Golden Awards

Reactiescore
2.303
Naast robin werd ook niet heel veel gedaan he op DD. Al was jij er wel deel van !
 
Reactiescore
1.167
Het is dat jij effectief zoveel op sotr hebt gespeeld.

Dat beweer ik ook nergens. Staat in mijn sig omdat ik op dat moment er speelde. Het nochtans bijna de hele wereld op KoH gespeeld :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wil je ook zo'n mooi plaatje?
Stuur een PM naar *Chaos en wie weet :p

Geen idee wie maker is - promoten gaat dus niet
.[/QUOTE][/QUOTE]

Yh zoon plaatje maken alleen toppers :eek::cool:

Die van *Chaos heb ik ook gemaakt btw...
 

DeletedUser74552

Guest
slechte recruit kan zich later waarmaken lijkt me? we dichten nu de gaten en dan hebben we mooi cluster
verder iets wat totaal hier niks mee te maken heeft: jullie hebben best wel redelijk lang uitgerekt cluster :p
Punt over Serratus: misschien zegt ie tegen jou dat ie niks fout heeft gedaan maar mij wat anders? ik neem aan dat er bij flex ook achter de schermen is gesproken
verder ging dat hele ding over de stamnaam en niet de kata's

We gaan het zien. Voor nu ligt trommeldoos van WAR! en @DragonGoesOppai nog tussen jullie in. Daarnaast heeft hij dus al front met Stef 14. Ik vraag me af of jullie dat gat ooit gaan dichten.
Serratus zegt op het AF hier niets fout te doen. Flex deed dat niet, die zei niks en uiteindelijk een excuses postje.
 
Reactiescore
1.019
Beste speler: Xuzo Qra Ngote. Thomas is een erg goede, maar vooral ook leuke stamgenoot. Heb hoge verwachtingen van hem! :)
Beste stam: Selena heeft meer punten, net zoals War! Toch vind ik mijn eigen stam Pre. de beste indruk maken. Ik denk dat er net iets meer kwaliteit in pre zit als in selena/war.
De beste stam speler: Xuzo, Nooit een probleem voor een vv, of een clear. Erg fijn!
Het grootste ego: -
Beste leider: Andries doet het echt top! Maar er kan natuurlijk een betere leider zijn, maar dat weet ik natuurlijk niet.
Slechtste leider: Deze laat ik open, Ik ken alleen onze eigen leider, en die doet het erg goed!
Meest overschatte stam:Bam! Binnen een paar dagen is iedereen weggeedeld.
Meest onderschatte stam: Nubz, ik denk dat ze na die tegenslagen toch nog wel iets gaan laten zien! :)
Meest overschatte speler: Il leone, wat een noob met die boostdorpen
Meest onderschatte speler: Knarrel, heb verhalen gehoord, dat deze best nog eens zou kunnen verrassen. Laat het maar zien! :)
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Met mijn stamleden nu. Erg leuk groepje
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met grote ego's, die zichzelf voor het stambelang plaatsen.
Mooiste spelers naam: Xuzo Qra Ngote, ook al betekend het niks :d
Mooiste stam naam: Selena
Het tofste topic: GA, en af en toe top/flop spelers, als er maar niet te lang over een onderwerp gaat.
Het domste topic: Hoeveel gefarmt?
Favoriete forum poster: @krepox en @YoWhite vind ik erg sterke posters deze classick.
Minst favoriete forum poster: Serratus anterior
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind die van mij (Il leone) erg mooi. Klasse werk @RebounceTagg!
Mooiste profiel foto van stammen: Premade heeft wel een mooie.
Mooiste actie van de wereld: Tot nu het wegspelen van Bam! Maar, hoop wel dat er mooiere acties zullen volgen :)
Meest belovende speler voor de toekomst: Stef 14, lijkt me wel een prima speler die weet wat hij doet!
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik weet het niet zo goed. Dan is deze voor selena.
Grootste blunder: 2 boostaccjes fixen. Doe ik nooit meer.
Voor wie heb je nu echt respect: Christian, mijn co. Wat een geweldige speler!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stamgenoten. Keep up the good work boys <3
 
Reactiescore
1.167
Hier ook een lijstje, heb het geprobeerd zo objectief mogelijk te houden. Verder heb ik alleen de nuttige awards erin gezet.

Beste speler:
Op dit moment is Il Leone Indomabile veruit de speler die tot op heden het meest gepresteerd heeft op deze wereld. Het wegspelen van Caleastinus, enra 4, Babydoll (dat wel samen met Echoes) en de rest van de stam BAM zal ook snel ten onder gaan. Zeker met Chris op dit account hebben ze een enorme kwalitatieve sprong gemaakt. Welldone.
Beste stam: Op dit moment denk ik Premade. hoeft verder ook niet teveel uitleg bij vind ik.
De beste stam speler: -
Het grootste ego:
Zijn genoeg egotjes deze wereld denk ik.
Beste leider: Weinig meegekregen van andere stammen dus deze laat ik open.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Selena en Nubz. Ik zal beginnen bij de laatstgenoemde. Elk lid van Nubz. had een "goede" start, allemaal wel top 10 maar zodra de edelfase kwam zijn ze toch enorm stilgevallen. Dit terwijl ze enorm goed aan het farmen waren. Voor mij een teken dat ze veel verkeerde keuzes hebben gemaakt waardoor ik ze toch flink heb overschat.
Selena vanwege de vele interns en newgens. Zullen waarschijnlijk makkelijk dooredelen maar zodra ze front hebben met een redelijke stam, zijn ze zo weg.
Meest onderschatte stam: Ik vind dat BAM hier toch wel een vermelding heeft verdiend. Premade had verwacht dat ze redelijk snel konden dooredelen maar BAM hield goed stand. Met name Babydoll was wel wat moeite mee. Helaas werd er veel duur gedefft en waren er nog clears zat.
Daarnaast wil ik graag WAR! hier vernoemen. Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie daar spelen, maar ze houden prima stand in de core. Ben benieuwd.
Meest overschatte speler: Deze gaat naar Serratus Anterior. Internen zich nu makkelijk naar de top, maar ook zodra hij front heeft zal hij snel weg zijn. Internen op een classic is in de meeste gevallen niet gunstig. We zullen het op een tunnelvisie houden.
Meest onderschatte speler: Ik denk dat veel spelers het account Marco Polo nog wel onderschatten. Op dit moment hebben ze een zware ligging met enorm front. Echter speelt hier denk ik één van de betere teams op deze classic, mits actief. Verder zijn er weinig onderschatte accounts op deze classic.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Zit op dit moment wel goed.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die Serratus Anterior.
Mooiste spelers naam: Il Leone Indomabile
Favoriete forum poster:
Op de classic is Martijn @sseg altijd één van de beste posters geweest. Zowel op P&P gebied als ook voor de instellingen, dingen uitrekenen. Chapeau voor hem. Zonde dat Duckje en Poo weinig naar hem geluisterd hebben.
Minst favoriete forum poster: Serratus Anterior, tunnelvisie iets.
Mooiste actie van de wereld: Wegspelen van BAM denk ik.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat alle accounts van de stam Premade belovend voor de toekomst zijn. Verder zou ik ook echt niet weten wat voor (subtop) spelers er nog meer spelen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Premade
Voor wie heb je nu echt respect:
Echt respect is wat overdreven, maar ik denk dat allemandsvriend Paul wel een kleine vermelding verdient. Probeert zich deze classic enorm te verbeteren. Het zijn nog maar woorden, echter ben ik wel benieuwd. Wie weet waar het Paulus brengt mocht hij zo doorgaan.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zijn er maar weinig op TW die dat kunnen. Mijn favoriete Belg is daar wel één van; @MyPride
 
Reactiescore
2.508
Ik zal mij komende week ook eens verdiepen in de wereld en kijken of ik een redelijk lijstje in elkaar kan flansen, voor wat het waard is :D
 
Reactiescore
1.049
Beste speler: Knarrel - was voor mij nog redelijk onbekend maar verrast me zeer positief qua spel en persoonlijkheid ! Verder lijkt Chefs Special me een goede speler kijkende voor de toekomst.
Beste stam: Ik ben liever wat verder in de wereld om dit te zeggen, nog weinig acties gezien die me hebben verrast
De beste stam speler: Zonder twijfel Nowhere in the Sun - Heeft alles over voor anderen en denkt altijd in teambelang
Het grootste ego: -
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam: WAR! Hebben een 360* front en ik vraag me af of ze het lang gaan standhouden met PRE. en Selena als front
Meest onderschatte stam: Zeker Nubz - hebben erg veel tegens;ag maar heb er goede hoop in dat dat nog goedkomt en dat ze blijven samenwerken dan lijkt het me een leuke tegenstander
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Veel mensen die actief zijn en fair play spelen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Puur alle mensen die meerdere kansen hebben gehad en het blijven verpesten
Mooiste spelers naam: Xuzo Qra Ngote - Ziet er erg orgineel uit
Mooiste stam naam: De Plofkippetjes
Het tofste topic: Golde Awards
Het domste topic: het hoeveel heb je gefarmd topic
Favoriete forum poster: sseg en robbeke
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers: ook hier Xuzo Qra Ngote - gaaf plaatje man wie heeft em gemaakt?
Mooiste profiel foto van stammen: PRE. en Selenas zijn beiden wel gaaf
Mooiste actie van de wereld: al die interns zijn geweldig!
Meest belovende speler voor de toekomst: Knarrel
Meest belovende stam voor de toekomst: Premade. hebben veel ervaring en vaak hebben premade stammen de wereld gewonnen . Gevaarlijke tegenstander dus
Grootste blunder: Met DWTW een NAP verbreken waardoor we 5 vs 1 strijd krijgen en het een deff-noob stam is
Voor wie heb je nu echt respect: Jonas - Bas - Mark van *Chaos Nowhere in the Sun en The Cheap Dealer
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: alle mensen die openstaan voor discussie en een goed hart aan TW toedragen

