Golden Awards

Reactiescore
510
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 
Reactiescore
88
Beste speler: Charlie Chaplin
Beste stam: Mental
De beste stam speler: Charlie Chaplin
Het grootste ego: Charlie Chaplin
Beste leider: Charlie Chaplin
Slechtste leider: Joël :cool:
Meest overschatte stam: 711
Meest onderschatte stam: Mental
Meest overschatte speler: The Fault voor nu
Meest onderschatte speler: Charlie Chaplin
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Risk (cl9)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam: Charlie Chaplin
Mooiste stam naam: Geen mooie tbh..
Het tofste topic: Top/flop stammen /spelers
Het domste topic: Dit.
Favoriete forum poster: Berno, Wouter, Elko
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Fault atm
Dikste wannabe in het spel: Fault atm
Mooiste profiel foto van spelers: geen interesse
Mooiste profiel foto van stammen: geen interesse
Mooiste actie van de wereld: geen acties geweest

Meest belovende speler voor de toekomst: HansGretel
Meest belovende stam voor de toekomst: Mental
Grootste blunder: Mike die kwam zeiken over anoniem spelen en daarna kata's kreeg.
Voor wie heb je nu echt respect: Berno, Tommartijn, Wouter, Jordi, yoeri..
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ikzelf

• Alle negatieve reacties naar 711 en The Fault omwille van dat ze beweren 5 dorpjes intern te hebben gehad, terwijl als andere spelers voor je clearen en jij er een trein achter zet het ook gewoon intern is imo.

• Alle positieve reacties naar mezelf zijn zelfspot omdat het veel te vroeg is om serieuze lijstjes te maken. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Beste speler: Charlie Chaplin
Beste stam: Mental
De beste stam speler: Charlie Chaplin
Het grootste ego: Charlie Chaplin
Beste leider: Charlie Chaplin
Slechtste leider: Joël :cool:
Meest overschatte stam: 711
Meest onderschatte stam: Mental
Meest overschatte speler: The Fault voor nu
Meest onderschatte speler: Charlie Chaplin
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Risk (cl9)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam: Charlie Chaplin
Mooiste stam naam: Geen mooie tbh..
Het tofste topic: Top/flop stammen /spelers
Het domste topic: Dit.
Favoriete forum poster: Berno, Wouter, Elko
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Fault atm
Dikste wannabe in het spel: Fault atm
Mooiste profiel foto van spelers: geen interesse
Mooiste profiel foto van stammen: geen interesse
Mooiste actie van de wereld: geen acties geweest

Meest belovende speler voor de toekomst: HansGretel
Meest belovende stam voor de toekomst: Mental
Grootste blunder: Mike die kwam zeiken over anoniem spelen en daarna kata's kreeg.
Voor wie heb je nu echt respect: Berno, Tommartijn, Wouter, Jordi, yoeri..
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ikzelf

• Alle negatieve reacties naar 711 en The Fault omwille van dat ze beweren 5 dorpjes intern te hebben gehad, terwijl als andere spelers voor je clearen en jij er een trein achter zet het ook gewoon intern is imo.

• Alle positieve reacties naar mezelf zijn zelfspot omdat het veel te vroeg is om serieuze lijstjes te maken. :rolleyes:

Dat noem ik nou toch eens een mooi objectief lijstje:rolleyes:
 
Reactiescore
30
Uitstekend lijstje. Voor een forum zo dood als dit althans. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
1.094
Beetje nieuw leven in blazen. Denk dat we wel iets meer kunnen zeggen dan 2 weken geleden.

Beste speler: Op dit moment doet denk ik Charlie Chaplin het als een van de beste denk ik. Nou groeit Meneer de Voorzitter ook lekker door. De spelers ken ik niet dus kan ik dan niet goed beoordelen op hun kwaliteiten.
Beste stam: IB of Mental. IB heeft fair play hoog in t vaandel staan lijkt me na die actie uit 511. Dat is sowieso een pluspunt. Daarnaast ziet het er IG & hier op het AF uit als een stabiele stam. Mental is zelfs met 6 spelers de grootste stam al, met voorsprong van 34 dorpen.
De beste stam speler: Denk ook hier weer charlie chapelin.
Het grootste ego: /
Beste leider: /
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: 711 schijnbaar? Blijkbaar toch niet zo stabiel. Interne onrust met snel weggespeelde accounts, backstabs en mensen die leaven. Zonde. Daarnaast Pura toch ook opeens verdwenen.

Meest onderschatte stam:
Persoonlijk denk ik dat de hele top 5 elkaar een beetje onderschat. Scheef had ik weinig van gehoord, maar ze liggen relatief ongehinderd door te groeien in het zuidwesten van de wereld. TA gaat ook vrij hard, al is de centrale ligging wel vervelend.
Meest overschatte speler: Fluffybutdangerous
Meest onderschatte speler: Oei.. zou ik even niet weten
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, zit ook met mensen in de stam waarmee ik nooit eerder contact mee had. Ben dus benieuwd hoe dit gaat uitpakken :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Fluffybutdangerous
Mooiste spelers naam: Christo et Ecclesiae
Mooiste stam naam: /
Het tofste topic: Top Flop stammen
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Vind Jack Torrance en Lex Talionis af en toe wel leuk uit de hoek komen. Verder Zaeres, Dutchgangster en Chimairajoel
Minst favoriete forum poster: Sapjes vond ik vies tegen vallen. Komt heel denigrerend over vooral wanneer die die eruit gelult was. Ook intellegence network, maar die vind ik nu ook weer wat sterkere posts hebben. Verder nog Rupelsoldaten omdat hij naar mijn mening iets te snel conclusies trekt, en soms ook dingen ja lijkt wel bij verzint.
Dikste wannabe op het forum: Die ene dude die het grappig vond op te scheppen over ze x honderd kata's in het prille begin.
Dikste wannabe in het spel: Die weggespeelde dudes van dat 711 accie.
Mooiste profiel foto van spelers: Embracing Life
Mooiste profiel foto van stammen: Zijn wel een aantal grappige zoals die van Scheef en IB. Daarnaast nostalgie van Mercy en Mental. Echt mooi vind ik die van locomotion en Life of Meaning.

