Golden Awards

Reactiescore
1.165
Meest onderschatte stam: Selena, ik zie alleen maar negatieve dingen over mijn stam terwijl we toch mooi 1ste in zowel punten als OD staan.

Komaan zeg.. Nr.1 OD zegt helemaal niks. Jullie verliezen zelfs dorpjes :redface:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Enige vorm van argumentatie scheelt al een hoop. Zal vast te maken hebben met die 2 dorpjes? Die kun je mooi verwaarlozen als je naar die Serratus kijkt. Dáár krijg je pas een kwantitatief voordeel van.


Favoriete forum poster:
Duncan aka Hopeful

Dit kan je al niet serieus nemen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
*Chaos, lekker rimmen :engel:

Leuk man. Lekker rimmen op een klessik, goede prestatie ook..

Meest belovende stam voor de toekomst:
Selena en Premade, wss wordt dit de fight van Cl14

Premade, agree. Selena niet. Als dat de fight van deze klessik zou moeten worden is het snel gedaan..

Grootste blunder:
Ik die op vakantie gaat en zo tw wat moet missen.

Tja.. liever vakantie als je het mij vraagt.


Heb ik er al een van jou gezien dan? Ik denk dat ik je die titel van minst favoriete FA poster wel geef nu.

Moet je toch maar even beter kijken...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Beste speler: Nowhere in the sun, geweldige Bas speelt er dus dat zal wel de beste zijn zeker.
Beste stam: Altijd vertrouwen hebben in je eigen stam, Selena
De beste stam speler: The Cheap Dealer, clears gooien ze met volle genoegen.
Het grootste ego: Naar mijn mening is er op deze wereld nog niet echt een groot ego te voorschijn gekomen.
Beste leider: /
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Fruit, interners
Meest onderschatte stam: Selena, ik zie alleen maar negatieve dingen over mijn stam terwijl we toch mooi 1ste in zowel punten als OD staan.
Meest overschatte speler: Zal wel tevoorschijn komen eens de echte grote fights beginnen.
Meest onderschatte speler: Nowhere in The Sun
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Huidige Selena.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Il Leone
Mooiste spelers naam: Nowhere in the Sun
Mooiste stam naam: Selena Gomez, just because I like her :rolleyes:
Het tofste topic:Golden awards
Het domste topic: Hoeveel gefarmd topic
Favoriete forum poster: Duncan aka Hopeful
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
The Philantropist
Mooiste profiel foto van stammen: Premade.
Mooiste actie van de wereld: Het proper wegspelen van BAM door Il Leone
Meest belovende speler voor de toekomst: *Chaos, lekker rimmen :engel:
Meest belovende stam voor de toekomst: Selena en Premade, wss wordt dit de fight van Cl14
Grootste blunder: Ik die op vakantie gaat en zo tw wat moet missen.
Voor wie heb je nu echt respect: Mmm geen idee
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Men stamgenootjes :)

Jonas (vanuit het zonnige Frankrijk)

Je had net zo goed niks kunnen posten.

Favoriete forum poster hopeful? Jezus christus

De tweede al, en dat terwijl ik hier nauwelijks post. Het is wat.

Dit kan je al niet serieus nemen.

Het matcht in ieder geval bij de rest.
 

DeletedUser74552

Guest
Btw, de bedoeling van een GA lijstje is niet om bij beste stam je eigen stam te zetten maar de stam waarvan je denkt dat die het beste is. Prima dat alles spelers van Selena denken dat Selena de beste is maar realistisch gezien, doet zelfs WAL het beter dan Selena dus hoe ze tot die conclusie komen geen enkel idee.

Leuk dat je de moeite neemt iets te schrijven maar neem dan ook de moeite ff wat onderzoek te doen en niet gewoon bij elke nominatie je eigen waanbeeld neer te knallen. Als ik zie dat WAL het beter doet en sterker is dan bijvoorbeeld Premade dan zet ik daar gewoon WAL neer.
 

