Golden Awards

DeletedUser77159

Guest
Ik 'speel' op Chefs Special maar als Selena de enigste uitdaging is van deze classic vrees ik dat dat nietmeer lang gaat duren.
O jij speelt op Chefs special. Weet ik ook tegen wie ik mag als het zover is :)
 

DeletedUser75803

Guest
Beste speler: Leone, ondanks dat het dikke noobs zijn hebben ze toch het een en anders klaar gespeeld in deze wereld. Ze hebben BAM weg gespeeld en een goede baiss gelegd voor de rest van de wereld.
Beste stam: Premade. Zoals eerder aangegeven hebben premades de werelden vaak gewonnen, vaak staan ze ook dat beetje meer klaar voor de stam en zoals zichtbaar in de ranking hebben ze zich tot noch to positief bewezen.
De beste stam speler: Die khyodyr staat wel altijd voor zijn stam klaar zeg (geen idee!).
Het grootste ego: Marco Polo, en vooral Niels, heeft me toch een ego, tegen deze speler valt bijna niet te praten, heeft overal wel een excuus voor.
Beste leider: De leiding van Pre. en Selena heeft tot nu toe de stam goed bij elkaar gehouden en beide stammen tonen goede saamhorigheid en groei.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: WAR!, na 1 fatsoenlijke aanval zijn ze toch al redelijk wat dorpen kwijt geraakt ook al hadden vele mensen anders verwacht vooraf.
Meest onderschatte stam: BAM, ondanks dat ze weg gespeeld zijn hebben ze veel tegenstand geboden tegen een absolute meerderheid.
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: BattyBoy, heeft een aantal keren goed getimed en weet hoe hij met tegenstand om moet gaan. Onderschat omdat hij nooit hoog in de ranglijst geklommen is.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Ik heb van niemand een bijzonder hoge hoed op dat ik me verplicht voel met mensen in een stam te zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met boosters en interners, ga gewoon lekker uit van je eigen kracht.
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Chicken Tonight!
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel gefarmd
Favoriete forum poster: Martijn (sseg) komt toch wel vaak met goede punten.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:
The Cheap Dealer
Mooiste profiel foto van stammen: Premade
Mooiste actie van de wereld:
Het feit dat KiP weg gespeeld is door Chicken Tonight! ondanks de dreigende stam naam.
Meest belovende speler voor de toekomst: -
Meest belovende stam voor de toekomst: -
Grootste blunder: -
Voor wie heb je nu echt respect:
Paul, die na al zijn misdragingen zijn instelling volledig probeerd om te draaien.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen die mij onderschatten.
 

DeletedUser75803

Guest
Khyo wie was je ook alweer? :p Kan je niet terug vinden in de risk of oda chat, maar herinner je nog wel heel sterk. :)

Marco, daar was ik toen uit gegaan (waarom weet ik zelf ook niet meer).

Dat noobje die in de rim lag en niks anders deed dan safe def en een aantal clears leveren :D
 
Reactiescore
660
Het lijkt in de mode om de favoriete af poster niet te vernoemen.
 

DeletedUser3435

Guest
Je klinkt zo neerbuigend. We zullen het wel zien :)
Ja het is best moeilijk om te geloven dat hier effectief een andere stam is met minimum twee deftige spelers in.. Het enigste wat ik tot nu toe gezien heb zijn boosters en internnoobjes zoals @stef 14. Heeft iemand buiten Pre. zelfs al iemand weggespeeld? Lijkt me sterk.

Bovendien zou ik echt al wel gehoord hebben van een bepaalde speler moest hij iets ofwat skillfull zijn. Maar goed we zullen zien hoe het zich uitspeelt, ik verwacht allesinds niet te veel van de manier waarop deze classic gespeeld gaat worden.
 
Reactiescore
326
Ja het is best moeilijk om te geloven dat hier effectief een andere stam is met minimum twee deftige spelers in.. Het enigste wat ik tot nu toe gezien heb zijn boosters en internnoobjes zoals @stef 14. Heeft iemand buiten Pre. zelfs al iemand weggespeeld? Lijkt me sterk.

Bovendien zou ik echt al wel gehoord hebben van een bepaalde speler moest hij iets ofwat skillfull zijn. Maar goed we zullen zien hoe het zich uitspeelt, ik verwacht allesinds niet te veel van de manier waarop deze classic gespeeld gaat worden.

Ik heb zelfs 2 spelers weggespeeld :cool:
 
Reactiescore
1.167
Grootste ego
 

DeletedUser77658

Guest
Beste speler: Nowhere in the sun, geweldige Bas speelt er dus dat zal wel de beste zijn zeker.
Beste stam: Altijd vertrouwen hebben in je eigen stam, Selena
De beste stam speler: The Cheap Dealer, clears gooien ze met volle genoegen.
Het grootste ego: Naar mijn mening is er op deze wereld nog niet echt een groot ego te voorschijn gekomen.
Beste leider: /
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Fruit, interners
Meest onderschatte stam: Selena, ik zie alleen maar negatieve dingen over mijn stam terwijl we toch mooi 1ste in zowel punten als OD staan.
Meest overschatte speler: Zal wel tevoorschijn komen eens de echte grote fights beginnen.
Meest onderschatte speler: Nowhere in The Sun
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Huidige Selena.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Il Leone
Mooiste spelers naam: Nowhere in the Sun
Mooiste stam naam: Selena Gomez, just because I like her :rolleyes:
Het tofste topic:Golden awards
Het domste topic: Hoeveel gefarmd topic
Favoriete forum poster: Duncan aka Hopeful
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
The Philantropist
Mooiste profiel foto van stammen: Premade.
Mooiste actie van de wereld: Het proper wegspelen van BAM door Il Leone
Meest belovende speler voor de toekomst: *Chaos, lekker rimmen :engel:
Meest belovende stam voor de toekomst: Selena en Premade, wss wordt dit de fight van Cl14
Grootste blunder: Ik die op vakantie gaat en zo tw wat moet missen.
Voor wie heb je nu echt respect: Mmm geen idee
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Men stamgenootjes :)

Jonas (vanuit het zonnige Frankrijk)
 
Reactiescore
1.167
Nu een serieus lijstje graag.
 

DeletedUser3435

Guest
Toch maar even gaan kijken ofdat mijn zusje van 7 niet opeens een AF-account gemaakt heeft.. Ik vind Selena trouwens ook wel de beste stam, vooral Tai Chi is een heel stabiel account.
 

DeletedUser77658

Guest
Toch maar even gaan kijken ofdat mijn zusje van 7 niet opeens een AF-account gemaakt heeft.. Ik vind Selena trouwens ook wel de beste stam, vooral Tai Chi is een heel stabiel account.

Het klopt dat Tai Chi onstabiel is maar dit komt omdat de speler al 4 dagen zuipen is.
 
Bovenaan