Golden Awards

Reactiescore
30
Lol je bedoeld die massa van Bro? Wat een paar clears gooien was en een paar random treintjes? Er was amper iets aan bij die massa en je hele mobiele def zooi ging in een keer kapot door allerlei ongebruikelijke acties, maar goed als jij denkt dat IB statestieken een goede bron is om je zelf hoger te kunnen plaatsen als speler en laat staan dat je nog zelfs TA of zelfs scheef en bro er bij denkt te halen is volledig jou visie. Nogmaals het ging erom dat de lijst volgens church kloppend zou moeten zijn, terwijl jij niet op de beste speler plaats hoort, dus ga nou eens niet off topic meneertje:eek:

Deze post is weer lekker onoverzichtelijk en zo slordig in elkaar gezet dat jij vanzelf mijn woorden heel anders uitlegt dan dat ze er staan.

Massa van Bro/TA/Scheef van toen degraderen naar het gooien van een paar clears en een paar random treintjes is wel erg makkelijk zeg, kom op joh. 240 graden front deffen tegen een flinke hoeveelheid clears en met name edels was echt wel wat anders dan jij het hier afdoet hoor. Ik hoef dat niet op te hemelen, maar jij kraakt het onnodig en overdreven af. Jij deed niet eens mee aan die massa, je weet er echt niets vanaf gewoon. Na die massa iets van een week op ODD rang 1 gestaan. Zal wel gekomen zijn door ''een paar clears en random treintjes'' zeker.

Ik zeg niet dat die statistieken ''een goede bron'' zijn om mezelf hoger te kunnen plaatsen als speler. Wel kun je zeggen dat die statistieken er op wijzen dat Voorzitter een groot positief aandeel heeft gehad in die oorlog tegen IB, wat je BIJVOORBEELD mee zou kunnen nemen in het beoordelen wat een account waard is (= in feite wat je doet bij het bepalen van ''Beste speler'').

Daarnaast was dat lijstje een mening van één speler, dat betekent niet dat dat lijstje volgens heel Church kloppend is. Ik vind het niet erg dat jij vindt dat het niet klopt; kan ik prima mee leven. Maar geef dan wel eens wat argumenten i.p.v. ''jij hoort daar niet''. Wat is er overigens off-topic aan hetgeen ik schreef? :eek:
 
Reactiescore
127
Lol je bedoeld die massa van Bro? Wat een paar clears gooien was en een paar random treintjes? Er was amper iets aan bij die massa en je hele mobiele def zooi ging in een keer kapot door allerlei ongebruikelijke acties, maar goed als jij denkt dat IB statestieken een goede bron is om je zelf hoger te kunnen plaatsen als speler en laat staan dat je nog zelfs TA of zelfs scheef en bro er bij denkt te halen is volledig jou visie. Nogmaals het ging erom dat de lijst volgens church kloppend zou moeten zijn, terwijl jij niet op de beste speler plaats hoort, dus ga nou eens niet off topic meneertje:eek:

Volgens mij gaf ik mijn mening dacht ik. En niet die van jou anders had ik wel even contact gezocht met je voordat ik hem zo invullen:D.

Ik geef toch aan dat ik Meneer de Voorzitter een goeie speler vind, het kan best zijn dat jij dat anders ziet maar dat verandert niks aan mijn mening.
 
Reactiescore
30
Ja het is ook volledig aan IB te wijten. Ik bedoel er enkel mee te zeggen dat het wel invloed heeft gehad op de geleverde weerstand.

Dat is zeker waar, bepaalde zaken gingen daardoor gemakkelijker dan het normaal gesproken was gegaan.
 
Reactiescore
1.094
Hoe kan je dat nou zeggen? Ze hebben nog tegen een noemenswaardige speler moeten spelen, no offence, maar bami is niet echt wat je noemt een pro deffer. Ik snap dat het een redelijke speler voor church is, maar de beste? Dat echt zeker niet, dat kan ik je echt nu al vertellen.

PS: Ga eens niet met 3 man tegelijk op iemand reageren, maar doe dat eens met 1 iemand tegelijk, want ik lees echt niets meer dan bijvoorbeeld jij al hebt gezegd dan bij sseg;)

Als iemand zegt dat een 'mening' van een andere persoon onjuist is, en daarbij ook nog eens zelf geen argumentatie geeft staat iedereen vrij daarop te reageren.

Ik wil overigens best een paar quotes en Skype loges ophalen. Maar volgens mij zijn er een aantal Dust spelers geweest die hebben gezegd dat wij verkeerde tactische keuzes maken door een sterk IB account/sterkste/een van de sterkste (not really sure) constant aan te vallen (=bami). Dat maakt je bewering hier wel iewat tegenstrijdig.

