Golden Awards

Reactiescore
661
Beste speler: A Tragic Ending is voor mij altijd kwalitatief het beste account geweest. Zijn af en toe problemen geweest met activiteit, maar zijn weer te boven gekomen. Met name Yoeri is gewoon een steengoede speler.
Beste stam: Church. We hebben toch meer problemen gekend dan van buitenaf misschien leek, maar goed standgehouden. Groepje spelers die goed met elkaar samenwerken en de gemiddelde kwaliteit lag ook een stuk hoger dan bij de andere stammen.
De beste stam speler: Charlie Chaplin. Zette altijd de stam op 1, en als dit account dat niet had gedaan was de kans groot geweest dat Church het niet had gehaald.
Het grootste ego: Mike. Uitleg nog nodig?
Beste leider: Yoeri met afstand. In mijn ogen veruit de meest invloedrijke speler geweest deze classic, in positieve zin. Heeft altijd goed weten te bemiddelen en ervoor gezorgd dat Church op het juiste pad bleef.
Slechtste leider: IB leiding, ik walg sowieso al van de tactiek van front ontwijken en proberen zo aan de overwinningsvoorwaarden te raken. Verder slechte recruits gedaan, stam niet bij elkaar kunnen houden.
Meest overschatte stam: Ib zet ik hier niet neer, momenteel weet iedereen wat voor een zooitje ongeregeld dat was. Dus dan Church. Zoals ik al zei, we hebben moeilijke tijden gekend. Tragic en Gig hebben op het randje van de afgrond gestaan en wie weet wat voor impact dat zou hebben op het wereldverloop. Kracht is dan wel weer dat we het wel overleefd hebben ondanks het numerieke overtal van de tegenstanders.
Meest onderschatte stam: Dust. Zitten ook persoonlijkheden in waar ik geen fan van ben, maar onderling leek het te werken. Zonder de bans had Dust ook een veel grotere invloed gehad op deze wereld. Dit is natuurlijk hun eigen schuld, maar ik zou ze kwalitatief onderschat noemen, er vanuit gaande dat de beweringen dat er niet echt bots zijn gebruikt kloppen.
Meest overschatte speler: Alexander-The-Great. Manmanman wat is die slecht zeg. Stacks in het achterland, 150k stacks etc. Zelden zo gelachen bij het aanvallen&deffen. Dat deze speler voorbij de 10k gekomen is mag een wonder genoemd worden.
Meest onderschatte speler: The Fault in Our Stars. Ik persoonlijk had verwacht dat ze meteen de handdoek in de ring zouden gooien. Hebben uiteindelijk toch nog redelijk gedeft, zeker als je bekijkt hoe enorm het front was. Is uiteindelijk na een tijdje toch helemaal mis gegaan, maar hebben een betere poging gedaan dan ikzelf in ieder geval verwacht had.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Oude klessik groepje
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Van deze classic steekt Mike er weer met kop en schouders bovenuit.
Mooiste spelers naam: Christo et Ecclesiae, past ook mooi in het stamthema.
Mooiste stam naam: Our Lady of Perpetual Exemption
Het tofste topic: Valt de laatste tijd wel wat tegen, maar normaalgesproken dit topic en de top/flop topics
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: de joey, sseg, TheCountofMonteChristo
Minst favoriete forum poster: Mike
Dikste wannabe op het forum: ^
Dikste wannabe in het spel: Jop
Mooiste profiel foto van spelers: HansGretel
Mooiste profiel foto van stammen: Church
Mooiste actie van de wereld: Toch de banwave denk ik. Ook al zou er door bepaalde accounts niet gebot zijn, je moet gewoon ver weg blijven van bots en ze niet op je pc hebben staan. Geweldig dat tw er eindelijk wat mee deed. Ofc ook mooi dat cheaters als fluffy eindelijk op hun plaats werden gezet.

Meest belovende speler voor de toekomst: Meneer de Voorzitter
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder: Toen plop banned was meteen een trein doodlopen op een gestacked dorp. :D
Voor wie heb je nu echt respect: Yoeri
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Angela, Jordi en Martijn zijn een enorme steun geweest voor mij deze wereld. Verder de mensen die écht willen winnen en om de stam geven. Hierdoor blijf ik ook vol voor de stam gaan.
Moet ook zeggen dat Christo en Meneer de Voorzitter op de achtergrond ook een zeer grote steun zijn geweest voor de stam. Hadden niet altijd het moeilijkste front, maar altijd werd er winst gepakt en nooit werden er dikke verliezen geleden. Gewoon twee frontaccounts die stabiel staan en er voor zorgen dat de stam zich op andere problemen kan focussen, omdat t daar toch wel goed komt.


SUPER lijstje
goed gedaan
 

DeletedUser39679

Guest
Beste speler: A Tragic Ending is voor mij altijd kwalitatief het beste account geweest. Zijn af en toe problemen geweest met activiteit, maar zijn weer te boven gekomen. Met name Yoeri is gewoon een steengoede speler.
Beste leider: Yoeri met afstand. In mijn ogen veruit de meest invloedrijke speler geweest deze classic, in positieve zin. Heeft altijd goed weten te bemiddelen en ervoor gezorgd dat Church op het juiste pad bleef.

Meest overschatte stam: Ib zet ik hier niet neer, momenteel weet iedereen wat voor een zooitje ongeregeld dat was. Dus dan Church. Zoals ik al zei, we hebben moeilijke tijden gekend. Tragic en Gig hebben op het randje van de afgrond gestaan en wie weet wat voor impact dat zou hebben op het wereldverloop. Kracht is dan wel weer dat we het wel overleefd hebben ondanks het numerieke overtal van de tegenstanders.
Voor wie heb je nu echt respect: Yoeri
.

Na een week lang met me ballen in de zon op een bedje te hebben gelegen is dit nog is leuk om te lezen als je terug komt. Maar even goed, wel teveel 'eer'. Zoals je bij ''Meest Overschatte Stam'' zegt, Tragic heeft ook kritiek gelegen. Dan kan ik het niet aannemen dat je ons bij Beste Speler zet.

En betreft de leiding, voor mijn gevoel doe ik niks hoor. Net zoveel als jullie. Althans, ik probeer net zoveel te doen. Je team is zo sterk als de zwakste schakel zeggen ze wel eens. Nou, als ik met allemaal hersenloze gefrituurde kippetjes moest werken had de stam het ook niet overleefd. Het is dus gewoon aan jullie te danken. Zonder jullie was ik ook geen ''leider''.

Maar erg bedankt Mats. Deze post is ook niet als kritiek op jou bedoelt. Misschien probeer ik het zelf nog even te bevatten en is dat de reden dat ik dit hier zo type:p
 

DeletedUser72071

Guest
En betreft de leiding, voor mijn gevoel doe ik niks hoor. Net zoveel als jullie. Althans, ik probeer net zoveel te doen. Je team is zo sterk als de zwakste schakel zeggen ze wel eens. Nou, als ik met allemaal hersenloze gefrituurde kippetjes moest werken had de stam het ook niet overleefd. Het is dus gewoon aan jullie te danken. Zonder jullie was ik ook geen ''leider''.
Beste leider door gebrek aan beter eh? :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Maak mij leider dan komt alles goed.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha jullie kennen mij te goed.
 
Bovenaan