Golden Awards

Reactiescore
1.094
Je interpreteert het helemaal verkeerd. Ik zeg zeker niet dat jullie slechte deffers zijn, ik had alleen niet gedacht dat winsten maken zo gemakkelijk zou gaan tegen het team Gig dat ik heb meegekregen. Ik beweer dan ook niet dat jullie niet met inactiviteit kampten, wat een onzin :D. Ik zal het nog een laatste maal herhalen, simpel uitgelegd. Men vertelt mij dat x,y,z op Gig speelt, ik was vrij onder de indruk van dat team, vervolgens pak ik gemakkelijk dorpen en zie ik dus dat ik het team ietwat overschatte. Lijkt me niet zo moeilijk.

Maar je begon je lijstje met dat je vond dat team Gig grahan 'te veel' steken hebben laten vallen. Heeft wel iets weg van slecht deffen. Maar dat waren dus Joel en Sverre niet (dus die hebben ook geen steken laten vallen) en verder konden de andere spelers die er later/tijdelijk opzaten niet de activiteit brengen. Dat mag dus wel tegen je verwachtingen in zijn, maar ook hun hebben niet meer steken laten vallen dan normaal.

Maar er was op de voorhand dus niet een solideteam, en welk team je ook bedoelt ze hebben maximale uit de omstandigheden gehaald of je had wel hele hoge verwachtingen :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
In de eerste plaats zei die dat ik Church beschuldigde van backstabben, wat al zeker niet klopt. Ik heb dan inderdaad een post gemaakt waar ik zaken in vraag stelde, omdat het ook vrij dubieus leek om backstabber te vv'en. Dat was volgens mij trouwens de enige relatief vijandelijke post, als je dat als zwartmaken beschouwt vind ik dat jammer.

Zie Howlins post, dat is geen vraagstelling je trekt conclusies.
 
Reactiescore
660
I lolled:D (Slaat voornamelijk op het eind)
Ed en Thomas hebben zeker goed werk geleverd.



Hmm, not sure of ik bij kornuiten of inactieve noobs hoor.:confused:





Dan nog over de eerste dag dat Hans Gretel verliezen heeft geleden. Ikzelf heb smiddags vv gehad. Helaas stond het het er toen niet heel goed voor qua defwerk en heb ikzelf ook geen goed werk geleverd. (Bijv. die 8 dode edels door dodgefouten => was ik)
Nu moet ik wel zeggen, ik was die dag op kantoor aan het werk. Met andere woorden: Iets was beter dan Niets.



Weet je KPHS, het siert je dat je je nog herinnert dat je wat fouten hebt gemaakt (waar je dus eigenlijk niks aan kon doen want op het werk spelen is eigenlijk niet je dat), dat je het er hier nog eens even neer zet vind ik echt top, even de schuld op jezelf nemen. Maar waarom zou een speler als jij zich zelfs überhaupt willen verantwoorden. Iedereen, maar dan ook echt iedereen weet dat als jij rustig achter je laptop/pc zit er gewoon altijd goed defwerk wordt afgeleverd.

Ik begrijp eigenlijk al helemaal niet zo goed waarom het zo moeilijk is om in te zien dat elke keer "de groep" (ook al was het deze keer al echt een kleine minderheid) er voor gaat, ze ook gewoon winnen, als we spreken over classics met goede instellingen dan toch. ALLE maar dan ook ALLE statistieken bevestigen dit, en het is ook gewoon de waarheid. Ja, er zal bij de tegenstanders hier of daar wel eens iemand rondlopen die bijna evengoed is. Maar er is gewoon niemand (zelfs niet close) die de winnaarsmentaliteit heeft van deze groep. En dat maakt net deze groep uniek. Trouwens, de "nieuwkomers" hebben al echt heel snel die winnaarsmicrobe te pakken. Ook in smooi/wecan/church/... zitten studenten, mensen met een druk privéleven, noem maar op. En ja, hier en daar hebben ze ook al eens wat activiteitsproblemen, maar ze kunnen het toch gewoon net meer opbrengen om er voor te gaan dan enig andere partij.