Mooiste actie van de wereld: Cleartje weg werken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Christo et Ecclesiae
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat iedere stam nog echt moet gaan laten zien wat ze kunnen.
Grootste blunder: Ik had in een clear die ik stuurde slechts 300 lc meegestuurd ipv 3000. Zonde, want in 2 clears was het dorpje leeg geweest nu koste het me veel meer troepen, gs en tijd.
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn co's buren en vrienden
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tja mijn co's natuurlijk :)
Had met 1 eerder op een wereld geco'd. De andere 2 niet, en toch loopt het als een machine :D
 

DeletedUser76805

Guest
Beetje nieuw leven in blazen. Denk dat we wel iets meer kunnen zeggen dan 2 weken geleden.

Beste speler: Op dit moment doet denk ik Charlie Chaplin het als een van de beste denk ik. Nou groeit Meneer de Voorzitter ook lekker door. De spelers ken ik niet dus kan ik dan niet goed beoordelen op hun kwaliteiten.
De beste stam speler: Denk ook hier weer charlie chaplin.

Thanks Martijn, ik doe mijn best :)
 

DeletedUser73972

Guest
Beetje nieuw leven in blazen. Denk dat we wel iets meer kunnen zeggen dan 2 weken geleden.

Beste speler: Op dit moment doet denk ik Charlie Chaplin het als een van de beste denk ik. Nou groeit Meneer de Voorzitter ook lekker door. De spelers ken ik niet dus kan ik dan niet goed beoordelen op hun kwaliteiten.
Beste stam: IB of Mental. IB heeft fair play hoog in t vaandel staan lijkt me na die actie uit 511. Dat is sowieso een pluspunt. Daarnaast ziet het er IG & hier op het AF uit als een stabiele stam. Mental is zelfs met 6 spelers de grootste stam al, met voorsprong van 34 dorpen.
De beste stam speler: Denk ook hier weer charlie chapelin.
Het grootste ego: /
Beste leider: /
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: 711 schijnbaar? Blijkbaar toch niet zo stabiel. Interne onrust met snel weggespeelde accounts, backstabs en mensen die leaven. Zonde. Daarnaast Pura toch ook opeens verdwenen.

Meest onderschatte stam:
Persoonlijk denk ik dat de hele top 5 elkaar een beetje onderschat. Scheef had ik weinig van gehoord, maar ze liggen relatief ongehinderd door te groeien in het zuidwesten van de wereld. TA gaat ook vrij hard, al is de centrale ligging wel vervelend.
Meest overschatte speler: Fluffybutdangerous
Meest onderschatte speler: Oei.. zou ik even niet weten
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, zit ook met mensen in de stam waarmee ik nooit eerder contact mee had. Ben dus benieuwd hoe dit gaat uitpakken :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Fluffybutdangerous
Mooiste spelers naam: Christo et Ecclesiae
Mooiste stam naam: /
Het tofste topic: Top Flop stammen
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Vind Jack Torrance en Lex Talionis af en toe wel leuk uit de hoek komen. Verder Zaeres, Dutchgangster en Chimairajoel
Minst favoriete forum poster: Sapjes vond ik vies tegen vallen. Komt heel denigrerend over vooral wanneer die die eruit gelult was. Ook intellegence network, maar die vind ik nu ook weer wat sterkere posts hebben. Verder nog Rupelsoldaten omdat hij naar mijn mening iets te snel conclusies trekt, en soms ook dingen ja lijkt wel bij verzint.
Dikste wannabe op het forum: Die ene dude die het grappig vond op te scheppen over ze x honderd kata's in het prille begin.
Dikste wannabe in het spel: Die weggespeelde dudes van dat 711 accie.
Mooiste profiel foto van spelers: Embracing Life
Mooiste profiel foto van stammen: Zijn wel een aantal grappige zoals die van Scheef en IB. Daarnaast nostalgie van Mercy en Mental. Echt mooi vind ik die van locomotion en Life of Meaning.

Mooiste actie van de wereld: Cleartje weg werken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Christo et Ecclesiae
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat iedere stam nog echt moet gaan laten zien wat ze kunnen.
Grootste blunder: Ik had in een clear die ik stuurde slechts 300 lc meegestuurd ipv 3000. Zonde, want in 2 clears was het dorpje leeg geweest nu koste het me veel meer troepen, gs en tijd.
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn co's buren en vrienden
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tja mijn co's natuurlijk :)
Had met 1 eerder op een wereld geco'd. De andere 2 niet, en toch loopt het als een machine :D

Ten eerste thanks voor IB een stabiele, faire stam te noemen, ik wist niet dat dat geval met 511 ook jullie oren had bereikt. Voor de rest jammer dat ik 1 van je minst favoriete forumposters ben, zal proberen mezelf wat aan te passen :'(
 
Reactiescore
1.094
Ja een co had een van die 511 leden een pm gestuurd wat er precies gaande was (stond ook wat op het profiel). En verder tja geen idee waar ik het van hoorde :p
 
Bovenaan