Lol je bedoeld die massa van Bro? Wat een paar clears gooien was en een paar random treintjes? Er was amper iets aan bij die massa en je hele mobiele def zooi ging in een keer kapot door allerlei ongebruikelijke acties, maar goed als jij denkt dat IB statestieken een goede bron is om je zelf hoger te kunnen plaatsen als speler en laat staan dat je nog zelfs TA of zelfs scheef en bro er bij denkt te halen is volledig jou visie. Nogmaals het ging erom dat de lijst volgens church kloppend zou moeten zijn, terwijl jij niet op de beste speler plaats hoort, dus ga nou eens niet off topic meneertje:eek:

Laat toch wel blijken dat je er weinig van weet.

Hoe het ook mag zijn, voorzitter heeft denk ik als account een van de beste statistieken t.o.v. de vijand van Church. Dat mag je best wat relativeren gezien sommige omstandigheden. Maar aangezien Church als stam ook de beste statistieken t.o.v. de vijand heeft van de hele wereld, denk ik dat je dit toch even met een andere blik moet aanschouwen. Afgezien van de pittige massa op hun account van 3 stammen, met ruim 250 graden front in een vrij vroege fase.
 

DeletedUser71655

Guest
Ja oke, dat relativeert het natuurlijk wel een stukje. Alleen daar kan Voorzitter niks aan doen. Ik ben nog nooit gebanned in 8 jaar, dus ik zie het dan wel een beetje als een domme fout van de tegenstander. Verder waren Jerome, Sly, Snowcaine, etc. niet gebanned.

Jerome ging al vrij snel rennen, Sly heeft jullie zijn dorpen gewoon gegeven nadat jullie de eerste dorpen gepakt hadden en Snowcaine is volgens mij helemaal niets op gedaan?

Dus veel tegenstand heb je buiten Bami voor zijn ban ook niet echt gehad. Ik ken je verder niet dus ik ga niet oordelen over je kwaliteiten.:p
 
Reactiescore
30
Jerome ging al vrij snel rennen, Sly heeft jullie zijn dorpen gewoon gegeven nadat jullie de eerste dorpen gepakt hadden en Snowcaine is volgens mij helemaal niets op gedaan?

Dus veel tegenstand heb je buiten Bami voor zijn ban ook niet echt gehad. Ik ken je verder niet dus ik ga niet oordelen over je kwaliteiten.:p

Sly duurde ook wel een aardig tijdje voordat hij besloot het op te geven. Daarnaast hebben sly, jerome en snowcaine ons wel aangevallen, dat zij dan bij een tegenaanval het niet tegen kunnen houden is dan ook wel gedeeltelijk te danken aan ons en de verdiensten van onze stam. Tegenstand viel over het algemeen inderdaad mee, maar zonder goed druk te zetten bestonden die accounts waarschijnlijk nog wel, uitgezonderd snowcaine misschien.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jerome ging al vrij snel rennen, Sly heeft jullie zijn dorpen gewoon gegeven nadat jullie de eerste dorpen gepakt hadden en Snowcaine is volgens mij helemaal niets op gedaan?

Dus veel tegenstand heb je buiten Bami voor zijn ban ook niet echt gehad. Ik ken je verder niet dus ik ga niet oordelen over je kwaliteiten.:p

Sly was al zijn troepen kwijt door een blitz van ons en Mdv. Hij kon haast niet anders dan de dorpen opgeven. ;)
 

DeletedUser71655

Guest
Sly duurde ook wel een aardig tijdje voordat hij besloot het op te geven. Daarnaast hebben sly, jerome en snowcaine ons wel aangevallen, dat zij dan bij een tegenaanval het niet tegen kunnen houden is dan ook wel gedeeltelijk te danken aan ons en de verdiensten van onze stam. Tegenstand viel over het algemeen inderdaad mee, maar zonder goed druk te zetten bestonden die accounts waarschijnlijk nog wel, uitgezonderd snowcaine misschien.

Klopt, maar bij welk account dat breekt is dat niet zo?
De meeste accounts worden weggespeeld door inactiviteit van het account zelf, en zeker op de classic kun je nog gewoon doorspelen als je enkel een gedeelte opgeeft omdat je troepen er snel weer staan.




Sly was al zijn troepen kwijt door een blitz van ons en Mdv. Hij kon haast niet anders dan de dorpen opgeven. ;)

Een deel misschien ja, zijn hele account opgeven had zeker niet gehoeven.
 
Reactiescore
1.094
Een deel misschien ja, zijn hele account opgeven had zeker niet gehoeven.

