Golden Awards

DeletedUser74396

Guest
@fringster: Lion is oprichter van jullie stam. Iemand die de stam opgericht heeft wordt altijd onbedoeld anders (=mening belangrijker) bekeken (in de beginstadia, nog geen front met vijandige stammen, dus nog niks echt aangetoond) dan een later gejoinde speler.
Dat hebben acta bv ook gemerkt toen hun de leidingsfunctie overnamen. Ik denk dat een nieuwe stam (met een bg met snow) veel beter geweest zou zijn voor jullie intern, dan iedereen in dezelfde stam. Persoonlijke mening natuurlijk.
Daarop doelde ik ;)
Hier kan je enkel over fantaseren. Voor hetzelfde geld had het wel nog erger geweest.
Al vind ik wel dat het Snow momenteel ontbreekt aan een speler/account dat de rest van de stam mee kan krijgen.
Een goede P&P'er dus eigenlijk (kort samengevat). Het wordt vaak onderschat maar het is echt wel een belangrijk iets binnen een stam.

Doordat Snow democratie belangrijk acht maken ze het zichzelf namelijk wat moeilijker. Om even uit te leggen wat ik bedoel:
Er zijn 2 soorten stammen in mijn ogen:
1. stam gevormd door spelers met dezelfde mentaliteit. Ligging bij oprichting is relatief gezien minder belangrijk.
2. Stam gevormd door spelers met een mooie ligging t.o.v elkaar. Mentaliteit komt vaak niet perfect overeen.

Naargelang een stam in 1 van deze groepen zit (of de grijze zone ertussen natuurlijk) zal je stam meer naar democratie (zelfde mentaliteit) of naar dictatorship (goede ligging) gericht zijn.

Ik heb (als BUITENSTAANDER) de indruk dat Snow een stam is met veel verschillende meningen en mentaliteiten. Dat hun cluster mooi aansluit over een groot deel van de wereld bewijst dat zelfs in mijn ogen.
Maar wat me dan wel opvalt is dat, hoewel Snow een stam is met veel verschillende mentaliteiten en speelwijzes, het Snow aan een echte leiding ontbreekt die alles in goede banen leidt.

Je gaat me absoluut niet horen zeggen dat een stam met allemaal gelijke mentaliteiten goed is. Veel sterke persoonlijkheden en verschillende tactieken zorgt namelijk voor een groot aanbod aan opties door variërende meningen. MAAR: aan de andere kant zorgen die persoonlijkheden er ook wel voor dat belangrijke zaken en afspraken bijzonder moeilijk te maken zijn, zowel intern als naar de buitenwereld toe. Hierdoor staan jullie vaak achter de zaken aan te lopen hoewel de kans groot is dat jullie veel voor de rest van de wereld over hetzelfde onderwerp begonnen te overleggen. Dit is iets dat makkelijk zou opgelost kunnen worden door een leidinggevend account meer rechten te geven als de leden (dictatorship). Hiermee bedoel ik bvb 1 iemand in de stam met recht op 'veto' of met het recht om afspraken te maken die de rest van de stam moet nakomen. Willen of niet.

Ik ga natuurlijk niet doen alsof ik alles weet en zeggen in hoeverre Snow overeen komt met mijn uitleg, voor hetzelfde geval is dat slechts een zeer klein deel. Maar als ik de vorderingen van deze wereld een beetje volg ingame en op het AF en deze combineer met de info die ik van Snow zelf heb gekregen, dan krijg ik de indruk dat Snow exact met het probleem van diversiteit aan het kampen is. Iets dat ook al jaren tevoorschijn komt.

Maar het is misschien wel interessant als ze dit tekstje lezen en zelf kijken of het over hen gaat of niet.

Dat nunsul er niets toe doet op w44 :)
Dat kan je veralgemenen hoor: tot nu toe zijn er nog geen dusdanige acties geweest die hun stempel op deze wereld hebben geplaatst. Er zijn zodoende tot nu toe geen spelers die al iets hebben ingebracht (in positieve zin) aan deze wereld.
 

DeletedUser3368

Guest
Dat kan je veralgemenen hoor: tot nu toe zijn er nog geen dusdanige acties geweest die hun stempel op deze wereld hebben geplaatst. Er zijn zodoende tot nu toe geen spelers die al iets hebben ingebracht (in positieve zin) aan deze wereld.

Correctie; er zijn acties geweest die stempels drukken, maar de wereld is te klein om deze op grote schaal op te laten merken. Er zijn spelers die al iets hebben ingebracht, maar dit is voornamelijk op de achtergrond zichtbaar omdat grote verschuivingen tot op heden vooral tussen de oren van spelers gebeurden in plaats van op de kaart.
 

DeletedUser76647

Guest
Mooiste actie royboyz wegspelen . Dan ben e toch nog sneuer als ik dacht als je het wegspelen van royboyz de mooiste actie vind . Waar jullie de eerste dag met geluk maar 1 dorp pakde en pas winst boekte toen de vv naar UA terug was waar ze je de dorpen zowat gratis gaven .

Maarja je zou ook niet anders verwachten van diezelfde mensjes die pms naar niettedoen en poenivh sturen dat als je wat dorpjes mag hebben ze een nap krijgen rofl . Je moet wat hé als je op aanvallen vlak er niet door komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Mooiste actie royboyz wegspelen . Dan ben e toch nog sneuer als ik dacht als je het wegspelen van royboyz de mooiste actie vind . Waar jullie de eerste dag met geluk maar 1 dorp pakde en pas winst boekte toen de vv naar UA terug was waar ze je de dorpen zowat gratis gaven .

Maarja je zou ook niet anders verwachten van diezelfde mensjes die pms naar niettedoen en poenivh sturen dat als je wat dorpjes mag hebben ze een nap krijgen rofl . Je moet wat hé als je op aanvallen vlak .

Wellicht zou je, je tekst wat aan moeten passen op spelling en het toevoegen van leestekens. Dat maakt het een stuk makkelijker leesbaar en begrijpbaar.
 
Reactiescore
1.015
Wellicht zou je, je tekst wat aan moeten passen op spelling en het toevoegen van leestekens. Dat maakt het een stuk makkelijker leesbaar en begrijpbaar.

Wat jij hier hierboven produceert is ook van dermate lage kwaliteit ;).

--> sinds wanneer word er een komma gezet tussen je en je? :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Wat jij hier hierboven produceert is ook van dermate lage kwaliteit ;).

--> sinds wanneer word er een komma gezet tussen je en je? :eek:

Maar het is leesbaar, ga nou niet lopen mierenneuken en ga terug je hol in aub. De kritiek was volledig terecht omdat het gewoon onleesbaar is en/of moeilijk te ontcijferen is wat Lion Cub probeert te vertellen. Door met het vingertje te gaan wijzen naar kleine foutjes sla je volledig de plank mis.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Mooiste actie royboyz wegspelen . Dan ben e toch nog sneuer als ik dacht als je het wegspelen van royboyz de mooiste actie vind . Waar jullie de eerste dag met geluk maar 1 dorp pakde en pas winst boekte toen de vv naar UA terug was waar ze je de dorpen zowat gratis gaven .

Maarja je zou ook niet anders verwachten van diezelfde mensjes die pms naar niettedoen en poenivh sturen dat als je wat dorpjes mag hebben ze een nap krijgen rofl . Je moet wat hé als je op aanvallen vlak er niet door komt.

Dan weet jij onze eigen rapportjes beter blijkbaar dan ik :rolleyes::D
Gaat me trouwens niet om de actie opzich, wel de vorming van onze stamcluster erdoor (hoop dat je dat toch doorhad...). Net alsof er hier op deze wereld iets noemenswaardig op aanvallend vlak zal gebeuren...

Ik kom er op aanvallend vlak idd niet door ... :D
Dat ik jouw clears liever zie doodlopen op mijn def ipv niettedoen, is dan weer wat anders :D

Misschien moet jij je bezighouden met je eigen zaken waar je goed in bent, clears van 3k bijl 1k lc doodlopen op alex z'n stacks, met kata's gooien en verder nog een stab af en toe plaatsen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76647

Guest
Dan weet jij onze eigen rapportjes beter blijkbaar dan ik :rolleyes::D
Gaat me trouwens niet om de actie opzich, wel de vorming van onze stamcluster erdoor (hoop dat je dat toch doorhad...). Net alsof er hier op deze wereld iets noemenswaardig op aanvallend vlak zal gebeuren...

Ik kom er op aanvallend vlak idd niet door ... :D
Dat ik jouw clears liever zie doodlopen op mijn def ipv niettedoen, is dan weer wat anders :D

Misschien moet jij je bezighouden met je eigen zaken waar je goed in bent, clears van 3k bijl 1k lc doodlopen op alex z'n stacks, met kata's gooien en verder nog een stab af en toe plaatsen ;)



Oh je bedoeld die zielige stackjes van speer zc die constant op muur 0 worden weggebashed :D

Misschien moet jij je bezighouden met je eigen zaken waar je goed in bent, clears van 3k bijl 1k lc doodlopen op alex z'n stacks, met kata's gooien en verder nog een stab af en toe plaatsen ;)


You know nothing :D
 

DeletedUser75413

Guest
Ja ons account heeft het tegengehouden, maar ook Kenneth heeft al meerdere keren aangegeven dat dit niet slim was en hij het niet meer zou doen.

Het is niet gebeurd dus dat verhaal kan de doofpot in!
 

DeletedUser76647

Guest
Niet iedereen laat spelers loggen op andermans acc om de stacks weg te sturen hé :D

maw aangezien alle muren 0 zijn zou ik iemand laten loggen en overal lekker extra die speer zc stacken op muur 0 en nog 100 cleartjes tegen die zandbak aangooien :D
 

Deleted User - 2242732

Guest
maw aangezien alle muren 0 zijn zou ik iemand laten loggen en overal lekker extra die speer zc stacken op muur 0 en nog 100 cleartjes tegen die zandbak aangooien :D


NQRnRHk.png


Van mijn part bash jij ze allemaal maar :D

Free odd voor P. en alex + meer farminkomsten voor ons.
 
Bovenaan