Golden Awards

Reactiescore
1.019
Leuk lijstje, maar toch:

Marco polo is een andere speler als .marco polo. Deze spelers bij ons in de stam zijn ABSOLUUT tegen katas, wat er ook gebeurd. Daarnaast is dit acc ook pas voor de nieuwe classick aangemaakt.

Over YoWhite, ik kan me niet een betere leider voorstellen. Altijd correct en nooit een ego. Maar dat is je eigen mening ofc.
Yowhite probeert alleen voor zn stam op te komen opt af, en heeft ook nog nooit iets gezecht dat de wereld al binnen zal zijn. Zo is hij niet.

Daarnaast hebben wij als leone inderdaat een foutje gemaakt in de start. Om ons nu daar nog op te blamen na onze excuses en shit, vind ik beetje ver gaan. Daarnaast hebben wij geen hulpjes meer, alles word door onszelf gedaan. We hadden toendertijd met BAM 20edels gespaard, en buiten echoes heeft niemand maar ook 1 dorp gecleard of helpen vooredelen.
 
Reactiescore
420
Verwar mijn naam aub niet met .Marco Polo

Die noob deed een namechange naar die naam terwijl ik als Marco Polo bij hem in de stam zat. Verder heeft MP nooit op een normale wereld gespeeld dus vooraleer je beschuldigingen gaat uiten check dan eventjes of alles wel klopt. Ik heb al meerdere classics gewonnen dus is het toch normaal dat ik in Pre zit?
 

DeletedUser61134

Guest
P.S. Ik speel ook op Chefs Special.

Wat is de specialiteit als ik vragen mag?
Mijn is GadoGado met zelfgemaakte Saté (Soms zelfs zelfmaak kroepoek) met liefst nog spiesjes hond of vleermuis als extra.
In NL vervang ik de hond/vleesmuis gewoon met kip of lamsvlees.

Verwar mijn naam aub niet met .Marco Polo

Die noob deed een namechange naar die naam terwijl ik als Marco Polo bij hem in de stam zat. Verder heeft MP nooit op een normale wereld gespeeld dus vooraleer je beschuldigingen gaat uiten check dan eventjes of alles wel klopt. Ik heb al meerdere classics gewonnen dus is het toch normaal dat ik in Pre zit?

Denk je nou echt dat mensen hier intelligent genoeg zijn die punt te herkennen? :eek:
Beetje teveel hoop in de mensheid zie ik al!
 

DeletedUser78389

Guest
Leuk lijstje, maar toch:

Marco polo is een andere speler als .marco polo. Deze spelers bij ons in de stam zijn ABSOLUUT tegen katas, wat er ook gebeurd. Daarnaast is dit acc ook pas voor de nieuwe classick aangemaakt.

Over YoWhite, ik kan me niet een betere leider voorstellen. Altijd correct en nooit een ego. Maar dat is je eigen mening ofc.
Yowhite probeert alleen voor zn stam op te komen opt af, en heeft ook nog nooit iets gezecht dat de wereld al binnen zal zijn. Zo is hij niet.

Daarnaast hebben wij als leone inderdaat een foutje gemaakt in de start. Om ons nu daar nog op te blamen na onze excuses en shit, vind ik beetje ver gaan. Daarnaast hebben wij geen hulpjes meer, alles word door onszelf gedaan. We hadden toendertijd met BAM 20edels gespaard, en buiten echoes heeft niemand maar ook 1 dorp gecleard of helpen vooredelen.

Royal Timmie2 Heeft hij ook niet voorgeedeld voor jullie?
 
Reactiescore
510
Die timede recaps op Echoes...
 
Reactiescore
1.167
Niet alleen dat hoor, hij edelde inderdaad voor.. Maar dan om de edels van Leone en Xuzo meen ik dood te laten lopen.
 

DeletedUser78389

Guest
De laatste 3 dorpen. Zomdat we niet over 1-2 uur afstand heen en weer hoefden te gaan lopen.
In ruil hebben wij die dorpen van BAM voor hun gecleard. Als dat al verboden is.

Het was een vraag hoor. Ik kreeg rapportjes dat dat gebeurd was. En je zei dat niemand had voorgeedeld dus ik vroeg het me alleen af.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat is de specialiteit als ik vragen mag?
Mijn is GadoGado met zelfgemaakte Saté (Soms zelfs zelfmaak kroepoek) met liefst nog spiesjes hond of vleermuis als extra.
In NL vervang ik de hond/vleesmuis gewoon met kip of lamsvlees.