En daarom gaat mijn golden award naar de groep van church. De enige award die ik trouwens uitdeel, al die andere zijn bijkomstige en soms zelfs overbodige, beste speler bla bla bla, etc ...

Ik hoor wel eens dat ze echt bijna allemaal zouden gaan stoppen en dat wordt absoluut een aderlating voor de classic, naar mijn gevoel dan toch. Misschien geeft het andere spelers eens de kans om op hun manier een plezante classic te spelen, maar het zal nooit een echt classicgevecht worden zoals we dat hebben gezien met "de groep".

ps: bijna vergeten te zeggen. @Amokro: je bent een schatje , ik ben wat traag van begrip, 7 jaar ...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser39679

Guest
Stop met zuipen yoeri, je weet niet wat je zegt!

Ik ben ondertussen weer nuchter. Ik heb het terug gelezen en sta er nog steeds achter wat ik toen zei.

Beste leider: Melle zou een goede leider zijn als hij eens actief zou spelen, maar jammer genoeg is dat al verdomd lang geleden. Denk dat Yoeri wel weer goed zal geleid hebben, alhoewel die mijns inziens vrij inactief was, dat acc groeide amper op een bepaald moment.

Ik was eigenlijk ook niet de leider. In december had ik twee weken vakantie en is mij dit opgelegd. Tot december heb ik ook eigenlijk alleen het account gedaan en niks met de stam te maken gehad (komt ook stukje door Mental). En het account heeft inderdaad te weinig gebracht. Al me tijd die ik eerst online was (als student had ik het veeel te goed) kon ik nu ineens niet meer online zijn.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor Yoeri heb ik best wel veel respect (in het spel zelf welteverstaan). Start zowat iedere classic, maakt een stam, houdt ze bij elkaar en wint de wereld. Het wordt stilaan een standaard scenario. Denk dat classic 12 de wereld wordt om die ban te breken.

Iets wat overdreven. Al zit er een kern van waarheid in. Gezien ik CL6, 7, 9 en deze dan ook officieel heb opgericht ik 4 keer heb opgericht met 4 keer winst. Maar ik blijf erbij dat de groep het doet. De basis was al gelegd door Amokro en Detlef door Classic 1 tm 5 te spelen met een ''basis-groep''. Wij hebben elke classic alleen naar aanvullingen gezocht. Dus dit is me ook iets teveel eer.


--------------------------------------------

PS voor alle ophef omtrent GIG Graham II. Voor mij zijn jullie het account. Boeit me niet of er steken zijn gevallen, of makkelijk dorpenwinst is geweest. Het feit dat jullie weken/maanden/nachten/uren hebben doorgebracht voor de stam, jullie niet zijn gebroken, nooit met een enorm verschil negatief stonden, opofferingen hebben gedaan voor stam en dat terwijl iedereen op de tenen heeft gelopen maakt het voor mij het account.
 
Reactiescore
88
Nu deze classic ook officieel gesloten is ga ik hier ook maar eens mijn lijstje posten :)

Beste speler:

Ik heb deze classic geen enkel team gezien dat echt enorm erboven uit stak.
Mier komt in aanmerking omwille van de activiteit op dat account. Met iets minder ervaring en skills konden ze toch veel aanvallen afslaan door hun activiteit.

A Tragic Ending. Dit account lag in het begin van de wereld heel slecht door de oprichterskunsten van Kars, maar hebben mooi hun mannetje gestaan. Zeker de eerste maanden van de wereld kregen ze nog vrij veel tegenstand en hebben ze er nooit echt problemen mee gehad.

Kabouter Plop. Dit account heeft met minimale def lang stand gehouden door gewoon alles te dodgen. Omwille van een niet super front en enkel deffen wat nodig was, was dit account waarschijnlijk niet snel gebroken moest het niet door de ban geweest zijn.