DeletedUser77658

Guest
Is wel lollig hoe jullie als pubers zo tekeer gaan op een simpel lijstje dat niet eens de bedoeling was om serieus te zijn xp
 

DeletedUser74552

Guest
Is wel lollig hoe jullie als pubers zo tekeer gaan op een simpel lijstje dat niet eens de bedoeling was om serieus te zijn xp

Even serieus, dat maakt het alleen nog maar stommer. Je gaat de tijd en moeite nemen een niet serieus lijstje te typen ? Lijkt me zonde van de tijd maar goed dat is mijn mening. Kan je nog wat onderbouwing geven misschien of is dat te veel gevraagd? Mag ook van iemand anders van Selena komen.
 

DeletedUser3435

Guest
Is wel lollig hoe jullie als pubers zo tekeer gaan op een simpel lijstje dat niet eens de bedoeling was om serieus te zijn xp
De mensen die jij 'pubers' noemt speelde al TW toen jij waarschijnlijk nog met Barbie poppen aan het spelen was. Als je geen serieus lijstje wilt posten, blijf hier dan gewoon weg. Selena heeft atm wel betere dingen te doen.. :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als nieuwe CL speler ga ik toch proberen deze lijst zo objectief mogelijk in te vullen :)

Beste speler:
iL Leone Indomabile, Spelers die ik voor deze CL nog niet kon maar die zichzelf gewoon bewijzen. Ze zien, ze bashen en ze gaan door :cool:. Khyodyr, deze pik die gewoon niks geeft om t feit dat hij solo is en maar door ramt tot hij niet meer kan.
Beste stam:
Niet omdat ik in Premade zit maar puur omdat ik vind dat andere stammen zich nog niet bewezen hebben en Premade toch al een paar leuke actief heeft uitgevoerd. Hier toch om ga ik voor Premade.

Verder ben ik benieuwd hoe WAL zich gaat verhouden met hun mooie cluster en hoe Selena gaat reageren op de bash tegen Tai Chi.
De beste stam speler:
Hiervoor ga ik op de info die ik alleen uit me huidige stam heb wederom toch voor een eigen stam speler; Chefs Special. Altijd bereikbaar, is er als je hem nodig hebt en weet wat hij doet.
Het grootste ego:
Hier ga ik voor YourLastHope & daarna BeraForteR, Op W55 ervaar ik je als een hele fijne gast en kan ook prima met je opschieten maar hier vind ik je toch echt alles behalve bescheiden gozer ;P.
Beste leider:
Hier ga ik niet op antwoorden, leuker om endgame op in te gaan.
Slechtste leider:
Idem.

Meest overschatte stam:
Selena, Ik ken geen spelers uit Selena en hoor er verder (behalve de ophemelende lijstjes van hun eigen leden) ook niks over... Op veel interns na en Tai Chi die momenteel flink aangepakt word zie ik er ook nog niks bijzonders aan af... ik kijk uit naar t fronten ^^.
Meest onderschatte stam:
Virus, Erg klein en daardoor toch onder de radar maar met een goed clustertje en volgendsmij maken ze het AfraidAndDesperate toch wel het leven zuur daar.
Meest overschatte speler:
Serratus Anterior, Tja als de interns er niet waren was dit account momenteel geen rank 1 neem ik aan. Ben benieuwd of ze zich gaan bewijzen de komende weken.
Meest onderschatte speler:
Khyodyr, Zoals al eerder gezegd is deze jonge gewoon een hele goede en gemotiveerde speler. Jammer dat hij niet binnen Pre. speelt :confused:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Op dit moment speel ik al met alle bekende die ik ken hier op de CL en das zat voor mij ^^.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
No comment.
Mooiste spelers naam:
The Cheap Dealer.
Mooiste stam naam:
Stamnaam: Pride Of The Fallen
Tag: Pride.

Het tofste topic:
No comment.
Het domste topic:
No comment.
Favoriete forum poster:
YoWhite. Objectief, actief en niet onnodig veel onzin aan t posten.
Minst favoriete forum poster:
No comment.
Mooiste profiel foto van spelers:
Aangezien ik zelf zoon 10 stuks van deze wereld heb gemaakt ga ik uitsluitend zoeken tussen de afbeeldingen die niet uit mijn mapje komen en dan vind ik die van The Cheap Dealer. toch echt heel tof! Concept sluit goed aan en t kleuren pallet pakt direct je aandacht.

NDHHhAV.jpg

Mooiste profiel foto van stammen:
Premade. Tja sorry... ik vind de rest op deze wereld gewoon niet echt wat aan.

TcwfPaR.png

Mooiste actie van de wereld:
Het aannemen van Boeman in Pre. Niet zo ''Mooi'' ansich, maar de mainspeler Paul is een enorm omstreden speler in de CL wereld... En deze jonge laat echt z'n beste kant zien om gewoon een frisse start te maken. Pre geeft hem die kans en tot op heden gaat dat top! Ik gun het je ^^.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Deze CL is zo nel dat ik denk dat er geen speler meer in de top 100 - 200 zou liggen die zich nog opeens erboven uit gaat boxen op een speciale manier...
Meest belovende stam voor de toekomst:
Zie hierboven ^.
Grootste blunder:
Een vogeltje verluisterde in mijn oor dat er een accountje na een aantal nachtjes doortrekken besloot eens uit te slapen en juist die nacht geblitzt werd en helaas is gevlogen... Zonde :p
Voor wie heb je nu echt respect:
De jongens uit Pre die mij ondanks hun strenge recruitings belijd toch meenemen en bijleren waar nodig :)! Danku mannen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die zich niet alleen inzetten voor de stam maar ook met hart en ziel en bijbehorende emoties zich kunnen opwinden als het even tegen of juist mee zit. Leuk om mee/ tegen te spelen.​
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zal deze week ook eens kijken of ik er wat van kan brouwen.

Een vogeltje verluisterde in mijn oor dat er een accountje na een aantal nachtjes doortrekken besloot eens uit te slapen en juist die nacht geblitzt werd en helaas is gevlogen... Zonde :p

Goh wat klinkt dit me toch bekend in de oren :(
 

DeletedUser77159

Guest
Mensen van Selena kunnen een voorbeeld nemen aan het lijstje van @Unidentified Black Male.
Alleen snap ik niet dat Selena genoemd word als meest overschatte stam. Aangezien iedereen hier op het AF er negatief over is behalve hun eigen leden.

Ik zal binnenkort eens laten zien dat een lid van Selena wel een goed lijstje kan maken :)
 
Reactiescore
1.019
Nja wss omdat ze veel internen met serratus, en nu zon tai chi die dorpen verliest alsof het niks is aan een of andere noobstam.

Kzie uit naar je lijstje dan!
 

DeletedUser77159

Guest
Nja wss omdat ze veel internen met serratus, en nu zon tai chi die dorpen verliest alsof het niks is aan een of andere noobstam.

Kzie uit naar je lijstje dan!
Mwah dat van Serratus is alweer poosje terug en is nu gewoon goed bezig. Kun je van mij aannemen want ik hou het scherp in de gaten :)
De gebeurtenissen op tai chi heeft wel een verklaring en zal je t.z.t wel zien op mijn GA lijstje.
 
Reactiescore
1.019
Is pelkal geen intern dan? 100k oda en 26k als verdediger maar. 0 recap pogingen
 

DeletedUser77159

Guest
Haha, Pelkal was wat te offensief aan het spelen en gooide nogal snel de handoek in de ring. Omdat Pelkal zo snel de hoop opgaf kon Serratus die dorpen makkelijk oppakken.

Het lijkt heel erg op een intern inderdaad, maar dat is het niet. Al mogen we hun er in de stamchat ook graag mee plagen alsof het wel zo is.
 
