Golden Awards

Deleted User - 2248860

Guest
Ik speelde classic 6, sindsdien geen echt mooie instellingen meer gezien. Hier ook enkel beginnen spelen omdat ik gevraagd werd.

PS: Ik ben niet gefrustreerd hoor, ik spoog bijna mijn chocomelkje over mijn toetsenbord toen ik je lijstje las!

Vaag dat je dan uitspraken doet over mijn prestaties. Iig, een goede mascotte zal je vast en zeker wel geweest zijn!
 

DeletedUser72071

Guest
Favoriete forum poster: Zaeres & EagleEye. & Stinkaap Joel
Hola waar heb ik dit aan verdiend? :D

Ik maakte Church helemaal niet zwart? Tering zeg.
Behalve de post die Howlin had laten zien had je ook nog andere leden van Dust die met hetzelfde kwamen. Dust probeerde wel degelijk om Church zwart te maken.

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?191229-Top-Flop-stammen&p=5928251&viewfull=1#post5928251
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?191229-Top-Flop-stammen&p=5928295&viewfull=1#post5928295
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?191229-Top-Flop-stammen&p=5928763&viewfull=1#post5928763

Meest overschatte speler: Ik had Gig wel overschat denk ik. Zag er op voorhand een vrij solide team uit, maar hebben toch iets te veel steken laten vallen.
Er speelden wel meer spelers, die er meestal wel waren en die ik best wel hoog inschatte, die niet erg goed gedeffed hebben.
Niet dat ik wil ontkennen dat we onnodig dorpen hebben verloren en beter hadden moeten deffen, maar je moet niet denken dat de situatie erg goed voor ons was. Gig heeft zo'n 2-2,5 maand lang (met tussenpozen van rust) onder vuur gelegen waarvan in de eerste helft ik en Nicky bijna alles moesten doen en in de 2e helft ik en Dorine, gecombineerd met de classic snelheid en met ons zeer kleine cluster met veel front. Bovendien was Church lang niet zo actief als jullie dachten wat het deffen er niet makkerlijk op maakte. Vaak moesten er veel stacks/tussenstacks van gretel/christo/mdv komen ipv van charlie/mier/ate oid en heeft hansgretel te vaak moeten vven gezien er niemand anders was, wat het verdedigen van zo'n klein cluster tegen 3 spelers die edelclears stuurden er niet makkelijker op maakte.

Moet er nog bij zeggen dat dit de eerste wereld is waar ik ooit heb moeten deffen (behalve beetje stacken dan), en denk dat het zelfde gold voor Nicky, dus ik denk dat die inschatting dan sowieso niet goed was.
 
Reactiescore
499
Mwah, ik heb nou ook niet mega veel def ervaring hoor :S
 
Reactiescore
30
:D. Het ging helemaal niet over enkel die post. Het gaat erom dat je inhoudelijk werkelijk geen zak bijbrengt en je je toch genoodzaakt voelt om sneren te geven. Dat is bovenal lachwekkend eigenlijk, zeker omdat je hier een maandje of 3 rondloopt. T ging trouwens inderdaad niet over egoïsme, my bad.

Hoe actief ben je deze classic geweest, dat je denkt dat die een maandje of 3 geduurd heeft? :eek: Ik heb denk ik meer inhoudelijke posts in mijn leven geplaatst dan jij, dat er dan uberhaupt nauwelijks gepost werd op het Classic-AF om op te kunnen reageren kun je mij niet verwijten. Ik gaf een sneertje naar jou ja, get over it. Zo te zien ben ik niet de enige die dat doet in ieder geval, met je vernoeming van Ambrose. Iets met balken en splinters.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Hoe actief ben je deze classic geweest, dat je denkt dat die een maandje of 3 geduurd heeft? :eek: Ik heb denk ik meer inhoudelijke posts in mijn leven geplaatst dan jij, dat er dan uberhaupt nauwelijks gepost werd op het Classic-AF om op te kunnen reageren kun je mij niet verwijten. Ik gaf een sneertje naar jou ja, get over it. Zo te zien ben ik niet de enige die dat doet in ieder geval, met je vernoeming van Ambrose. Iets met balken en splinters.

Ik begon een maand of 3 geleden op deze classic, of je daarvoor hier ook al liep te klooien weet ik niet. Indien wel, mooi voor jou, dan loop je hier al welgeteld een maandje of 6 rond!! Volgens mij hebben wij een andere interpretatie van inhoudelijk reageren, magoe het zal me benieuwen. Ik ga overigens niet blijven herhalen dat het niet enkel over die post ging :D.

