Golden Awards

DeletedUser75413

Guest
NQRnRHk.png


Van mijn part bash jij ze allemaal maar :D

Free odd voor P. en alex + meer farminkomsten voor ons.

en dan geen rover pakken :p
 

Deleted User - 2242732

Guest
rover > stam? :p

Odd in dit stadium boeit echt geen ene hol.

Ieder z'n mening ;)
Alle odd die ik kan scheppen zonder amper wat te verliezen neem ik er graag bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Wat zeg jij nou weer, heeft er helemaal niets mee te maken. John lacht je maar wat uit omdat je, hoewel je aangaf dat jullie lekker veel konden farmen doordat Snow dat daar niet deed, toch geen rover pakt.
Farmen gaat trouwens wel goed als je stamgenoten 20 barbs edelen, moeten wij ook eens proberen John :rolleyes:
 

DeletedUser75413

Guest
Wat zeg jij nou weer, heeft er helemaal niets mee te maken. John lacht je maar wat uit omdat je, hoewel je aangaf dat jullie lekker veel konden farmen doordat Snow dat daar niet deed, toch geen rover pakt.
Farmen gaat trouwens wel goed als je stamgenoten 20 barbs edelen, moeten wij ook eens proberen John :rolleyes:

bij ons geldt er een regel als je 2k barb edelt :catapult::catapult::catapult: bb-nubs.
BB is om te farmen niet om te edelen :d
 

Deleted User - 2242732

Guest
Wat zeg jij nou weer, heeft er helemaal niets mee te maken. John lacht je maar wat uit omdat je, hoewel je aangaf dat jullie lekker veel konden farmen doordat Snow dat daar niet deed, toch geen rover pakt.
Farmen gaat trouwens wel goed als je stamgenoten 20 barbs edelen, moeten wij ook eens proberen John :rolleyes:

Kittys had het geleerd van sponghop zei ie :rolleyes:

Wat rovers betreft pakken we er minder door 3 redenen.

-nooit meer dan 50% van onze clears vol
-geen uitbreidingsmogelijkheden van farmcluster.
-clears lopen voor stamgenoten.

Iets wat jullie wel hebben ;)

Veel farmen = rovers pakken?
Farm ik elke dag 40-50 mil pak ik geen rover, maar je farmt toch voor de gs en niet voor die award...

Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 2.893.401.051

Farmen wordt in dit stadium van het spel een activiteitsslag... waar sommigen hun tijd aan farmen hangen, besteed ik die nu op stamvlak... het is maar waar je je keuzes legt...

BB is om te farmen niet om te edelen :d

Leg dat lion ondertussen ook eens uit.
Magoed alle gekheid op een stokje, wij hebben ons desbetreffende account hierop ook aangesproken en hun weten wat er hen te doen staat.
 

DeletedUser76647

Guest
NQRnRHk.png


Van mijn part bash jij ze allemaal maar :D

Free odd voor P. en alex + meer farminkomsten voor ons.

Volgens mij vallen je farminkomsten best mee aangezien er aan mij gevraagd werd of ik de gene was die de opslagen van Bbs had gekatad :eek: . Daarbij farm ik al een maand niet meer . Dus surprise extra inkomsten woot ! :biggrin:

Leg dat lion ondertussen ook eens uit.
Magoed alle gekheid op een stokje, wij hebben ons desbetreffende account hierop ook aangesproken en hun weten wat er hen te doen staat.

een 10k bb is inderdaad hetzelfde als een 2k bb rofl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
een 10k bb is inderdaad hetzelfde als een 2k bb rofl

Daar geef ik je enerzijds wel gelijk in (in je sarcasme dus).

Anderzijds, ik heb ook een 10-tal bb's in m'n cluster met gs lvl 30...
Het is dan ook onnozel een bb van 10 k te moeten gaan shapen puur omdat er iemand anders aan de andere kant van de wereld er interesse zou in krijgen?