Er waren meer redenen om te stoppen.TA was rete inactief vgm, o.a. tamso niet, orcfighter, mr brainless banned, morillo trok zijn eigen plan. Wat dat betreft hebben ze gewoon gezegd we stoppen na de (goeie) aanval en geven de dorpen aan degene die dat ook verdienen.
 

DeletedUser69389

Guest
Er waren meer redenen om te stoppen.TA was rete inactief vgm, o.a. tamso niet, orcfighter, mr brainless banned, morillo trok zijn eigen plan. Wat dat betreft hebben ze gewoon gezegd we stoppen na de (goeie) aanval en geven de dorpen aan degene die dat ook verdienen.

Grotendeels eens met deze reactie, maar niet dat Morillo zijn eigen plan trok. Want hij heeft uiteindelijk ook de nap met Beauty opgeheven, omdat TA dit wenste, vanwege het feit dat ze niet op Church wenden te gaan.
 

DeletedUser71655

Guest
Er waren meer redenen om te stoppen.TA was rete inactief vgm, o.a. tamso niet, orcfighter, mr brainless banned, morillo trok zijn eigen plan. Wat dat betreft hebben ze gewoon gezegd we stoppen na de (goeie) aanval en geven de dorpen aan degene die dat ook verdienen.

Klopt, dit bevestigt ook wat ik zei.
Namelijk dat de statistieken van voorzitter vs de vijanden er leuk uit zien, maar heel lastig heeft hij het niet gehad.

Maar goed, heeft ook weinig zin om er over door te gaan, ik ken de bespelers van de voorzitter niet dus ga niet zeggen dat ze die beste speler award verdienen of niet verdienen.:p
 
Reactiescore
2.064
Beste speler: SINDS ik speel hebben melle en siemen toch wel het meeste voor mij laten zien
ook doet team christo het goed en hansgretel heeft zich goed teruggevochten
Beste stam: Dust
De beste stam speler: Melle/siemen uit dust over andere stammen kan ik weinig zeggen
Het grootste ego: -
Beste leider: Vind toch dat de leiding van IB het voor hun kwalitief het heel goed aanpakt.. ook houd church zich goed stand
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Church
Meest onderschatte stam: IB
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: The Fault
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: maakt mij nooit uit lijkt me toch wel leuk om nog een x met laurens en martijn te zitten uit church voorderest heel dust ofc
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste spelers naam: Woke up with handcuffs
Mooiste stam naam: Our Lady of Perpetual Exemption
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Siemen
Minst favoriete forum poster: Irriteer me niet aan iemand :p
Meest belovende stam voor de toekomst: Dust
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Melle en siemen sws :p
 
Reactiescore
1.094
Klopt, dit bevestigt ook wat ik zei.
Namelijk dat de statistieken van voorzitter vs de vijanden er leuk uit zien, maar heel lastig heeft hij het niet gehad.

Maar goed, heeft ook weinig zin om er over door te gaan, ik ken de bespelers van de voorzitter niet dus ga niet zeggen dat ze die beste speler award verdienen of niet verdienen.:p

In eerste instantie werd er gewoon gedeffed en goed aangevallen, ja ok daarna was het beeld wel vertekenend door de afgifte maar dat is wel door hun 'kwaliteiten' geweest. Maar je hebt wel zeker een punt hoor, het is sowieso een abstract iets.
 
Reactiescore
1.094
Beste speler:
Defensief vlak moet ik zeggen Kabouter plop daar werd goed gedeffed. Helaas kon dat met woke niet worden gehandhaafd, en daar wil ik niet persee het huidige dorpenverlies aan bestempelen, ik weet nog de vorige echte massa op woke, dat er werd overgestackt op muur 0 (mede dankzij IB deff). Helaas waren toen de meeste clears dood, dus het was in die zin wel effectief, het verlies aan deff was wel echt enorm.
Verder zijn het in mijn ogen niet de beste deffers, maar hun kracht van terugkomen is wel echt enorm Gig Graham II
Op offensief vlak Christo vijandelijke dorpen afname is enorm, gewoon uitstekend team
Beste stam: Church heeft nooit oorlog ontweken, en pakt overal de volle mep. Zeker lastig gehad in fases tegen Dust.
De beste stam speler: Charlie Chapelin altijd clears en deff doneren, zelfs toen de hele rim in opstand kwam tegen hun.
Het grootste ego: Vond Mike altijd hoog van de torenblazen, typisch als eerste gaan rennen.
Beste leider: Dejoey
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam: SMURF & Anvers hebben toch ook aardige statistieken nu. Denk dat niemand de invloed van Anvers had verwacht bij Church. Smurf heeft het gewoon goed gedaan tegen Dust.
Meest overschatte speler: Minister van Justitie het spijt me wel, maar het aanvalspatroon van Minister is als volgt: Heel IB gooit clears op zo n 60 dorpen, resultaat een hoge teller, nou geweldig. Dan komen er de edelclears zodra de eerste dorpjes leeg blijken, van ongeveer 5 uur tot een uur lopen. Zo erg lang (overigens niet gek gezien het front) dat dus zelfs A Tragic Ending nog OS kan sturen. De edelclears worden wel getimed, vaak 300 ms achter de clears. Genoeg iig om tig dorpen er tussen te zetten. Maar ze komen ook soms 300 ms voor de clears aan.