Niet dat ik wil ontkennen dat we onnodig dorpen hebben verloren en beter hadden moeten deffen, maar je moet niet denken dat de situatie erg goed voor ons was. Gig heeft zo'n 2-2,5 maand lang (met tussenpozen van rust) onder vuur gelegen waarvan in de eerste helft ik en Nicky bijna alles moesten doen en in de 2e helft ik en Dorine, gecombineerd met de classic snelheid en met ons zeer kleine cluster met veel front. Bovendien was Church lang niet zo actief als jullie dachten wat het deffen er niet makkerlijk op maakte. Vaak moesten er veel stacks/tussenstacks van gretel/christo/mdv komen ipv van charlie/mier/ate oid en heeft hansgretel te vaak moeten vven gezien er niemand anders was, wat het verdedigen van zo'n klein cluster tegen 3 spelers die edelclears stuurden er niet makkelijker op maakte.

Moet er nog bij zeggen dat dit de eerste wereld is waar ik ooit heb moeten deffen (behalve beetje stacken dan), en denk dat het zelfde gold voor Nicky, dus ik denk dat die inschatting dan sowieso niet goed was.
Buiten het feit dat ik inderdaad jou wel hoger had ingeschat, wil ik nogmaals herhalen dat men mij initieel had verteld wat voor team er op Gig zat, zonder dat ik wist dat Sverre en Joël gestopt waren. Daar was ik van onder de indruk en dan viel die deffprestatie tegen. Maar zoals gezegd, ook van jou, Dorine en Nicky verwachtte ik meer.
 
Reactiescore
86
Als je ziet dat ik daarna ga nuanceren is dat het inderdaad niet.

Hier heeft Howlin toch wel echt gelijk hoor. Nuanceren betekent niet dat de beschuldiging die je maakte opeens verdwijnt. Je kan door je uitspraak te nuanceren hoogstens het verwijt iets afzwakken maar het helemaal wegnemen nee dat niet;).
 
Reactiescore
1.089
Nja tis gewoon realiteit dat ze met ze 2e/3e niet de activiteit konden opbrengen omdat ze gewoon niet de eigenlijke spelers waren. Er waren gewoon vaste dagen waarop het acc van half 8 s morgens tot 6 uur s avonds niet bemand was. Jop heeft zich af en toe nog behoorlijk in bochten moeten wringen, met als resultaat alsnog een paar verloren dorpen door onderbemaning.
 

DeletedUser72071

Guest
Buiten het feit dat ik inderdaad jou wel hoger had ingeschat, wil ik nogmaals herhalen dat men mij initieel had verteld wat voor team er op Gig zat, zonder dat ik wist dat Sverre en Joël gestopt waren. Daar was ik van onder de indruk en dan viel die deffprestatie tegen. Maar zoals gezegd, ook van jou, Dorine en Nicky verwachtte ik meer.
Ik hoop dat je begrijpt dat door dit constant te herhalen het overkomt alsof je insinueert dat we slechte spelers (deffers) zijn?

Weet je wat dan het leuke is. De stats van GIG tegenover Dust hebben altijd rond +10/-10 zitten schommelen, waarbij zo'n 50% van de tijd GIG voor stond in de stats. Voor de laatste massa van Dust op 21-03 stond GIG zo'n 12 dorpen voor, een dag na de massa zo'n 12 dorpen achter en 3 dagen later bij onze massa weer in de plus. Leuk dat je stamgenoten dan niet van zulke spelers kunnen winnen met 3x zoveel massa's als GIG er nodig heeft gehad. Oh nee wacht, Dust was de enige stam op de classic met activiteitsproblemen dus die dorpen tellen natuurlijk niet mee.

Nicky zijn naam kan je daar trouwens weghalen. Die was al weg tijdens de 2 massa's waar jullie grotere winsten haalden.
 
Reactiescore
1.089
En jij vroeg je af waarom ik je bij favo forumposters had staan?
 

DeletedUser10875

Guest
Beste speler: Vrij moeilijke keuze, zowat elk acc waarmee ik in aanraking ben gekomen uit Church heeft fouten gemaakt, maar ook mooie dingen laten zien. Intrinsiek zijn Christo (buiten Ambrose) en Tragic volgens mij de beste accounts, maar die hebben te weinig laten zien om deze nominatie te verdienen vind ik. Dan kies ik toch voor Charlie Chaplin, omdat ze heel veel voor hun stam hebben gedaan, heb ik me laten vertellen. Volgens mij ook het actiefste team.

I lolled:D (Slaat voornamelijk op het eind)
Ed en Thomas hebben zeker goed werk geleverd.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Howlin en kornuiten & inactieve noobs die zich toch moeien.

Hmm, not sure of ik bij kornuiten of inactieve noobs hoor.:confused:





Dan nog over de eerste dag dat Hans Gretel verliezen heeft geleden. Ikzelf heb smiddags vv gehad. Helaas stond het het er toen niet heel goed voor qua defwerk en heb ikzelf ook geen goed werk geleverd. (Bijv. die 8 dode edels door dodgefouten => was ik)
Nu moet ik wel zeggen, ik was die dag op kantoor aan het werk. Met andere woorden: Iets was beter dan Niets.
 
Reactiescore
88
De beste stam speler: Charlie Chaplin & ook mogen Mier616 en Azertje een eervolle vermelding krijgen van mij
Mooiste profiel foto van spelers: Charlie

Thanks!

Beste speler: Vrij moeilijke keuze, zowat elk acc waarmee ik in aanraking ben gekomen uit Church heeft fouten gemaakt, maar ook mooie dingen laten zien. Intrinsiek zijn Christo (buiten Ambrose) en Tragic volgens mij de beste accounts, maar die hebben te weinig laten zien om deze nominatie te verdienen vind ik. Dan kies ik toch voor Charlie Chaplin, omdat ze heel veel voor hun stam hebben gedaan, heb ik me laten vertellen. Volgens mij ook het actiefste team.

Thanks, maar ik ben ver van de beste speler.
Daarbij was Charlie meestal vrij inactief met 1 log per dag of zelfs per 2 dagen.
Enkel wanneer er weer een massa op een frontspeler was of er aanvallen gestuurd moesten worden was er echt iemand actief op charlie.
Verder moesten we gewoon 1x per 1-2 weken onze edels opgebruiken :p
Moest er een massa gekomen zijn van malle makkers waren we vrij snel dorpen verloren door inactiviteit.

Ik begon een maand of 3 geleden op deze classic, of je daarvoor hier ook al liep te klooien weet ik niet. Indien wel, mooi voor jou, dan loop je hier al welgeteld een maandje of 6 rond!! Volgens mij hebben wij een andere interpretatie van inhoudelijk reageren, magoe het zal me benieuwen. Ik ga overigens niet blijven herhalen dat het niet enkel over die post ging :D.

Hoezo mag iemand die zijn eerste classic speelt niet meedoen met p&p?
Dat is nogal neerbuigend en arrogant langs jouw kant om dat te zeggen.
Meneer de voorzitter was een belangrijk account deze classic en heeft zich ook goed bewezen. Hij heeft deze classic alleszins meer gepresteerd dan jij, dus imo heeft die meer recht arrogant te posten dan jij.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Hier heeft Howlin toch wel echt gelijk hoor. Nuanceren betekent niet dat de beschuldiging die je maakte opeens verdwijnt. Je kan door je uitspraak te nuanceren hoogstens het verwijt iets afzwakken maar het helemaal wegnemen nee dat niet;).
In de eerste plaats zei die dat ik Church beschuldigde van backstabben, wat al zeker niet klopt. Ik heb dan inderdaad een post gemaakt waar ik zaken in vraag stelde, omdat het ook vrij dubieus leek om backstabber te vv'en. Dat was volgens mij trouwens de enige relatief vijandelijke post, als je dat als zwartmaken beschouwt vind ik dat jammer.


Ik hoop dat je begrijpt dat door dit constant te herhalen het overkomt alsof je insinueert dat we slechte spelers (deffers) zijn?

Weet je wat dan het leuke is. De stats van GIG tegenover Dust hebben altijd rond +10/-10 zitten schommelen, waarbij zo'n 50% van de tijd GIG voor stond in de stats. Voor de laatste massa van Dust op 21-03 stond GIG zo'n 12 dorpen voor, een dag na de massa zo'n 12 dorpen achter en 3 dagen later bij onze massa weer in de plus. Leuk dat je stamgenoten dan niet van zulke spelers kunnen winnen met 3x zoveel massa's als GIG er nodig heeft gehad. Oh nee wacht, Dust was de enige stam op de classic met activiteitsproblemen dus die dorpen tellen natuurlijk niet mee.