Reactiescore
326
Btw, de bedoeling van een GA lijstje is niet om bij beste stam je eigen stam te zetten maar de stam waarvan je denkt dat die het beste is. Prima dat alles spelers van Selena denken dat Selena de beste is maar realistisch gezien, doet zelfs WAL het beter dan Selena dus hoe ze tot die conclusie komen geen enkel idee.

Leuk dat je de moeite neemt iets te schrijven maar neem dan ook de moeite ff wat onderzoek te doen en niet gewoon bij elke nominatie je eigen waanbeeld neer te knallen. Als ik zie dat WAL het beter doet en sterker is dan bijvoorbeeld Premade dan zet ik daar gewoon WAL neer.

Volgens mij denken jullie leden ook gewoon allemaal dat Pre. de beste stam is. Wij hebben 2 accounts met de nodige tegenslagen, maar we zorgen ervoor dat die er wel komen. Onze top 3 doet het overigens aardig goed. Achter Knarrel zit een verhaal die jullie binnenkort wel zullen merken.

Overigens probeerde ik in mijn eigen lijstje zelf wel objectief te blijven, door Leone bijvoorbeeld als beste speler te noemen.
 

DeletedUser77159

Guest
Beste speler:
Vind het moeilijk om met mijn spelerskennis buiten mijn eigen stam hier een goed lijstje voor neer te zetten. Ik zal ook beginnen met wie ik in Selena dan echt een topper vind. Dat is dan "Nowhere in the sun" speelt naar mijn mening echt een top team dat kwalitatief sterk is, veel tijd heeft en goed gemotiveerd is.
Buiten Selena lijken de spelers Chefs Special & Xuzo Qra Ngote van Pre. mij erg sterk. Alleen jammer dat de 1e van die 2 al duidelijk heeft laten merken dat hij deze Classic al zo goed als gewonnen beschouwt.

Beste stam:
Op dit moment schat ik Pre. in als de sterkste stam. Ja ik zeg het niet graag, maar over het algemeen lijken de spelers mij allemaal kwalitatief wat sterker dan de rest. Als ze die kwaliteiten kunnen combineren met activiteit en een goede motivatie beschouw ik ze als de grootste kanshebber. Mochten die 2 laatsten niet zo zijn geef ik mijn stam Selena een goede kans.

De beste stam speler:

Wederom moet ik hier Nowhere in the sun weer vermelden. Staat altijd klaar met clears/def/edels/vv's. De ideale stamspeler imo.

Het grootste ego:
Bij de volgende speler weet ik niet of in zijn spel veel "ego" zit, maar zijn arrogantie die hij vertoond op het AF vind ik wel een zwaar minpuntje. Ik heb het dan over bovengenoemde Chefs Special.

Beste leider:

Beschik helaas niet over de info om hier over te oordelen.

Slechtste leider:
mystery men
was als het goed is ook al leider in War! en nu van Fruit.. Als je toch met gros van dezelfde spelers meegaat kun je beter de overtollige leden gewoon uit je stam kicken. Nieuwe stam maken terwijl je front hebt met Selena en Pre. met een OS regel. Ja... lijkt mij gewoon een hele domme zet.

Meest overschatte stam:

Hier wil ik graag WAL voor nomineren. Ik zie af en toe een berichtje langskomen van een mislukte aanval. Dat in combinatie met interns die schijnbaar de meesten ontgaan, doordat wat interns betreft iedereen zich focust op Serratus Anterior

Meest onderschatte stam:
ADI
is een stam die toch wat meer verzet waar 1 van de leden van Selena niet op gerekend had. Hebben we zeker onderschat en moeten we toch even wat meer aandacht aan gaan besteden.

Meest overschatte speler:
iL Leone Indomabile
begon deze Classic al met boostdorpen. Daarnaast overduidelijk gebruik maken van hulpjes om dorpen voor hem te clearen. Verslagen tegenstanders en overnames lopen gewoon niet parallel met elkaar. Al moet ik toegeven dat ik aan dat laatste zelf ook schuldig bent. Maarja. Ik word dan ook niet overschat. Verder wil ik hier totaal niet mee zeggen dat er een slecht team zit op iL Leone Indomabile. Vind alleen niet dat ze zoveel lof verdienen als ze krijgen op dit moment.

