Golden Awards

Deleted User - 2242732

Guest
Heb het over de oprichting van de stam, huidige leden van snow hebben het vroegere snow (met weinig spelers) gejoind.
Had het misschien beter moeten verwoorden ja :D
 

DeletedUser76282

Guest
Hij is zelf ook niet mee hoor, west-vlamingen zijn achtergesteld.
Bedankt om mij te vermelden, doet me er aan denken om hier het af terug wat te komen verzieken.(of zieker te maken dan het al is vanuit een fatsoenlijk mens' perceptie)
 

Deleted User - 2242732

Guest
Dat je je nominatie komt bevestigen hoefde niet, maar bedankt. (geen idee waarom je hier nu zo komt te doen bv... )

@fringster: Lion is oprichter van jullie stam. Iemand die de stam opgericht heeft wordt altijd onbedoeld anders (=mening belangrijker) bekeken (in de beginstadia, nog geen front met vijandige stammen, dus nog niks echt aangetoond) dan een later gejoinde speler.
Dat hebben acta bv ook gemerkt toen hun de leidingsfunctie overnamen. Ik denk dat een nieuwe stam (met een bg met snow) veel beter geweest zou zijn voor jullie intern, dan iedereen in dezelfde stam. Persoonlijke mening natuurlijk.
Daarop doelde ik ;)
 

DeletedUser71618

Guest
Mooiste stam naam: Geen stamnaam gezien waarvan ik zeg 'wauw'. Misschien gentle, maar dat is weer zo'n ripoff van w26.

Ripoff van W26, wat? :confused:

Dat was verdorie mijn eigen stam daar die ik daar opgericht heb, niks rip-off! Zelfs het plaatje is origineel :mad:
 
Reactiescore
154
Robin, ik denk dat je mis bent. Snow als 1 stam + een BG, was beter geweest voor P., daar er dan hoe dan ook slechtere communicatie was geweest, soms zelfs tegenstrijdige belangen, bv, wie welk deel van de Rim? Aan het front wijst dat zichzelf uit, maar in de rim kan je sneller groeien --> grotere verschillen qua aantal dorpen --> grotere edelgebieden nodig dan anderen.
Zo'n zaken waren dan, denk ik, de doodsteek geweest.

+ anders zat ik er niet bij ofc :rolleyes: :D
 

DeletedUser74404

Guest
Leuke lijstjes allemaal! Heb zelf geen meerwaarde aan P&P omdat ik nu enkel met Jelle86 speel.

Heb ook niks met de topstammen nu. Dus weet ik ook niet of alles terecht is :p maar zal vast wel allemaal xd.
 
Reactiescore
154
En nu hoop je Snow-reacties uit te lokken: P helpt je.

Mooi niet.
 

DeletedUser75413

Guest
Ach hij moet is eerst achter z'n oor krabben of zijn maatje wel echt zo'n maatje is
 

DeletedUser74404

Guest
Achja boeit me vrij weinig wat jullie zeggen lol

En hoezo denk je dat ik denk dat P. me wel helpt?
 

DeletedUser75413

Guest
Dan zijn we het over 1 ding eens. Ons boeit het namelijk ook niet wat jij zegt.

Maar staar je niet blind op je maatje ;)
 
Reactiescore
154
Bivoorbeild ja.

En nu on topic, ik moet zeggen, de dag dat ik lijstje maak, wordt empiror mijn minst favoriete forumposter, denkt dat nesul belangrijk is :D
 

DeletedUser74404

Guest
Bivoorbeild ja.

En nu on topic, ik moet zeggen, de dag dat ik lijstje maak, wordt empiror mijn minst favoriete forumposter, denkt dat nesul belangrijk is :D

Ik moet toegeven dat ik terecht niet favo ben, en dat ik vaak onzin spam, en niet de beste ben qua omgang en in TW :p En wat bedoel je met dat laatste?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan