Golden Awards

Reactiescore
1.365
Omdat het de Trend is, ga ik ook maar eens zo'n lijstje maken xd.

Beste account's:

Chef Roadkill:

Ken ze persoonlijk niet, maar hoor altijd super goeie verhalen over ze en dat ze alles qua off/def super goed voor elkaar hebben, dus bij deze :).


stylomocro:

Deze schatjes ken ik dan wel persoonlijk, maar worden nooit goed aangeprezen..
Maar die lui voor elkaar krijgen als frontspeler zeg je U tegen :D.


Beste stam:

Hunt:

Veel zullen tegen zijn, maar dit is toch echt de meest stabiele stam die er is met de minste verliezen :).
''we moeten nog getest worden'', maar we zullen laten zien dat we het makkelijk aankunnen :D.

De beste stam speler:



Het grootste ego:

Justin/Joachim:

Spreekt voor zich, praten alleen maar bs en denken maar dat ze altijd gelijk hebben.


Beste leider:

AEF/Mattie, Alex :).
Hebben de stam opgezet en alles SUPER GOED geregeld.

Slechtste leider:

Da's een moeilijke..
Maar dan moet ik voor toen ic nog ice town heette kiezen.
Aardig egoïstisch ook en meende dat hij bij de kleinste aanval voor os voor zichzelf opeiste :p.

Meest overschatte stam:

Moeilijke keuze ook, maar denk dan toch LOST.
Op een leuk offensiefje na van vandaag, weinig goeds gezien tbh, behalve wat intern werk :).

Meest onderschatte stam:

Tja, Hunt.
Iedereen praat hunt maar naar beneden, waardoor ze de underdog worden.
Zegt genoeg.


Meest overschatte speler:

QQEEZZ,
Toen er die splitsing kwam tussen real en god, scheet iedereen hem voor QQEEZZ in onze stam xd.
Eigenlijk wat we sindsdien hebben gezien is puur intern/recap werk en slecht deffen.. En zn massa's haalden tot nu toe ook niet super veel uit..


Meest onderschatte speler:

Heer Skills,

Stille kracht noemen we hem ;).
Doet netjes z'n werk en staat zn mannetje tegen qq, die hem nogal een noob vond in die tijd :p.
Gerard en Rick doen hun werk goed!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

M'n huidige stam sws.
En als je dan puur naar de gezelligheid kijkt wie er dan ook wel bij kunnen, sws dan tuurtje en bobo :D.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Rise/Seduced/Louisane.

Gewoon nee, beetje al eerder aangeduid.
En louisane speelde nogal vies spel door al onze bb's in het zuiden op te edelen.
Aardig blij dat ze weg is :p

Mooiste spelers naam:

The Man With No Name


Mooiste stam naam:

God/Helden :D

Favoriete forum poster:

Alex/Lord/Johnny (in het algemeen dan)

Alex en Lord zijn gewoon super baas.
En Johnny/Tuur doet veel moeite om wat te posten, wel respect voor :).


Minst favoriete forum poster:

Justinwebbs/Tyroncor

No comment.


Dikste wannabe op het forum:

JustinWebbs/Calamity.

Ook no comment.


Dikste wannabe in het spel:

Rise Against

Mooiste profiel foto van spelers:

https://gyazo.com/f42715d341ce0f3f725cce0f405940f5
Mooi uitzicht :).

Mooiste profiel foto van stammen:

Helden ofc :).

Mooiste actie van de wereld:

De stammassa van real op Archer, waardoor hij in 1 dag ziek veel dorpen verloor en daardoor meteen ging rennen :).


Meest belovende speler voor de toekomst:

-


Meest belovende stam voor de toekomst:

Hunt

Grootste blunder:

Die domme actie van QQ met zon dikke 135 clears op 1 cf, ging aardig stuk :p. En dat pika het toestaat om z'n eigen def kapot te laten lopen.

Voor wie heb je nu echt respect: Jellie en eigenlijk toen der tijd ook voor Kees voor alle vvs die hij in die tijd gedraaid heeft.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jellie ofc <3.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik had graag een objectiever lijstje gezien.
 
Reactiescore
614
Heb niet zozeer het gevoel dat het over mij gaat, maar toch staat de accountnaam er wel.
Ondanks dat je recht heb op je mening en ik je lijstje daarom waardeer zou ik allicht toch graag horen waarom je niet graag met
het account zou willen spelen en waarom het een wannabe account zou zijn.
Om eerlijk te zijn ken ik je namelijk totaal niet en het lijkt me dan ook sterk dat je mij kent ;)

Daan - Rise Against
 
Reactiescore
1.365
Ik ben NIET eeens met plaatjes awards die horen allemaal naar de plaatjes van mie toe te gaan grgr dronkengat

Haha, het gaat er daar op, wat er op het plaatje staat hé ariana grande is gewoon een HOT CHICK :X.

Ik had graag een objectiever lijstje gezien.

Ik deed m'n best hoor :O.

En Daan, Rise loopt overal te stoken, vindt zn speelstijl niet erg fijn en loopt te stam hoppen/stabben constant.
Ben er gewoon eerlijk in, speel liever gewoon eerlijk spel. Heb het accie in veel werelden uit het niets geinternd omhoog zien komen ;). (bijvoorbeeld W49) Dat een beetje :D.
 
Reactiescore
614
En Daan, Rise loopt overal te stoken, vindt zn speelstijl niet erg fijn en loopt te stam hoppen/stabben constant.
Ben er gewoon eerlijk in, speel liever gewoon eerlijk spel. Heb het accie in veel werelden uit het niets geinternd omhoog zien komen ;). (bijvoorbeeld W49) Dat een beetje :D.

Ik kan je opmerking rondom het stoken begrijpen, ook al ben ik dat zelf niet en is de desbetreffende speler ook niet meer actief.
Speelstijl en hoppen snap ik niet helemaal, met rang odd van 3 of 4 (weet niet precies wat t nu is) kan het niet op internen worden gegooid in ieder geval ;) Daarnaast hebben we in 2 endgame stammen gezeten, No. & GOD (iedereen weet hoe die early stammen werken en dat er enkelen overblijven).

Andere werelden weet ik niks van dus daarbij geloof ik je maar op je woord.
Bedankt voor de reactie!
 

DeletedUser78747

Guest
Meest overschatte speler
QQEEZZ
Als ik de verhalen moet geloven is QQEEZZ de beste speler op de wereld maar dat zie ik van buitenaf enkel aan de hand van de punten. Hun ODA staat al lang stil, ze groeien niet enorm en op hun front boeken ze geen winst. Ondanks dit alles zijn ze de "beste" het is denk ik het verhaal van GOD wat ook op hen reflecteer. Zij moeten zich naar mijn mening nog zeker bewijzen, want de potentie is er zeker met de topspelers die er spelen en fijn zijn in communicatie maar de echte bewijzen moet ik nog zien in de praktijk.

Mooi lijstje en goed onderbouwd, we gaan ons best doen het waar te maken
 

DeletedUser77704

Guest
Mooi lijstje en goed onderbouwd, we gaan ons best doen het waar te maken

Verwacht ook niks anders :)

Omdat het de Trend is, ga ik ook maar eens zo'n lijstje maken xd.

Beste account's:

Chef Roadkill:

Ken ze persoonlijk niet, maar hoor altijd super goeie verhalen over ze en dat ze alles qua off/def super goed voor elkaar hebben, dus bij deze :).


stylomocro:

Deze schatjes ken ik dan wel persoonlijk, maar worden nooit goed aangeprezen..
Maar die lui voor elkaar krijgen als frontspeler zeg je U tegen :D.


Beste stam:

Hunt:

Veel zullen tegen zijn, maar dit is toch echt de meest stabiele stam die er is met de minste verliezen :).
''we moeten nog getest worden'', maar we zullen laten zien dat we het makkelijk aankunnen :D.

De beste stam speler:



Het grootste ego:

Justin/Joachim:

Spreekt voor zich, praten alleen maar bs en denken maar dat ze altijd gelijk hebben.


Beste leider:

AEF/Mattie, Alex :).
Hebben de stam opgezet en alles SUPER GOED geregeld.

Slechtste leider:

Da's een moeilijke..
Maar dan moet ik voor toen ic nog ice town heette kiezen.
Aardig egoïstisch ook en meende dat hij bij de kleinste aanval voor os voor zichzelf opeiste :p.

Meest overschatte stam:

Moeilijke keuze ook, maar denk dan toch LOST.
Op een leuk offensiefje na van vandaag, weinig goeds gezien tbh, behalve wat intern werk :).

Meest onderschatte stam:

Tja, Hunt.
Iedereen praat hunt maar naar beneden, waardoor ze de underdog worden.
Zegt genoeg.


Meest overschatte speler:

QQEEZZ,
Toen er die splitsing kwam tussen real en god, scheet iedereen hem voor QQEEZZ in onze stam xd.
Eigenlijk wat we sindsdien hebben gezien is puur intern/recap werk en slecht deffen.. En zn massa's haalden tot nu toe ook niet super veel uit..


Meest onderschatte speler:

Heer Skills,

Stille kracht noemen we hem ;).
Doet netjes z'n werk en staat zn mannetje tegen qq, die hem nogal een noob vond in die tijd :p.
Gerard en Rick doen hun werk goed!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

M'n huidige stam sws.
En als je dan puur naar de gezelligheid kijkt wie er dan ook wel bij kunnen, sws dan tuurtje en bobo :D.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Rise/Seduced/Louisane.

Gewoon nee, beetje al eerder aangeduid.
En louisane speelde nogal vies spel door al onze bb's in het zuiden op te edelen.
Aardig blij dat ze weg is :p

Mooiste spelers naam:

The Man With No Name


Mooiste stam naam:

God/Helden :D

Favoriete forum poster:

Alex/Lord/Johnny (in het algemeen dan)

Alex en Lord zijn gewoon super baas.
En Johnny/Tuur doet veel moeite om wat te posten, wel respect voor :).


Minst favoriete forum poster:

Justinwebbs/Tyroncor

No comment.


Dikste wannabe op het forum:

JustinWebbs/Calamity.

Ook no comment.


Dikste wannabe in het spel:

Rise Against

Mooiste profiel foto van spelers:

https://gyazo.com/f42715d341ce0f3f725cce0f405940f5
Mooi uitzicht :).

Mooiste profiel foto van stammen:

Helden ofc :).

Mooiste actie van de wereld:

De stammassa van real op Archer, waardoor hij in 1 dag ziek veel dorpen verloor en daardoor meteen ging rennen :).


Meest belovende speler voor de toekomst:

-


Meest belovende stam voor de toekomst:

Hunt

Grootste blunder:

Die domme actie van QQ met zon dikke 135 clears op 1 cf, ging aardig stuk :p. En dat pika het toestaat om z'n eigen def kapot te laten lopen.

Voor wie heb je nu echt respect: Jellie en eigenlijk toen der tijd ook voor Kees voor alle vvs die hij in die tijd gedraaid heeft.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jellie ofc <3.

De afgunst <3 it
 
Reactiescore
533
Ik ben NIET eeens met plaatjes awards die horen allemaal naar de plaatjes van mie toe te gaan grgr dronkengat
Eindelijk iemand dat de kunstzinnigheid van mijn picture vat. Ipv het afgelekte standaard.

Dikke phuh
Ik had graag een objectiever lijstje gezien.
Bwah iedereen heeft het recht op zijn eigen mening en insteek daarom dat dit topic ook leuk kan zijn. Er zijn geen foute antwoorden. Buiten Alex een leuke poster vinden (gniffel gniffel) ^^

Wat men wel vergeten is over qqeezz is dat hij vaak de goede massa's heeft bedacht. Ja die 130 aanvallen op 1 dorp was Mega dom, iedereen had het hem af geraden. Maar Nico is een koppig man. Gelukkig gaf hij achteraf ook toe dat we gelijk hadden...
 
Reactiescore
1.075
Beste account:
hier wil ik graag 2 accounts voor nomineren,
1. Chef roadkill, vanwege de capaciteiten die ze hebben, ik ken Joren al vele jaren ondertussen en tja, blijft een topper, zonde dat hij dit maal niet aan mijn kant staat, Ramon heb ik op een korte tijd op wereld 50 ook gezien en ook hij leek me er wat van te kunnen.
2. San-der, het team op san-der hoort gewoon, zonder enige twijfel, bij de besten van wereld w57, de samenhang, de activiteit en de skills zijn niet zoals menig tegenstanders (vooral goden) beweren, dat is gewoon slechte propaganda, ze zetten zich ook volledig in voor Hunt, ondanks door de slechte propaganda wat anders beweerd word.
Beste stam:
hier ga ik eerlijk niemand in nomineren, ik denk dat er op dit moment gewoon geen beste stam is en alle 3 de topstammen aan elkaar gewaagd zijn momenteel, op termijn zal de activiteit weer belangrijker gaan worden dan de skills, de toekomst zal blijken welke stam van de 3 het langste en het meeste activiteit kan blijven opbrengen. gelukkig hebben we bij Hunt nog steeds de heer skills, dus aan skills komt het niet tekort :):)
De beste stam speler:
FlamingPhoenix en tmwnn, zetten zich steeds onvoorwaardelijk in voor de stam, ondanks alles zouden ze hun eigen front nog leeg zetten om stammies te helpen, bij Lost. zal dit ongetwijfeld primigenius zijn!
Het grootste ego:
Johnny english, laten we eerlijk zijn, ik zou mezelf hier wel kunnen nomineren, maar je eigen stam zo ophemelen als Johnny kan niemand, ondanks ze werkelijk nog niets bewezen hebben, ik kan me buiten itsw18 ook geen enkel ander acc bedenken die elders (andere wereld) al wat bewezen heeft. aan hun om het tegendeel te bewijzen, maar ik vrees er een beetje voor.
Beste leider: Jelle, blijft zich steeds inzetten, ondanks er soms koppige ezeltjes zijn, en geeft niet na een paar tegenslagen op.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
GOD, hebben zichzelf vooral laten overschatten denk ik, buiten de dagelijkse propaganda en een inactieve Lost. speler deels wegedelen hebben ze enkel nog maar geinternt en deff bunkers gecreëerd in de rim.
Meest onderschatte stam: Lost., ik wie persoonlijk Lost als de stam die wel eens als winnend deze oorlog kan uitkomen, als derde hond zeg maar, qua skills en activiteit zit het voorlopig wel goed daar, niet meer of minder als bij hunt en god, maar de rim dat ze kunnen beslaan en daardoor safe zone hebben is enorm, ook de recruit van crazy en lolaapje was een slimme zet, hierdoor moeten wij bij hunt, toch nog steeds onze deff meer verspreiden terwijl lost. in principe de deff zou moeten hebben om deze iets te kunnen bijstacken (zijn beide sws al grotendeels deff)
Meest overschatte speler: QQEEZZ, heeft geen uitleg nodig, deffbunkers in zn rug ten minste aan 5 mil punten , en zelf niets kunnen uithalen ondanks de slagkracht dat hij heeft, ik ga er niet dom over doen, met een goed plan is een acc als QQ dodelijk, maar met een slecht plan is QQ dodelijk voor GOD
Meest onderschatte speler: San-der
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: primigenius, incapable (nieuw team dan toch), itsw18,chef, en mn huidige stammis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: johny, rise
Mooiste spelers naam: Seduced by lies
Mooiste stam naam: Echoes of the lost tribe
Favoriete forum poster: San-der, ondanks hij nauwelijks wat post is het wel steeds nuttig en doorgrond wat hij post, ook de spelers van chef kan je dit meegeven.
Minst favoriete forum poster: johny, propaganda sucks
Mooiste profiel foto van spelers: die van incapable en primi zijn erg mooi, maar ik kies gewoon voor mn eigen plaatje !
108934_large