Nicky zijn naam kan je daar trouwens weghalen. Die was al weg tijdens de 2 massa's waar jullie grotere winsten haalden.
Je interpreteert het helemaal verkeerd. Ik zeg zeker niet dat jullie slechte deffers zijn, ik had alleen niet gedacht dat winsten maken zo gemakkelijk zou gaan tegen het team Gig dat ik heb meegekregen. Ik beweer dan ook niet dat jullie niet met inactiviteit kampten, wat een onzin :D. Ik zal het nog een laatste maal herhalen, simpel uitgelegd. Men vertelt mij dat x,y,z op Gig speelt, ik was vrij onder de indruk van dat team, vervolgens pak ik gemakkelijk dorpen en zie ik dus dat ik het team ietwat overschatte. Lijkt me niet zo moeilijk.

Thanks, maar ik ben ver van de beste speler.
Daarbij was Charlie meestal vrij inactief met 1 log per dag of zelfs per 2 dagen.
Enkel wanneer er weer een massa op een frontspeler was of er aanvallen gestuurd moesten worden was er echt iemand actief op charlie.
Verder moesten we gewoon 1x per 1-2 weken onze edels opgebruiken :p
Moest er een massa gekomen zijn van malle makkers waren we vrij snel dorpen verloren door inactiviteit.
Mwah, jullie groeiden vrij consistent en op gezamenlijke aanvallen stonden jullie er meestal wel. Je hebt het er wat mij betreft het best vanaf gebracht.

Hoezo mag iemand die zijn eerste classic speelt niet meedoen met p&p?
Dat is nogal neerbuigend en arrogant langs jouw kant om dat te zeggen.
Meneer de voorzitter was een belangrijk account deze classic en heeft zich ook goed bewezen. Hij heeft deze classic alleszins meer gepresteerd dan jij, dus imo heeft die meer recht arrogant te posten dan jij.
Hoe hard kan je de situatie verdraaien, zeg :D. Ik zou hem zelfs aanmoedigen om aan p&p te doen, maar het enige wat ik hier van hem gezien heb was ad hominem en inhoudelijk om te janken. Of ie verder een goede speler is weet ik niet en laat ook in het midden, waarom je dat erbij haalt is me een raadsel, ik zette hem namelijk niet bij slechte speler of wat dan ook.

Tevens, waar heeft hij individueel meer gepresteerd dan ik deze classic? Ik heb de laatste massa's allemaal opgezet vanuit Dust en dat heeft meermaals 20+ dorpen aan jullie gekost. Dus ofwel schat je je stamgenoten laag in en vind je het geen prestatie om ze dorpen afhandig te maken, ofwel roep je maar wat.
 

DeletedUser

Guest
. Ook Amokro heeft inhoudelijk weinig bijgebracht. Moet wel zeggen dat ik soms echt kan lachen met zijn posts.

Tis lastig om inhoudelijk te posten als ik enkel op een stel leeghoofden kan reageren.

Tevens, waar heeft hij individueel meer gepresteerd dan ik deze classic? Ik heb de laatste massa's allemaal opgezet vanuit Dust en dat heeft meermaals 20+ dorpen aan jullie gekost. Dus ofwel schat je je stamgenoten laag in en vind je het geen prestatie om ze dorpen afhandig te maken, ofwel roep je maar wat.

Jij hebt je acci op delete gezet, dus je hebt precies wat gepresteerd eigenlijk?
Juist ja, niks dus.

Lachwekkend ook "een massa opzetten" .....
Wow, hopelijk ben je niet gestopt vanwege een burn out man.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
973
In de eerste plaats zei die dat ik Church beschuldigde van backstabben, wat al zeker niet klopt.

Dat was Melle ja, zie nooit zoveel verschil tussen jullie domme posten.

Ik heb dan inderdaad een post gemaakt waar ik zaken in vraag stelde, omdat het ook vrij dubieus leek om backstabber te vv'en. Dat was volgens mij trouwens de enige relatief vijandelijke post, als je dat als zwartmaken beschouwt vind ik dat jammer.
Er worden "achter-kamer-politieke spelletjes" gespeeld binnen je stam. Hans Gretel pakt een vv binnen smurf. Van diegene die ons gestabt heeft nota bene. Of anders gezegd, Church ziet er geen graten in samen te werken met stabbers. Normen en waarden noemen ze dat dan :rolleyes:.

Vertel me even, waar is hier exact ook maar enige vorm van een vraagstelling te vinden... :rolleyes:
 
Bovenaan