Golden Awards

DeletedUser78389

Guest
Ja normaal heb ik er geen probleem mee, maar het zit hem in het woordje onderschat en overschat. Ik zou gewoon graag hebben dat iedereen het hele verhaal erbij post.
Dus: Speler x doet zich altijd groot voor op het forum en gaf aan dat hij verschillende spelers weg zou spelen. Langzamerhand begon ik ook wat van deze speler te verwachten, maar zodra de eerste aanvallen binnenkwamen zette hij zijn account op delete. Hierom is speler x dus de meest overschatte speler voor mij.

In zo'n stukje laat je eerst zien waarom je meer verwachte van die speler en waarom die je nou later niet je verwachtingen waar maakte.
 

DeletedUser46239

Guest
Oke vertel me waar in deze regels staat dat?????????????????
"Meest overschatte speler zou ik zonder na te denken cheap dealer zetten nu. Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?"

Erna ben je er dingen bij gaan zeggen. Mijn post was alleen maar dat je aan de hand van deze regels veel meer spelers als overschat kon aangeven. Je zegt dat ik moet lezen, maar je doet het zelf niet eens. Xuzo heeft op zijn minst evenveel clears gehad van TB, pannenkoeken en pre. Ze hebben zelfs over een tijdspand van 3 dagen aan incommings niks gepakt. Dat wij nou meer dan 4:1 dodgen.

Waarom zit je eigenlijk zoveel onze naam te vermelden? Het enige wat wij gedaan hebben is een beetje druk gezet terwijl ons front duidelijk nog niet klaar was om een degelijke massa te sturen. Het was helemaal niet de bedoeling om toen op jullie te gaan, we maakte toen gewoon gebruik van het feit dat jullie op dat moment onder druk stonden.

Xuzo heeft op zijn minst evenveel clears gehad van TB, pannenkoeken en pre.
Dit is dus een compleet foute stelling, wij hebben er nog enkele cleartjes/edels aan toegevoegd om gewoonweg onze kant wat te laten stacken zodat TB wat kon gaan doen, wij hadden helemaal niet de intentie toen om door te gaan op jullie, misschien een paar dorpjes meegraaien maar verder moet ik jullie telleurstellen.
 

DeletedUser78389

Guest
Waarom zit je eigenlijk zoveel onze naam te vermelden? Het enige wat wij gedaan hebben is een beetje druk gezet terwijl ons front duidelijk nog niet klaar was om een degelijke massa te sturen. Het was helemaal niet de bedoeling om toen op jullie te gaan, we maakte toen gewoon gebruik van het feit dat jullie op dat moment onder druk stonden.

Xuzo heeft op zijn minst evenveel clears gehad van TB, pannenkoeken en pre.
Dit is dus een compleet foute stelling, wij hebben er nog enkele cleartjes/edels aan toegevoegd om gewoonweg onze kant wat te laten stacken zodat TB wat kon gaan doen, wij hadden helemaal niet de intentie toen om door te gaan op jullie, misschien een paar dorpjes meegraaien maar verder moet ik jullie telleurstellen.

Ik heb hier helemaal geen zin in.... Ik heb aangegeven dat ik je naam als voorbeeld gebruikte, omdat jij met je 16 edels de eerste dag en de massa die drie dagen duurde en de clears van tb en van pre ook geen dorpen pakte net zoals TCD nog geen dorpen heeft gepakt. Je was gewoon een makkelijk voorbeeld. En als je je maar half inzet vind ik dat erg dom en zonde van die 22~28 edels van je.

Vooral als TB zelf stopt en jij door gaat laat je duidelijk zien dat je het alleen maar doet om TB te steunen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77666

Guest
Waarom zit je eigenlijk zoveel onze naam te vermelden? Het enige wat wij gedaan hebben is een beetje druk gezet terwijl ons front duidelijk nog niet klaar was om een degelijke massa te sturen. Het was helemaal niet de bedoeling om toen op jullie te gaan, we maakte toen gewoon gebruik van het feit dat jullie op dat moment onder druk stonden.