Mooiste profiel foto van stammen:
108690_large

Mooiste actie van de wereld: 140 clears van qq stoppen met mn short range deff :p
Meest belovende speler voor de toekomst: flamingphoenix
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder:
zelfde als mooiste actie
Voor wie heb je nu echt respect: san-der
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mn cos en mn stammies
 

DeletedUser77704

Guest
Beste account:
hier wil ik graag 2 accounts voor nomineren,
1. Chef roadkill, vanwege de capaciteiten die ze hebben, ik ken Joren al vele jaren ondertussen en tja, blijft een topper, zonde dat hij dit maal niet aan mijn kant staat, Ramon heb ik op een korte tijd op wereld 50 ook gezien en ook hij leek me er wat van te kunnen.
2. San-der, het team op san-der hoort gewoon, zonder enige twijfel, bij de besten van wereld w57, de samenhang, de activiteit en de skills zijn niet zoals menig tegenstanders (vooral goden) beweren, dat is gewoon slechte propaganda, ze zetten zich ook volledig in voor Hunt, ondanks door de slechte propaganda wat anders beweerd word.
Beste stam:
hier ga ik eerlijk niemand in nomineren, ik denk dat er op dit moment gewoon geen beste stam is en alle 3 de topstammen aan elkaar gewaagd zijn momenteel, op termijn zal de activiteit weer belangrijker gaan worden dan de skills, de toekomst zal blijken welke stam van de 3 het langste en het meeste activiteit kan blijven opbrengen. gelukkig hebben we bij Hunt nog steeds de heer skills, dus aan skills komt het niet tekort :):)
De beste stam speler:
FlamingPhoenix en tmwnn, zetten zich steeds onvoorwaardelijk in voor de stam, ondanks alles zouden ze hun eigen front nog leeg zetten om stammies te helpen, bij Lost. zal dit ongetwijfeld primigenius zijn!
Het grootste ego:
Johnny english, laten we eerlijk zijn, ik zou mezelf hier wel kunnen nomineren, maar je eigen stam zo ophemelen als Johnny kan niemand, ondanks ze werkelijk nog niets bewezen hebben, ik kan me buiten itsw18 ook geen enkel ander acc bedenken die elders (andere wereld) al wat bewezen heeft. aan hun om het tegendeel te bewijzen, maar ik vrees er een beetje voor.
Beste leider: Jelle, blijft zich steeds inzetten, ondanks er soms koppige ezeltjes zijn, en geeft niet na een paar tegenslagen op.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
GOD, hebben zichzelf vooral laten overschatten denk ik, buiten de dagelijkse propaganda en een inactieve Lost. speler deels wegedelen hebben ze enkel nog maar geinternt en deff bunkers gecreëerd in de rim.
Meest onderschatte stam: Lost., ik wie persoonlijk Lost als de stam die wel eens als winnend deze oorlog kan uitkomen, als derde hond zeg maar, qua skills en activiteit zit het voorlopig wel goed daar, niet meer of minder als bij hunt en god, maar de rim dat ze kunnen beslaan en daardoor safe zone hebben is enorm, ook de recruit van crazy en lolaapje was een slimme zet, hierdoor moeten wij bij hunt, toch nog steeds onze deff meer verspreiden terwijl lost. in principe de deff zou moeten hebben om deze iets te kunnen bijstacken (zijn beide sws al grotendeels deff)
Meest overschatte speler: QQEEZZ, heeft geen uitleg nodig, deffbunkers in zn rug ten minste aan 5 mil punten , en zelf niets kunnen uithalen ondanks de slagkracht dat hij heeft, ik ga er niet dom over doen, met een goed plan is een acc als QQ dodelijk, maar met een slecht plan is QQ dodelijk voor GOD
Meest onderschatte speler: San-der
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: primigenius, incapable (nieuw team dan toch), itsw18,chef, en mn huidige stammis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: johny, rise
Mooiste spelers naam: Seduced by lies
Mooiste stam naam: Echoes of the lost tribe
Favoriete forum poster: San-der, ondanks hij nauwelijks wat post is het wel steeds nuttig en doorgrond wat hij post, ook de spelers van chef kan je dit meegeven.
Minst favoriete forum poster: johny, propaganda sucks
Mooiste profiel foto van spelers: die van incapable en primi zijn erg mooi, maar ik kies gewoon voor mn eigen plaatje !
108934_large