Meest onderschatte speler: Phuture noize zit gewoon goed team op.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel Church & Basher.king & Anvers & nog paar andere wel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mike en alle interners uit IB
Mooiste spelers naam: Christo et Ecclesiae
Mooiste stam naam: Our Lady of Perpetual Exemption
Het tofste topic: Top/flop stammen
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Howlin, Zaeres, Dutchgangster, Dragoon22, xstreetx
Minst favoriete forum poster: Mike & Malle knakkers
Dikste wannabe op het forum: zie hierboven
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld:
Joachim die een treintje stuurt op een dorpje waar hij al minstens een uur op clears aan het timen was. Zijn edels komen echt 200 ms later aan. En hij kan ze niet annuleren Stuurt ie nog een trein :p

Verder Charlie Chapelin die een 'intern' zou zijn voor hansgretel & mier als een soortige DU/MB voor hansgretel :D

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst: Church
Grootste blunder: uh dorpen verliezen :( was echt super onnodig.
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die echt samenwerken en weten wat je van de ander kan verwachten.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's :D
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
661
Beste speler:
Defensief vlak moet ik zeggen Kabouter plop daar werd goed gedeffed. Helaas kon dat met woke niet worden gehandhaafd, en daar wil ik niet persee het huidige dorpenverlies aan bestempelen, ik weet nog de vorige echte massa op woke, dat er werd overgestackt op muur 0 (mede dankzij IB deff). Helaas waren toen de meeste clears dood, dus het was in die zin wel effectief, het verlies aan deff was wel echt enorm.
Verder zijn het in mijn ogen niet de beste deffers, maar hun kracht van terugkomen is wel echt enorm Gig Graham II
Op offensief vlak Christo vijandelijke dorpen afname is enorm, gewoon uitstekend team
Beste stam: Church heeft nooit oorlog ontweken, en pakt overal de volle mep. Zeker lastig gehad in fases tegen Dust.
De beste stam speler: Charlie Chapelin altijd clears en deff doneren, zelfs toen de hele rim in opstand kwam tegen hun.
Het grootste ego: Vond Mike altijd hoog van de torenblazen, typisch als eerste gaan rennen.
Beste leider: Dejoey
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam: SMURF & Anvers hebben toch ook aardige statistieken nu. Denk dat niemand de invloed van Anvers had verwacht bij Church. Smurf heeft het gewoon goed gedaan tegen Dust.
Meest overschatte speler: Minister van Justitie het spijt me wel, maar het aanvalspatroon van Minister is als volgt: Heel IB gooit clears op zo n 60 dorpen, resultaat een hoge teller, nou geweldig. Dan komen er de edelclears zodra de eerste dorpjes leeg blijken, van ongeveer 5 uur tot een uur lopen. Zo erg lang (overigens niet gek gezien het front) dat dus zelfs A Tragic Ending nog OS kan sturen. De edelclears worden wel getimed, vaak 300 ms achter de clears. Genoeg iig om tig dorpen er tussen te zetten. Maar ze komen ook soms 300 ms voor de clears aan.

Meest onderschatte speler: Phuture noize zit gewoon goed team op.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel Church & Basher.king & Anvers & nog paar andere wel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mike en alle interners uit IB
Mooiste spelers naam: Christo et Ecclesiae
Mooiste stam naam: Our Lady of Perpetual Exemption
Het tofste topic: Top/flop stammen
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Howlin, Zaeres, Dutchgangster, Dragoon22, xstreetx
Minst favoriete forum poster: Mike & Malle knakkers
Dikste wannabe op het forum: zie hierboven
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld:
Joachim die een treintje stuurt op een dorpje waar hij al minstens een uur op clears aan het timen was. Zijn edels komen echt 200 ms later aan. En hij kan ze niet annuleren Stuurt ie nog een trein :p

Verder Charlie Chapelin die een 'intern' zou zijn voor hansgretel & mier als een soortige DU/MB voor hansgretel :D

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst: Church
Grootste blunder: uh dorpen verliezen :( was echt super onnodig.
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die echt samenwerken en weten wat je van de ander kan verwachten.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's :D

Dat je mij niet aanduidt als meest belovende speler voor de toekomst vind ik sneu. Geen def meer.
 
Bovenaan