Ik hebv nog geen goed compleet lijstje maar die komt later wel.. nu sommige dingen nog niet Bekend/niet bij mij bekend
 
Reactiescore
46
Beste speler: Geen idee, ik zou zeggen Serratus omdat hij nummer 1 staat maar blijkbaar zegt dat niet heel veel meer
Beste stam: Neutraal, dus ik zal het wel bij mijn eigen stam houden; The Coast [Beach]
De beste stam speler: Ik zou zeggen D.Gray-man (van mijn stam) omdat hij je sowieso wel zou helpen mocht dit nodig zijn, en ik ga niet echt met andere mensen buiten mijn stam om x3
Het grootste ego: Ikkeh :D
Beste leider: D-gray-man, geen idee hoe het zou zijn in andere stammen
Slechtste leider: x
Meest overschatte stam: Blijkbaar zijn dit dus WAR! en Selena ^^
Meest onderschatte stam: Parttime Anonieme Alcoholisten [PAA], Ik ken sommige van de mensen die hierop spelen en ik betwijfel dat er heel veel aandacht naar deze stam is gegaan, maar ik weet in ieder geval zeker dat ze niet slecht zijn ;)
Meest overschatte speler: x
Meest onderschatte speler: x
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Als de stammen wat groter hadden gekund, en we hadden bij elkaar in de buurt gelegen: Alle mensen van PAA en Beach
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: x
Mooiste spelers naam: Geen idee wat het betekent (als het al iets betekent), maar ik vind iL Leone Indomabile wel mooi klinken ^^
Mooiste stam naam: Ik vind 'Fluffy Unicorns' wel wat hebben eigenlijk
Het tofste topic: Ik denk deze, aangezien de rest vooral lijkt te gaan over boosten en internen
Het domste topic: De Top/flop stammen van deze classic
Favoriete forum poster: x
Minst favoriete forum poster: x
Dikste wannabe op het forum: x
Dikste wannabe in het spel: x
Mooiste profiel foto van spelers: Die van mezelf, cause redheads ;)
Mooiste profiel foto van stammen: Fluffy unicorns, vind de foto wel heel fab
Mooiste actie van de wereld: x
Meest belovende speler voor de toekomst:
x
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik denk dat Premade nog wel iets gaat doen, aangezien ze blijkbaar mensen hebben die weten wat ze doen, hoewel ik maar van 2 mensen zeker weet dat ze daar ook echt spelen weet ik wel dat ze goed zijn ^^
Grootste blunder: Ik dacht dat het een slim idee was om iemand te gaan edelen met defense, waarna die specifieke persoon opeens stamdef kreeg en ik letterlijk al mijn defense troepen kwijt was (ik had toen 1 dorp)
Voor wie heb je nu echt respect: Voor de mensen die niet meteen zeggen dat de classic voorbij is door al het internen / boosten / whatever en die gewoon zijn blijven spelen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen die mij shit talken halen bij mij toch wel de motivatie naar boven om toch iets serieuzer te gaan spelen, zeker als ze je een noobje noemen ;)


EDITS: Ik kwam een paar spelfouten tegen
 

DeletedUser74552

Guest
Grootste blunder: Ik dacht dat het een slim idee was om iemand te gaan edelen met defense, waarna die specifieke persoon opeens stamdef kreeg en ik letterlijk al mijn defense troepen kwijt was (ik had toen 1 dorp)

EDITS: Ik kwam een paar spelfouten tegen
Geweldige lijst! Ondanks je niet veel mensen kent en het baseert op puur wat je ziet in de game, bedankt voor het nemen van de tijd. Ik ga echt stuk om die blunder. Weet je dat ook weer voor de volgende keer. Edelen met Def is geen goed idee hahah.
 
Reactiescore
46
Iemand uit mijn stam was zo vriendelijk geweest om die persoon te clearen aangezien ik defensief was gestart, dus die persoon was gecleared dus ik was rustig gaan edelen en toen kwam er stam def
Ik had letterlijk 0 troepen erna x3
 
Bovenaan