Mooiste profiel foto van stammen:
108690_large

Mooiste actie van de wereld: 140 clears van qq stoppen met mn short range deff :p
Meest belovende speler voor de toekomst: flamingphoenix
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder:
zelfde als mooiste actie
Voor wie heb je nu echt respect: san-der
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mn cos en mn stammies

Mooie rate <3 Bedankt voor de nominatie
 
Reactiescore
533
Beste account:
hier wil ik graag 2 accounts voor nomineren,
1. Chef roadkill, vanwege de capaciteiten die ze hebben, ik ken Joren al vele jaren ondertussen en tja, blijft een topper, zonde dat hij dit maal niet aan mijn kant staat, Ramon heb ik op een korte tijd op wereld 50 ook gezien en ook hij leek me er wat van te kunnen.
2. San-der, het team op san-der hoort gewoon, zonder enige twijfel, bij de besten van wereld w57, de samenhang, de activiteit en de skills zijn niet zoals menig tegenstanders (vooral goden) beweren, dat is gewoon slechte propaganda, ze zetten zich ook volledig in voor Hunt, ondanks door de slechte propaganda wat anders beweerd word.
Beste stam:
hier ga ik eerlijk niemand in nomineren, ik denk dat er op dit moment gewoon geen beste stam is en alle 3 de topstammen aan elkaar gewaagd zijn momenteel, op termijn zal de activiteit weer belangrijker gaan worden dan de skills, de toekomst zal blijken welke stam van de 3 het langste en het meeste activiteit kan blijven opbrengen. gelukkig hebben we bij Hunt nog steeds de heer skills, dus aan skills komt het niet tekort :):)
De beste stam speler:
FlamingPhoenix en tmwnn, zetten zich steeds onvoorwaardelijk in voor de stam, ondanks alles zouden ze hun eigen front nog leeg zetten om stammies te helpen, bij Lost. zal dit ongetwijfeld primigenius zijn!
Het grootste ego:
Johnny english, laten we eerlijk zijn, ik zou mezelf hier wel kunnen nomineren, maar je eigen stam zo ophemelen als Johnny kan niemand, ondanks ze werkelijk nog niets bewezen hebben, ik kan me buiten itsw18 ook geen enkel ander acc bedenken die elders (andere wereld) al wat bewezen heeft. aan hun om het tegendeel te bewijzen, maar ik vrees er een beetje voor.
Beste leider: Jelle, blijft zich steeds inzetten, ondanks er soms koppige ezeltjes zijn, en geeft niet na een paar tegenslagen op.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
GOD, hebben zichzelf vooral laten overschatten denk ik, buiten de dagelijkse propaganda en een inactieve Lost. speler deels wegedelen hebben ze enkel nog maar geinternt en deff bunkers gecreëerd in de rim.
Meest onderschatte stam: Lost., ik wie persoonlijk Lost als de stam die wel eens als winnend deze oorlog kan uitkomen, als derde hond zeg maar, qua skills en activiteit zit het voorlopig wel goed daar, niet meer of minder als bij hunt en god, maar de rim dat ze kunnen beslaan en daardoor safe zone hebben is enorm, ook de recruit van crazy en lolaapje was een slimme zet, hierdoor moeten wij bij hunt, toch nog steeds onze deff meer verspreiden terwijl lost. in principe de deff zou moeten hebben om deze iets te kunnen bijstacken (zijn beide sws al grotendeels deff)
Meest overschatte speler: QQEEZZ, heeft geen uitleg nodig, deffbunkers in zn rug ten minste aan 5 mil punten , en zelf niets kunnen uithalen ondanks de slagkracht dat hij heeft, ik ga er niet dom over doen, met een goed plan is een acc als QQ dodelijk, maar met een slecht plan is QQ dodelijk voor GOD
Meest onderschatte speler: San-der
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: primigenius, incapable (nieuw team dan toch), itsw18,chef, en mn huidige stammis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: johny, rise
Mooiste spelers naam: Seduced by lies
Mooiste stam naam: Echoes of the lost tribe
Favoriete forum poster: San-der, ondanks hij nauwelijks wat post is het wel steeds nuttig en doorgrond wat hij post, ook de spelers van chef kan je dit meegeven.
Minst favoriete forum poster: johny, propaganda sucks
Mooiste profiel foto van spelers: die van incapable en primi zijn erg mooi, maar ik kies gewoon voor mn eigen plaatje !
108934_large