Al die belgen snappen niet dat t een band is :(... tis verdorrie en band... :(
 

DeletedUser77159

Guest
Allereerst bedankt voor het nemen van de tijd om een fatsoenlijk lijstje te schrijven. Kan ik waarderen. Iedereen mag mij noemen wat die wilt natuurlijk en je kan me een absolute eikel vinden maar ik probeer wel altijd objectief naar een situatie te kijken. Of dat me lukt is aan de lezer natuurlijk en iets waar ik weinig invloed op heb na het schrijven van een post.
Dat van dat ego was gericht aan Krepox. Ik wist niet dat jij ook speelde op Chefs Special. Verder waardeer ik je pogingen tot objectiviteit. Ook ik merk langzamerhand dat een all seeying eye in the sky niet mogelijk. :)


Ik wil ook echt niet een beetje selectief quoten maar Selena de meest belovende stam noemen en dan een blunder maken waar je 6 dorpen verliest, waar alle accounts van Selena schijnbaar ook nog eens de kans hadden om dat te voorkomen vind ik wel echt ironisch.
Het is niet voor niets een blunder he. Had makkelijk voorkomen kunnen worden, maarja... Blunder he


P.S. Ik speel ook op Chefs Special.
Dat wist ik niet

Leuk lijstje, maar toch:

Over YoWhite, ik kan me niet een betere leider voorstellen. Altijd correct en nooit een ego. Maar dat is je eigen mening ofc.
Yowhite probeert alleen voor zn stam op te komen opt af, en heeft ook nog nooit iets gezecht dat de wereld al binnen zal zijn. Zo is hij niet.
Dat stukje over dat ego was bedoeld richting Krepox. Die voor zover ik weet daar ook speelt. Ook wist ik niet dat YoWhite jullie leider was.

Daarnaast hebben wij als leone inderdaat een foutje gemaakt in de start. Om ons nu daar nog op te blamen na onze excuses en shit, vind ik beetje ver gaan. Daarnaast hebben wij geen hulpjes meer, alles word door onszelf gedaan. We hadden toendertijd met BAM 20edels gespaard, en buiten echoes heeft niemand maar ook 1 dorp gecleard of helpen vooredelen.
Leone zijn acties in het begin van deze classic heeft invloed gehad op het verloop van de classic. Wie weet heeft dat wel net de edge gegeven om BAM te verslaan. Wat dat vooredelen betreft. Heb net al hierboven ergens een andere naam gehoord. Zal me niks verbazen als daar meer bijkomen.

Verwar mijn naam aub niet met .Marco Polo

Die noob deed een namechange naar die naam terwijl ik als Marco Polo bij hem in de stam zat. Verder heeft MP nooit op een normale wereld gespeeld dus vooraleer je beschuldigingen gaat uiten check dan eventjes of alles wel klopt. Ik heb al meerdere classics gewonnen dus is het toch normaal dat ik in Pre zit?
Ik heb het inderdaad niet gechecked. Ik deed mijn beschuldiging op basis van zelfde naam + zelfde pf plaatje. Snap niet dat je nog onder dezelfde naam blijft spelen. Zoals je merkt is die duidelijk besmeurd :)
 

Deleted User - 487849361

Guest
Leone zijn acties in het begin van deze classic heeft invloed gehad op het verloop van de classic. Wie weet heeft dat wel net de edge gegeven om BAM te verslaan. Wat dat vooredelen betreft. Heb net al hierboven ergens een andere naam gehoord. Zal me niks verbazen als daar meer bijkomen.


Ik heb het inderdaad niet gechecked. Ik deed mijn beschuldiging op basis van zelfde naam + zelfde pf plaatje. Snap niet dat je nog onder dezelfde naam blijft spelen. Zoals je merkt is die duidelijk besmeurd :)

Dat niet checken zal ook wel op dat stuk van Leone slaan. Ga gerust navragen, 3 dorpen 1 van Anabyr (die op dat moment al op grijs stond en geen troepen meer had), 1 dorp van Enra, die naast dat ene dorp nog wat dorpen van 1k had. Verwacht dat hier een rapportje van is langsgekomen.
En 1 van Evasive ofzo, tevens z'n laatst dorp en geen activiteit meer gezien.
Deze 3 zijn voorgeedeld door Royal Timmieh (PAA). In ruil hebben wij die dorpen van BAM in hun cluster gecleard voor hun.

Met betrekking tot Babydoll, hier hebben wij juist voorgeedeld voor Echoes.

Geloof verder wat je wilt geloven.
 

DeletedUser77159

Guest
Dat niet checken zal ook wel op dat stuk van Leone slaan. Ga gerust navragen, 3 dorpen 1 van Anabyr (die op dat moment al op grijs stond en geen troepen meer had), 1 dorp van Enra, die naast dat ene dorp nog wat dorpen van 1k had. Verwacht dat hier een rapportje van is langsgekomen.
En 1 van Evasive ofzo, tevens z'n laatst dorp en geen activiteit meer gezien.
Deze 3 zijn voorgeedeld door Royal Timmieh (PAA). In ruil hebben wij die dorpen van BAM in hun cluster gecleard voor hun.

Met betrekking tot Babydoll, hier hebben wij juist voorgeedeld voor Echoes.

Geloof verder wat je wilt geloven.
Dat niet checken slaat op dat stuk van Marco Polo. Dat van jullie is in de gaten gehouden. En het oogt niet alsof het op eigen houtje ging allemaal. En daarmee bedoel ik niet gezamenlijke aanvallen met je stam. Maar echt hulp van buitenaf, maar zoals ik al zei. Hier ook schuldig. Alleen ik draai er niet om heen.