Blijft een verlaten (farm)dorp, hoeveel punten die ook heeft...

Ik begrijp wel dat snow zich nu sterk voelt om zich over kitty's z'n bb's uit te laten , maar kijk eerst naar jullie eigen aktes voor je zo'n uitspraken doet ;)
 

DeletedUser75413

Guest
Kittys had het geleerd van sponghop zei ie :rolleyes:

Wat rovers betreft pakken we er minder door 3 redenen.

-nooit meer dan 50% van onze clears vol
-geen uitbreidingsmogelijkheden van farmcluster.
-clears lopen voor stamgenoten.

Iets wat jullie wel hebben ;)

Veel farmen = rovers pakken?
Farm ik elke dag 40-50 mil pak ik geen rover, maar je farmt toch voor de gs en niet voor die award...

Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 2.893.401.051

Farmen wordt in dit stadium van het spel een activiteitsslag... waar sommigen hun tijd aan farmen hangen, besteed ik die nu op stamvlak... het is maar waar je je keuzes legt...



Leg dat lion ondertussen ook eens uit.
Magoed alle gekheid op een stokje, wij hebben ons desbetreffende account hierop ook aangesproken en hun weten wat er hen te doen staat.

Je farmt zeker voor de gs, maar een award mee pikken is zeker de moeite waard :D elkde dag opnieuw proberen. En farmen in dit stadium wordt idd een activiteitsslag, maar je kan stamzaken doen en farmen tegelijk hoor ^^

Daar geef ik je enerzijds wel gelijk in (in je sarcasme dus).

Anderzijds, ik heb ook een 10-tal bb's in m'n cluster met gs lvl 30...
Het is dan ook onnozel een bb van 10 k te moeten gaan shapen puur omdat er iemand anders aan de andere kant van de wereld er interesse zou in krijgen?

Blijft een verlaten (farm)dorp, hoeveel punten die ook heeft...

Ik begrijp wel dat snow zich nu sterk voelt om zich over kitty's z'n bb's uit te laten , maar kijk eerst naar jullie eigen aktes voor je zo'n uitspraken doet ;)

Nee maar een 9k bb dorp edelen is anders dan een 2k bb dorp natuurlijk. Of het nu een farmdorp was ja/nee doet er niet toe. Kitty's is alleen maar 2k dorpen aan het edelen wat niet echt netjes op je akte staat.

Sponghop daar in tegen heeft lang zal ze leven niet zoveel bb geedelt als was Kitty's aan het doen is.
 
Reactiescore
154
22 barbarendorpen in een 2-tal maanden. Ter vergelijking: 25 in 3 dagen, bij Nuclear Kittis.
Je hebt wel gelijk, sponghop is nu eenmaal nog niet de meest ervaren speler, maar alle begin is moeilijk. Leren doe je door vallen en opstaan, en sponghop is heel goed bezig, toont zich leergierig, sympathiek en actief.

Het verschil zit m nu ook eenmaal in soort stam; Snow heeft dubbel zoveel leden als P, waardoor het dus logisch is dat er minder ervaren leden inzitten; Er wordt immers ook naar andere zaken gekeken, en de visie is anders.

Bij P daarentegen zou je mogen verwachten dat ze op kwaliteit recruteren. Jullie visie, ervaring > ligging, is prima, maar dan zou 25 barbarendorpen in 3 dagen (2k's dan nog in het eigen cluster!) toch niet mogen voorvallen, vandaar dat je voorbeeld niet zo goed is.

_______________________________________

Alle odd die ik kan scheppen zonder amper wat te verliezen neem ik er graag bij.

Naast het feit dat dat een dubbele negatie is, klopt het wel, ik denk dat wij beter stoppen met aanvallen, de stacks zijn te dik. :rolleyes:

a021c4bef88c8d6d5f32b5f48114cba9.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76647

Guest
Daar geef ik je enerzijds wel gelijk in (in je sarcasme dus).

Anderzijds, ik heb ook een 10-tal bb's in m'n cluster met gs lvl 30...
Het is dan ook onnozel een bb van 10 k te moeten gaan shapen puur omdat er iemand anders aan de andere kant van de wereld er interesse zou in krijgen?

Blijft een verlaten (farm)dorp, hoeveel punten die ook heeft...

Ik begrijp wel dat snow zich nu sterk voelt om zich over kitty's z'n bb's uit te laten , maar kijk eerst naar jullie eigen aktes voor je zo'n uitspraken doet ;)



7fe996b095fd3372435128e7a57afd80.png



Denk je dat spongehop er niet op is aangesproken dan toendertijd :confused:

Ik snap ook niet waarom je edels zou verspillen aan 2k bbtjes hoor vind ik ook een gs waste .

Al zit er soms wel een tactische punt aan . Klein voorbeeldje op w42 bijvoorbeeld . Hier hadden we een front Wat echter zeer minimaal was door het grote aantal bbs tussen Ons en de vijand . en grote afstanden tussen dorpen wat ik persoonlijk zeer vervelend vind aangezien ik nog wel eens een fervent nachtblitzer ben. Enkel gaat dit nogal moeilijk en is de essentie van nacht blitzen weg als je edels minimaal 8/9 uur lopen al van de korts bijzijnde dorpjes.

In dit geval hadden we dus een linie Bbs gepakt (4K) tegen de Tegenstander aan om zo toch een wat degelijker front te vormen iets wat erna goed is uitgepakt . Dus in bepaald opzicht zit er toch af en toe wel degelijk voordelen aan :p
 
Reactiescore
154
Clustervorming inderdaad, bij een front, of toekomstig front, waar je dorpen allemaal 5 velden uit elkaar liggen, pak je best een paar barbs, dat is gewoon voordelig.
 

DeletedUser76647

Guest
En als ik me het goed herriner Had spongehop ongeveer (wel in kleinere mate) Hetzelfde probleem met Goku toen der tijd waardoor die een paar bbs tegen hem aan pakde om de looptijden te versnellen. Correct me if im wrong.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Je farmt zeker voor de gs, maar een award mee pikken is zeker de moeite waard :D elkde dag opnieuw proberen. En farmen in dit stadium wordt idd een activiteitsslag, maar je kan stamzaken doen en farmen tegelijk hoor ^^

No offence john, maar eerst zien of je die stamzaken kan doen en je leden in de hand krijgt...
Wil niet zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb, maar verkoop het vel van de beer niet vooraleer hij... je kent het wel ;)


Sponghop daar in tegen heeft lang zal ze leven niet zoveel bb geedelt als was Kitty's aan het doen is.

15-25 ja?
7fe996b095fd3372435128e7a57afd80.png



Denk je dat spongehop er niet op is aangesproken dan toendertijd :confused:

Nou denk je dat ik dat ook niet gedaan heb? Jullie zijn diegene die met die bb-overnames afkomen, wij niet?

En als ik me het goed herriner Had spongehop ongeveer (wel in kleinere mate) Hetzelfde probleem met Goku toen der tijd waardoor die een paar bbs tegen hem aan pakde om de looptijden te versnellen. Correct me if im wrong.

klopt niet hoor, je kan zien tussen de bb-overnames en de overnames op goku dat er maar +- 10 dagen tussen zaten.
In 10 dagen bouw je geen bb van 2k
Bij P daarentegen zou je mogen verwachten dat ze op kwaliteit recruteren.

Dat zeggen jullie alleen zelf, om er een 'kwaliteit vs kwantiteit' oorlog van te maken.
Enkel is het kwantiteit vs 9 spelers en dat verdoezel je niet ;)

Naast het feit dat dat een dubbele negatie is, klopt het wel, ik denk dat wij beter stoppen met aanvallen, de stacks zijn te dik. :rolleyes:

De clears ook ja
fWbjODz.png


Je hoeft die kata's van jullie niet te verbergen hoor.
Zou beetje vreemd zijn die kata's te zien slopen als er nog geen front is, begrijp ik wel.
9CCRsBV.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75413

Guest
No offence john, maar eerst zien of je die stamzaken kan doen en je leden in de hand krijgt...
Wil niet zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb, maar verkoop het vel van de beer niet vooraleer hij... je kent het wel ;)
15-25 ja?

15-25 ja, maar die 15 zijn wel verstreken over een langere periode dan die 25 van Kitty.
En het vel verkopen van een beer is ook niet zo slim in de sneeuw he, dan heb je het vrij koud :p
 

DeletedUser76647

Guest
klopt niet hoor, je kan zien tussen de bb-overnames en de overnames op goku dat er maar +- 10 dagen tussen zaten.
In 10 dagen bouw je geen bb van 2k

in 10 dagen bouw je wel een adelshoeven ;)

@ de clears lekker relevant ook ik time een klein cleartje net voor men trein tegen een snipe. echter had ik moeten weten dat er niet gesniped zou worden met die naab TNP die de vv had. Dus had hem beter niet kunnen sturen.


+ Zolang ik met halve clears dorpjes van 6k speer en 1k zc blijf clearen op muur 0 vind ik het best hoor.
 

Deleted User - 2242732

Guest
in 10 dagen bouw je wel een adelshoeven ;)
in 10 dagen kan je dat, maar jij weet zo goed als ik dat dit niet het geval was bij sponge ;)

+ Zolang ik met halve clears dorpjes van 6k speer en 1k zc blijf clearen op muur 0 vind ik het best hoor.

ah net alsof je er zoveel hebt gekregen deze x ;)
dodgefouten kunnen altijd gebeuren helaas.
15-25 ja, maar die 15 zijn wel verstreken over een langere periode dan die 25 van Kitty.
klopt wel ja ;) Maar over een maand of 2 is het resultaat hetzelfde.

En het vel verkopen van een beer is ook niet zo slim in de sneeuw he, dan heb je het vrij koud :p

nooooooooooo :mad:
 
Reactiescore
154
Zijde 1:
Spelers: Alexandria Morgan
Zijde 2:
Spelers: Lion Cub of Cintra

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 2
Verschil: 0

chart


Er is geen front, maar er worden wel dorpen gepakt van de tegenstander?

Het klopt dat er geen deftig front is, maar er worden dorpen gepakt, dan is het niet vreemd om boerderijen (1 van de 3 gebouwen die worden toegestaan) te slopen? Dorpen pakken=front, hoe klein ook. (Nja, of nubheid als het vanop een afstand was :D)
 

DeletedUser76647

Guest
in 10 dagen kan je dat, maar jij weet zo goed als ik dat dit niet het geval was bij sponge ;)

toevallig weet ik dat dit wel zo is en hij meteen richting AH ging met die dorpen Als je de Dorpgeschiedenisjes kijkt zie je dit ook. ;)


Verder is er wel zeker front Tussen alexandria en King of pvm/Lion/ximax


Zijde 1:
Spelers: Ximax, Lion Cub of Cintra, King of pvm
Zijde 2:
Spelers: Alexandria Morgan


chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 7
Verschil: 4

chart



chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 92,154
Kant 2: 60,357
Verschil: 31,797

chart


;)
 

Deleted User - 2242732

Guest
Er is geen front, maar er worden wel dorpen gepakt van de tegenstander?

Wat front betreft, omdat er dorpsovernames zijn is er front?
gooi ik 500 edelclears vanuit de rim op een core-speler en hij recapt is er front?


Verder kan staan jullie 4 dorpen in het voordeel met ximax erbij. Ik zet hem er straks ook bij als ik jullie/hem aanval? ;)
 
Bovenaan