Meest onderschatte speler:
Tai Chi
is momenteel druk bezig met slecht presteren. Al is hier een reden voor. Daar waar ik zo nog op terug ga komen. Verder is het team dat er op zit erg goed en heeft mij al een paar keer zeer verrast. Ze komen er straks wel weer bovenop en zullen me vast nog wel meer verassen :)

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Khyodyr
oogt als een hele leuke speler. Lijkt er op dat hij niet voor eigen succes speelt, maar eerder voor het succes van Pre. ,maar als ik kijk naar zijn posts op het AF lijkt het mij wel een leuke speler.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Marco Polo
kan ik me nog wel heugen van een andere spelwereld. Kan mij zijn kata's ook nog wel herinneren. De puinhoop van al mijn boerderijen, smederijen.... etc etc. Naja ik kan ze allemaal wel opnoemen want er bleef niks meer heel.

Mooiste spelers naam:

Toen ik Serratus Anterior voor de eerste keer zag deed het mij meteen aan een mier of miereneter denken. Toen ik hoorde dat hem om een spier in of rondom het schouderblad ging moest ik wel even lachen. Snap alleen niet waarom je dat zou gebruiken als spelersnaam :p

Mooiste stam naam:

Koala!, vind ik wel humor. Zit in ieder geval in mijn straatje.

Het tofste topic:
Golden Awards
spant natuurlijk wel de kroon. Meningen van spelers en het elkaar belachelijk proberen te maken zorgt altijd wel weer voor leuk leesvoer.

Het domste topic:
Support Classic
van Soldier1966. Je kon hem ingame ook wel vinden onder de namen Soldier1966, Soldier1996 of Soldier1997. Ja als je ervoor kiest om je kansen te delen en te spelen op meerdere accounts. Kun je daar beter wel de internetverbinding delen functie voor gebruiken.

Favoriete forum poster:

Clickb*it, Geen rare dingen. Deelt zijn mening. Spreekt normaal. Ja wel mijn favoriet

Minst favoriete forum poster:
Hopeful
zwaar gebrek aan objectiviteit bij deze jongen.

Dikste wannabe op het forum:
YoWhite
naar mijn mening. Denkt overal verstand van te hebben. Probeert prachtige posts te maken waarvan ik de opmaak meestal ook erg netjes vind. Beter dan die van mij in ieder geval, maar ik ben niet zo'n AF liefhebber. Alleen beetje jammer dat hij alles vanuit 1 perspectief bekijkt en voor zoveel dingen de kop in het zand steekt. Beetje teveel tunnelvisie voor iemand die zo hard zijn best doet om als een analist over te komen.

Dikste wannabe in het spel:
Marco Polo
wil graag meedoen met de "bigboys" van Pre. Heb alleen geen idee wat die daar doet.

Mooiste profiel foto van spelers:

98105_large

Mijn favoriete beestje. Prachtig

Mooiste profiel foto van stammen:
98152_large


Mooiste actie van de wereld:

Moet toch het wegspelen van BAM zijn door Pre.
Bij ons rent namelijk iedereen zo'n beetje weg :(

Meest belovende speler voor de toekomst:
Passive Aggressive
lijkt me een naam die we vast nog wel tegen gaan komen. Late start, snelle groei. Verwacht ik nog wel wat van

Meest belovende stam voor de toekomst:

Eindelijk mag ik dan mijn eigen stam Selena echt promoten. De koppen staan dezelfde kant op. Het gaat over het algemeen door de hele stam goed op af en toe een foutje na. Maar iedereen is gemotiveerd en heeft er zin in. We willen er graag wat moois van maken en laten zien dat ook de "minder bekende" spelers van Selena een aardig potje Tribalwars kunnen spelen :)

Grootste blunder:
Tai Chi
kwam op ongelukkige manier even een paar dagen onder vv te staan. Op 1 of andere vage manier ging de vv door miscommunicatie in 4 uur tijd elke account in de stam rond. Natuurlijk ging dat al snel erna gekoppeld met een stuk of wat aanvallen op pas overgenomen dorpen van ADI we konden niet helpen met deffen en dus werd er wat teruggepakt. Hoe het kwam weet ik nog steeds niet. Ik lag zelf te slapen op dat moment en werd wakker in een hele vage situatie, maar een groot blunder kun je het zeker noemen.