Christo et Ecclessiae. Over het algemeen het stabielste account denk ik, met de minste fouten, continue hoog niveau qua aanvallen en verdedigen. Ze hebben zich deze wereld niet geweldig moeten bewijzen, maar moest dat het geval geweest zijn, ben ik er van dit account het zekerst van dat ze aan het langste eind getrokken hadden. Bjarne, Jurrien, Laurens, Fake Thomas en Ambrose. Niet allemaal gelijk, maar over de hele wereld veruit het beste team denk ik.

Beste stam:

Church, heeft denk ik geen verdere info nodig.

De beste stam speler:

Yoeri. Wij worden hier veel genomineerd omwille van de massale def en offensieve steun wij gegeven hebben aan onze stam, maar als rimspeler is dat gewoon je functie. Yoeri daarentegen, als frontspeler, was vaak een van de belangrijkste pionnen op vlak van vv en heeft nooit moeite om def of off af te staan, ondanks zijn frontligging.

HansGretel. Team Hansgretel, en met voorsprong dan Mats (imo) heeft denk ik de meeste vv's gedraaid en zet ook altijd zijn eigen account aan de kant voor de stam, soms zelfs tot ergernis van Martijn had ik de indruk :p
Sowieso moet dit team ook vermeld worden hier.

Het grootste ego:

Zijn er wel meerderen die me kunnen ambeteren hier, dus ga hier niet speciaal namen noemen.

Beste leider:

Sowieso Yoeri. Was deze wereld misschien niet de actiefste leider maar neemt altijd goeie beslissingen en heeft al meerdere keren bewezen dat een stam leiden voor hem geen probleem is.

Slechtste leider:

Ik had meer de indruk dat in de andere topstammen deze wereld niet echt iemand aan het hoofd stond.

Meest overschatte stam:

Church. Church heeft deze wereld dan wel gewonnen, maar over het algemeen heb ik de indruk dat er weinig tegenstand is geweest. IB en Dust focusten zich teveel op 1 front. Als ze wat creatiever hadden aangevallen en vooral met meer moticatie denk ik dat IB het makkelijk had kunnen halen hier. Onterecht dan wel.

Meest onderschatte stam:

Ik denk niet dat er echt stammen onderschat werden deze wereld.

Meest overschatte speler:

Gig Graham II. Ze startten als de voorbije wereldwinnaars en met een sterk actief team en goeie deffers op het account.
Naarmate de wereld vorderde stopte Sverre al vrij snel en Joel ook niet veel later, nadat Nicky erbij kwam. Ook Nicky is vrij snel gestopt en uiteindelijk had je daar Lars, Jop en Dorine (mogelijk vergeet ik iemand). Lars is nu niet bepaald de actiefste tw'er en meer een lolbroek, Jop hetzelfde maar is imo wel iets tw gerichter en Dorine is er vaak maar korte periodes, waardoor eer nooit consistent kon gedeft worden op Gig. Binnen Church was dit probleem goed gekend, maar buiten Church denk ik dat ze nog steeds een topteam verwachtten wat niet persé waar was.
(No offense Lars, Jop en Dorine).

Meest onderschatte speler:

Meneer de Voorzitter. R. is een speler die nog niet zo bekend is in de Classic-kringen, het was ook zijn eerste classic. Ik kende hem van wereld 40 waar hij altijd een nuchtere kijk op de zaken had dus hebben we wat gepushed om hem bij Church te krijgen. Uiteindelijk is het een grote aanwinst geweest en heeft dit account met een relatief groot front nooit problemen gekend deze wereld.

Phuture Noize. Voordat ze Church binnenkwamen wilde ik dat account er echt niet bij en was het eerder noodzaak imo, maar ik had me hier duidelijk in vergist en ben heel blij dat ze er uiteindelijk bijgekomen zijn!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Church.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Die Raymond uit IB. Jongens wat een eikel.

Mooiste spelers naam: Ik ga hier toch voor mijn eigen naam kiezen :D
Mooiste stam naam: Our Lady of Perpetual Exemption, klinkt toch echt mooi!
Het tofste topic: Top/Flop stammen en eventueel Golden Awards.
Het domste topic: Het praattopic dan maar.
Favoriete forum poster: TCOMC, KPHS, Elko. Met Amokro moet ik toch ook vaak lachen.
Minst favoriete forum poster: Die oproepco van Fault.
Dikste wannabe op het forum: Die Dragonshield3 dude :p
Dikste wannabe in het spel: Die Raymond.
Mooiste profiel foto van spelers: Kan ze niet meer zien, maar die profielpic van Embracing Life was echt een mooie.
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee.

