, ik vind zijn posts vaak leuk om te lezen hoor, zulke spelers zie ik graag op het AF. Maar komt wel regelmatig met uitspraken waar hij zichzelf ophemelt, is vaak niet heel serieus bedoeld als ik het goed lees. Maar dat moet je niet te vaak doen :p

Beste leider:
Hier kan ik maar één naam invullen, en dat is Justin. Voor zijn TW pauze had hij de stam lekker voor elkaar, liet de stam achter met genoeg leiderspersonen. Na de leave van meerdere accounts binnen Lost (Rise, GWIB, Boef) verloren veel leden in onze stam de motivatie, huidige leiding dat bestond uit Frank en paar anderen, stortte een beetje in. Justin is toen teruggekomen, en de stam was in no-time weer actief en wilden er weer voor gaan. Veel respect Justin <3

Slechtste leider:

Ik denk dat ik hier Frank noem. In de tijd van No, toen Rise en de rest er nog in zaten, was Art ook al geleaved (stamleider die Justin's functies overnam). Toen hebben mensen als Frank het opgepakt, maar uiteindelijk is de stam deels door hem een beetje uit elkaar getrokken door zijn impulsieve acties zonder overleg met de andere 'leidings'personen.

Meest overschatte stam:

Ik vul hier gewoon Hunt in. Op offensief vlak doen ze het zeker niet verkeerd, gooiden volgens mij een prima massa op Pika bijvoorbeeld. Maar bij de counter staan ze direct weer in de min, zat groot verschil in moeite van beide massa's, maar toch was er bij de ene gewoon veel meer winst. Ik had echt hoger niveau van de stam gehad die lange tijd meeste kwantiteit had.

Meest onderschatte stam:

GOD. Bij het afsluiten van de NAP tussen Lost. en Hunt waren volgens mij wel meerdere spelers die dachten dat bepaalde accounts van GOD zo weg zouden zijn. Maar nog steeds staan ze er.
Banana heeft wel wat littekens achter gelaten, maar was nooit een cruciaal account. DrDabb is gewoon ingecalculeerd, als we hier kritiek op zouden geven zou het noord cluster van Captain destijds ook flop zijn geweest. Je moet als stam soms keuzes maken, soms is het beter om dorpen te verliezen op bepaalde plekken ipv massa's def.

Meest overschatte speler:

San-der. Dit account internt voor het grootste deel, heeft bizar veel MB's (QQ trouwens ook hoor) en San-der heeft al #2 op huidige ranglijst nog helemaal niks groots laten zien, stelt me teleur. Maar dit account is zeker niet de enige die ik in mijn hoofd had zitten.

Meest onderschatte speler:

Captain Grom n Blaze.
Dit account is best inactief geweest maar toch heeft GOD er veel tijd in hebben moeten steken om ze uiteindelijk half weg te spelen.
Meen dat er ook wat minder moeite werd gedaan met aanvallen uiteindelijk, teken van onderschatting.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Mijn co's, en meerendeel accounts binnen Lost.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

TheCoon, Purple Haze

Mooiste spelers naam:

Rise Against

Mooiste stam naam:

Lost. De diepere betekenis ervan vind ik mooi.

Favoriete forum poster:

Iedereen die weleens de moeite geeft om mij te liken :oops::oops::oops:

Minst favoriete forum poster:

@Alex Lannon. @We Like Hot Chicks
Dit zijn twee spammers met een beperkt brein, kunnen enkel moddergooien en niet gewoon deftig posten. Alles om vijand zwart te maken, hopelijk zien ze dat TW vijanden geen echte vijanden zijn en de oorlog leuker is als tegenstanders respect voor elkaar hebben en elkaar kunnen waarderen.
Mooiste profiel foto van spelers:
-

Mooiste profiel foto van stammen:

Lost. Moet vast weer van Maarten :eek:

Mooiste actie van de wereld:
Wegspelen van Archer Maximus. Natuurlijk pijnlijk voor onze stam, maar vond het een leuke actie van Hunt destijds en een runner minder is een runner minder zullen we maar zeggen.

Minst mooie actie van de wereld:

De stammenfusie van Hunt, ohnee Real, nee Beats. Pff wat een naamsveranderingen :p
In mijn ogen werd de wereld al een beetje verpest met grote fusie Beats, LW en Opinio. Als dit niet was gebeurd dan was er nu misschien een 1v1v1 geweest op een betere manier (ipv stam leaves en daardoor kut fronten creëren)

Meest belovende speler voor de toekomst:

Primigenius, als ze weten door te breken in het oosten kan dit nog een prachtig account worden.
Meest belovende stam voor de toekomst:
GOD kan grote stappen zetten als ze cruciale account(s) kunnen wegspelen bij Hunt of Lost.
Grootste blunder:
Op GameForce komen spelen met kansloze ligging.
Voor wie heb je nu echt respect:
Justin, Primigenius, Rise Against, .Pikachu, Chef Roadkill.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Justin ;)

Dank je wel voor de complimenten :oops:
 
Bovenaan