Voor wie heb je nu echt respect:

Omdat ik onderhand wel zat ben van het schrijven van deze post zal ik hier maar voor zeggen dat ik wel respect heb voor elke speler die niet begint te rennen bij de eerste de beste inc's. Zie het nog zo vaak dat spelers het allemaal leuk vinden zolang het goed gaat, maar vervolgens als het tegen zit meteen de handdoek in de ring gooien.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Knarrel
zijn humor heeft me al meerdere malen op de grond gekregen van het lachen. Dat krijg je met van die gekke Tukkers he.
 

DeletedUser75803

Guest
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Khyodyr
oogt als een hele leuke speler. Lijkt er op dat hij niet voor eigen succes speelt, maar eerder voor het succes van Pre. ,maar als ik kijk naar zijn posts op het AF lijkt het mij wel een leuke speler.

Ik stab zometeen heel Premade, maar dat weten ze zelf nog niet.. Dus niet doorvertellen he:rolleyes:
 

DeletedUser74552

Guest
Het grootste ego:
Bij de volgende speler weet ik niet of in zijn spel veel "ego" zit, maar zijn arrogantie die hij vertoond op het AF vind ik wel een zwaar minpuntje. Ik heb het dan over bovengenoemde Chefs Special.

Dikste wannabe op het forum:
YoWhite
naar mijn mening. Denkt overal verstand van te hebben. Probeert prachtige posts te maken waarvan ik de opmaak meestal ook erg netjes vind. Beter dan die van mij in ieder geval, maar ik ben niet zo'n AF liefhebber. Alleen beetje jammer dat hij alles vanuit 1 perspectief bekijkt en voor zoveel dingen de kop in het zand steekt. Beetje teveel tunnelvisie voor iemand die zo hard zijn best doet om als een analist over te komen.

Allereerst bedankt voor het nemen van de tijd om een fatsoenlijk lijstje te schrijven. Kan ik waarderen. Iedereen mag mij noemen wat die wilt natuurlijk en je kan me een absolute eikel vinden maar ik probeer wel altijd objectief naar een situatie te kijken. Of dat me lukt is aan de lezer natuurlijk en iets waar ik weinig invloed op heb na het schrijven van een post.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Eindelijk mag ik dan mijn eigen stam Selena echt promoten. De koppen staan dezelfde kant op. Het gaat over het algemeen door de hele stam goed op af en toe een foutje na. Maar iedereen is gemotiveerd en heeft er zin in. We willen er graag wat moois van maken en laten zien dat ook de "minder bekende" spelers van Selena een aardig potje Tribalwars kunnen spelen :)

Grootste blunder:
Tai Chi
kwam op ongelukkige manier even een paar dagen onder vv te staan. Op 1 of andere vage manier ging de vv door miscommunicatie in 4 uur tijd elke account in de stam rond. Natuurlijk ging dat al snel erna gekoppeld met een stuk of wat aanvallen op pas overgenomen dorpen van ADI we konden niet helpen met deffen en dus werd er wat teruggepakt. Hoe het kwam weet ik nog steeds niet. Ik lag zelf te slapen op dat moment en werd wakker in een hele vage situatie, maar een groot blunder kun je het zeker noemen.

Ik wil ook echt niet een beetje selectief quoten maar Selena de meest belovende stam noemen en dan een blunder maken waar je 6 dorpen verliest, waar alle accounts van Selena schijnbaar ook nog eens de kans hadden om dat te voorkomen vind ik wel echt ironisch.


P.S. Ik speel ook op Chefs Special.
 
Bovenaan