Mooiste actie van de wereld:

De laatste massa op Dust toen we eindelijk eens de volle 100% erop gooiden was wel geslaagd, veel mooie acties zijn er niet geweest.

Meest belovende speler voor de toekomst: Mier heeft veel bijgeleerd hier denk ik.
Grootste blunder: Dat moet wel ik die de Mental dudes per ongeluk in de Church-chat toevoegde zijn geweest.
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die het spel eerlijk spelen en de uitdaging niet uit de weg gaan.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stamleden


Zo, dit was mijn lijstje.
Bij deze neem ik afscheid van tw. Zoals ze zeggen stoppen op een hoogtepunt. :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
HansGretel. Team Hansgretel, en met voorsprong dan Mats (imo) heeft denk ik de meeste vv's gedraaid en zet ook altijd zijn eigen account aan de kant voor de stam, soms zelfs tot ergernis van Martijn had ik de indruk :p
Sowieso moet dit team ook vermeld worden hier.

Huh volgens mij nooit zoiets gezegd. Meeste vv's werden ook door t team gedaan namelijk :p Jordi s nachts/ morgens, daarna angela & ik & daarna s avonds mats. Sloot zo mooi aan
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Perfect team:cool:
 
Reactiescore
88
Huh volgens mij nooit zoiets gezegd. Meeste vv's werden ook door t team gedaan namelijk :p Jordi s nachts/ morgens, daarna angela & ik & daarna s avonds mats. Sloot zo mooi aan

Ja, ik bedoel qua aanvallen, dat Mats minder kijkt naar zijn eigen groei en jij toch altijd gemotiveerd bent om zelf ook te groeien :p
Die indruk krijg ik toch altijd.
Zoals de tijd dat jullie 2 weken lang solo op woke up moesten omdat alle stamtroepen elders werden gebruikt, waardoor jullie 2 weken zo goed als niet konden groeien.
 

DeletedUser20611

Guest
Meest overschatte speler:

Gig Graham II. Ze startten als de voorbije wereldwinnaars en met een sterk actief team en goeie deffers op het account.
Naarmate de wereld vorderde stopte Sverre al vrij snel en Joel ook niet veel later, nadat Nicky erbij kwam. Ook Nicky is vrij snel gestopt en uiteindelijk had je daar Lars, Jop en Dorine (mogelijk vergeet ik iemand). Lars is nu niet bepaald de actiefste tw'er en meer een lolbroek, Jop hetzelfde maar is imo wel iets tw gerichter en Dorine is er vaak maar korte periodes, waardoor eer nooit consistent kon gedeft worden op Gig. Binnen Church was dit probleem goed gekend, maar buiten Church denk ik dat ze nog steeds een topteam verwachtten wat niet persé waar was.
(No offense Lars, Jop en Dorine).


Zo, dit was mijn lijstje.
Bij deze neem ik afscheid van tw. Zoals ze zeggen stoppen op een hoogtepunt. :p

Even vermelden: ik had voor de classic al aan Yoeri gemeld dat Sverre en ik meer wat gingen hangen dan echt vol te gaan spelen. Dat kan Yoeri wel bevestigen. Verder heb ik nog voor de wereld gestart was gezegd dat ik niet tijdens mijn examens ging spelen welke op 04/01 gestart waren. Dus 'starten als voorbije wereldwinnaars' is niet echt op zijn plaats ;)

Verder vind ik dat Dorine en Jop met z'n tweetjes het enorm goed hebben gedaan als je het hele plaatje bekijkt. Nicky was vrijwel meteen gestopt vertelde hij mij en Lars is volgens mij niet echt meer dan 5x ingelogd :rolleyes: .
Af en toe heb ik eens een nachtje of middagje meegepikt maar dat was heel beperkt, enkel de laatste massa heb ik volledig verwerkt. Er zijn meer dorpen verloren dan nodig maar gezien de omstandigheden vind ik dat er meer respect mag zijn voor hun.