Jullie teren nog steeds op de uitschakeling van BAM. Terwjil je door boosten al een voorsprong had op hun in het begin. Wat hebben jullie sindsdien gedaan?
 

Deleted User - 487849361

Guest
Al eerder wat van BAM weggespeeld (Cae ofzo top 5 acc), en daarvoor gewoon losse spelers zoals iedereen deed. Op dit moment spelen we Kip weg, maar aangezien je het zo goed in de gaten houdt mag dat geen nieuws meer zijn.
TW team heeft niet geband voor die 2 boostdorpen. Als de stam dit had geweten hadden ze er veel eerder een stokje voor gestoken. Daarnaast speelde ik zelf nog niet op Leone toen dat gebeurde.
Het enige punt wat jullie kunnen maken zijn nog steeds die boostdorpen. Daarnaast wordt er ook maar constant op ingespeeld dat we niet zonder slaafjes kunnen.

Daarnaast werd ook al ergens gezegd dat onze OD niet in verhouding is, als ik kijk naar bepaalde andere spelers (SA) is dat van ons veel meer in verhouding.

Verder doe je je naam wel eer aan,
 

DeletedUser59375

Guest
Dat niet checken slaat op dat stuk van Marco Polo. Dat van jullie is in de gaten gehouden. En het oogt niet alsof het op eigen houtje ging allemaal. En daarmee bedoel ik niet gezamenlijke aanvallen met je stam. Maar echt hulp van buitenaf, maar zoals ik al zei. Hier ook schuldig. Alleen ik draai er niet om heen.

Jullie teren nog steeds op de uitschakeling van BAM. Terwjil je door boosten al een voorsprong had op hun in het begin. Wat hebben jullie sindsdien gedaan?

Hmmm
Misschien eens kijken naar oda van il Leone ;)
We zijn leeg en lui, krijgen alle dorpen verschil tussen (2 dorpen en een intern van 100k is best groot)
Voor zover ik weet zijn we dus druk genoeg bezig
 

DeletedUser77159

Guest
Er word niet ingespeeld op dat jullie niet zonder slaafjes kunnen. Als je goed gelezen hebt kun je toch duidelijk zien dat ik toch echt wel zeg dat er wel een goed team op zit. Maar jullie willen natuurlijk alleen maar zien wat je wil zien.

Jullie OD is pas veel later bijgetrokken naar een redelijk aantal. Gaat nog steeds over de 1e 1-6 dorpen. Waar het dus totaal niet in verhouding stond met elkaar. Wat naar mijn mening gewoon net zo erg is als die 100k intern. Begrijp me niet verkeerd. ik vind beide acties not done.

Die fusie van Serratus werd ik ook niet vrolijk van. Maar als je goed opgelet hebt stonden deze spelers ook al in de top 3 als het niet 1 was. En die intern maakte ze 75% groter. Wat wel een verschil is met de 500% die je krijgt als je de eerste 5 dorpjes gewoon zo goed als gratis krijgt. Heb meerdere keren gelezen dat serratus zijn intern 100x zo erg was. Als je zoals ik net noem kijkt naar de percentuele groei. Valt dat van Serratus toch wel in het niets bij jullie. Maar heeft weinig zin om daar nog met jullie over te praten aangezien jullie graag struisvogel gedrag vertonen wat dat soort zaken betreft.

Beide spelers zaten fout. Naar wat mij betreft gewoon even smerig. Beide accounts hebben toegegeven dat het fout was. Lijkt me zo onderhand dan ook wel einde discussie, maar dat het einde discussie is haalt mij nog niet de optie weg om jullie als meest overrated te noemen. Want wat jullie bereikt hebben kan iedereen met oneerlijk kwantiteitsverschil bereikt hebben. Nog steeds noem ik mezelf niet beter, maar zoals eerder genoemd. Wij krijgen die lof ook niet :)
 

DeletedUser59375

Guest
Ik denk dat jij BAM heel erg onderschat.
Zonder kwalitatieve spelers hadden we heb echt niet kunnen inrekenen
 

DeletedUser77159

Guest
Ik denk dat jij BAM heel erg onderschat.
Zonder kwalitatieve spelers hadden we heb echt niet kunnen inrekenen
Ik onderschat BAM niet. Ik zeg dat zonder het oneerlijke kwantiteitsverschil dat jullie hebben verkregen in het begin van de wereld dat het heel anders had kunnen lopen vs BAM.

EDIT: Ik noemde het wegspelen ervan zelf nog in mijn lijstje als mooiste actie. Onze tegenstanders zijn namelijk liever bezig met wegrennen. .Fruit word misschien een leuke. Eens zien wat hun kunnen :)
 
Reactiescore
510
Daar ben ik het niet mee eens.
Wij maakten van de actie op BAM een grootschalige stamactie. BAM is puur gebroken door samenwerking binnen de stam, niet door een kwantiteitsverschil. Vergeet niet dat de verdediger zwaar in het voordeel is op deze wereld.
 
Bovenaan