Mooiste profiel foto van stammen:
108690_large

Mooiste actie van de wereld: 140 clears van qq stoppen met mn short range deff :p
Meest belovende speler voor de toekomst: flamingphoenix
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder:
zelfde als mooiste actie
Voor wie heb je nu echt respect: san-der
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mn cos en mn stammies
Mooi lijstje en bedankt voor de nominaties ^^. Kan ik wel om lachen :D
Wel jammer dat je een paar snelle conclusies hebt gemaakt en daardoor mis bent maar dat hoort wel zo zeker?
 
Reactiescore
533
Dat de rim enkel intern was bv. Er hebben zich onlangs nog maar 2 accounts op ban laten zetten omdat ze het ons niet gunde de dorpen te pakken. Het was easy de rim dat is waar. Maar geen intern. Door die ban nu ook genoodzaakt wat MB's te internen (ofja fuseren ze komen gewoon bij ons). Wat een saai werk, helemaal mijn interesse in TW kwijt nu.
Ook dat we Bij GOD nog niets op andere werelden hebben bewezen klopt ook niet hoor :). Zitten genoeg ervaren mensen in GOD.

Verder zijn de lijstjes natuurlijk zeer subjectief, maar dat vind ik er ook wel leuk aan. Zoals je afgeeft op GOD, ik op Hunt. Allemaal wel grappig ^^

PS: We hebben zelfs een intern van 1 miljoen geweigerd in de rim. Gewoon geantwoord blijf spelen en maak het nog leuk.
 
Reactiescore
1.075
Zijde 1:
Stammen: GOD
Zijde 2:
Stammen: Order, Dust.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 390
Kant 2: 32
Verschil: 358

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,154,334
Kant 2: 298,617
Verschil: 2,855,717

chart




dit zegt vrijwel genoeg ivm het internen he , dat is dan gerekend zonder externe spelers, je geeft zelf aan dat je nog 2 andere accs wou internen maar deze het niet wouden, daar zitten als stam ook nog ruim 100 barbs bij, wat dus een balans maakt van minstens 1/3 overnames intern of barb en de rest van captain of niet bekend (andere rimspelers/intern?)
 
Reactiescore
533
Fusie dabb en boontje heeft daar veel mee te maken he.

Dust en GOD was puur dorpenruil geloof ik ook geen intern.
 

DeletedUser79076

Guest
Zijde 1:
Stammen: GOD
Zijde 2:
Stammen: Order, Dust.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 390
Kant 2: 32
Verschil: 358

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,154,334
Kant 2: 298,617
Verschil: 2,855,717

chart




dit zegt vrijwel genoeg ivm het internen he , dat is dan gerekend zonder externe spelers, je geeft zelf aan dat je nog 2 andere accs wou internen maar deze het niet wouden, daar zitten als stam ook nog ruim 100 barbs bij, wat dus een balans maakt van minstens 1/3 overnames intern of barb en de rest van captain of niet bekend (andere rimspelers/intern?)

Vergeet niet dat order onze mb's stam was he^^ Dus die hoor je eigenlijk niet mee te nemen. Het moet dus alleen dust zijn;)

Ruben | QQEEZZ
 
Reactiescore
533
Vergeet niet dat order onze mb's stam was he^^ Dus die hoor je eigenlijk niet mee te nemen. Het moet dus alleen dust zijn;)

Ruben | QQEEZZ
Jij geen lijstje?

Of zou dat enkel een lofzang voor Tuur zijn? :)
 
Bovenaan