Tot op cl12! :D

I
PS voor alle ophef omtrent GIG Graham II. Voor mij zijn jullie het account. Boeit me niet of er steken zijn gevallen, of makkelijk dorpenwinst is geweest. Het feit dat jullie weken/maanden/nachten/uren hebben doorgebracht voor de stam, jullie niet zijn gebroken, nooit met een enorm verschil negatief stonden, opofferingen hebben gedaan voor stam en dat terwijl iedereen op de tenen heeft gelopen maakt het voor mij het account.

Dit dus.
 
Reactiescore
30
Ik begon een maand of 3 geleden op deze classic, of je daarvoor hier ook al liep te klooien weet ik niet. Indien wel, mooi voor jou, dan loop je hier al welgeteld een maandje of 6 rond!! Volgens mij hebben wij een andere interpretatie van inhoudelijk reageren, magoe het zal me benieuwen. Ik ga overigens niet blijven herhalen dat het niet enkel over die post ging :D.

Na deze post ga ik het er wel bij laten, niemand zit echt te wachten op zo'n gesprek. Jij mag mij niet zo, en ik jou ook niet zo, so be it.

Ik ben eigenlijk pas sinds deze classic of misschien wat er voor in redelijk wat posts een wat kortere en cynische manier van posten aan gaan nemen, omdat ik merkte dat lange en uitgebreide posts vrijwel nooit goed gelezen worden en dat je er een discussie lang niet altijd mee in de gewenste richting krijgt (ook al zijn de argumenten goed en helder). Zo'n cynische toon kun je arrogant of whatever vinden, maar ik post nooit iets met het uitgangspunt om mezelf beter of belangrijker te laten lijken dan een ander, al ben ik vaak wel kritisch. Dat jij er dan van gaat maken dat ik enkel ad hominem post terwijl ik één keer een sarcastische post maakte over jouw quasi-interessante wetenschapspost wat je ZOU KUNNEN bestempelen als ad hominem, is gewoon treurig. Verdere posts van mij die volgens jou ad hominem zijn mag je gerust mee aankomen, ik betwijfel of je ze gaat vinden.

Bovendien kun je prima met mij een inhoudelijke discussie voeren, maar op dit hele classic AF zijn er nauwelijks zulke discussies gevoerd, terwijl er toch vrij veel AF'ers op de classic spelen. Een beetje een loze aantijging van jouw kant af dus, en zelfs kortzichtig, omdat jouw herhaaldelijke argument van dat ik pas kort hier te vinden ben dan niet echt in jouw voordeel spreekt. Het is daarom makkelijk voor jou om ''the new guy'' te nemen als zondebok, omdat de kans dat de rest van de AF'ers uit ''de classic groep'' er zich in gaan mengen tot een 8vs1 discussie dan kleiner is; zij kennen me immers ook nog niet echt goed. Zo'n 8vs1 discussie is immers niet iets wat jij echt op prijs kon stellen zoals je op het AF verkondigde, als ik me niet vergis.

Maar goed, als mijn plannen voor een classic in het water zouden zijn gevallen zoals in jouw geval, is het op zich voor te stellen dat je iemand nodig hebt om op te ragen. Helaas vergat je hierbij dat jouw ''kijk-hoe-kort-jij-hier-rondloopt-argument'' jouw bewering m.b.t. mijn arrogantie eigenlijk zelf al teniet doet. Het zou ook vreemd zijn als ik jouw post op een normale wereldforum minder serieus neem dan jouw post op het classicforum. Al begin ik er naar te neigen om ze in beide gevallen niet meer serieus te nemen.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Ik volg je voorbeeld lex en ga na deze post ook classic 11 achter me laten. Het was ook helemaal niet de bedoeling om veel commotie te maken met mijn lijst. Heb denk ik ook redelijk wat pluimen uitgedeeld naar een aantal Church spelers, jammer dat dat minder belicht wordt, soit.