Xuzo heeft op zijn minst evenveel clears gehad van TB, pannenkoeken en pre.
Dit is dus een compleet foute stelling, wij hebben er nog enkele cleartjes/edels aan toegevoegd om gewoonweg onze kant wat te laten stacken zodat TB wat kon gaan doen, wij hadden helemaal niet de intentie toen om door te gaan op jullie, misschien een paar dorpjes meegraaien maar verder moet ik jullie telleurstellen.
Ik heb jullie bij mijn onderschatte speler neergezet , daardoor is deze discussie ook omdat ik geen uitleg gaf :p
 
Reactiescore
1.049
Beste speler: Hier zal ik echt Chef moeten neerzetten, Is duidelijk het beste acc van de Classic of je het leuk vindt of niet... Ze zijn (lijkt het) overal als de kippen bij, Weinig fouten zien maken en benutten de foutjes bij de tegenstanders goed!
Beste stam: Uhhm laat ik op dit punt even open... Ik kan alleen mensen kwetsen
De beste stam speler: SA: Overuidelijk degene die alles wel oppakken en doen ''als het moet'' Zijn er altijd, ook in de chat als je ze nodig hebt.
Het grootste ego: Is dit nog een vraag? Natuurlijk Paul :D
Beste leider: Mark, Enige die ik heb meegemaakt.
Slechtste leider: WAA34 snap niks van waar die gast constant was, Ze zijn ook nog banned en we weten echt niks.
Meest overschatte stam: Hier ga ik voor het oude WAR! had er echt wel meer van verwacht, maar had ook een mindere puinhoop bij WAL verwacht, Die beiden niet aan ''de basis'' konden voldoen, althans sommige accs
Meest onderschatte stam: Hebben we iets onderschat deze classic?
Meest overschatte speler: Xuzo, Verwachtingen waren hoog die ze niet hebben kunnen waarmaken in mijn ogen, Alles via VV van anderen en anders inactiviteit of foutjes op SA
Meest onderschatte speler: Khyodir, Had ik totaal niks van verwacht. Maar doen t erg goed wat blijkt
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Bas Mark Erik Ous Jonas .. Teveel om op te noemen, had het erg naar m'n zin !
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: tjaa.. Ik zou hebben gezegd Paul ben k bang, Maar dat gebeurt nu
Mooiste spelers naam: Ik vind The Philantrophist wel wat hebben..
Mooiste stam naam: Secara Gopils klinkt goed in de oren
Het tofste topic: ''De Strijd der Titanen''
Het domste topic: ''Het hoeveel heb je gefarmd topic''
Favoriete forum poster: Irritant Mannetje en YoWhite, Mark heeft leuke manier van posten net als krepox.. Erg aggressief en op de counter.. Daarintegen heeft Andries weer een rustig kalme en onderbouwde mening.
Minst favoriete forum poster: Hier zeg ik toch Krepox, Erg vervelend als je ''ertegen'' moet posten.
Dikste wannabe op het forum: Ik ben dat.
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:
Passive Aggresivve
Mooiste profiel foto van stammen: WAL
Mooiste actie van de wereld: de gedachte dat Selena iets met FRotterdam12 had afgesproken :p
Meest belovende speler voor de toekomst: Tis laat
Meest belovende stam voor de toekomst: Tis laat
Grootste blunder: Mijn ''in paniek'' raken tijdens een blitz op NITS
Voor wie heb je nu echt respect: Alle mensen die een solo-front acc moeten runnen en Rens in je team opnemen:
Ofterwel Bas :D
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Alle mensen die noobs op t acc willen om ze te laten leren

XXX naar Selena (Vanaf nu hebben jullie de beste speler ter wereld tegen jullie)
En ''Yoo'' pre,
 
Reactiescore
1.165
Heb nu al medelijden met Leone.........
 

DeletedUser75803

Guest
Meest overschatte stam: Selena? Zodra er een degelijk front komt, gaan ze er maar snel vandoor. Er zijn niet eens 5 fatsoenlijke offensieven uitgevoerd op deze wereld wat erg triest is :(.
 
Bovenaan