Maar je begon je lijstje met dat je vond dat team Gig grahan 'te veel' steken hebben laten vallen. Heeft wel iets weg van slecht deffen. Maar dat waren dus Joel en Sverre niet (dus die hebben ook geen steken laten vallen) en verder konden de andere spelers die er later/tijdelijk opzaten niet de activiteit brengen. Dat mag dus wel tegen je verwachtingen in zijn, maar ook hun hebben niet meer steken laten vallen dan normaal.

Maar er was op de voorhand dus niet een solideteam, en welk team je ook bedoelt ze hebben maximale uit de omstandigheden gehaald of je had wel hele hoge verwachtingen :D
Ik zeg toch ook nergens dat ik me op basis van juiste informatie een beeld heb gevormd van team Gig? Ik was niet op de hoogte van alles waardoor ik ze dus als een moeilijkere tegenstander had ingeschat dan de werkelijkheid. Ze hebben het (nu ik er het fijne van weet en weet wanneer wie gestopt is) er inderdaad best wel goed vanaf gebracht. Dat is dan ook niet het discussiepunt.

Zie Howlins post, dat is geen vraagstelling je trekt conclusies.
In vraag stellen was inderdaad een te lichte bewoording, maar daar ging mijn post verder niet over. Ik ben het oneens met het feit dat ik Church zou zwartmaken. Er was een discussie over waar ik wel vond dat Sseg zich wel wat moest verantwoorden, dat heeft ie gedaan en daarmee was voor mij de discussie gesloten.

Na deze post ga ik het er wel bij laten, niemand zit echt te wachten op zo'n gesprek. Jij mag mij niet zo, en ik jou ook niet zo, so be it.

Ik ben eigenlijk pas sinds deze classic of misschien wat er voor in redelijk wat posts een wat kortere en cynische manier van posten aan gaan nemen, omdat ik merkte dat lange en uitgebreide posts vrijwel nooit goed gelezen worden en dat je er een discussie lang niet altijd mee in de gewenste richting krijgt (ook al zijn de argumenten goed en helder). Zo'n cynische toon kun je arrogant of whatever vinden, maar ik post nooit iets met het uitgangspunt om mezelf beter of belangrijker te laten lijken dan een ander, al ben ik vaak wel kritisch. Dat jij er dan van gaat maken dat ik enkel ad hominem post terwijl ik één keer een sarcastische post maakte over jouw quasi-interessante wetenschapspost wat je ZOU KUNNEN bestempelen als ad hominem, is gewoon treurig. Verdere posts van mij die volgens jou ad hominem zijn mag je gerust mee aankomen, ik betwijfel of je ze gaat vinden.
Goed dat je deze classic enkel cynisch wou posten en niet inhoudelijk wou discussiëren, maar sta me dan toe om jouw bijdrage aan het forum nutteloos te vinden. Bij deze ook nog een ad hominem post:
Als Church weggespeeld is, heeft IB al gewonnen en kan Dust dus niet meer winnen, meneer noobje.
Het was trouwens ook echt geen wetenschapspost, dat ik een aantal woorden gebruik die minder vaak voorkomen, maakt het niet wetenschappelijk. Je moet je stamgenoten maar eens vragen naar the artist, over intellectueel taalgebruik gesproken.

Bovendien kun je prima met mij een inhoudelijke discussie voeren, maar op dit hele classic AF zijn er nauwelijks zulke discussies gevoerd, terwijl er toch vrij veel AF'ers op de classic spelen. Een beetje een loze aantijging van jouw kant af dus, en zelfs kortzichtig, omdat jouw herhaaldelijke argument van dat ik pas kort hier te vinden ben dan niet echt in jouw voordeel spreekt. Het is daarom makkelijk voor jou om ''the new guy'' te nemen als zondebok, omdat de kans dat de rest van de AF'ers uit ''de classic groep'' er zich in gaan mengen tot een 8vs1 discussie dan kleiner is; zij kennen me immers ook nog niet echt goed. Zo'n 8vs1 discussie is immers niet iets wat jij echt op prijs kon stellen zoals je op het AF verkondigde, als ik me niet vergis.
Wel, je zou me verblijden door volgende classic inhoudelijk te posten en wat discussies aan te gaan. Er waren deze classic trouwens toch wel een aantal discussies, het enige probleem was dat er buiten Church niet veel mensen postten. Ik wil het feit dat je hier nog niet heel lang bent ook niet gebruiken in een discussie die er los van staat, maar als jij het nodig vindt om andere mensen noob te noemen en persoonlijk gerichte commentaar geeft, dan wil ik jou met graagte nog eens verwijzen naar het feit dat je op de classics ook nog iets te bewijzen hebt. Zodoende je dus zelf niet het recht hebt om uit de hoogte te doen tegenover anderen.


Maar goed, als mijn plannen voor een classic in het water zouden zijn gevallen zoals in jouw geval, is het op zich voor te stellen dat je iemand nodig hebt om op te ragen. Helaas vergat je hierbij dat jouw ''kijk-hoe-kort-jij-hier-rondloopt-argument'' jouw bewering m.b.t. mijn arrogantie eigenlijk zelf al teniet doet. Het zou ook vreemd zijn als ik jouw post op een normale wereldforum minder serieus neem dan jouw post op het classicforum. Al begin ik er naar te neigen om ze in beide gevallen niet meer serieus te nemen.
Dit bewijst maar weer eens men statement, je doet het echt jezelf aan.
Enfin, ik ben hier niet gestart met plannen, laat dat duidelijk zijn. Ik ging deze classic ook niet spelen in eerste instantie, maar Dust kwam in de problemen met die bans en een aantal Dust-leden vroegen me op skype of ik niet wou komen helpen. Daar heb ik uiteindelijk op toegezegd, maar ik had wel al meegegeven dat ik niet heel lang zou spelen ivm het feit dat ik me met school ging bezighouden vanaf een bepaald moment.
Het zou overigens inderdaad vreemd zijn dat je mijn post minder serieus neemt op gewone werelden, aangezien ik er daar ook een aantal gespeeld heb en het niets afdoet aan de kwaliteit van een post.
 
Reactiescore
88
Even vermelden: ik had voor de classic al aan Yoeri gemeld dat Sverre en ik meer wat gingen hangen dan echt vol te gaan spelen. Dat kan Yoeri wel bevestigen. Verder heb ik nog voor de wereld gestart was gezegd dat ik niet tijdens mijn examens ging spelen welke op 04/01 gestart waren. Dus 'starten als voorbije wereldwinnaars' is niet echt op zijn plaats ;)

Verder vind ik dat Dorine en Jop met z'n tweetjes het enorm goed hebben gedaan als je het hele plaatje bekijkt. Nicky was vrijwel meteen gestopt vertelde hij mij en Lars is volgens mij niet echt meer dan 5x ingelogd :rolleyes: .
Af en toe heb ik eens een nachtje of middagje meegepikt maar dat was heel beperkt, enkel de laatste massa heb ik volledig verwerkt. Er zijn meer dorpen verloren dan nodig maar gezien de omstandigheden vind ik dat er meer respect mag zijn voor hun.

Tot op cl12! :D



Dit dus.

Ja, buiten Church bedoel ik he. Jullie frontaccounts overschatten het account Gig omdat ze niet wisten hoe de situatie op gig was.
 
Reactiescore
1.037
Verder vind ik dat Dorine en Jop met z'n tweetjes het enorm goed hebben gedaan als je het hele plaatje bekijkt. Nicky was vrijwel meteen gestopt vertelde hij mij en Lars is volgens mij niet echt meer dan 5x ingelogd :rolleyes: .

Tss ik had vooraf gezegd actief te zijn bij massas en verder niet zo, vanaf mn overstap hebben we er echter nog maar 1 gehad en daarna was t domweg opedelen en off sturen voor stamgenoten:p
Kheb trouwens minstens 10 keer gelogd!
 
Bovenaan